جستجو

دانلود تصاویر با کیفیت به صورت رایگان

(13 رای)
به روز رسانی: 13 مرداد 1399 ساعت 20:08:57
تاریخ ثبت: 08 تیر 1399 ساعت 18:38:01
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/32389
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک عکس خاص باشید. مثلاً عکسی مربوط به یک مکان دیدنی و یا یک موضوع خاص مد نظرتان باشد. بدون شک اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد جستجو در گوگل است.

گوگل با موتور جستجوی بزرگی که دارد ممکن است به شما در پیدا کردن عکس مورد نظرتان کمک کند، اما بهتر است بدانید که تصاویری که در گوگل پیدا می کنید علاوه بر اینکه از کیفیت پایینی برخوردارند، ممکن است دارای کپی رایت باشند.

استفاده از این عکس ها ممکن است در آینده شما را دچار دردسر کنند. خصوصاً برای کسانی که به کار تولید محتوا مشغولند، استفاده از عکس های گوگل توصیه نمی شود. زیرا اولاً از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و دوماً برای موضوعی که جستجو می کنید، گوگل عکس های زیادی به نمایش نمی گذارد و حتی بسیاری از عکس هایی که برای شما در نتایج جستجو نشان داده می شود، هیچ ارتباطی به موضوع شما ندارد.

سایت های دانلود عکس با کیفیت و به صورت رایگان


سایت هایی هستند که به طور اختصاصی برای دانلود تصاویر استوک و وکتور با کیفیت بالا طراحی شده اند. دانلود عکس از این سایت ها کاملاً رایگان است و می توانید با خیالی آسوده آنها را دانلود و استفاده کنید.

همچنین اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که یکی از شاخص های مهم در سئو، عدم استفاده از عکس های کپی شده است.

تصاویر استوک چیست؟


تصاویری هستند با سایز های بسیار بزرگ که می توان از آنها در طراحی بنرها، بروشورها و کاتالوگ ها استفاده کرد. رزولوشن این عکس ها بسیار بالاست به طوری که هنگام چاپ بر روی بنر، کیفیت آنها افت نمی کند.

تصاویر وکتور چیست؟


تصاویری هستند با کیفیت بالا که هنگام زوم کردن بر آنها و یا بزرگنمایی، کیفیت عکس کاهش نمی یابد. فایل های این تصاویر با فرمت های WMF، EPS و ... یافت می شوند. برای استفاده از این فرمت ها می توانید از نرم افزارهایی مانند: Photoshop ، Corel و ... استفاده کنید.

بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت و رایگان


سایت های بسیاری هستند که تصاویر با کیفیت و بدون کپی رایت در اختیار شما قرار می دهند که بعضی از آنها پولی و بعضی رایگان هستند. از عکس هایی که دارای کپی رایت هستند نمی توانید در مقالات خود استفاده کنید.

بلکه می توانید به صورت شخصی مثلاً برای بک گراند گوشی و لپ تاپ تان از آنها استفاده کنید. ولی بدون ذکر منبع نمی توانید از آنها در مقالات خود استفاده کنید.

بعضی از سایت ها به طور اختصاصی موتور جستجوی تصاویر هستند و برخی دیگر خودشان تصاویر را تولید می کنند.

معرفی سایت های دانلود رایگان تصاویر با کیفیت


در این قسمت به معرفی سایت های می پردازیم که شما می توانید از این سایت ها به راحتی عکس مورد نظر خود را با کیفیت بالا دانلود کنید.

Dribble


این سایت مانند یک شبکه اجتماعی است برای طراحانی که عکس های وکتور تولید می کنند. در این سایت بیشتر از 6 میلیون عکس وکتور با موضوعات متفاوت وجود دارد. که می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. اینگونه تصاویر بیشتر برای طراحی های فانتزی کاربرد دارد.

از آنجا که تصاویر در dribble دارای کپی رایت هستند، می توانید با ذکر منبع از آنها استفاده کنید و یا اینکه از آنها ایده بگیرید.

همچنین در این سایت تصاویر متحرک زیبایی وجود دارد که می توانید با توجه به موضوع مورد نظر خود، از آنها استفاده کنید.

علاوه بر آن با عضویت در این سایت می توانید با سایر طراحان در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید و تصاویر خودتان را نیز به اشتراک بگذارید.

Flickr


یک موتور جستجوی قدرتمند است که به شما در پیدا کردن عکس مورد نظرتان کمک می کند. این سایت یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که در آن تصاویر از سراسر دنیا به اشتراک گذاشته می شود.

در این سایت می توانید تصاویر استوک و با کیفیت پیدا کنید و همچنین تصاویر خودتان را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از تمام امکانات این سایت بهتر است در آن عضو شوید. همچنین از آنجا که صاحب امتیاز این سایت شرکت یاهو است، با داشتن اکانت یاهو به راحتی می توانید به flickr وارد شوید.

Picjumbo


با کمک این سایت می توانید به سهولت تصاویر استوک با کیفیت و مرتبط با موضوعتان را پیدا کنید. عکس های این سایت کپی رایت ندارند و به راحتی می توانید در مقالات خود از آنها استفاده کنید.

البته اگر نیاز به عکس های بیشتری داشتید می توانید با خرید اکانت پرمیوم، عکس های بیشتری دریافت کنید.

این سایت با وجود اینکه دارای عکس های با کیفیت و رایگان است اما یک عیب هم دارد و آن تعداد کم عکس های آپلود شده است.

Freepik


می توانید از این سایت عکس های وکتور و استوک با کیفیت بالا دانلود کنید. freepik یکی از بهترین سایت های دانلود عکس با کیفیت بالاست. در این سایت عکس های بسیاری در موضوعات مختلف یافت می شود.

اکثر تصاویری که در این سایت موجود است، رایگان بوده و دارای کپی رایت نیستند. همچنین در این سایت تصاویر اختصاصی تری هم قرار دارد که پولی است و فقط با خرید اکانت ویژه می توانید آنها را دانلود کنید.

برای دانلود عکس ها با کیفیت اصلی در این سایت می توانید بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه عکس بروید. سپس با کلیک راست بر روی عکس می توانید عکس را با کیفیت اصلی ذخیره کنید.

Unsplash


بزرگترین سایت عرضه کننده عکس های استوک رایگان و با کیفیت بالاست. این سایت در واقع یک شبکه اجتماعی برای طراحان آن است که عکس های خود را در آنجا به اشتراک می گذارند.

عکس هایی که در این سایت منتشر می شود، قبل از انتشار باید توسط تیم طراحی unsplash تأیید شود و به همین دلیل عکس های بی کیفیت در این سایت یافت نمی شود.

حتی بعضی عکس ها دارای حجم 12 مگابایت هستند که نشان دهنده میزان کیفیت و اورجینال بودن عکس هاست.

از عکس های این سایت به عنوان تصاویر بک گراند گوشی و لپ تاپ هم می توان استفاده کرد.

برای اینکه عکس های این سایت را با سایز و کیفیت اصلی دریافت کنید، باید از دکمه سبز رنگ دانلود که در بالای تصاویر قرار دارد استفاده کنید. همچنین برای دسترسی آسانتر می توانید در این سایت عضو شوید.

Pexels


این سایت هم مانند سایت Unsplash تصاویر استوک را اشتراک گذاری می کند. عکس هایی که در این سایت موجود است، توسط حرفه ای ترین طراحان از سراسر دنیا اشتراک گذاری شده است.

از تصاویر این سایت علاوه بر تولید کنندگان محتوا، افراد دیگر نیز برای تصاویر پروفایل یا بک گراند گوشی و ...، می توانند استفاده کنند.

همچنین از تصاویر موجود در این سایت می توان برای ساخت عکس نوشته هم استفاده کرد.

یکی از امکاناتی که این سایت در اختیار کاربران قرار داده است، دانلود تصویر در سایز دلخواه است که هنگام دانلود می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

Reshot


این سایت نیز مانند بقیه سایتها دارای عکس های استوک بسیار زیادی است. تصاویر سایت reshot رایگان است و می توانید به راحتی از آنها در کارهای تجاری و یا مقالات خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز به ذکر منبع این تصاویر باشد.

دسترسی به این سایت آسان است و نیازی به عضویت در سایت نیست.

Pixabay


این سایت به شما در یافتن عکس های استوک با کیفیت کمک می کند. تصاویر در این سایت دارای کپی رایت نیستند و توسط طراحان حرفه ای از سرتاسر دنیا منتشر شده اند.

البته تصاویر پولی هم در این سایت تبلیغ می شوند که در صورت نیاز و به دلخواه می توانید اکانت پرمیوم سایت را تهیه کرده و از عکس های پولی استفاده کنید.

Foodiesfeed


این سایت به طور اختصاصی در زمینه آشپزی و خوردنی فعالیت می کند. تصاویر موجود در این سایت در مورد غذا و خوردنی است و برای کسانی که در حوزه آشپزی فعالیت دارند مناسب است.

در این سایت عکس های با کیفیت بسیاری در مورد خوردنی ها وجود دارد که به راحتی می توانید آنها را با کیفیت اصلی دانلود کنید. برای استفاده از تصاویر این سایت نیازی به عضویت در سایت نیست.

Stocksnap


جستجوی تصاویر در این سایت بسیار آسان است و به راحتی می توانید به بهترین و پربازدیدترین عکس های استوک با رزولوشن بالا که در صفحه اول سایت نمایش داده می شود، دست پیدا کنید.

تصاویر در این سایت با اندازه دلخواه شما دانلود می شود و می توانید هنگام دانلود سایز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

عکس های این سایت نیز مانند سایر سایت هایی که در بالا معرفی شده اند رایگان می باشند و می توانید بدون ذکر منبع از آنها استفاده کنید.

اکثر تصاویری که در این سایت قرار دارد در مورد مد و معماری است.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

کیفیت یک بک لینک به چه عواملی بستگی دارد؟

در اینجا با عواملی که بر کیفیت بک لینک‌ها در SEO تأثیر می‌گذارند، آشنا شوید. درک اینکه چگونه کیفیت یک بک لینک تعیین...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد