جستجو

به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 14:50:20
تاریخ ثبت: 19 آبان 1398 ساعت 01:56:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20837
pic-11129-1440235885

شاید بارها اتفاق افتاده باشد که شما برای یافتن شغل مناسب برای خود به اینترنت مراجعه کرده باشید. سایت های کاریابی که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و تعداد زیادی از این سایت های کاریابی در ایران مشغول به کار هستند و در واقع سایت های کاریابی نقش صفحه نیازمندی های روزنامه ها را بازی می کند. نقش سایتهای کاریابی ارتباط برقرار کردن بین کارفرما و کارجو است.

یکی از دغدغه های اصلی جوانان عصر حاضر بیکاری و یا پیدا کردن شغل مناسب که با رشته تحصیلی و سلیقه آنها ارتباط داشته باشد.

بر طبق آمار رسمی، در حال حاضر حدود سه الی چهار میلیون نفر در کشور شغل ثابت و یا درآمد ثابت ندارند در صورتی که اکثراً دارای مدارک دانشگاهی معتبر هستند.

در این مقاله تلاش کرده ایم که بهترین سایت های درج آگهی استخدامی را به شما معرفی کرده و در مورد مزایا و معایب آنها گفتگو کنیم.

1-جابینجا

وب سایت جابینجا یکی از بهترین وب سایت های درج آگهی استخدامی است. از ویژگی های برجسته آن می توان به رتبه الکسای بالا (رتبه 211 در الکسا) و مخاطبین زیاد، رزومه ساز عالی و قدرتمند و همچنین ثبت اولین آگهی که برای کارفرمایان رایگان است.

جابینجا یکی از پر بازدیدترین وب سایت درج آگهی استخدامی در ایران است. با توجه به این موضوع تعداد کارفرمایان که در جابینجا حضور دارن نسبت به سایر وب سایت های درج آگهی استخدامی بیشتر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تنوع شغل در جابینجا نیز بیشتر است.

در واقع باید بدانید در حال حاضر نزدیک به سه هزار فرصت شغلی از شرکت ها خصوصی و دولتی در وب سایت جابینجا درج شده است که این رقم نسبت به سایر وب سایت های درج آگهی استخدامی بسیار قابل ملاحظه است.

یکی از مزایای جابینجا رزومه ساز قدرمتندی است که برای کارجویان خود در نظر گرفته است. کارجویان می توانند با ثبت رزومه خود در جابینجا با استفاده از ایمیل از ارائه پیشنهاد توسط کارفرما با خبر شوند و رزومه خود را به دست کارفرمایان برسانند و از این طریق قرار مصاحبه بگذارند.

با استفاده از جابینجا تمام ابزارهای مورد نیاز برای استخدام، به صورت یکجا در اختیار شما قرار می گیرد و دسترسی به آن آسان و سریع است.

یکی از خدمات جابینجا ارسال آگهی استخدامی از طریق ایمیل به کارجویان مرتبط است و از این طریق به کارجویان در مورد شغل مورد نظر آنها اطلاع رسانی می کند.

همچنین در جابینجا برای افرادی که نه مدرک دارند و نه تخصص خاصی هم فرصت خوبی برای کاریابی ایجاد شده است. جابینجا با همکاری سرویس فرانش، دوره های آموزش آنلاینی تدارک دیده است که کارجویان با شرکت در این دوره ها می توانند به کسب مهارت های که به آنها علاقمند هستند بپردازند و شانس استخدام خود را افزایش دهند.

2-ایران تلنت

یکی دیگر از وب سایت های درج آگهی استخدام ایران تلنت است. این وب سایت با داشتن رتبه الکسا 480 دارای وضعیت مطلوبی است. در این وب سایت روزانه حدود 10 الی 12 هزار رزومه توسط کارفرمایان جستجو می شود.

یکی از مزایای ایران تلنت تخفیف آگهی برای شرکت های دانش بنیان است. این وب سایت با 4500 شرکت قرداد رسمی دارد. بنابراین برای کارجویان موقعیت خوبی برای جستجو ایجاد کرده است.

این وب سایت دارای جستجوی فیلتردار بسیار دقیقی است که در کنار جستجوی آنی جزء مزایای آن محسوب می شود.

یکی دیگر از مزایای ایران تلنت که وجه تمایز آن با سایر رقبا محسوب می شود این است که هر ساله گزارش جامع و کاملی در مورد دستمزد شاغلان سطح منتشر می کند. این امر برای کارفرما و کارجو ارزش بالای دارد زیرا با استفاده از این آمار که از سراسر کشور جمع آوری شده است کارفرما می تواند به حساب و کتاب دقیق برای استخدام نیرو برسد و همچنین کارجو با استفاده از این آمار می تواند برای ورود به حوزه مورد نظر خود، تصمیم گیری کند.

از دیگر مزایای ایران تلنت راهنمای مسیر شغلی است که به فارق التحصیلان رشته های مختلف کمک می کند تا بدانند به کدام حوزه شغلی وارد شوند. کارجویان با مراحعه به این بخش ایران تلنت می توانند به درک درستی از رشته تحصیلی خود با توجه به آمار و ارقام بدست آورده و بدانند برای یافتن شغل مورد نظر خود به کدام شرکت ها مراجعه کنند که آینده بهتری داشته باشند.

در این وب سایت آگهی به زبان فارسی یافت نمی شود در واقع این وب سایت برای افراد مسط به زبان انگلیسی طراحی شده است. این امر یک نکته مثبت برای افراد مسط به زبان انگلیسی است تا بتوانند سریع تر جذب شرکت های مربوطه شوند.

3-حامی کار

وب سایت حامی کار در سال 1384 با مجوزرسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است. حامی کار اولین سایت تخصصی برای درج آگهی استخدامی است. که به تازگی خدمات بهتر و بروزتری را ارائه می دهد و توانسته با روشی نوین به کارفرمایان برای جذب نیروی انسانی و اشتغال افراد جویای کار کمک کند.

همچنین حامی کار با ایجاد یک کانال در اپلیکیشن تلگرام، این امکان را برای کارجویان ایجاد تا با عضویت در کانال تخصصی خود بتوانند از فرصت های شغلی با خبر بشوند و به سادگی با صاحبان کسب و کار ارتباط برقرار کنند.

4-ای استخدام

این وب سایت یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین وب سایت های درج آگهی استخدامی است. این وب سایت با داشتن رتبه الکسا 104 به پر بازدیدترین سایت استخدامی ایران تبدیل شده است.

وب سایت ای استخدام به شدت در اپلیکیشن تلگرام فعالیت دارد و آگهی های استخدامی را در کانال رسمی خود درج می کند.

ای استخدام با ویژگی های مانند اپلیکیشن برای موبایل، الگو گرفتن از نیازمندی های روزنامه ها، درج آگهی استخدام های سراسری و دولتی و ارائه دادن سوالات آزمون های استخدامی و همچنین نه تنها صاحبان کسب و کار خصوصی، بلکه مؤسسات دولتی و بانک ها هم می توانند آگهی استخدامی خود را در آن درج کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه کارجویان قرار گرفته است.

البته باید بدانید دو ویژگی که سایت ای استخدام را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است یکی الگویی که برای ثبت آگهی از آن استفاده می کند و دیگری انواع خاصی از آگهی ها را پوشش می دهد که در سایر سایت های درج آگهی استخدامی قابل رؤیت نیست.

ای استخدام پر بازدیدترین سایت درج آگهی استخدامی است. این وب سایت شبیه به صفحه نیازمندی های روزنامه ها طراحی شده است و شما می توانید به سرعت آگهی خود را در وب سایت ای استخدام درج کنید.

به دلیل سرعت بالای ثبت آگهی و همچنین سبک بسیار خاص برای ثبت آگهی استخدامی در این وب سایت بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

5-کارلیب

این وب سایت دارای ویژگی های برجسته ای مانند داشتن سرویس اختصاصی برای کارفرمایان و همچنین طراحی آزمون استخدامی برای کارجویان است. البته تفاوت اساسی این وب سایت با سایر وب سایت های ثبت آگهی استخدامی این است که این وب سایت به طور اختصاصی برای صاحبان کسب و کار طراحی شده است.

اگر بخواهیم به طور واضح توضیح دهیم کارلیب با ایجاد فضای اختصاصی برای کارفرمایان باعث شده است که کارفرمایان با برگزاری آزمون استخدامی، بهترین کارجویان را استخدام کنند.

البته این امر به این منظور نیست که کارجویان انتخاب کمتری برای جستجوی شغل مورد نظرشان دارند بلکه باعث شده است که با برگزاری آزمون استخدامی فقط کارجویان که دارای شرایط مطلوب هستند جذب شرکت مد نظر شوند.

6-جاب ویژن

وب سایت جاب ویژن به عنوان یک محصول دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناخته شده است. این وب سایت محیطی کاربری راحت و زیبای را برای کارجویان طراحی کرده است.

ایده ساخت این وب سایت توسط بهترین پایگاه علمی دانشجویان شریف ارائه شده است. بنابراین اگر شما ایده جذاب دارید از این سایت استفاده کنید. شما در این سایت می توانید از آزمون های خود شناسی که به شما برای شناخت بهتر استعدادتان کمک می کند استفاده کنید.

شما در جاب ویژن می توانید ثبت نام کنید و با درج آگهی یک صفحه شخصی در این سایت معتبر داشته باشید تا بتوانید رزومه خود را به ثبت برسانید. شما با ورود به این قسمت به راحتی می توانید پیشنهادات سایر کاربران را مطالعه کنید.

یکی از ویژگی های متمایز کننده در جاب ویژن آزمون های خود شناسی است. جاب ویژن معتقد است که از قبل انتخاب شغل باید خودتان را بشناسید. در این وب سایت آزمون های خود شناسی زیادی به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار شما قرار داده شده است که شما با استفاده از این آزمون های شخصیت شناسی می توانید در مورد شغل مناسب برای خودتان تصمیم گیری کنید.

از مزیت های جاب ویژن می شود به نوشتن رزومه به دو زبان (فارسی و انگلیسی)، معرفی کامل شرکت ها، ثبت رایگان آگهی برای صاحبان کسب و کار (به جز استان تهران و البرز) و فعالیت شبکه های اجتماعی نام برد که ثمره تلاش هفت دوره «نمایشگاه کار دانشگاه شریف» بوده است.

این وب سایت هنوز جوان است و تعداد آگهی های استخدامی این وب سایت نسبت به سایر وب سایت های ثبت آگهی استخدامی کمتر است. در حال حاضر رتبه آن 1111 است اما بدلیل سیستم هوشمند انطباق شغلی و کاریابی بالایی که دارد در این روز ها رشد بسیار زیادی داشته است.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد