جستجو

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

(13 رای)
به روز رسانی: 22 آذر 1399 ساعت 11:48:37
تاریخ ثبت: 30 تیر 1399 ساعت 02:08:13
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/33809

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد. در واقع تبلیغات فرایندی است به طور پیوسته برای شکل دادن به یک رخداد انجام می گیرد.


در اصطلاح جلب توجه مشتری نسبت به خدمات و محصولات شرکت را تبلیغات می گویند. در انجام فرایند تبلیغات باید به این نکته توجه داشت که در کمترین زمان ممکن مشتری را مجاب کنیم تا نسبت به استفاده از خدمت یا محصول ما اقدام کند.

چگونه تبلیغی اثر گذار داشته باشیم:


مردم در طول روز با تبلیغات مختلفی مواجه می شوند و قطعا همه افراد به همه این تبلیغات واکنش نشان نمی دهند، در واقع تعداد معدودی از این تبلیغات برای افراد جالب توجه می باشد.

یک تبلیغ خوب زمانی ارائه می شود که مشکلی وجود داشته باشد و محصول یا خدمت ارائه شده از طرف ما امکان حل این مشکل را داشته باشد، در واقع در این هنگام است که امکان خرید محصول ما توسط مشتری بسیار بالا می باشد.

در رابطه با تبلیغ اثر گذار باید توجه داشت که تبلیغ خوب در ابتدا سعی می کند برای مشتری های احتمالی یک نیاز ایجاد کند، سپس نسبت به رفع این نیاز اقدام کند.

آفلاین یا آنلاین؟؟؟


با تغییر سبک زندگی مردم به خاطر ظهور ویروس کرونا در سراسر دنیا، تبلیغات نیز بیشتر به سمت دیجیتالی شدن رفته و البته با توجه به مزایای شیوه آنلاین به طور کلی برای بسیاری از کسب  و کارها مناسب تر می باشد. در رابطه با تبلیغات آنلاین باید بدانیم که به هر شیوه تبلیغ که از طریق فضای مجازی انجام می گیرد تبلیغات آنلاین گفته شده و به هر نوع تبلیغی که در فضای غیر آنلاین انجام بگیر همچون تلوزیون، تراکت، بروشور و... را تبلیغات آفلاین می گویند.

رسانه های مناسب تبلیغات آنلاین:


در تبلیغات آنلاین و در فضای دیجیتال برای انجام آن دو رسانه بیشتر در اختیار تبلیغ دهندگان نیست. یکی موبایل و اپلیکیشن های مربوط به آن و دیگری وب سایت های آنلاین می باشد.

در انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات باید به بازار هدف مورد نظر خود دقت داشته و بر اساس آن اقدام به انتخاب یکی از این رسانه ها برای انتشار تبلیغ خود کنیم.

روش های تبلیغات:


امروزه روش های بسیار متنوعی برای انجام تبلیغات در دنیای مجازی وجود دارد که می توان با توجه به هدف و کسب و کار خود  هر یک را انتخاب و اجرا کرد.

هدف گذاری در تبلیغات دیجیتال


نوع مخاطب:


قطعا در نمایش تبلیغات شناخت مخاطب دارای اهمیت بالایی می باشد، این که بدانیم مخاطبمان چه کسی است ، به چه چیزی علاقه دارد و یا حتی دارای چه شغلی می باشد در نمایش تبلیغ دارای اهمیت است.

به طور مثال آگهی هایی که برای کاربر یک وب سایت ورزشی به نمایش در می آید قطعا باید دارای تناسب بوده و برای این وب سایت آگهی های ورزشی مناسب تر می باشند.

ویژگی های جمعیت شناختی:


این که مخاطبین مورد نظر ما برای نمایش آگهی در چه رده سنی هستند و یا اینکه چه جنسیتی دارند( مرد هستند و یا زن ) برای نمایش آگهی های مناسب با هرگروه دارای اهمیت می باشد.

موضوع:


در هنگام تبلیغات در دنیای مجازی، هر تبلیغ بر اساس موضوعات مورد علاقه کاربر به آن نمایش داده می شود و این از ویژگی های فوق العاده مهم تبلیغات آنلاین است.

ریمارکتینگ:


هنگام بازدید کاربران از یک سایت نحوه رفتار کاربر در سایت ذخیره شده و بر اساس همین رفتار اقدام به نمایش آگهی های تبلیغاتی مناسب او در سایر صفحات می شود.

به طور مثال، هنگام بازدید از یک سایت فروشگاهی اطلاعات ما از قبیل کلمات جستجو شده، محصولات مشاهده شده در سایت ذخیره شده  و بر اساس این اطلاعات اقدام به نشان دادن آگهی های مرتبط در سایر صفحات برای ما می کند.

موتورجستجو:


در بسیاری از مواقع تبلیغات در موتورهای جستجو بر اساس جستجوی های انجام گرفته توسط کاربران نمایش داده  می شود.

 

انواع روش های تبلیغات:


تبلیغات ایمیلی:


به شیوه ای از تبلیغات که با کمک ایمیل انجام می گیرد تبلیغات ایمیلی گویند، به این صورت که می توان بعد از تشکیل یک بانک ایمیل اقدام به ارسال پیامهای تبلیغاتی به صورت مستقیم کرد و یا اینکه به کمک شیوه های بازاریابی محتوایی اقدام به اشتراک گذاری مطالب مفید با کاربران خود کرد.

شبکه های اجتماعی :


امروزه با توجه به نفوذ بالای انواع شبکه های اجتماعی بین کاربران فضای مجازی می توان بیشترین استفاده را از این شبکه ها برای تبلیغات محصول و یا خدمات خود ببریم. برای این شیوه راحت ترین کار ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی است که در آن اقدام به انتشار اخبار صنعت و یا اطلاعات مفید مرتبط با خدمت و یا محصول خود کنیم و از این طریق اقدام به تبلیغ برای بازار هدف مناسب کسب و کار خود کنیم.

و یا اینکه به کمک تبلیغات اینفلوئنسری اقدام به مطرح کردن خود و یا محصولات خود کنیم. در واقع با کمک این شیوه به وسیله افراد معروف و محبوب جامعه پیام مورد نظر خود را به گوش مردم می رسانیم.

رپورتاژ:


با کمک یک مقاله آموزشی و یا یک گزارش اقدام به تبلیغات غیر مستقیم برای محصول و یا خدمت خود می کنیم. به طور کلی در این گونه مقالات و یا گزارش ها سعی می شود با لحنی کاملا بی طرفانه به مزایای محصول و یا خدمت مورد نظر اشاره کرد به صورتی مخاطب مستقیما متوجه تبلیغاتی بودن متن ما نشود.

نکته مهم در رابطه با ریپورتاژ آگهی ها این است که باید برای حصول نتیجه مناسب تا حد امکان اقدام به انتشار آن در سایت های مرتبط کرد تا منجر به نتیجه مناسب گردد.

تبلیغ همسان:


به شیوه از تبلیغات بنری گفته می شود که با مطالب سایت نمایش دهنده این آگهی دارای ارتباط است و به طور یک پارچه با سایر مطالب در سایت منتشر می شود.

از مهم ترین ویژگی های این نوع از تبلیغات این است که باعث اعتماد بیشتر کاربران می گردد.

تبلیغات اپلیکیشن:


در این شیوه از تبلیغات اپلیکیشن خاصی در مقابل دریافت مبلغ مشخصی اقدام به انتشار آگهی ما از طریق اپلیکیشن خود می کند.

البته در این شیوه از تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ و سفارش، هزینه ها می تواند بر اساس کلیک و یا زمان مشخص تعیین گردد.

نوتیفیکیشن :


این شیوه نیز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به صورتی که کاربر با مراجعه به یک وب سایت از طریق نوتیفیکیشن ها مورد سوال واقع می شود که آیا تمایل به دریافت تبلیغات و ... دارد و یا خیر که در صورت تایید از طریق همین نوتیفیکیشن  آگهی ها برای کاربر ارسال می گردد.

سخن پایانی:

در رابطه با تبلیغات به این نکته توجه داشته باشید که امروزه با نفوذ بالای شبکه های مجازی بین کاربران، دنیای تبلیغات بسیار متنوع و متفاوت شده است به صورتی که تعداد بسیار زیادی روش وجود دارد برای انجام تبلیغات که باید براساس بودجه و نوع بازار هدف خود اقدام به استفاده از هر شیوه ای کرد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد