جستجو

بهترین فروشگاه های اینترنتی مواد غذایی

(13 رای)
به روز رسانی: 05 شهریور 1399 ساعت 17:07:00
تاریخ ثبت: 16 خرداد 1399 ساعت 20:34:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/30802
شاید روزی خرید آنلاین مواد غذایی و تحویل در محل، یک رویا به نظر می رسید. اما در این روزهای کرونایی خرید اقلام ضروری زندگی از یک فروشگاه آنلاین نه تنها یک رویا نیست بلکه روز به روز شاهد پیوستن فروشگاه های سراسر کشور به دنیای اینترنت و ارائه خدمات اینترنتی هستیم. بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی مواد غذایی می پردازیم که بیشترین امکانات را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

معرفی چند فروشگاه اینترنتی برتر مواد غذایی


اغلب اوقات کسب و کارها با توجه به نیاز مردم راه اندازی می شوند. به این علت و با توجه به اینکه خریدهای آنلاین در این روزهای بیماری کرونا بهداشتی تر و به صرفه تر هستند، فروشگاه های زیادی اقدام به عرضه محصولات خود به صورت آنلاین کرده اند. خریدهای اینترنتی از پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی گرفته تا خرید محصولات دیجیتالی و صوتی و تصویری به بستر اینترنت وارد شده اند. اما در میان این اجناس و کالاها، جای مواد غذایی و خوراکی هم خالی نمانده و فروشگاه ها اقدام به عرضه آنلاین این مواد کرده اند.

اما با توجه به امکان فاسد شدن مواد غذایی، بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی محدودیت مکانی داشته و امکان ارسال کالاهای سوپرمارکتی به نقاط و شهرهای با فاصله زیاد بسیار کم است. امروز در این مقاله فروشگاه های اینترنتی مواد غذایی را معرفی می کنیم که با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن، کالا و مواد غذایی را در اختیار مشتری قرار می دهند و البته طرفداران بیشتری برای ارائه خدماتشان دارند. با ما همراه باشید:

فروشگاه اینترنتی و سوپرمارکت اُکالا:


فروشگاه اینترنتی مواد غذایی و سوپرمارکت اُکالا:

این روزها، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را در همه شهرها و شهرستان های ایران می توان مشاهده کرد. اُکالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که متعلق به مجموعه افق کوروش است. این فروشگاه اینترنتی، با هدف آسان شدن خرید و کمک به کم شدن آلودگی هوا در سال 1396 شروع به فعالیت کرد. در ابتدا خدمات ارائه شده در اُکالا مختص شهروندان تهران و حومه بود اما هم اکنون می توان ارائه محصولات اینترنتی افق کوروش را در اکثر شهرهای ایران مشاهده کرد.

اُکالا خدمات پشتیبانی امور مشترکین را به نحو عالی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد و این موضوع یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه اینترنتی است. پشتیبانی امور مشترکین، هرگونه سوالی که در هنگام خرید داشته باشید را در کمترین زمان پاسخ می دهد.

قیمت های ارائه شده در اُکالا نیز مقرون به صرفه بوده و همواره با تخفیفات ویژه ای همراه است. این فروشگاه اینترنتی با داشتن شعبه های بسیار زیاد در محله های مختلف شهرها، به پرسرعت ترین فروشگاه اینترنتی نیز تبدیل شده است. با خرید از فروشگاه اینترنتی اُکالا در کمتر از دو ساعت، مواد غذایی، کالا و سفارشات به دستتان می رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین فروشگاه اینترنتی خرید لوازم آرایشی


فروشگاه افق کوروش، هم چنین اپلیکیشن اُکالا را برای دسترسی آسان تر مشتریان طراحی و منتشر کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، مواد غذایی خود را با سرعت بیشتری ثبت کرده و در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

از مزایای این فروشگاه اینترنتی می توان به پشتیبانی 24 ساعته و خوب، تنوع محصولات، وجود تخفیف محصولات تا 50 درصد، تضمین کیفیت کالا، تضمین مرجوعی تا 72 ساعت، ارسال رایگان برای خریدهای بالای 100 هزار تومان، وجود اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و آی او اس، اشاره کرد.

به خاطر داشته باشید که اولین خرید شما از فروشگاه اینترنتی اُکالا معمولا با تخفیف 50 درصدی عرضه می شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:


فروشگاه اینترنتی دیجی کالا - عرضه مواد غذایی و سایر محصولات

در این روزهای بیماری کرونا، دیجی کالا بیشتر از قبل جای خود را در خانه های شهروندان باز کرده است. در این فروشگاه اینترنتی می توانید هر نوع محصول و کالایی که نیاز دارید را پیدا کرده و سفارش دهید. اما در حال حاضر بسیاری از خریدهای سوپرمارکتی و مواد غذایی ارائه شده در دیجی کالا، مختص شهر تهران و حومه است.

در دیجی کالا محصولات سوپرمارکتی احتمال تخفیف 70 درصدی را هم دارند. هزینه ارسال برای تهرانی ها رایگان بوده و کمتر از دو ساعت مواد غذایی مورد نظر به دستتان می رسد. با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می توانید از تخفیفات ویژه و یا شگفت انگیزهای روزانه استفاده کنید. قیمت های شگفت انگیز معمولا با تخفیفات بالا اما در محدوده زمانی یک روزه عرضه می شوند. پس برای بهره بردن از این تخفیفات همین الان اپلیکیشن دیجی کالا را با شماره همراه و آدرس مکانی خود ثبت کرده و با ثبت اینترنتی خریدهای روزانه مواد غذایی خود، از ابتلا به ویروس کرونا نیز در امان بمانید.

ارائه محصولات در دسته بندی های گوناگون، ارائه تخفیفات همیشگی و روزانه، تضمین کیفیت کالا، تحویل کمتر از سه ساعت برای خریدهای مواد غذایی در تهران و کرج، تضمین بهترین کیفیت کالا، پشتیبانی لحظه ای در 7 روز هفته از ویژگی های اصلی خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است.

فروشگاه اینترنتی تزول:


تزول - سوپر مارکت آنلاین مواد غذایی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی تزول نیز یکی دیگر از سوپرمارکت های آنلاین تهران و حومه است که به بیش از 1500 سوپر مارکت در تهران متصل است. مواد غذایی ارائه شده در این فروشگاه نیز طیف وسیعی از محصولات مانند انواع کنسرو و غذای آماده، محصولات لبنی، انواع نوشیدنی ها از چای و قهوه و نسکافه گرفته تا انواع شربت ها و ...، انواع حبوبات و مواد پروتئینی و ادویه جات و غیره را شامل می شود.

با خرید از تزول می توانید خریدهای خود را از انواع برندهای ایرانی و خارجی تضمین شده انتخاب کنید و در کوتاهترین زمان ممکن (معمولا کمتر از 45 دقیقه)، مواد غذایی را در محل تحویل بگیرید. علت انتخاب اسم تزول نیز همین موضوع سرعت بخشی به تحویل مواد غذایی است چرا که تزول در زبان فارسی به معنای زود باش یا بدو است.

بیشتر بخوانید: مزایای خرید آنلاین در زمان کرونا


پرداخت در فروشگاه اینترنتی مواد غذایی تزول به صورت نقدی و یا اینترنتی است که به انتخاب خود می توانید یکی از روش های خرید را انتخاب کرده و در پرداخت های بالاتر از 40 هزار تومان به صورت رایگان تحویل بگیرید. تزول حامی سوپرمارکت های محله بوده و با متصل شدن به آن ها کمک شایانی نیز به فروشنده ها دارد.

فروشگاه اینترنتی تزول تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران و البته شهر تبریز را تحت پوشش قرار داده و با استفاده از فروشگاه های محله شما، فرایند خرید را سریع، راحت و ارزان تر می کند. برای استفاده از خدمات این فروشگاه عرضه مواد غذایی همین الان اپلیکیشن تزول را دانلود کرده و با وارد کردن شماره همراه خود از امکانات این فروشگاه اینترنتی بهره مند شوید.

تزول توانسته است رتبه 820 الکسای ایرانی را به خود اختصاص دهد. تضمین کالا از لحاظ کیفیت و قیمت، ارسال سریع، پشتیبانی از طریق تلفن و تلگرام، پوشش منطقه ای تهران و تبریز، اپلیکیشن مختص اندروید و آی او اس، ارسال رایگان برای خریدهای بالای 40 هزار تومان از ویژگی های فروشگاه اینترنتی تزول است.

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت:


خرید از فروشگاه اینترنتی مواد غذایی اسنپ مارکت

فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت حاصل همکاری دو برند هایپر استار و اسنپ است. در واقع می توان گفت این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی از زیر مجموعه های اصلی اسنپ است که به منظور تامین سریع مواد غذایی مورد نیاز مصرف کنندگان طراحی و راه اندازی شده است.

محصولات عرضه شده در این فروشگاه اینترنتی در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق بزرگترین سرویس حمل و نقل کشوری یعنی اسنپ به دست مشتریان می رسد. کاربران اسنپ مارکت می توانند مواد غذایی و کالاهای سوپر مارکتی مورد نیاز خود را با استفاده از تخفیف های ارائه شده توسط هایپر استار تهیه کنند.

اسنپ مارکت دارای یک اپلیکیشن موبایلی کاربر پسند است که با نصب آن می توانید به بیش از 5000 قلم کالا دسترسی داشته باشید. ارائه تخفیف های ویژه روزانه، پشتیبانی به موقع و عالی، تحویل سریع، ارسال رایگان برای سفارش های بالای 50 هزار تومان، از ویژگی های فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت است.

سخن پایانی:


خریدهای اینترنتی مخصوصا خرید مواد غذایی در ایران هنوز قدمهای اول پیشرفت خود را برمی دارند. بنابراین ممکن است خیلی از این فروشگاه های اینترنتی دارای کم و کاستی هم باشند که از جمله آن ها می توان به محدودیت مکانی اشاره کرد. اما اگر در شهری زندگی می کنید که امکان خرید اینترنتی برای شما فراهم شده است، خرید آنلاین را حداقل در این شرایط فاصله گیری اجتماعی و بیماری کرونا به شما توصیه می کنیم. با خرید اینترنتی مواد غذایی روزانه خود از فروشگاه های اینترنتی، علاوه بر برخورداری از تخفیفات و عدم اتلاف وقت، می توانیم گامی موثر در متوقف کردن زنجیره شیوع کرونا برداریم.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد