جستجو

خرید دارو به صورت آنلاین

(13 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:26:17
تاریخ ثبت: 24 شهریور 1398 ساعت 19:42:58
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17984
این فروشگاه ها در پی نیاز جامعه پس از افزایش زمان حضور افراد در فضای مجازی شکل گرفته است. افزایش جمعیت، مشکلات رفت و آمد در شهرهای شلوغ و پر جمعیت، کمبود وقت و .. نیاز به انتخاب راه و روش های خاص و جدید در زندگی را بیشتر می کند. حتما این امر را تجربه کرده اید که در روز تعطیل نیاز به خرید شیر خشک برای کودکتان، لوازم آرایشی و بهداشتی و یا یک قرص را داشته باشید که با فکر کردن به ترافیک و شلوغی یا روبرو شدن با یک داروخانه شلوغ، از خرید خود پشیمان شوید. با توجه به زندگی های پر مشغله امروز مطمئنا کسی دوست ندارد در یک صف طولانی به انتظار بایستد ولی باز هم باید محصول مورد نظر خودتان را بخرید.

Online-pharmacy

با پیشرفت دنیای مجازی و مشغله کاری افراد و کمبود وقت، کسب و کارها به فضای مجازی راه پیدا کرده اند. برای همین منظور فروشگاه های امروزی با ایجاد امکان خرید اینترنتی در سطح فضای مجازی اقدام به فروش محصولات خود می کنند. داروخانه ها هم از این قضیه جدا نیستند و داروخانه های اینترنتی برای راحتی افراد ایجاد شده است. داروخانه های آنلاین هم مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با ایجاد سایت و قرار دادن اطلاعات محصولات مانند قیمت، موجود بودن و هر نوع اطلاعاتی که مشتریان به آن نیاز دارند به منظور رفع نیاز مشتریان ایجاد شده است.

با خرید کردن از داروخانه های اینترنتی دیگر لازم نیست برای خرید محصولاتی غیر نسخه ی پزشکی، مدت زمان زیادی را در صف انتظار بایستید. بلکه می توانید هرچه نیاز دارید را از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر خریداری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید.

مزیت های داروخانه آنلاین

mokamel

با آغاز یک کار جدید باید بدانیم که هر کسب و کار جدیدی، دارای مزایا و معایب خود است؛ این امر در کسب و کارهای اینترنتی کمی پررنگ تر است چون افرادی که از این فضا استفاده می کنند دوست دارند مزایای بیشتری شامل حالشان شود. حال آنکه خیلی از افراد ممکن است تا بحال از داروخانه های اینترنتی به دلیل جدید بودن این امر استفاده نکرده باشند، ولی بعضی دیگر به دلیل راحتی خرید از این داروخانه ها، مشتری دائمی آن باشند.

در این قسمت به تعدادی از مزیت های داروخانه آنلاین اشاره می کنیم:

  1. محصول مورد نظر را به راحتی خریداری و تحویل بگیرید: در اینجا هم مانند سایر فروشگاه های اینترنتی، فرآیند خرید و تحویل کالا بسیار آسان است. تنها کار این است که محصولات خود را انتخاب و خریداری کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

  2. باز بودن به صورت همیشگی و شبانه روزی: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در روزهای تعطیل برای پیدا کردن داروخانه های شبانه روزی به مشکل بر بخورید. درب داروخانه های اینترنتی در تمام ساعت شبانه روز و کل هفته برای شما باز است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز خرید خود را انجام دهید.

  3. صرفه جویی در زمان: با خرید کردن از داروخانه های اینترنتی دیگر لازم نیست ساعتها در ترافیک و صف های طولانی خرید منتظر باشید و با این کار در زمان خود صرفه جویی کرده اید.

  4. دسترسی برای عموم: این داروخانه ها برای تمام افراد در دسترس هستند. افراد بیمار یا ناتوان نیز می توانند بدون خارج شدن از منزل از این داروخانه ها محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

  5. گرفتن موجودی و قیمت محصولات: شما می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را چک کنید بدون اینکه در صف های طولانی منتظر باشید. این امر با رفتن به داروخانه های محل زندگیتان ممکن نیست چون باید برای هر محصول بطور جداگانه سوال کنید.

  6. از تخفیفات شگفت انگیز استفاده کنید: گاهی داروخانه های آنلاین برای برخی از محصولات خود تخفیفات ویژه ای قرار می دهند شما می توانید از این فرصت ها استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری کنید.

  7. ارسال رایگان: دیگر برای خرید دارو نیاز نیست تا کارهای روزانه خود را رها کنید و یا از خانه و محل کارتان خارج شوید و خود را به داروخانه برسانید. شما می توانید با استفاده از پیک رایگان محصولی را که سفارش داده اید را درب منزلتان دریافت کنید.


چگونه می شود به داروخانه های اینترنتی اعتماد کرد؟

داروخانه های آنلاین پس از دریافت مجوزهای الکترونیکی و مجوزهای بهداشتی از مراکز دارای صلاحیت می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. بنابراین باید قبل از خرید مجوزهای مربوطه، که به شکل آنلاین در سایت قرار داده می شود را بررسی کنید.

در این قسمت به چند داروخانه آنلاین اشاره می کنیم:

1. داروکده

داروکده وب سایت رسمی داروخانه جمالزاده در مهرماه سال 1388 به عنوان اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده است. طبق آخرین آمار هر فرد به صورت میانگین حداقل یکبار به داروخانه مراجعه می کند که البته بیشتر برای خرید محصولات غیر نسخه پزشکی و برای خرید محصولات بهداشتی است.

وب سایت داروکده با توجه به این موضوع به منظور آسانی خرید مشتریان از داروخانه اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کرده است. البته داروکده قصد فروش دارو را ندارد، چون دارو فقط با حضور بیمار و ارائه نسخه به مسئول مربوطه میسر است.

2.ایزی دارو

داروخانه آنلاین ایزی دارو یک نمونه موفق از داروخانه های آنلاین است که به تمام نقاط ایران سفارشات را از طریق پست ارسال می کند. ایزی دارو یک بانک محصولات دارویی است. در این داروخانه انواع داروها، محصولات بهداشتی عرضه می شود. در صورت نیاز به بررسی نسخه بیمار، نسخه توسط دکتر داروساز که در داروخانه حضور دارد بررسی می شود. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش اقلام غیر دارویی، به عنوان یک مرکز خرید آنلاین دارو عمل می کند.

3.داروخانه آنلاین مثبت سبز

این سایت فعالیت خود را از بهمن سال 1394 در باب اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو و محصولات بهداشتی آغاز کرده است. این وب سایت دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت است و این امکان در آن وجود دارد که بدون مراجعه حضوری، محصول مورد نظر را خریداری کرده و دریافت کنید. در وب سایت مثبت سبز شما می توانید قیمت و مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی را با هم مقایسه کرده و خریداری کنید.

4.داروخانه آنلاین شیدر

در داروخانه آنلاین شیدر امکان خرید آسان محصولات دارویی مانند مکمل های غذایی، مولتی ویتامین، داروهای گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین به منظور صرفه جویی در زمان است.

خرید آسان در زمینه مکمل غذایی، مکمل دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی یکی از اهداف مهم در داروخانه آنلاین شیدر است.

5.داروخانه آنلاین بهرو

داروخانه آنلاین بهرو به منظور بالا بردن سطح سلامت و زیبایی در جامعه به ارائه محصولات دارویی و غیردارویی پرداخته است. این مجله زیبایی با استفاده از نویسندگان چیره دست در زمینه سلامت و زیبایی مطالب علمی و بروز را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد