جستجو

ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی

(10 رای)
به روز رسانی: 13 مرداد 1399 ساعت 20:02:17
تاریخ ثبت: 13 خرداد 1399 ساعت 03:17:21
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/30928
 

این روزها خرید اینترنتی به یکی از کارهای روزمره برای افراد تبدیل شده است. خیلی وقت ها هم اتفاق می افتد که کالایی را از اینترنت خریداری می کنید و بعد ممکن است همان کالا را در یک فروشگاه دیگر با یک قیمت ارزان تر پیدا کنید. در این صورت ممکن است از خریدتان پشیمان هم شوید.

اپلیکیشن بهترین قیمت بازار


در حال حاضر اپلیکیشنی به نام "بهترین قیمت بازار" به دنیای اینترنت آمده تا به شما کمک کند هنگام خرید، کالای مورد نظر خود را در این اپلیکیشن جستجو کنید. این اپلیکیشن فروشگاه هایی که کالای مورد نظر شما را موجود دارند با قیمت کالا به شما ارائه می کند و شما می توانید کالای خود را با ارزانترین قیمت از یک فروشگاه معتبر اینترنتی خریداری کنید.

در واقع "بهترین قیمت بازار" یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه تنها یک موتور جستجو است که از طریق آن می توانید کالای مورد نظر خود را جستجو کنید. معمولاً در کنار کالاهایی که پیدا می کنید، گزینه خرید هم وجود دارد که از طریق آن به راحتی می توانید به صفحه خرید کالا مراجعه کنید.

این آپ همچنین این امکان را به شما می دهد که در صورت پیدا نکردن محصول مورد نظر با قیمت مد نظر شما، کالای خود را در این اپلیکیشن نشانه گذاری کنید تا زمانی که قیمت محصول کاهش پیدا کرد به شما اطلاع رسانی کند.

معرفی ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران


یکی از پر طرفدارترین کارها خرید آنلاین است. این کار طرفداران خاص خود را دارد. شاید دلیل پرطرفدار بودن خرید اینترنتی قسمت تحویل گرفتن کالا از پستچی باشد.

در گذشته به دلیل کم بودن تکنولوژی مردم برای با خبر شدن از حال همدیگر از نامه استفاده می کردند. اینکه چند وقت چشم انتظار رسیدن نامه بودن برای آن ها لذت بخش بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی با فشار دادن یک دکمه می توانید در هر جای جهان هستید با هم ارتباط برقرار کنید. در واقع دلیل جذابیت خرید اینترنتی نیز همین انتظار برای رسیدن کالا به دستتان است.

در این قسمت می خواهیم به شما ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی را معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید از این سایت ها خرید کنید و از تخفیفات آن ها بهرمند شوید.


  1. فروشگاه اینترنتی ارزان کده




ارزان ترین فروشگاه اینترنتی

فروشگاه ارزان کده فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. شما در این فروشگاه می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بهترین قیمت پیدا کنید. محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند عبارتند از:

  • لوازم دیجیتال

  • لوازم خانه و آشپزخانه

  • لوازم بهداشتی و زیبایی

  • سرگرمی

  • مد و پوشاک


دلیل پایین بودن قیمت در این فروشگاه اینترنتی این است که مدیران این فروشگاه با تأمین کنندگان کالا قرداد بسته اند و کالای مورد نظر را به صورت عمده و با قیمت پایین تری خریداری می کنند. همچنین استراتژی تبلیغاتی آن به این صورت است که سود کمتری از مشتری دریافت می کند و به این طریق میزان مشتری بیشتری را جذب می کند.


  1. فروشگاه اینترنتی شیکسون




شیکسون، ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی

اولین فروشگاه تخصصی مد و پوشاک در ایران، فروشگاه اینترنتی شیکسون است. این فروشگاه هم مانند فروشگاه اینترنتی ارزان کده، یک فروشگاه همواره تخفیف و ارزان است. محصولات مختلفی در این فروشگاه به فروش می رسد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات زنانه

  • محصولات مردانه

  • محصوات بچه گانه شامل لباس، کیف و کفش

  • عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی


اگر به این سایت بروید خواهید دید تنوع محصولات در این فروشگاه زیاد است. یکی از مزایای شیکسون این است که علاوه بر تخفیف روزانه محصولات، به صورت دوره ای و مناسبتی نیز اقدام به برگزاری جشنواره تخفیفی می کند.


  1. فروشگاه اینترنتی آوینا مارت




 

این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. در واقع می توان گفت جزء ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی قدیمی است. یکی از مزایای این فروشگاه تخفیف انواع محصولات از 30 تا 90 درصد است. محصولات این فروشگاه عبارتند از:

  • محصولات مردانه و زنانه

  • لوازم خانگی و ابزار

  • محصولات آرایشی و بهداشتی

  • کالای دیجیتال

  • محصولات فرهنگی

  • صنایع دستی


همچنین تضمین کمترین قیمت، خدمات پس از فروش و ضمانت برگشت 10 روزه محصول معیوب و خراب از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی آوینا مارت است.


  1. فروشگاه اینترنتی مو تن رو




ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. در واقع می توان گفت یک فروشگاه تخصصی در زمینه عرضه محصولات آرایش و بهداشتی است.

از محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوازم آرایشی و بهداشتی مثل عطر

  • محصولات برقی

  • وسایل سالن آرایشی


مزایای فروشگاه مو تن رو



  • امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای 90 هزار تومان

  • پیدا کردن جزئی ترین محصولات آرایشی و بهداشتی با تخفیف مناسب

  • تخفیف 10 تا 30 درصد برای محصولات

  • تخفیفات ویژه در قسمت تخفیف آفروز




  1. فروشگاه اینترنتی ارزان بانه دات کام




ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی، بانه دات کام

اکثر افراد سعی می کنند لوازم برقی خانه خود را از شهر بانه تهیه کنند. دلیل این امر ارزان قیمت بودن این کالا نسبت به سایر شهرها است. اما دیگر لازم نیست نگران این امر باشید. فروشگاه اینترنتی ارزان بانه دات کام این امکان را به شما داده که به راحتی لوازم برقی مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین این فروشگاه برای افزایش رضایت مشتری برنامه ضمانت 120 درصد اصالت را اجرا کرده است. بر طبق این برنامه کلیه محصولات این فروشگاه ساخت شرکت اصلی و دارای برچسب هولوگرام اصل است. برای اینکه خیال مشتری از این بابت راحت باشد می تواند شماره سریال درج شده بر روی بارکد محصول و ایمیل شرکت سازنده را چک کند.


  1. فروشگاه اینترنتی پلازا




ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی، پلازا

یکی از فروشگاه های معروف آنلاین در ایران است که در زمینه فروش موبایل و کامپیوتر و لوازم جانبی و از این قبیل، فعالیت تخصصی دارد. از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی می توان به پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته، تعداد عکس های زیاد از یک محصول، نقد و بررسی کالاها و از همه مهمتر قیمت ارزان محصولات آن اشاره کرد. این فروشگاه کار خود را با فروش لوازم جانبی کامپیوتر، موبایل و ... شروع کرد و در حال حاضر یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزات دیجیتالی است.

لیست کالاهای موجود در فروشگاه پلازا



  • هدست

  • هدفون

  • کیف موبایل

  • پاوربانک

  • کابل

  • دسته بازی


قیمت این کالاها در فروشگاه پلازا، ارزان تر از بازار سنتی است. دلیل این امر تبادل مستقیم با تولید کنندگان و وارد کنندگان است. همچنین محصولات این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با گارانتی عرضه می شوند. بنابراین در صورتی که از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشید می توانید خرید خود را مرجوع کنید.


  1. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا




قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است. در این فروشگاه انواع کالاهای ایرانی و خارجی را برای فروش عرضه می شود. از آنجا که فروش موبایل در این سایت بسیار زیاد است به همین دلیل قیمت گوشی هایی که در این سایت به فروش می رسد، کمتر از قیمت بازار است.

همچنین این سایت علاوه بر فروش موبایل و لوازم خانگی، به تازگی به فروش محصولات سوپرمارکتی می پردازد. میزان فروش این محصولات در فروشگاه دیجی کالا بسیار زیاد بوده است. دیجی کالا همچنین با فروش عمده محصولات به فروشندگان دیگر، به یک تأمین کننده کالا تبدیل شده است.

با توجه به فروش انواع محصولات از دیجیتالی گرفته تا سوپرمارکتی آن هم در مقیاس بالا، به طور دقیق نمی توان گفت که کدام کالاها در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نسبت به بازار ارزانتر است. اما همچنان فروش موبایل در این سایت با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار به کاربران عرضه می شود.

از آنجا که کار اصلی این فروشگاه فروش محصولات دیجیتالی و موبایل است، باید این نکته را هم در نظر گرفت که قیمت ارزان و فروش بالا برای همین محصولات دیجیتال است و در دسته کالاهای دیگر قرار نمی گیرد. در برخی موارد بخاطر توضیحات ناکافی و ناقص در مورد کالاها باعث شده تا در سالهای گذشته تعداد زیادی از کاربران از این سایت ناراضی باشند.

اما در هر حال دیجی کالا در زمینه فروش موبایل و یک سری از کالاهای دیجیتال همچنان پیشتاز است و از فروش بالایی برخوردار است. این فروشگاه حتی در روستاهای کشور هم مورد توجه قرار دارد و افراد بسیاری از این فروشگاه خرید اینترنتی می کنند.


  1. فروشگاه اینترنتی زنبیل




یکی از فروشگاه های آنلاین در ایران است که می توانید خرید لوازم خانگی خود را از طریق آن انجام دهید. به دلیل گواهینامه های گوناگونی که دارد، از امن ترین فروشگاه های آنلاین می باشد که می توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

یکی از ویژگی های این فروشگاه نسخه کم حجم آن برای موبایل است. جستجوی سریع، گارانتی 10 روزه محصولات و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی های این فروشگاه است.

در این فروشگاه از لوازم خانگی و مبلمان اداری تا ادوات موسیقی به فروش می رسد. البته محصولات دیجیتالی هم در آن به فروش می رسد. اما قیمت کالاهای دیجیتال در زنبیل بیشتر از فروشگاه پلازا است. بنابراین بهتر است برای خرید کالای دیجیتال به فروشگاه زنبیل مراجعه نکنید.

فروشگاه های دیگری هم هستند که روزانه افراد زیادی خرید اینترنتی خود را از آنها انجام می دهند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

پارچه برزنت ضد آب با قیمت ارزان و مناسب

پارچه برزنت ضد آب، پارچه ای با ویژگی‌های منحصر به فرد است. این پارچه از مواد مقاومی مانند پلی‌استر یا نایلون تهیه...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

با تفاوت سایت مارکت پلیس و فروشگاه اینترنتی آشنا شوید

در دنیای مدرن بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین خرید کنند. سایت های فروشگاهی انواع مختلفی دارند...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد