لیست بهترین پیج های اینستاگرام‌ برای تبلیغات

نوشته شده توسط | دسته بندی: | ۲۲ دی ۱۳۹۸ | لینک کوتاه: http://sellfree.ir/?p=24002

انتشار در: لینکدین تلگرام فیسبوک توئیتر واتس آپ
(می توانید نظر خود را در مورد این مقاله ثبت نمایید)

در سال ۲۰۱۰ برنامه ای مشهور و قدرتمند به نام اینستاگرام منتشر شد که با جذب تعداد زیادی کاربر در سطح جهان گسترش پیدا کرد. اینستاگرام روزانه با ثبت نام بیش ازمیلیون ها کاربری تبدیل به یکی از معروفترین بسترهای تبلیغاتی شد.

بعد از اینکه کوین اینستاگرام را راه اندازی کرد و توسعه داد  اکنون دارای بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه است که روزانه حدود یک ساعت از این برنامه استفاده می کنند. محبوبیت Instagram اجازه می دهد تا بسیاری از مارک ها ارتباط عاطفی با یک سری از مخاطبان ايجاد كنند و برخی از اين برندهای تجاری از لحاظ جذابیت و ارتباط با  کاربراني كه دارای ده ها ميليون فالوور هستند بسيار موفق هستند.

از آنجا که اهمیت بازاریابی و تبلیغات بسیار گسترده شده است و نیاز است که برای تبلیغات در اینستاگرام پیج‌های معتبر با بیشترین فالوور را بشناسید. ما به شما کمک خواهیم کرد که به هدفتان در این مسیر برسید.

معروفترین پیج های اينستاگرام با بيشترين فالوور

  1. Instagram
  2. Cristiano
  3. Selenagomez
  4. therock
  5. Verified
  6. National Geographic
  7. Nike
  8. Real Madrid

Instagram

تعداد فالوئر: ۲۴۶ میلیون

Instagram یک پیج عالی با بیشترین فالوور از سرتاسر جهان است. در این پیج شما می توانید به تبلیغ برند خود بپردازید و نهایت استفاده را ببرید.  Instagram با به تصوير كشيدن و  انتشار محتاطانه محتوای کاربران بر روی پروفایل خود، نشان می دهد که فالوور خود را که مردم عادی هستند، می توانند پتانسیل خلاق و هنری خود را بر روی پلت فرم ببینید. این حساب، برندها و کاربران عادی اينستاگرام را تحت تاثير قرار ميدهد تا وقت و تلاش لازم را برای جذب محتوا بصری داشته باشند تا سريع توجه مخاطبان را جلب کنند.

اينستاگرام در پیج خود از داستان ها و نمایش IGTV در زمينه تبليغ افراد مشهور گرفته تا حیات وحش و سایر موضوعات مرتبط با فرهنگ فعالیت می کند . آنها محتوای اصلی بخشي از سريال را پست می کنند، اما پست ها از ديدگاه بيننده ها بيشتر یک داستان است تا یک آگهی تبليغاتی، از اين رو موجب علاقه بیشتر براي نمایش می شود.

پیج Instagram

کریس رونالدو

تعداد فالوور: ۱۶۶ ملیون

کریستین رونالدو دومین پیج اینستاگرام در بین رقبا است که بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده است. رونالدو با انتشار ۲۵۱۸ عکس در چند سال اخیر چیزی حدود ۱۶۶ میلیون فالوور جذب کرد که به نوبه خود یکی از بزرگترین صفحات تبلیغاتی محسوب می شود. رونالدو با انتشار عکس های خود و گردشگرها و شکم گردی هایش توانسته به شهرت فوق العاده ای در اینستاگرام برسد.

سلناگومز

تعداد فالوور : ۱۵۰ ملیون

بعد از پیج رونالدو سلنا گومز با ۱۵۰ میلیون فالوور توانست رتبه سوم اینستاگرام را در تبلیغات به خود اختصاص دهد. این بازیگر مشهور و محبوب بیش از ۱۴۲۰ پست در پیجش منتشر کرده که بیشتر این عکس ها مربوط به خودش است. او فقط ۳۷ دنبال کننده دارد.

Instagram سلناگومز

اینستاگردی با دواین جانسون

تعداد فالوور : ۱۴۲

چهارمین صفحه پر بازدید اینستاگرام با حدود ۱۴۲ میلیون فالوور در اختیار یکی از شخصیت های معروف فیلم های پلیسی و حادثه ای و از بدنساز های مطرح سالهای اخیر، دواین جانسون است که به صخره ملقب بوده و به همین خاطر، نام صفحه خود را THE ROCK گذاشته است. دواین ظرف ۶ سال اخیر بیش از ۴۲۵۵ عکس در اینستاگرامش گذاشته که بسیاری از آن ها به گوشه هایی از فیلم ها، سفرها و سبک زندگی دیجیتالی اش اختصاص پیدا می کند.

 National Geographic

تعداد فالوور : ۹۰٫۱ میلیون

این پیج یکی از محبوب ترین پیج های عکاسی است که بیشترین فالوور را نسبت به رقیبانش دارد. در این پیج تصاویری  از مناطق مشهور، منظره های شهر و زندگی دیده میشود. اما تنها تصاویر، دليل جذب بيش از ٩٠ میلیون فالوور نمي باشد. National Geographic  بعنوان یک مجله تاریخی در سرتاسر اینستاگرام شناخته شده است و به خاطر روزنامه نگاری و قصه گویی محبوب شده است.، یعنی شما می توانید درهر پست، روایتی جذاب در مورد عکس یا ویدئو ببینید. اين روايت معمولا به شیوه ای تعريف مي شود که باعث افزایش و  آگاهی فالوورها درباره محیط زیست مي شود.

National Geographic همچنین  از Instagram Stories، Archives of Stories، IGTV برای جلب توجه  و برجسته کردن مقالات و ویدیوهای خود در وب سایت خود استفاده می کند. آن ها همچنین می دانند كه فالوورهايشان ترجيح نميدهند كه برنامه را ترك كنند.از اين رو، به جای استفاده از تصاویر جنجالی و کپی کردن لينك جهت بازديد مردم از وب سایت خود، آنها در واقع مقاله یا ویدیو را در story خود و نمایش های IGTV خلاصه می کنند.

 National Geographic اینستاگرام

نایک

تعداد فالوور: ۷۹٫۵ میلیون

در صنعت تبلیغات، نایک در زمينه تبليغات انگيزه آفرين شناخته شده است كه  ورزشکاران را براي اعتقاد به خود و كاري كه به سختي انجام ميدهند تحت تاثير ميگذارد. در Instagram،  نماد محتوای برندها این موضوع را دنبال می کند، اين كار را با پست هايي در قالب فیلم های کوتاه، مستند، و فیلم ها و عکس های الهام بخش انجام ميدهد نایک همچنین از Instagram برای به روز رسانی فالوورهای خود به كمك انتشار اخبار سریع در مورد دنیای ورزش استفاده می کند، و ثابت می کند که آنها عمیقا به منافع و خواسته های مخاطبان خود می اندیشند.

رئال مادرید

تعداد فالوور : ۶۲٫۱ میلیون

رئال مادرید، مسلما محبوب ترین تیم فوتبال در جهان است، بنابراین اینستاگرام بيشتر پست های مربوط به محبوبیت تيم ازجمله امتياز ها و نقل و انتقالات را به روز رساني ميكند. اما در مقایسه با تیم های دیگر تنها راه جذب بيشترين فالوور،  به روز رسانی های استاندارد نیست. آنها بيشترين فالوور های خود را از طريق به نمايش گذاشتن فعالیت های روزمره تیم  و تمرین های بازيكنان در IGTV به دست آورده اند. از بین بردن موانع بین طرفداران و بازیکنان موجب شده است تا طرفداران رئال مادرید احساس كنند  که در واقع بازیکنان مورد علاقه خود را به اندازه ی لازم مي شناسند، كه اين امر روابط صمیمی و وفاداری بین آنها را توسعه می دهد.

نظر خود را ثبت نمایید