جستجو

بهترین سایت های دانلود بازی

(15 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 14:52:45
تاریخ ثبت: 25 آبان 1398 ساعت 03:42:29
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21170
st

عصر حاضر، عصر تکنولوژی است. در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی بوده ایم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بازی های کامپیوتری و اندرویدی یکی از سرگرمی های انسان های عصر حاضر شده است.

هر روز تعداد افرادی که به دنبال دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی برای سرگرمی هستند افزایش پیدا می کند. اما مشکل اصلی این افراد دانلود بازی بدون دغدغه و آسان است.

در این بین سایت های زیادی وجود دارند که به رفع این مشکل کمک می کند و روزانه مطالبی را در سایت خود منتشر می کنند و فایل های کاربردی که این فایل ها می تواند نرم افزار و بازی برای کامپیوتر یا موبایل باشد را برای شما در سایت خود به اشتراک می گذارند.

البته قابل ذکر است که کار این سایت ها بسیار سخت است زیرا روزانه حداقل 40 تا 50 مطلب جدید را باید منتشر کنند. باید بتوانند بر اساس نیاز کاربران روزانه نرم افزار های متنوع و به روز را در اختیارشان قرار دهند. ما در این مقاله سعی می کنیم بهترین سایت های دانلود بازی را به  شما معرفی کنیم.

1-وب سایت گیم باز (game-baz)download

در این فروشگاه شما می توانید جدیدترین و با کیفیت ترین بازی های کامپیوتری ایران و جهان را با قیمت مناسب خریداری کنید. محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند و در کمترین زمان ممکن به خریدار گرامی تحویل داده می شودند. تمام شرایط این فروشگاه برای جلب رضایت مشتری است که تا حد زیادی توانسته اند در این کار موفق باشند.

2- بازی سنتر(bazicenter)

سایت بازی سنتر با بیش از 13 سال تجربه در این زمینه، تلاش می کند با توجه به نیاز بازار و علاقمندان به بازی های کامپیوتری و اپلیکیشن های به روز، بازی های جدیدی را تولید کنند.

برای سایت بازی سنتر خلق بازی های جدید با توجه به نسل جوان ایران اولین اولویت است. شما می توانید به راحتی از این سایت بازی مورد علاقه خود را خریداری کنید و به راحتی آن را دریافت و نصب کنید. یکی از بهترین ویژگی های وب سایت بازی سنتر فراگیر بودن این وب سایت است و اینکه سعی می کند نیاز کاربران را تا حد زیادی برطرف کند.

3-گیم بست(gamesbest)

سایت گیم بست در کنار سایر سایت های معروف به فروش بازی های کامپیوتری مشغول است و سعی می کند انواع بازی های کامپیوتری را به صورت اورجینال تهیه کند و در اختیار کاربران سایت خود قرار دهد.

یکی از ویژگی های سایت گیم بست که این سایت را از سایر سایت های رقیب متمایز می کند این است که تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و بنیاد ملی بازی های کامپیوتری می باشند که داشتن این مجوزها خود نوعی گارانتی معتبر برای این بازی و محصولات حساب می شود.

4-عصر بازی(shop.asrebazi.com)

شما در وب سایت عصر بازی می توانید جدیدترین بازی ها را با کیفیت بالا و به صورت اورجینال خریداری کنید.

5-گیم اسپات game spot

یکی از بهترین و معتبر ترین سایت های بازی کامپیوتری است. شما در این سایت می توانید آخرین اخبار مربوط به بازی های کامپیوتری را دریافت کنید. شما در این سایت می توانید نقد های خود را در مورد بازی دلخواه خود ثبت کنید و به آن امتیاز بدهید.

در این سایت شما شاهد بهترین نقد ها برای هر بازی کامپیوتری در هر زمینه ای به ویژه موبایل اپل(Apple) هستید. بر طبق آمارهای گفته شده میزان امتیازی که این سایت به بازی های کنسولی می دهد می تواند بر روی فروش و موفقیت آن بازی تأثیر زیادی داشته باشد.

6-Ign

در واقع تنها رقیب اصلی برای سایت گیم اسپات، سایت Ign است. بسیاری از مردم این سایت را پر محتوا ترین سایت در زمینه بازی های کامپیوتری می دانند.

7-گیم وینرس(Gamewinners)

در این سایت شما می توانید جدیدترین نسخه های مکمل و رمز بازی های مختلف را پیدا کنید. در واقع افرادی که می خواهند بدون هیچ دردسری مراحل مختلف بازی ها را پیش ببرند در این سایت می توانند به جستجوی کد های بازی مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این در این سایت برای هر بازی راه حل های قدم به قدم برای پیش بردن بازی را می توانید جستجو کنید.

8-Gamefags

این سایت در واقع یکی از شاخه های سایت گیم اسپات است. اگر شما در سایت گیم اسپات نام نویسی کرده باشید می توانید در این سایت نیز با نام اصلی خود فعالیت کنید. در این سایت هر بازی دارای انجمن خاص خود است. در واقع این سایت یک پایگاه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است و شما می توانید پرسش های و نظرات خود را با افراد مختلف به اشتراک بگذارید.

9-سایت دانلود ها

سایت دانلود ها دارای رتبه الکسا 137 است. نکته قابل توجه در مورد این سایت این است که قالب این سایت به صورت رایگان منتشر شده بود و خیلی از سایت ها از قالب سایت دانلود ها استفاده کرده اند و سایت دانلود ها مجبور به تغییر ظاهر قالب خود شده است. قالب جدید سایت دانلود ها قالب ساده ای است که مزیت آن سبک بودن آن است.

این سایت علاوه بر به اشتراک گذاشتن برنامه و بازی و نرم افزار برای گوشی همراه، امکان دانلود فیلم را به سایت خود اضافه کرده است. با این کار سایت دانلود ها توانسته تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

10-سایت یاس دانلود

این سایت یک سایت ایرانی است و قالب اختصاصی برای خود دارد و از سرعت مناسبی برخوردار است. سایت یاس دانلود دارای رتبه الکسای 151 است و در رتبه پنجم برترین سایت های دانلود ایران قرار دارد. این سایت دارای انواع نرم افزار و بازی های کامپیوتری و موبایلی و کلیپ و انیمیشن های مختلف است که با رعایت تنوع فایل ها درون سایت قرار داده شده است.

جالب است بدانید همین الان که در حال نوشتن این مطلب هستم بیش از 5 مطلب مختلف درون سایت یاس دانلود قرار داده می شود که اگر بخواهیم به طور تقریبی بیان کنیم در بهترین حالت روزانه 20 مطلب مختلف شامل بروزرسانی نرم افزارها و همچنین نرم افزار جدید در این سایت قرار داده می شود.

11-سایت اندروید سی تی

این سایت دارای رتبه الکسای 214 است. این سایت تمام تمرکز خود را بر روی نرم افزار و بازی های اندرویدی گذاشته است تا بتواند تمام کاربران خود را راضی نگه دارد.

این سایت به دلیل استفاده از وردپرس و قالب اختصاصی دارای سبک خاصی است. باید به این نکته توجه داشت که ممکن است هفتاد درصد کاربران شاید بخواهند از طریق گوشی همراه خود وارد سایت شوند بنابراین باید سایت به گونه ای باشد که با داشتن بهترین ظاهر، سبکی و سازگاری لازم را برای این کاربران در نظر داشته باشد تا کاربر برای دوباره استفاده کردن از این سایت علاقه داشته باشد.

12-سایت پی سی ورلد

رتبه الکسای این سایت 290 است. این سایت با قالب اختصاصی و وردپرس طراحی شده است. این سایت مانند سایر سایت های دانلود بازی و نرم افزار دارای انجمن است.

13-سایت فارسروید

رتبه الکسای این سایت 300 است. این سایت روزانه 50 مطلب جدید را بروزرسانی می کند که بی شک کار بسیار فوق العاده ای است.

فارسروید بدون شک یکی از بهترین سایت های دانلود نرم افزار و بازی های موبایل است. این سایت از لحاظ سرعت سریع ترین سایت برای قرار دادن نسخه های جدید بازی و نرم افزارهای اندروید است. این سایت نیز مانند سایر سایت ها دارای قالب اختصاصی و سیستم وردپرس است که بر روی آن پیاده سازی شده است.

14-سایت دانلود لی

رتبه الکسای این سایت320 است. در این سایت شما می توانید برنامه ها و بازی های کامپیوتر و گوشی را به راحتی جستجو کنید و در این سایت خبری از انجمن نیست.

در این سایت قسمتی برای دانلود فیلم در نظر گرفته شده است که فعالیت آن نسبت به قسمت نرم افزار چندان زیاد نیست. در این سایت روزانه حداقل 10-15 مطلب جدید و بروز قرار داده می شود.

این سایت نیز از قالب اختصاصی و وردپرس استفاده می کند و سرعت بالای برای بارگذاری مطالب دارد.

در این مقاله سعی شده است لیستی از سایت های دانلود بازی در اختیار شما عزیزان  قرار داده شود. البته باید بدانید متاسفانه امسال نرخ بروزرسانی مطالب نسبت به سال های قبل افت داشته است که البته این مورد برای همه ی سایت ها بوده است و تأثیر چندانی بر روی سایت های برتر نداشته است.

حتما توجه داشته باشید که علاوه بر رتبه الکسا، رتبه سئو نیز برای سایت بسیار مهم است و هرچه سایت از لحاظ سئو قوی تر باشد، رتبه الکسای آن هم بهتر خواهد شد. هر سایت باید یک قالب اختصاصی داشته باشد زیرا این امر به بهبود تجربه کاربری کمک می کند.
نظرات سوالات
1092
31 مرداد 1400 ساعت 13:31:59
sara
سایت شما عالی هستش

سایت خیلی خوبی دارید امیدوارم موفق باشید https://youmovise.com/

پاسخ
نظر جالب بود؟
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد