جستجو

بهترین سایت های خرید و فروش اینترنتی بین المللی

(12 رای)
به روز رسانی: 13 بهمن 1398 ساعت 14:25:27
تاریخ ثبت: 03 بهمن 1398 ساعت 03:30:17
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24651
phpThumb_generated_thumbnail

تجارت با استفاده از اینترنت و خرید از فروشگاه های اینترنتی امروزه به یکی از پر کاربردترین ابزارهای استفاده از اینترنت تبدیل شده است. خرید و فروش از فروشگاه های اینترنتی بدون حضور فیزیکی، بعد از عمومی شدن اینترنت و استفاده عموم مردم از آن، به یکی از محبوب ترین قابلیت های شبکه جهانی اینترنت تبدیل شده است.

وب سایت آمازون اولین نمونه یک فروشگاه اینترنتی موفق است. این سایت از سال 1995 میلادی توسط ثروتمندترین فرد جهان، جف بزوس (Jeff Bezos) تأسیس شده است و در ابتدا فروشگاهی برای عرضه آنلاین کتاب بوده است و در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان است.

معرفی بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان

جالب است بدانید حجم عمده ای از خرید و فروش کالاها در دنیای امروز از طریق فروشگاه های آنلاین صورت می گیرد. در این مقاله سعی می کنیم بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان را به شما معرفی کنیم که بخش بزرگی از بازار خرید و فروش جهان را در قاره های آمریکا، اروپا، استرالیا و آسیا را در اختیار گرفته اند.

1- CDiscount Marketplace

سایت CDiscount Marketplace فعالیت خود را از سال 1998 میلادی در کشور فرانسه آغاز کرده است. این وب سایت به طور متوسط در ماه بیش از یازده میلیون مراجعه کننده دارد و در بین بهترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان جایگاه اختصاصی خود را دارد.

شما در این وب سایت می توانید 40 دسته مختلف از کالا ها مانند لوازم خانگی تا محصولات الکترونیکی را مشاهده کنید. همچنین نکته جالب در این وب سایت ثبت نام بیش از 16 میلیون کاربر است و گردش مالی بیش از سه و نیم میلیارد دلار.

2- Etsy Marketplace

Etsy فعالیت خود را از سال 2005 آغاز نموده است و در حال حاضر با بیش از 1/7 میلیون فروشنده و نزدیک به سی میلیون کاربر ثبت شده جز محبوب ترین فروشگاه های خرید و فروش آنلاین است.

در واقع دلیل تفاوت وب سایت Etsy از سایر فروشگاه های آنلاین ارائه طیف وسیع از صنایع دستی، وسایل آنتیک در کنار آثار هنری و جواهرات و لباس بوده است. محصولات قابل ارائه در این سایت بیش از 45 میلیون مورد است.

3- Lazada Maketplace

وب سایت Lazada بزرگترین وب سایت تجاری جنوب شرقی آسیا است. این وب سایت با بیش از پنجاه میلیون بازدید کننده در ماه و بیش از پانصد و پنجاه میلیون کاربر در کشورهای سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام، یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان در سال  2018 به حساب می آید.

4- Flipkart Marketplace

وب سایت Flipkart فعالیت خود را از سال 2007 میلادی از کشور هندوستان آغاز نموده است. در حال حاضر این وب سایت به یکی از بهترین و محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در این کشور تبدیل شده است.

وب سایت فلیپ کارت مشابه سایت آمازون در ابتدا تنها به فروش کتاب و محصولات فرهنگی اختصاص داشت. ولی این سایت بعد از مدتی با توجه به نیازهای مردم کشور هند به یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در آسیا تبدیل شده است. در این وب سایت بیش از هفتاد و پنج میلیون کاربر فعال وجود دارد و به همین دلیل به یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیا تبدیل شده است.

5- Rakuten Marketplace

وب سایت Rakuten از سال 1997 فعالیت خود را در کشور ژاپن آغاز نموده و با بیش از صد و پنج میلیون کاربر فعال به یکی از کلیدی ترین مارکت های آسیا تبدیل شده است.

Rakuten را به عنوان آمازون ژاپن می شناسند. این وب سایت به سرویس دهی و فروش در سی کشور جهان می پردازد.

6- eBay Marketplace

وب سایت ای بی از سال 1995 فعالیت خود را از ایالات متحده آمریکا در زمینه الکترونیک آغاز نموده است. در واقع شرکت ای بی را می توان به عنوان یکی از پیشتازان در تجارت الکترونیک در جهان قلمداد کرد. علاوه بر این شرکت ای بی با درآمدی بیش از سه میلیارد دلار در سال به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های جهان شناخته شده است.

در شرکت ای بی علاوه بر فروش عادی محصولات، حراجی های متعددی نیز در این شرکت برگزار می شود. در واقع شرکت ای بی بزرگترین بازار فروش اجناس کار کرده و دست دوم جهان نیز محسوب می شود.

7- JD.com Marketplace

وب سایت JD.com از سال 1998 فعالیت خود را در کشور چین و با نام 360buy آغاز نموده است. همچنین این فروشگاه اینترنتی را با نام JingDong نیز می شناسند و در حال حاضر به عنوان دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ در چین شناخته شده است.

JD.com با استفاده از دو روش مختلف و سیصد میلیون کاربر فعال به عنوان یکی از پر کاربردترین فروشگاه های اینترنتی جهان محسوب می شود.

در روش اول JD از سر تا سر جهان اجناس را خریداری نموده و در اختیار کاربران چینی قرار می دهد. اما در دومین روش مانند یک فروشگاه آنلاین عادی عمل می کند و شما می توانید اجناس خود را به طور مستقیم به فروش برسانید و سایت JD فقط کمیسیون دریافت می کند.

8- Amazon

فروشگاه اینترنتی آمازون از سال 1994 فعالیت خود را در ایالات متحده آمریکا آغاز نموده است. آمازون به عنوان اولین فروشگاه معتبر اینترنتی در جهان شناخته شده و توانسته همچنان با اقتدار عنوان خود را به  عنوان بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی جهان حفظ کند.

فروشگاه اینترنتی آمازون دارای 310 میلیون کاربر فعال است و به صورت اختصاصی در 11 کشور اروپایی، آسیایی و آمریکای فعالیت دارد.

9- Alibaba Marketplace

فروشگاه اینترنتی علی بابا از 1999 فعالیت خود در کشور چین آغاز نموده و بیش از هشتاد درصد از کل تجارت و فروش کشور چین را در اختیار خود دارد. علی بابا توانسته عنوان بهترین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان را در سال 2018 را با سرویس TMall به خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی علی بابا با بیش از 550 میلیون کاربر، دسترسی کاملی به بازار بزرگ و میلیاردی چین را در اختیار فروشندگان قرار داده است.

علی بابا دارای چند زیر مجموعه به نام های TMall و AliExpress و Lazada است که در صدر فهرست بهترین و محبوب ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین هستند.

10- ASOS

سایت ASOS فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و زیبایی است و فعالیت خود را در کشور بریتانیا آغاز نموده است. بر اساس برآورد سال 2015 درآمد سالنه این فروشگاه معادل با 1119/9 میلیون یورو است و با بیش از 850 برند و همچنین لباس و لوازم جانبی هدف اصلی آن در درجه اول جوانان هستند.

فروشگاه اینترنتی ASOS انواع لباس زنانه، لباس مردانه، کفش، لوازم جانبی، جواهرات و محصولات زیبایی را ارائه می دهد. دفتر مرکزی ASOS در شهر کمدن در خانه بزرگ لندن است. همچنین دارای وب سایت های جداگانه در انگلستان، استرالیا، آمریکا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، روسیه، ایتالیا و چین است.

در ادامه این مقاله فروشگاه های اینترنتی که می توانند به ایران کالا ارسال کنند را معرفی می کنیم.

1- hobbyking.com

سایت هابیکینگ یک فروشگاه اینترنتی برای اسباب بازی های کنترلی مانند ماشین، هواپیما و غیره است. تمامی کالاها مستقیماً به ایران ارسال می شود. بنابراین اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به سرگرمی علاقه دارید خرید از این سایت بسیار مقرون به صرفه است.

2- Aliexpress.com

سایت علی اکسپرس یک شرکت بزرگ، ارائه دهنده انواع کالاهای مصرفی با قیمت مناسب و ارسال رایگان برای مشتریان می باشد. یکی از خدماتی که این فروشگاه آنلاین برای شما ارائه می دهد، این است  که اگر شما از کالای دریافتی خود راضی نباشید می توانید آن را بازگشت دهید.

3- banggood.com

این سایت مشابه سایت علی اکسپرس، کالاها و محصولات مصرفی متنوعی را با نازل ترین قیمت ارائه می دهد. یکی از دلایلی که این سایت مورد پسند کاربران ایرانی است قیمت پایین محصولات و ارسال رایگان آن است.

4- Dhgate.com

در این سایت شما می توانید همه نوع محصول با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید. ارسال کالا در این سایت به صورت رایگان  است.

5- Asos.com

سایت Asos یک فروشگاه اینترنتی انگلیسی است که شما می توانید مدل های روز پوشاک و البسه را در آن مشاهده نماید. یکی از ویژگی های سایت Asos این است زمانی که محصولات دارای تخفیفات فصلی می شوند، در وب سایت اطلاع رسانی می شود.

6- lightinthebox.com

سایت لایت این د باکس یک فروشگاه اینترنتی است که کلیه محصولات، اعم از محصولات آرایش بهداشتی، لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی آن و غیره را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد