جستجو

تماشای فیلم به صورت آنلاین

(14 رای)
به روز رسانی: 24 مرداد 1398 ساعت 15:43:01
تاریخ ثبت: 21 مرداد 1398 ساعت 01:33:07
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16209
تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت و توسعه است و از این رو به‌لطف فن‌آوری طیف وسیعی از کارها آسان‌تر شده است. امروزه در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه می‌توانیم خریدهای روزانه خود را انجام دهیم، محصول مورد نظرمان را خریداری نماییم یا سوار تاکسی شویم. جالب این‌جاست که این موضوع تقریبا در مورد همه‌چیز صدق می‌کند. فرقی نمی‌کند که به کدام حوزه علاقه‌مند باشید یا در چه چیزی مهارت داشته باشید، در هر صورت تکنولوژی و اینترنت تاثیرگذار روی اعمال شما خواهند بود. این مسئله در دنیای فیلم‌ها و سریال‌ها نیز صدق می‌کند. امروزه با چند لمس در اسمارت فون یا با چند کلیک در لپ‌تاپ‌تان می‌توانید فیلم‌های دل‌خواه خود را به‌صورت آنلاین تماشا کنید. اما سوال اصلی این‌جاست که چطور این‌ کار را انجام دهیم. در ادامه با همراه باشید...

تماشای فیلم به صورت آنلاین


Binge-Watch-Gear-Patrol-Slate

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم در قرت بیست و یکم بسیاری از کارها ساده‌تر از گذشته انجام می‌شود. همین کار تماشای فیلم را در نظر داشته باشید. در سال‌های گذشته باید برای دسترسی به فیلم‌های دل‌خواه خود به مغازه محل می‌رفتید و از آن‌جا جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌ها را خریداری می‌کردید. اما در جال حاضر لزومی به وقت تلف کردن در مغازه‌ها نیست. شما به‌ سادگی قادرید عضو یکی از سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم شوید تا بتوانید جدیدترین و بهترین فیلم‌ها ایرانی و حتی خارجی را به صورت برخط مشاهده کنید. اما آیا بهترین سرویس‌های  فعال در این حوزه را می‌شناسید؟ شناخت بهترین‌ها به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیاز و سلایق خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید به تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. در ادامه به این سرویس‌ها و ویژگی‌های کارآمد و جذاب آن‌ها پرداخته‌ایم.

نماوا


Untitlead

اگر می‌خواهید به جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید و در عین حال مبلغ زیادی برای خرید اشتراک نپردازید، حتما نماوا را مد نظر داشته باشید. البته موضوع دیگری نیز مطرح است؛ بیش‌تر اپراتوها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت با نماوا قرار بسته‌اند و به این ترتیب شما در هنگام گشت‌وگذار در این وب‌سایت و اپلیکیشن و تماشای فیلم‌های مختلف عملا هیچ ترافیکی مصرف نمی‌کنید و در بعضی موارد حجم‌تان مقدار ثابتی باقی می‌ماند. این مسئله در بلندمدت باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد و به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده به دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌تان مشغول شوید. خوش‌بختانه از نماوا می‌توانید در بستر موبایل نیز بهره ببرید و آن را به صورت اپلیکیشن نصب نمایید. از این رو دسترسی به آن ساده‌تر خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه به وب‌سایت نماوا نیست. فیلم‌ها و سریال‌ها محبوب سریعا بر روی سایت و اپ نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در این بین سریال‌های خارجی و ایرانی نیز به وفور دیده می‌شود. قسمتی نیز با عنوان کودکان طراحی شده تا به فرزندان زیر سن قانونی خود اجازه دهید از سرویس نماوا برای دیدن محتواهای مورد علاقه‌شان بهره ببرند. در این بخش تنها انیمیشن‌های جذاب و دیدنی و سریال‌هایی مثل باب اسنفجی قرار خواهند گرفت.

تلوبیون


Untitlaed

تلوبیون یکی از بهترین سرویس‌های فعال در حوزه تماشای آنلاین فیلم است. با کمک آن می‌توانید به طیف وسیعی از سریال‌ها و فیلم‌های خارجی و ایرانی دسترسی داشته باشید. عملکرد سرویس برای بیش‌تر کاربران اهمیت زیادی دارد و در این زمینه تلوبیون یکی از بهترین نمونه‌هاست. به‌جرات می‌توان گفت می‌توانید اپلیکیشن تلوبیون را در هر موبایلی نصب کنید و از آن‌ بهره ببرید. سایت آن نیز بدون نقص به شما خدمت‌رسانی خواهد کرد. لازم به ذکر است رابط کاربری تلوبیون زیبا و مدرن است و نظر هر کسی را به‌خود جلب می‌کند. اما مهم‌تر از همه، این اینترفیس کاربر را سریعا به خواسته‌اش می‌رساند و این مسئله‌ای حیاتی برای هر برنامه و وب‌سایتی است. از این گذشته، چیزی که باعث متمایز شدن تلوبیون از دیگر سرویس‌ها شده، سریال‌های اختصاصی آن است. هر شب و هر روز در این سرویس سریال‌ها و محتواهایی اختصاصی پخش می‌شوند که در هیچ سرویس دیگری به‌چشم نمی‌خورند. البته نقاط قوت تلوبیون به این‌جا ختم نمی‌شوند. با کمک این سایت و اپلیکیشن می‌توانید به تماشای پخش زنده برنامه‌های صدا و سیما نیز بپردازید که خودش مزیتی بزرگ برای این سرویس محسوب می‌شود.

فیلیمو


aaad

بی‌شک می‌توان گفت فیلیمو جزء بهترین سرویس‌ها برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها به‌صورت آنلاین است. تفاوتی ندارد که به چه ژانری علاقه داشته باشید، در هر صورت فیلیمو می‌تواند نیاز شما را به‌ طور کامل برآورده نماید، این چیزی‌ست که بیش‌تر سرویس‌ها از آن عاجز هستند. در فیلیمو بهترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌ها جمع‌آوری شده تا بدون دردسر و زحمت بتوانید به محتواهای دل‌خواه‌تان دسترسی داشته باشید. حتی سریال‌ها و فیلم‌های اختصاصی نیز گنجانده شده که نقطه قوتی برای فیلیمو محسوب می‌شوند. پلن‌های مختلفی نیز برای‌تان در نظر گرفته شده تا براساس علاقه‌مندی‌ها و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و مشغول تماشای فیلم‌ها شوید. گفتنی‌ست در صورت استفاده از فیلیمو در برخی از موارد تا ۱۰۰ درصد ترافیک‌تان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. از این رو دیگر نیازی نیست نگران خرید حجم اینترنت باشید. فیلیمو در پلت‌فرم‌های بسیاری مثل ویندوز، اندروید و آی‌او‌اس موجود است و با نصب یک اپلیکیشن قادرید در زمان کم‌ترین به محتواهای مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید. می‌خواهید فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود کنید؟ مشکلی نیست! با نصب اپ‌ فیلیمو این امکان به شما داده شده که به دانلود فیلم‌ها و سریال بپردازید و آ‌ن‌ها را در زمان دیگری تماشا کنید. به این ترتیب حتما لزومی ندارد به اینترنت متصل باشید تا از فیلیمو بهره ببرید.

فیلم نت


aad

این سرویس یکی دیگر از سایتی‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت آنلاین به دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. گفتنی‌ست محتواهای متعددی در ژانرهای مختلف در اختیارتان قرار گفته تا مطابق با سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. فراهم کردن آزادی‌عمل بسیاری یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی این سرویس شمرده می‌شود که در بعضی از سایت‌ها به‌چشم نمی‌خورد. البته باید همین‌جا ذکر کنیم که فیلم نت تنها یک وب‌گاه نیست و می‌توانید اپلیکیشن آن را برای دستگاه اندرویدی یا آی‌او‌اسی خود نصب کنید. به این ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان خواهید بود. البته لازم به ذکر است که فیلم نت تنها به سریال و فیلم محدود نمی‌شود. در حقیقت اختصاصی به نام مستند گنجانده شده تا علاقه‌مندان به این محتواها سریع‌تر به مستندها دسرتسی داشته باشند و به تماشای آن‌ها بپردازید. این یک ویژگی یونیک و جذاب است که حتما نظر کاربران را جلب خواهد کرد. ناگفته نماند فیلم نت شامل محبوب‌ترین، بهترین و جدیدترین فیلم‌های خارجی و ایرانی می‌شود و مطمئن باشید با خرید اشتراک در آن پشیمان نخواهید شد. رابط کاربری تیره وب‌سایت و اپلیکیشن نیز موجب جلوگیری خسته شدن چشم می‌شود و برخلاف رنگ‌های روشن به چشم‌هایش شما آسیبی نمی‌رسد.

یوتیوب


home-before

با این‌که سرویس‌های مخلتفی برای تماشای فیلم‌ها به صورت آنلاین وجود دارد. با این همه به جرات می‌توان گفت یوتیوب یکی از بهترین‌های بازار شمرده می‌شود. با کمک این سرویس می‌توانید به طور رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای (البته اگر از هزینه خرید اینترنت صرف‌نظر کنیم) برای شما نخواهد داشت. جدیدترین و محبوب‌ترین سریا‌ل‌ها و فیلم‌ها نیز درون این سرویس قرار خواهند گرفت. در حقیقت فرقی نمی‌کند که علاقه‌مند‌ها و سلایقی دارید، در هر صورت قادر به استفاده از یوتیوب برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان هستید. البته اگر بتوانید اقدام به خرید اشتراک و نسخه پرمیوم یوتیوب کنید، در نتیجه می‌توانید به دانلود سریال‌ها و فیلم‌ها نیز از خود سایت یوتیوب بپردازید. این سایت و اپلیکیشن به قابلیت‌های زیادی مجهز است که کاربران ترغیب به استفاده از آن می‌کند. از این گذشته، شما در کنار تماشای فیلم و سریال می‌توانید به دیدن محتواهای دیگر نیز مثل آموزشی نیز بپردازید و هر روز در کنار تماشای فیلم، موضوع تازه یا ترفندی جذاب نیز یاد بگیرید. این چیزی‌ست که دیگر سرویس‌ها فاقد آن هستند.

آ‌پارات


ad

در واقع آپارات نسخه ایرانی یوتیوب محسوب می‌شود. در این سایت نیز می‌توانید به جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و دیگر محتواها دسترسی داشته باشید. البته فیلم‌های این سرویس به گستردگی دیگر سرویس‌ها نیست و شاید نتوانید اقدام به تماشای سریال‌ها و فیلم‌های پولی و اختصاصی در آپارات نمایید، اما می‌توانید به آرشیو کامل و جامعی از دیگر محتواها دسترسی داشته باشید که شامل فیلم‌ها نیز می‌شود. در صورتی استفاده از آپارات را توصیه می‌کنیم که شما علاقه‌مند به دیدن فیلم‌ها و سریال‌های خارجی با دوبله فارسی باشید. در کنار دیدن فیلم نیز می توانید به دیدن سایر محتواها نیز بپردازید.

آیو


s

آیو یکی دیگر از سرویس‌های تماشای فیلم به صورت آنلاین است. با کمک این سرویس می‌توانید به دیدن جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های کشورهای دیگر و ایران بپردازید. اما چیزی که آیو را از بیش‌تر رقبا متمایز می‌سازد، بخش برنامه‌های تلویزیون آن است. آیو از شبکه‌هایی اختصاصی پشتیبانی می‌کند که هر روز یا هر هفته به موضوع خاصی می‌پردازند. برای مثال برخی از آن‌ها به نقد و بررسی بازی‌های فوتبال می‌پردازند و در برخی از افراد مختلف دعوت می‌شود تا مصاحبه‌ای صورت گیرد. در هر صورت برای هر سلیقه‌‌ای برنامه‌ای اختصاصی وجود دارد تا شما در کنار دیدن فیلم، به تماشای این محتواهای جذاب نیز بپردازید و اطلاعات را ارتقا دهید. دوبله‌های اختصاصی و گوش‌نواز، زیرنویس‌های حرفه‌ای و فیلم‌های جذاب چندی از قابلیت‌های آیو محسوب می‌شوند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

ساخت فروشگاه آنلاین

ساخت فروشگاه آنلاین یکی از مسئله های مهمی به شمار می رود که امروزه ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است. در واقع...

چگونه آنلاین پولدار شویم؟

علی‌ رغم پیشرفت‌ های بشر در زمینه‌ی تکنولوژی، هنوز هم افرادی هستند که تصور می‌کنند تنها راه کسب درآمد از طریق...

بازاریابی چابک چیست و به چه صورت انجام می گیرد؟

بازاریابی چابک یک روش بازاریابی نوین است که با استفاده از فاکتور هایی مانند صرفه جویی در زمان، منابع، انرژی و هزینه...

نحوه خرید بیت کوین به صورت آنلاین

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که آنقدر تعریف بیت کوین را از این و آن شنیده باشید که شما هم به خرید بیت کوین ترغیب...

مقایسه خرید های به صورت آنلاین و حضوری

مقایسه خرید های به صورت آنلاین و حضوری، این روز ها بسیار داغ شده است. دوران کرونا به صاحبان کسب و کار سنتی آموخت...

بازاریابی اینستاگرامی به چه صورت است؟

با تغییر فضای کسب و کار ، بازاریابی در اینستاگرام اهمیت بیشتری پیدا کرد. سال هاست که اینستاگرام در حال یکه تازی...

بازاریابی عصبی به چه صورت است؟

بازاریابی عصبی ، یکی از شاخه های بازاریابی است. بازاریابی عصبی دارای کاربرد های مختلفی است. دلایل مختلفی برای استفاده...

بازاریابی پارتیزانی به چه صورت است؟

بازاریابی پارتیزانی که به آن بازاریابی چریکی نیز می گویند، یک روش نامنظم برای انجام فعالیت های تبلیغاتی است که...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد