جستجو

دانلود رایگان کتاب

(12 رای)
به روز رسانی: 07 مهر 1399 ساعت 13:20:57
تاریخ ثبت: 22 شهریور 1399 ساعت 05:45:31
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/36882
دانلود رایگان کتاب یکی از راه هایی است که می توان توسط آن اطلاعات زیادی در هر زمینه ای کسب کرد. البته از طرق دیگر مانند تحصیل علم، کار، شرکت در سمینارهای مختلف، مسافرت و ... و خواندن کتاب نیز می توان بر دانش خود افزود.

بیش از نیم قرن از اختراع اولین ماشین چاپ توسط گوتنبرگ می گذرد. در طی این سال ها چاپ و نشر کتاب ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری گردید.

همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده افراد از گوشی های هوشمند و تبلت و لپ تاپ، کتاب ها نیز به شکل جدیدی به نام کتاب الکترونیکی پدیدار شدند. کتاب های الکترونیکی همیشه در دسترس افراد قرار دارند و از این رو به راحتی می توانند کتاب مورد نظر خود را در هر زمان و مکانی در اختیار داشته باشند.

به عنوان مثال یک دانشجو که به کار تحقیق و پژوهش مشغول است به راحتی می تواند با جستجو در اینترنت و دانلود کتاب های الکترونیکی مرتبط، نیاز خود را مرتفع کند.

همچنین افراد بسیاری هستند که به خواندن رمان و یا سایر موضوعات علاقمند هستند. این افراد نیز می توانند کتاب دلخواه خود را با درج نام آن در فیلد جستجوی اینترنت، پیدا و دانلود کنند.

بنابراین برای افرادی که به مطالعه کتاب علاقمندند، دانلود کتاب یکی از راه­هایی است که به وسیله آن می توانند همیشه به کتاب مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. سایت هایی هم برای این منظور در نظر گرفته شده است که می توان کتاب ها را به صورت رایگان از آنها دانلود کرد.

تعریف کتاب الکترونیک


کتابی است که در دستگاه های الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ و اپلیکیشن های کتابخوان، خوانده می شود.

بسیاری از دانشجویان بیشتر از کتاب های الکترونیکی استفاده می کنند. زیرا داشتن این کتابها در گوشی یا لپ تاپ بسیار آسان است و دیگر نیازی به حمل کتاب های سنگین نیست.

همچنین داشتن این کتاب ها موجب صرفه جویی در وقت و هزینه دانشجویان نیز می شود. بنابراین بهتر است این کتاب ها به صورت رایگان از اینترنت دانلود شود.

سایت های معتبر دانلود رایگان کتاب خارجی


سایت های خارجی مختلفی هستند که شما می توانید به راحتی از آنها کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید. در ادامه به معرفی این سایت های دانلود کتاب می پردازیم.


  • Google play books




در این فروشگاه کتاب های الکترونیک زیادی در موضوعات و زبان های مختلف وجود دارد که می توان به رایگان دانلود کرد.

با توجه به ادعای گوگل، فروشگاه google play books با دارا بودن بیش از 5 میلیون عنوان، بزرگترین مجموعه کتاب الکترونیکی جهان می باشد.

در این فروشگاه مخاطبان می توانند کتاب های الکترونیک خارجی را خریداری کنند. برای سهولت در انتخاب کتاب ها، دسته بندی هایی مانند: پرفروش ترین ها، پرمخاطب ترین و ...، برای مخاطبان در نظر گرفته شده است تا به راحتی کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین مخاطبان می توانند با مشاهده نقد و بررسی و نظرات دیگران و رتبه ای که به کتاب ها داده می شود، کتاب مورد نظر خود را دانلود کنند.

به هر حال یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب، استفاده از اپلیکیشن هایی است که امروزه تقریباً در تمام گوشی های اندروید موجود است.


  • Free-ebooks.net




این سایت یکی از سایت های دانلود رایگان کتاب است. در این سایت، کتاب های الکترونیکی رایگان در موضوعات مختلف داستانی، طنز، درام، علمی و ... موجود می باشد. همچنین در این سایت می توان  آثار جدید از نویسندگان تازه کار را نیز مشاهده کرد.

در این سایت کاربران می توانند با استفاده از عنوان کتاب یا نام نویسنده کتاب مورد نظر خود را جستجو و به صورت رایگان دانلود کنند. همچنین در این سایت آیتم های دیگری مانند جدیدترین کتاب های شنیداری، آخرین کتاب های منتشر شده و 10 کتاب برگزیده برای جستجو وجود دارد.

پس از یافتن کتاب مورد نظر، کاربران می توانند فرمت pdf کتاب را به رایگان دانلود کنند. فرمت های دیگر مخصوص کاربران ویژه است.

کاربران در این سایت می توانند آثار خودشان را نیز منتشر کنند. برای این کار کافی است به صورت رایگان عضو سایت شوند.


  • Freetechbooks.com




کتاب های این سایت بیشتر در مورد فناوری، طراحی وب، ریاضیات، سیستم های عامل و ... است. به همین دلیل این سایت یکی از سایت های رایج دانلود رایگان کتاب های درسی است.


  • Freebookspot.es




این سایت با داشتن مجموعه بسیار بزرگی از کتاب های الکترونیک در زمینه های مختلف مهندسی، ستاره شناسی، علمی و ...، یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب است.

در این سایت نیز برای دانلود کتاب نیازی به ثبت نام و عضویت نیست و تنها با درج نام نویسنده یا عنوان کتاب، به سهولت می توانید کتاب مورد نظر خود را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید.


  • Iranpaper




این سایت یک سایت ایرانی برای دانلود کتاب های خارجی است. کتاب هایی که در این سایت قرار دارند با قیمتی کمتر از سایت های آمازون و گوگل پلی به فروش می رسد.

همچنین در این سایت بیش از یک میلیون کتاب رایگان برای دانلود قرار داده شده است. این کتاب ها بدون محدودیت در دسترس کاربران قرار دارند.

برای دانلود رایگان کتاب، فقط کافی است گزینه کتاب های رایگان را انتخاب کرده و سپس در فیلد جستجو نام کتاب را وارد کنید و در آخر بر روی لینک دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی


در ایران نیز سایت هایی وجود دارند که شما می توانید کتاب های مورد نیاز خود را از این سایت ها دانلود کنید. این سایت ها عبارتند از:


  • Ketabnak.com




سایت دانلود رایگان کتاب کتابناک در بین سایت های ایرانی جامع ترین آرشیو کتاب را دارد. در این سایت کتاب ها در یک دسته بندی بسیار کارآمد به کاربران عرضه می شود.

ارائه نظرات کاربران حاضر در این سایت و همچنین وجود زندگی نامه نویسندگان کتاب ها که موجب سهولت در دسترسی به کتاب های مورد نظر می شود، این سایت را به یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی تبدیل کرده است.

در صورت عضویت در کتابناک، این سایت برای شما امتیازات ویژه ای در نظر می گیرد.


  • Ketabesabz.com




در این سایت کتاب های درسی و آموزشی دانشگاهی آرشیو می شود و از این رو این سایت جزء بهترین سایت های دانلود رایگان کتب درسی است.

در این سایت علاوه بر دانلود کتاب، امکان عضویت در خبرنامه نیز به کاربران داده می شود تا از کتاب های جدیدی که در سایت قرار داده می شود، آگاه شوند.

در این سایت کتاب صوتی نیز در آرشیو سایت قرار دارد.


  • Ketabrah.ir




یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی است. در این سایت طراحی اپلیکیشن نیز به صورت رایگان انجام می شود. علاوه بر آن داشتن آرشیو خوب یکی دیگر از ویژگی های این سایت ایرانی است.

کتاب ها در این سایت در دسته بندی مناسبی ارائه می شود که می تواند کاربران را برای انتخاب کتاب مورد نظرشان، راهنمایی کند.


  • Takbook.com




از دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب ایرانی، سایت تک بوک است. در این سایت نیز کتاب های درسی و دانشگاهی به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود.

همچنین کتاب هایی نیز در این سایت هستند که می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کم آنها را خریداری کنید.


  • Tarikhema.org




این سایت دارای یک آرشیو تخصصی از کتاب های تاریخی است. البته در این سایت کتاب های فلسفی، دیوان شعر و رمان و ... نیز موجود است.

دانلود کردن در این سایت های دانلود رایگان کتاب، بسیار ساده است و مانند سایر سایت ها پیچیدگی ندارد.

به دلیل سبک طراحی خاصی که برای این سایت در نظر گرفته شده و حس نوستالژیکی که به مخاطب القا می کند، یکی از سایت های مورد علاقه کسانی است که به تاریخ علاقه دارند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد