بهترین تبلیغات اینترنتی کدام است؟

نوشته شده توسط | دسته بندی: | ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | لینک کوتاه: http://sellfree.ir/?p=20584

انتشار در لینکدین انتشار در تلگرام انتشار در فیسبوک انتشار در توئیتر
(می توانید نظر خود را در مورد این مقاله ثبت نمایید)

اگر می‌خواهید در بازار دیجیتال مورد توجه قرار بگیرید، بهترین کانال‌های تبلیغات اینترنتی باید بخشی از برنامه بازاریابی شما باشند.

هیچ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد که کدام سایت‌ها بهترین فرصت‌های تبلیغات اینترنتی را ارائه می‌دهند. بهترین پلتفرم برای برند شما به محصولات شما، مخاطبی که می‌خواهید جذب کنید و سایر عوامل بستگی دارد.

برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین پلتفرم تبلیغات اینترنتی برای خود مشکل دارید؟ گزینه‌های زیر را در نظر بگیرید:

بهترین کانال‌های تبلیغات اینترنتی برای تجارت شما

۱- اینستاگرام

اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است‌، امکان دسترسی به مخاطبین زیادی را به شما می‌دهد. این برنامه ۵۰۰ میلیون کاربر دارد که هر روز اینستاگرام را باز می‌کنند. این پایگاه کاربر به مراتب کوچک‌تر از فیسبوک است، در عین حال دارای جمعیتی از مردم با تمرکز بالا است که از نظر جمعیتی مطلوب است. مخاطبین این برنامه به سمت “ملنیال”‌های دوست داشتنی (متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی یا ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ میلادی) و گروه‌های سنی نسل Z گرایش دارد.

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری جذاب است. اگر محصولات شما به عکس و تصویر وابسته‌اند، اینجا می‌تواند مکانی ایده‌آل و چشم نواز برای تعامل با مخاطب باشد. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد آدرس و شماره تلفن تجاری خود را به همه پست‌ها اضافه کنید‌، به این معنی که دسترسی مشتریان به شما آسان‌تر می‌شود.

بهترین کانال‌های تبلیغات اینترنتی برای تجارت شما

منتقدانی وجود دارند که می‌گویند اطلاعاتی که از اینستاگرام می‌توانند دریافت کنند درباره‌ی اینکه چه کسی روی تبلیغاتشان کلیک می‌کند و چگونه این مشتریان رفتار می‌کنند، پراکنده است. اگر به دنبال گزارش‌های دقیق‌تر هستید، مواردی که اینستاگرام ارائه می‌دهد ممکن است شما را بیشتر متمایل کند. همچنین فقط می‌توانید به ویژگی‌های کامل اینستاگرام در برنامه تلفن همراه آن دسترسی داشته باشید. اگر ترجیح می‌دهید شغل خود را از یک محیط دسکتاپ مدیریت کنید، این می‌تواند یک مورد منفی باشد.

با این حال‌، اگر به استفاده از موبایل مسلط هستید‌، استفاده از این سایت احساس راحتی به همراه خواهد داشت. از آن‌جا که در حال حاضر بیشتر تلفن‌های هوشمند دارای دوربین‌های با کیفیت بالا و حتی تجهیزات ویرایش هستند‌، حتی می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی کامل و حرفه‌ای را مستقیما از طریق تلفن همراه خود ایجاد کنید.

۲ تبلیغات گوگل

برای دستیابی به بهترین تجربه تبلیغات اینترنتی در “Google Ads”‌، به تخصص فنی نیاز دارید. بسیاری از تبلیغ کنندگان، پیشنهادات این فضا را متناقض می‌یابند؛ هر چند، هنگامی که ویژگی‌های بسیار آن را درک کردید، این می‌تواند بهترین گزینه تبلیغات اینترنتی برای برند‌های مختلف باشد.

Google Ads تبلیغات را در نتایج جستجو بر روی هزاران صفحه وب ارائه می‌دهد. برخی از مزایای تبلیغات گوگل شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما بر اساس جغرافیا‌، جمعیت سنجی و معیارهای دیگر است.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با تبلیغات گوگل دارند این است که آن‌ها، آن را بسیار از نظر ویژگی غنی می‌دانند. ظاهر آن می‌تواند در نگاه اول کمی غافلگیر کننده باشد. هرچند، اگر زمان صرف کنید و از آموزش‌های آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید به سرعت در مورد این فضای قدرتمند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته منفی دیگر این است که در برخی تجربیات اگر حواستان نباشد، یک مجموعه تبلیغات ممکن با سرعت زیادی به شدت گران تمام شود. بدون کنترل‌های درست، ممکن است برای تعداد زیادی کلیک بیهوده در چند ساعت، هزینه‌ی زیادی به هدر بدهید.

برای جلوتر بودن از هزینه‌ها‌، بودجه روزانه را تعیین کرده و با دقت هدف گذاری کنید. هر از گاهی به تبلیغات خود سر بزنید. این پلتفرم به حجم زیادی از تعامل دستی نیاز دارد. با این حال‌، هنگامی که یاد گرفتید چگونه از قدرت آن استفاده کنید‌، می‌تواند بهترین گزینه تبلیغات اینترنتی باشد.

تبلیغات اینترنتی -3

۳ توییتر

این بستر رسانه‌های اجتماعی از سال ۲۰۰۶ حضور داشته است. با این حال‌، این هنوز یک بستر اصلی برای افراد حقیقی، تاثیرگذاران و برند‌ها است. هر روز حدود ۵۰۰ میلیون توییت وجود دارد. اگرچه این نشانگر یک بستر بسیار فعال است‌، اما همچنین می‌تواند دیده شدن را برای توییت‌های شخصی برندها سخت کند.

استفاده از تبلیغات توییتر می‌تواند شما را در مقابل تعداد زیادی کاربر قرار دهد که در غیر این صورت ممکن است به آن‌ها نرسیده باشید. دو سوم از کاربران توییتر می‌گویند که یک تجارت کوچک یا متوسط در آن‌جا کشف کرده اند. حدود ۹۴٪ می‌گویند که قصد دارند کالاهایی را از برندهایی که دنبال می‌کنند خریداری کنند.

تبلیغات توییتر به چند شکل ارائه می‌شود. ساده‌ترین آن توییت تبلیغ شده است. این دقیقا مانند توییت‌های معمولی برند شما است ولی با یک تفاوت بزرگ: آن‌ها ممکن است حتی توسط افرادی که هنوز از برند شما پیروی نمی‌کنند دیده شود. مانند توییت‌های معمولی‌، می‌توان آن‌ها را باز توییت کرد‌، لایک کرد و به آن‌ها پاسخ داد. اینها فرصتی عالی برای شروع گفتگو با خریداران بالقوه در اختیار شما می‌گذارند.

حساب‌های تبلیغاتی‌، کل حساب شما را در مقابل کاربران بالقوه قرار می‌دهند تا دنبال کننده‌های جدیدی بدست آورند. کاربران توییتر نسبت به این نوع تبلیغات واکنش مثبتی دارند. ۸۵٪ می‌گویند که حساب‌های تبلیغاتی به آن‌ها کمک می‌کنند تا محصولات و خدمات جدید پیدا کنند.

ترند‌های تبلیغاتی موضوعات داغ روز (Trending Topics) که مورد علاقه‌ی شما است را در سمت چپ صفحه‌ی اصلی، در قسمت اخبار پر طرفدار (Trending feed) کاربران قرار می‌دهند. این می‌تواند به افزایش تعامل کمک کند.

ارتباط رایگان که توییتر را به چنین سکوی پر جنب و جوشی تبدیل می‌کند و همچنین می‌تواند یک نکته منفی باشد. هرچند، برخی از برند‌ها متوجه شدند مکالماتی که از توییت‌های تبلیغی یا موضوعات پر طرفدار شروع می‌شود به همان روشی که می‌خواستند پیش نمی‌رود. هنگام شروع تبلیغات‌، اطمینان حاصل کنید که تیم مدیریت شهرت خود را در عرشه قرار داده‌اید تا در صورت بروز خطا، هرگونه آتشی را خاموش کنند. موضوعات خود را جوری پیش ببرید که مباحثه برانگیز نباشد و به راحتی مورد تایید قرار بگیرد؛ تا آوازه خود را بدون ترند‌های منفی به دست بیاورید.

یافتن بهترین تبلیغات اینترنتی برای برند شما

برای اکثر برند‌ها‌، ترکیبی از شبکه‌های تبلیغاتی مورد نیاز است. سعی کنید با چندین فضای تبلیغاتی، تجارت خود را تبلیغ کنید تا ببینید کدام یک بهترین نتایج را برای شما به وجود می‌آورد. تبلیغات به طور مشابه را جداگانه آزمایش کنید‌، یا سعی کنید بخش‌های مختلف مخاطبان را در شبکه‌های مختلف هدف قرار دهید. با مشاهده مداوم نتایج و تعدیل در استراتژی خود می‌توانید از هر شبکه بهترین نتیجه را کسب کرده و بیشترین تعداد افراد را با نام تجاری خود آشنا کنید. وقت ندارید به طور مداوم تمام تلاش‌های خود را در زمینه رسانه‌های اجتماعی کنترل کنید؟ یک متخصص در مدیریت رسانه‌های اجتماعی را استخدام کنید. امروز برای گفتگو با ما زمانی را کنار بگذارید و ما مطمئن خواهیم شد که تجارت شما تحت مراقبت است.

تگ ها: , , ,

نظر خود را ثبت نمایید