جستجو

بهترین سایت تبلیغات کلیکی

(14 رای)
به روز رسانی: 23 آذر 1398 ساعت 13:05:54
تاریخ ثبت: 07 آبان 1398 ساعت 23:18:57
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20289
در دنیایی که مردم، در طول شبانه روز مدّت طولانی را برای رفع نیازهای خود (اعم از اقتصادی یا آموزشی) به فضای مجازی اختصاص می دهند، سرمایه گذاری کسب و کارها در فضای مجازی نه تنها کار بیهوده ای نیست؛ بلکه تحقیقات نشان داده به صرفه ترین و هدفمند ترین روش، استفاده از فضای مجازی برای رونق بخشیدن به کسب و کارها می باشد. یکی از کارهایی که کسب و کارها برای رونق بخشیدن به کار خود از آن استفاده می کنند؛ استفاده از عنصر تبلیغات است. آنان اکثراً حاضرند با پرداخت هزینه ای بالا به شرکت های تبلیغاتی محصول و کالای خود را به طور گسترده تبلیغ کنند. پیش از این، کسب و کارها بر حسب تعداد نمایش تبلیغ با پرداخت اجاره به صورت دوره ای برای یک جایگاه تبلیغاتی معین، کالا یا محصول خود را تبلیغ می کردند که معمولاً این کار با صرف هزینه ای بالا و اثر بخشی کم همراه بود؛ امّا در دهه اخیر با پیشرفت دنیای دیجیتال و بر تحت وب تبلیغات به صورت آنلاین روی کار آمد. از مباحث به روز در زمینه تبلیغات آنلاین تبلیغات کلیکی می باشد. تبلیغات کلیکی یا PPC  مخفف Pay Per Click  به تبلیغاتی گفته می شود که به ازای هر کلیک روی تبلیغات از تبلیغ دهنده هزینه ای دریافت می شود. سایت کلیکی در حقیقت سایتی است که با دریافت مبلغی معین از تبلیغ دهنده (اسپانسر) ضمانت می دهد که تعدادی بازدید (کاربر) به سمت سایت تبلیغ دهنده هدایت کند و شما به عنوان کاربر عضو سایت تبلیغ دهنده می شوید و با کلیک بر تبلیغات موجود مبلغی را دریافت خواهید کرد. البته تنها با کلیک کردن بر روی تبلیغات درآمد چندانی کسب نخواهید کرد. در این سایت ها باید سعی کنید زیر مجموعه مستقیم جذب کنید؛ یعنی اگر کاربران دیگر با لینک های ارسالی شما به عضویت سایت در بیایند یا روی تبلیغات کلیک کنند، درصدی از درآمد آنان برای شما خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی و خارجی را معرفی کنیم؛ امّا قبل از آن توجه داشته باشید در جهان سایت های تبلیغات کلیکی بسیاری وجود دارد که اکثر آن ها به صورت اسکم و نامعتبر هستند؛ یعنی به تعهدات خود نسبت به کاربران پایبند نیستند و تعداد کمی از این سایت ها معتبر و مناسب هستند. از طرفی تمام این سایت ها دارای قوانین متفاوتی هستند که با سرعت بالایی این قوانین در حال تغییر است و کسب درآمد از این سایت ها (به خصوص در مورد سایت های کلیکی خارجی) کاربران ایرانی را با چالش روبه رو کرده است. شاید برایتان این پرسش پیش بیاید که نشانه اعتبار سایت های کلیکی چیست؟ در کدام یک از این سایت ها می توانیم با اطمینان ثبت نام کنیم و به کسب درآمد بپردازیم؟

نشانه اعتبار سایت های تبلیغات کلیکی



  • مدّت زمان قابل توجهی از فعالیت سایت آن ها گذشته باشد. (مثلاً برای 1 سال به بالا)

  • سئو خوبی در موتورهای جستجوگر داشته باشد، یعنی با جستجو نام سایت در گوگل جایگاه مناسبی در لیست جستجو داشته باشد.

  • امکان رؤیت لیست پرداختی به کاربران خود را داشته باشد و پرداختی های به هنگام، بدون تأخیر طولانی و مستمر داشته باشد.

  • مبالغ پیشنهادی سایت به ازای هر کلیک منطقی و بالا نباشد.

  • در مانیتورینگ های معتبر دارای سابقه مثبتی باشد.

  • درصد رضایتمندی کاربران سایت بالا باشد پس می بایست سایت دارای انجمن فعال و تالار های گفتمان باشد که امکان رؤیت نظرات همه کاربران سایت فراهم باشد.


با این حال، با توجه به توضیحات گفته شده، چند نمونه از معتبرترین سایت های کلیکی را در ادامه به شما معرفی می کنیم:

1) ojooo(اجو)


یک سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی می باشد که مربوط به یک کمپانی آلمانی است. این سایت مشکلی با ایرانیان ندارد و به راحتی می توانید از آن درآمد کسب کنید. روش های پرداخت این سایت از طریق بیت کوین، اتریوم می باشد که کاربران ایرانی می توانند از این طریق پول خود را نقد کنند.

ارزش کلیک بر روی هر تبلیغ 0.004 دلار می باشد که حداقل برداشت برای همه کاربران 2 دلار است؛ امّا برای کاربران مبتدی برای دفعه اول 2 دلار و دفعات بعدی 6 دلار است و هم چنین این کاربران می بایست برای برداشت بار اول، حداقل 100 کلیک انجام داده باشند. نحوه کسب درآمد در این سایت در 6 سطح است که بسته به تعداد زیر مجموعه هایی که توسط کاربر جذب می شوند، سطح کاربر ارتقا می یابد. هم چنین در کنار بخش کلیک بر روی آگهی ها، بخش جانبی دیگر هم مانند: تماشای فیلم، مشاهده تبلیغات وب سایت های موجود، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، نصب اپلیکیشن و… در قسمت پیشنهادات سایت (offers) هم موجود است که می توانید با انجام این پیشنهادات امتیاز بیشتری کسب کنید و درآمد خود بالا ببرید.

واد جو

2)کاپریلا


یک سایت تبلیغات معتبر ایرانی است که برند های معروف مانند: دیجی کالا، فرا درس، نت برگ، بامیلو، دیجی استایل و.. از آن برای تبلیغات محصولات خود استفاده می کنند. این سایت به وسیله ی سیستم هوش مصنوعی با نمایش تبلیغات در سایت های مرتبط، مشتریان علاقه مند را به سایت تبلیغ دهنده جذب می کنند. کاپریلا تاکنون توانسته درآمد زایی خوبی برای سایت های تبلیغ دهنده داشته باشد. از طرفی دیگر صاحبان وب سایت ها می توانند با کاپریلا همکاری داشته باشند؛ یعنی با نمایش تبلیغات در سایت خود کسب درآمد کنند. نکته جالب برای صاحبان وب سایت ها این است که هزینه تبلیغات را به صورت اجاره ماهانه جایگاه تبلیغاتی و به صورت پیش پرداخت کسب کنند؛ حتّی مستقل از تعداد نمایش و یا تعداد کلیک، هزینه توافق شده را در ابتدای دوره دریافت می کنند.

کاپریلا


 

صاحبان کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی با محتوایی در زمینه آموزش مانند مباحث و دروس دانشگاهی، برنامه نویسی، طراحی سایت، طراحی و گرافیک، آموزش نرم‌افزارهای کامپیوتری نیز با داشتن شرایط زیر می توانند با کاپریلا همکاری داشته باشند و با قرار دادن تبلیغات در صفحات مجازی ذکر شده به کسب درآمد بپردازند.

شرایط لازم برای ثبت کانال تلگرام و اینستاگرام:

1- تعداد عضو بیشتر از 5 هزار نفر

2- بیش از هزار بازدید از هر پست

2) NEOBUX(نئو باکس)


نئوباکس

 

یک سایت معتبر و قدیمی در زمینه تبلیغات کلیکی است که به صورت آنی پرداخت انجام می دهد و حداقل پرداخت 2 دلار می باشد و ارزش هر کلیک 0.001 دلار می باشد. زمانی که کلیک های شما به 2 دلار برسد، پرداخت انجام می شود. برای ثبت نام در این سایت لازم است قوانین مربوط به آن را بپذیرید. چند نمونه از مهم ترین این قوانین عبارت اند از:

  • هر کاربر با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت (IP)فقط و فقط می تواند یک حساب باز کند و اگر حتی با کامپیوتر دیگر ولی با همان خط اینترنت حساب دیگری باز کند همه ی حساب های کاربر بسته خواهد شد و به احتمال زیاد امکان ثبت نام مجدد با آن کامپیوتر و خط اینترنتی و حساب ها را نخواهید داشت.


 

  • در هر 24 ساعت امکان تغییر خط اینترنتی خود برای کلیک کردن ندارید؛ یعنی هر روز فقط با یک آی پی (یک خط اینترنت) میتوانید آگهی ها را کلیک کنید و آن آی پی نباید خودش عضو نئوباکس باشد.


 

  • از زمان ثبت نام در سایت اگر به مدّت 72 ساعت فعالیتی انجام ندهید حساب شما بسته خواهد شد. بعد از فعال شدن در سایت اگر مشکلی پیش بیاید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، بعد از 30 روز عدم فعالیت حسابتان به طور موقت بسته می شود و برای باز شدن مجدد می بایست درخواست بدهید، ولی اگر این مدّت به 60 روز برسد به طور کل حسابتان بسته خواهد شد.


 

  • در هر ده روز حداکثر می توانید با 3 کامپیوتر آگهی ها را کلیک کنید.


 

این چند نمونه از قوانین مهم که ذکر شد شامل کاربران عادی که فقط بخواهند خودشان کلیک کنند، می شود. حال اگر بخواهید زیر مجموعه بگیرید می بایست یک سری قوانین دیگری هم رعایت کنید؛ مثلاً رعایت زمان کلیک کردن آگهی ها و غیره که در مجال این مقاله نمی گنجد.

4) فیس نما( Facenama)


فیس نما

شبکه ایرانی اجتماعی فیس نما که از سال 91 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی سالم داخلی شروع به کار کرد. این شبکه مانند شبکه خارجی فیسبوک قابلیت ارسال متن و رسانه را دارد و کاربران می توانند با دنبال کردن کاربران دیگر دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند. این شبکه هم اکنون با اضافه کردن قابلیت کسب درآمد بر محبوبیت خود افزوده است.

روش کسب درآمد از فیس نما


شما با عضویت در سایت فیس نما می توانید از تمامی امکانات سایت از جمله کسب درآمد آن استفاده کنید. کسب درآمد از این سایت به چهار طریق است:
1- تبلیغات کلیکی


  • قوانین این سایت هم تقریباً مانند سایت های کلیکی دیگر می باشد. می بایست به ازای یک کامپیوتر و IP فقط یک حساب کاربری داشته باشید و باز کردن حساب کاربری دیگر منجر به بسته شدن همه حساب ها خواهد شد.

  • ارزش هر کلیک بین 3 و 5 تومان است و حداقل میزان برداشت 10 هزار تومان است.

  • شما می توانید با زیر مجموعه گیری درآمد خود را افزایش دهید. برای هر کاربر یک لینک زیر مجموعه گیری پیشنهاد می شود و شما می توانید این لینک را به دیگران ارسال کنید و با عضویت دیگران با این لینک در سایت فیس نما و مشاهده کردن تبلیغات 20 درصد درآمد آن شخص نصیب شما خواهد شد.


2- جستجو در گوگل

در این روش تبلیغاتی، سایتی می خواهد با جستجوی عبارتی خاص در گوگل، جایگاه بهتری نسبت به رقبا داشته باشد. بنابراین عبارتی را مشخص می کند که اگر شما با جستجوی آن عبارت در گوگل، وارد سایت مذکور شوید، مبلغی که از پیش تعیین شده است به شما تعلق گیرد.
3- پاپ آپ

این روش کسب درآمد مخصوص صاحبان وب سایت و وبلاگ است.

برای کسب درآمد از این روش پس از ورود به صفحه شخصی خود در فیس نما، گزینه کسب درآمد از پاپ آپ را انتخاب کنید. در این لحظه، صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید وبلاگ و یا سایتی که قصد قرار دادن کد پاپ آپ را در آن دارید را معرفی و ثبت نمایید. پس از ثبت وب سایت صبر کنید تا وضعیت وبگاه به حالت تأیید شده تغییر وضعیت پیدا کند و از آن پس می توانید با قرار دادن کد پاپ آپ در وبگاه خود و با ارسال ورودی کسب درآمد کنید.

برای دریافت کد پاپ آپ، از خود سایت می توانید اقدام کنید که می توانید کد پاپ آپ مناسب نیاز خود را انتخاب و دریافت کنید. پس از این مرحله کافیست این کد را در وبگاه خود قرار دهید و به کسب درآمد از بازدیدکنندگان خود بپردازید.

فیس نما برای هر آی پی منحصر به فرد که پاپ آپ موجود در وبگاه شما برایش باز شود، در مجموع ۵۰ ریال پرداخت می کند. (۲۵ ریال برای بار اول و ۲۵ ریال برای بار دوم در هر ۲۴ ساعت).
4- پست ثابت

این روش هم مانند پاپ آپ است با قرار دادن پست های تبلیغاتی پیشنهادی از فیس نما در سایت و وبلاگ خود می توانید کسب درآمد کنید. درآمد از این طریق به ازای هر کلیک پست ثابت ۳۰ تومان می باشد و اگر تبلیغ فعال وجود نداشت و تبلیغ فیس نما کلیک خورد هر کلیک ۱۵ تومان محاسبه می شود.

جمع بندی


در این مقاله ما سعی کردیم مطمئن ترین سایت های کلیکی را به شما معرفی کنیم، ولی سایت خرید و فروش رایگان هیچ تضمینی برای اعتبار این سایت ها به شما نمی دهد و فقط از روی سابقه مثبت و پرداختی های مستمر به کاربران خود این سایت های کلیکی را به شما پیشنهاد می دهد. نکاتی که در تمام این سایت ها وجود دارد این است که شما تنها با یک کامپیوتر و همچنین یک خط IP فقط قادر خواهید بود یک حساب کاربری ایجاد کنید و دیگر این که شما هرگز مجاز به استفاده از ربات هایی که مشاهده تبلیغات را خودکارسازی یا دستکاری نمایند نیستید در غیر این صورت حساب شما بسته خواهد شد. برای کسب درآمد بیشتر باید سعی کنید زیر مجموعه های بیشتری جذب کنید که البته برخی از این سایت ها محدودیتی در تعداد زیر مجموعه ها ندارند؛ امّا اکثر این سایت ها محدودیت هایی در جذب زیر مجموعه قائل می شوند.

 

امیدوارم این آموزش برایتان مفید بوده باشد.



نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد