جستجو

آموزش بازاریابی دیجیتال

(17 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 15:10:15
تاریخ ثبت: 29 آبان 1399 ساعت 16:35:52
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43909
آموزش بازاریابی دیجیتال یکی از راه های نوین در کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود و بسیاری از افراد به دنبال یادگیری بازاریابی برای کسب درآمد و یافتن شغل مناسب هستند. در ابتدا به صورت کوتاه در مورد بازاریابی دیجیتال توضیحاتی داده می شود.

بازاریابی دیجیتال چیست؟


بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی) به تبلیغاتی گفته می شود که از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و برنامه های تلفن همراه ارائه می شود.

به طور خلاصه، بازاریابی دیجیتال به همه انواع تلاش های بازاریابی آنلاین اشاره می شود. بازاریابی همیشه ارتباط با مخاطب در زمان و مکان مناسب بوده است. در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، به این معنی است که شما باید بتوانید به صورت آنلاین با مشتریان و همکاران خود ملاقات کنید.

انواع کمپین های بازاریابی دیجیتال بازاریابی موتور جستجو (SEM) که معمولاً در Google AdWords و Bing Ads  استفاده می شود، این امکان را به شما می دهد. بازاریابان موتور جستجو با هدف تکمیل یک اقدام، ترافیک را به صفحات ویژه اختصاصی با نوشتن تبلیغات موثر هدایت می کنند.

Google AdWords ،(Google Ads) ، Google Analytics رایج ترین ابزار برای آموزش بازاریابان دیجیتالی است که می توانند از آن برای تبلیغات جستجو و نمایش استفاده کنند. این شکل از بازاریابی با نام PPC  نیز شناخته می شود که مخفف pay-per-click است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از شاخه های اصلی است که بازاریابی دیجیتال با استفاده از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، LinkedIn  وغیره بیشتر روی آن تمرکز می کند. این پلتفرمی است که مستقیم ترین، سریع ترین و گسترده ترین ارتباط را بین برند و مصرف کنندگان آن فراهم می کند.

ایمیل مارکتینگ شکل دیگری از بازاریابی دیجیتال است، اما این روش بسیار مستقیم تر از سایر اشکال است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. چندین دهه است که ایمیل وجود دارد و هنوز هم، مردم حداقل چند بار در روز ایمیل های خود را چک می کنند.

این روش آموزش بازاریابی دیجیتال، مستقیم ترین راه برای دستیابی به مشتری است و با استفاده از فناوری و مهارت های مناسب تجزیه و تحلیل داده ها، حتی پس از ارسال ایمیل می تواند انواع مشارکت مشتری را تجزیه و تحلیل کند.

بازاریابی محتوا شامل ایجاد و ترویج اطلاعاتی است که لزوماً ارتباط مستقیمی با ارتقای برند ندارد، اما هدف آن ایجاد علاقه به محصولات و خدمات و موارد مرتبط با صنعت است. داشتن یک استراتژی محتوای قوی که به کانال های اضافی بازاریابی اینترنتی و برنامه کلی بازاریابی متصل باشد، می تواند در معرض دید آنلاین نام تجاری شما باشد.

بازاریابی وابسته مربوط به همکاری با وب سایت های شخص ثالث برای کمک به ارتقای نام تجاری شما است. اگر وب سایتی بتواند به سایت شما مراجعه کند و بازدیدکننده اقدام مطلوبی را انجام دهد، شما به وب سایت کمیسیون پرداخت می کنید.

بازاریابی وابسته یک روش عالی برای کار با اینفلوئنسرها برای ارتقای نام تجاری و هدایت آگاهی به محصول شماست.

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO فرآیند تقویت محتوا، تنظیمات فنی و دسترسی کلی وب سایت شما به طوری که وب سایت نام تجاری شما در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر شود. هدف این است که مشتریان خود را هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مرتبط به وب سایت خود جذب کنید.

بازاریابی ورودی با وبلاگ نویسی موثر یک استراتژی مشترک برای آموزش بازاریابی دیجیتال در کانال بازاریابی است. مطالعات بازاریابی موبایل نشان می دهد که مردم ۴۲ درصد از زمان بیدار بودنشان به تلفن های همراه خود نگاه می کنند، نه تنها این، تلفن های همراه بیشترین بررسی را در دستگاه های کل دنیا دارند.

توانایی موفقیت در بازاریابی موبایل هدف بزرگی است که هر برندی برای رسیدن به آن تلاش می کند.

آموزش بازاریابی دیجیتال دانشگاه کرتین بازاریابی در دنیای دیجیتال را ارائه می دهد، یک برنامه MicroMasters که مفاهیم اصلی و مهارت های عملی برای ایجاد حرفه ای در بازاریابی در عصر دیجیتال را به شما می آموزد.

شما درگیر حل مسئله و تفکر تحلیلی خواهید شد و در این زمینه تخصص کسب خواهید کرد: بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال، تعامل برند دیجیتال، مدیریت شهرت برند دیجیتال و ... دوره ها و برنامه های آنلاین بازاریابی دیجیتال فقط تبلیغات نیست، بلکه دستیابی به مشتری های درست، در زمان مناسب و با اطلاعات صحیح را شامل می شود.

هر سه معیار برتر تنها درصورتی کاملاً برآورده می شوند که تیم بازاریابی در درک و تجزیه و تحلیل بازار، روند داده ها و استراتژی های قبلی بازاریابی تبحر داشته باشد. دوره های بی شماری وجود دارد که edX در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

با شروع دوره های بسیار متنوعی مانند اصول بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی که توسط UPenn’s Wharton ارائه می شود، تا دوره های بسیار تخصصی مانند Digital Strategy و Action توسط Babson. EdX همچنین دوره های بیشتری در زمینه مارک دیجیتال و تعامل و استراتژی های بازاریابی آنلاین توسط CurtinX ، BUx و ColumbiaX ارائه می دهد.

برای آموزش بازاریابی دیجیتال یک دوره رایگان بازاریابی دیجیتال بگذرانید.

مشاغل در بازاریابی دیجیتال


گرایش های بازاریابی دیجیتال به چند روش می توانند با مشاغل خود پیش بروند، آنها می توانند انتخاب کنند که به دنبال کار تحقیقاتی تر، جایی که روندها و رفتار و پاسخ های مشتری را تجزیه و تحلیل می کنند، بروید. یا می توانند به سمت تیم طراحی و ساخت محتوا بروند یا برای توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال کار کنند.

۱- مدیر بازاریابی دیجیتال

۲- مدیر حساب بازاریابی دیجیتال

۳- تحلیلگر بازاریابی دیجیتال

۴- متخصص بازاریابی از طریق ایمیل

۵- مدیر SEO

مردم دو برابر بیشتر از چند سال پیش در اینترنت وقت می گذرانند و گرچه ما آن را زیاد می گوییم، روش خرید و نیاز آن ها واقعاً تغییر کرده است، به این معنی که بازاریابی آفلاین مانند گذشته کارآمد نیست.

آموزش بازاریابی دیجیتال


یکی از بهترین روش ها برای یادگیری بازاریابی دیجیتال به خود این است که یک دوره آموزش آنلاین بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید. یک دوره خوب به شما کمک می کند، مهارت های لازم برای سریع تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال موفق و تقویت حرفه خود را ایجاد کنید.

در این مقاله، بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال را می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. این لیست شامل دوره های آموزشی رایگان و پولی بازاریابی دیجیتال از سازمان های معتبر است.

چه کسی باید یک دوره بازاریابی دیجیتال را دنبال کند؟


مهارت های بازاریابی دیجیتال نه تنها برای متخصصان بازاریابی دیجیتال، بلکه برای هر کسی که در یک تجارت با حضور آنلاین کار می کند بسیار مهم است. این شامل کارآفرینان، مدیران بازاریابی، متخصصان بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک است.

چرا این بهترین دوره های آنلاین در بازاریابی دیجیتال است؟


اگر در Google برای "دوره های بازاریابی دیجیتال" جستجو کنید، دوره های زیادی را پیدا خواهید کرد که رشته های مختلف بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد. به عنوان مثال، دوره هایی وجود دارد که فقط بر روی سئو یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی تمرکز دارند اما آنها به شما یک تصویر کامل از همه کانال های بازاریابی دیجیتال نمی دهند.

هدف این راهنما به نمایش گذاشتن دوره های کامل بازاریابی دیجیتال است که طیف گسترده ای از مفاهیم بازاریابی دیجیتال را شامل می شود. این لیست شامل انواع و سطوح مختلف دوره های مناسب برای کاربران مبتدی، متوسط و پیشرفته است. اکثر آنها رایگان هستند و شما می توانید بلافاصله شروع به کار کنید و حرفه بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید..

۱۰ دوره برتر بازاریابی دیجیتال


این بهترین دوره های بازاریابی دیجیتال است که می توانید بصورت آنلاین گذرانده و در بازاریابی دیجیتال گواهینامه بگیرید.

۱-  دوره های بازاریابی دیجیتال گوگل (رایگان با مجوز)

۲- Reliablesoft پرداخت شده با گواهینامه

۳-  SEMRUSHرایگان با مجوز

۴-  دوره بازاریابی دیجیتال ClickMinded رایگان و رایگان با مجوز

۵- دوره های بازاریابی آنلاین HubSpot رایگان با مجوز

۶- دوره بازاریابی دیجیتال Udemy با گواهینامه پرداخت می شود متخصص

۷- بازاریابی دیجیتال Simplilearn با گواهینامه پرداخت

۸- دوره بازاریابی آنلاین Copyblogger رایگان) دوره بازاریابی دیجیتال

۹- Udacity با گواهینامه پرداخت می شود) آموزش بازاریابی دیجیتال

۱۰- Optinmonster رایگان دوره های بازاریابی دیجیتال گوگل

بعد از توضیح دوره های آموزش بازاریابی دیجیتال، بهترین منابع آموزش بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ را در زیر به صورت خاص توضیح می دهیم تا بتوانید با انتخاب یکی یا چند دوره به صورت آنلاین دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید.

بهترین منابع آموزش بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۲۰


بهترین دوره های آموزش بازاریابی عبارتند از:

۱- دیجیتال آکادمی HubSpot

۲- موسسه بازاریابی محتوا

۳- بازاریاب دیجیتال

۴- IMPACT +

۵- بازاریابی پروف

۶- سرزمین موتور جستجو

۷- آکادمی Google Ads

۸- MOZ

۹- بوم

۱۰- Unbounce

چیزی که اکثر مردم در مورد شما نمی دانند این است که شما یک بازاریاب خودآموز هستید. شما هرگز در کالج کلاس بازاریابی نرفتید یا کسی مستقیماً به شما آموزش نداده بود. ما می دانیم که بازاریابی همیشه در حال تغییر است و هرچه اطلاعات بیشتری درباره چیزهای جدید بدانیم، مزیت ما در مقایسه با رقابت ما بیشتر است.

علاوه بر این، هرچه رشد و یادگیری بیشتری داشته باشیم، افراد پیرامون ما نیز بهتر خواهند شد. در زیر برخی از دوره ها و منابع بازاریابی دیجیتال آورده شده است تا اطمینان حاصل کنید که همیشه از آخرین روند بازاریابی مطلع هستید

۱- آکادمی HubSpot


آکادمی HubSpot منبعی برای بازاریابی محتوا با استفاده از دوره های آموزشی مناسب برای کاربران از مبتدی تا متخصص است. آکادمیHubSpot همچنین گواهینامه هایی را ارائه می دهد. در حالی که برخی از دوره ها فقط برای اکتشاف هستند، برخی از آنها با یک مسابقه یا تمرین پایان می یابند. گذراندن این دوره به شما یک گواهینامه می دهد که می توانید با سازمان خود، مشتریان خود یا درLinkedIn به اشتراک بگذارید. آکادمی HubSpot بیش از ۲۰ گواهینامه در زمینه فروش، بازاریابی، خدمات و سایر آموزش ها ارائه می دهد و این موارد مرتباً به روز می شوند.

۲- موسسه بازاریابی محتوا


موسسه بازاریابی محتوا در واقع به شما کمک می کند تا بهترین مطالب را برای تلاش های بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. دانشگاهCMI یک مرکز برای همه موارد مربوط به آموزش و آموزش بازاریابی محتوا رای بازاریابان از هر سطح است. اگر تازه وارد بازاریابی محتوا شده اید یا سعی دارید بهترین نویسنده محتوا باشید، این مکان عالی برای شما وجود دارد.

۳- بازاریاب دیجیتال


گرچه هزینه ای در ارتباط با منابع آن وجود دارد، اما ارزشی که دیجیتال مارکتر ارائه می دهد، با هیچ منبع رایگان قابل مقایسه نیستDigital Marketer  گواهینامه و دوره کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که رسانه های پولی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر را پوشش می دهد.

علاوه بر این، جامعه ای از هم زبان آموزان و متخصصان می توانند در جستجوی دانش و رشد شما را پشتیبانی کنند.  بازاریاب دیجیتال با فرایندهای گام به گام آسان که چگونگی تسلط بر حتی چالش برانگیزترین تاکتیک های بازاریابی را توضیح می دهد، لیست های بررسی و برنامه های اجرایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا بهترین بازاریاب دیجیتال ممکن شوید.

۴- IMPACT +


یک کتابخانه عظیم از منابع آموزشی رایگان شامل هزاران مقاله، پادکست، به روزرسانی اخبار، فیلم ها، آموزش ها ، کتاب های نمایشی و موارد دیگر را ارائه می دهد. در این کتابخانه تقریباً هر هفته ۲۰ محتوای جدید با تمرکز بر تمام جنبه های بازاریابی و فروش دیجیتال منتشر می شود. همچنین آخرین خبرنامه ای که می تواند شما را با تازه ترین مطالب به روز نگه دارد.

هسته اصلی، IMPACT  بر فلسفه ماركوس شریدان در مورد "آنها می پرسند ، شما پاسخ می دهید" متمرکز است، كه به مشاغل توصیه می كند در مورد سوالاتی كه هر روز توسط افراد مورد انتظار و مشتریان از آنها می شود، وسواس به خرج دهند.

در کنار این صدها منبع رایگان، IMPACT یک پلتفرم یادگیری آنلاین به نام IMPACT + دارد. این یک مرکز یادگیری یک مرحله ای است که آموزش های ویدئویی از رهبران اندیشه و آزمونها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا دانش خود را در مورد پاسخ آنها از شما، تولید محتوا و فیلم آموزش فروش، تست کنید.

همچنین گروه های همتای مجازی مبتنی بر نقش ها به شما امکان می دهند ایده های خود را با دیگران روبرو کنید و با چالش های مشابه شما روبرو می شوند و می بینید که دیگران چگونه واقع بینانه چیزهایی را که یاد می گیرند سازگار می کنند.

بهترین قسمت این دوره این است که، هر کاربر فقط ۳۹ دلار در ماه پرداخت میکند. در حالی که برخی دیگر از پیشنهادات اعضا صدها دلار در ماه ارزش دارد، اما شما حتی می توانید با برخی از دوره های مورد علاقه مانند نحوه ساختن یک استراتژی محتوا در عصر دیجیتال به صورت رایگان شروع کنید.

۵- بازاریابی MarketingProfs


چارچوب این بازاریابی همان چیزی است که آن را به یک منبع عالی تبدیل می کند. روند بازاریابی آنها به شرح زیر است: استراتژی، برنامه ریزی، ایجاد، ارتباطات، تجزیه و تحلیل، مدیریت.

غالباً ما فقط می خواهیم به ایجاد و برقراری ارتباط بپردازیم ، اما MarketingProfs ما را به چالش می کشد که قدمی به عقب برداریم و اطمینان حاصل کنیم که قبل از ایجاد دارایی، بازاریابی استراتژی مناسبی را دراختیار داریم.

عضویت در MarketingProfs و بدست آوردن تمام ارزشی که ارائه می دهند هزینه زیادی دارد، اما محتوای رایگان محدودی در وبلاگ وجود دارد که ارزش خواندن روزانه را دارد. همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری و استفاده در استراتژی بازاریابی و اجرای شما وجود دارد.

۶- سرزمین موتور جستجو


همانطور که از نام آن پیداست ، Search Engine Land  تمام جنبه های SEO را متمرکز کرده است. همانطور که الگوریتم های جستجو به روز می شوند و تکامل می یابند، این یک منبع ضروری برای همه بازاریابان و متخصصان دیجیتال است.

این برای همه عالی است، حتی اگر شما یک مبتدی SEO باشید. Engine Land  این منبع آموزشی یکی از تنها ناشرانی است که درباره Bing صحبت می کند. اگرچه Bing استاندارد طلا نیست، اما چیزی است که باید در رادار خود نگه دارید.

۷- آکادمی Google Ads


بعضی اوقات، باید به منبع بروید. وقتی صحبت از Google Ads می شود، این مکان برای تسلط بر بازی شما است. آکادمی آگهی ها ماژول های فوق العاده ای دارند که گام به گام از طریق راه اندازی حساب، ردیابی پیشرفت و ایجاد تغییرات در طول زمان شما را راهنمایی می کنند. تقریباً شبیه یک بازی ویدیویی است.

۸- MOZ


کتابخانه بازاریابی "آموزش جستجوگر جستجو" دارای منابعی است که برای تسلط بر مجموعه مهارت های مورد نیاز به آن نیاز خواهید داشت. با این شکل مقالات، فیلم ها و اینفوگرافیک ها، یک منبع آموزشی غیر قابل مقایسه SEO  رایگان است.

هنگامی که فکر می کنید بر همه چیز مسلط شده اید، MOZ  به دلیل انتشار یک مسابقه یا دوره جدید که به پیشرفت مهارت های شما ادامه می دهد، بدنام است.

۹- بوم


حتی اگر شما در قلب خود یک طراح نباشید، می توانید از این روش برای آموزش بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. بدون نیاز به یادگیری فتوشاپ، این مکان عالی برای ایجاد دارایی های بازاریابی است که ممکن است تیم شما برای راه اندازی یک کمپین یا استفاده برای ارائه به آن نیاز داشته باشد.

گرچه Canva دارای منابع رایگان بسیار خوبی است، اما ارزش واقعی آنها با الگوها و ابزار طراحی آنها ارائه می شود.

۱۰- Unbounce


ایجاد صفحات فرود جدید می تواند ترسناک باشد. غالباً ما نمی دانیم که آنها قصد تغییر کاربری دارند و آیا ما بهترین روشهای صنعت را دنبال می کنیم. آنجاست که Unbounce وارد می شود. آنها استانداردهای صنعت و نکاتی را برای ایجاد بهترین صفحات فرود ارائه می دهند که ظاهری عالی دارند و بازدیدکنندگان را به لید تبدیل می کنند.

این موارد منبع های عالی برای بررسی هر چند ماه یکبار است تا عناصر بنیادی را بررسی کنید و ببینید آیا چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. بهترین کار این است که فقط شروع کنید. با کاری شروع کنید که بیشترین تأثیر را در حرفه شما و رشد شخصی شما خواهد داشت.سایتی را انتخاب کنید، مرور کنید، یک ورود ایجاد کنید و یادگیری را شروع کنید. خود آینده شما از شما تشکر می کند.

در ایران راه های زیادی برای خودآموزی بازاریابی دیجیتال وجود دارد. راه های آنلاین و حضوری بسیاری وجود دارد. یکی از سازمان های معتبر برای آموزش دیجیتال مارکتینگ موسسه فنی تهران است. در این روزهای کرونایی که همه ما تمایل داریم به صورت غیر حضوری آموزش ببینیم، آکادمی هایی در ایران و خارج وجود دارد که ما در این مقاله معرفی کردیم و شما می توانید از این دوره ها با پرداخت هزینه اندک یا رایگان آموزش ببینید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

دیجیتال مارکتینگ چه روش هایی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال به مهم ترین عضو تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار ها تبدیل شده است. اخیراً مدیریت...

بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو توسط دنی سالیوان در سال ۲۰۰۱ عنوان شد. او یک کارآفرین آمریکایی است. سالیوان در یکی از...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

دیجیتال مارکتینگ در اصل فرآیند بازاریابی کسب و کار ها در دنیای اینترنت و فضای آنلاین است. در سال های اخیر با توجه...

کتاب درمورد دیجیتال مارکتینگ

قبل از این که به معرفی کتاب های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم بهتر است بدانید که حضور کسب و کار های مختلف در دنیای...

سرفصل های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه سرفصل هایی دارد؟ به چه کسی متخصص در دیجیتال مارکتینگ گفته می شود؟ این ها سوالاتی است...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

متخصص دیجیتال مارکتینگ لازم است به چه مواردی تسلط داشته باشد؟

در دنیای مدرن، زندگی ما بسیار بیش تر از ده سال پیش با دنیای دیجیتال و همچنین دیجیتال مارکتینگ در هم آمیخته است. در...

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهایی که می خواهند در بازار دیجیتال مرتبط و رقابتی باقی بمانند، یکی از ضروریات شده...

بحران کرونا و دیجیتال مارکتینگ

هزینه های دیجیتال مارکتینگ طی سال های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علیرغم کاهش بودجه دیجیتال مارکتینگ...

بازاریابی شبکه ای باینری

برنامه های جبران باینری یک محصول اصلی در صنعت فروش مستقیم است و به طور کلی، هیئت منصفه تقریباً به طور یکسان در مورد...

دیجیتال مارکتینگ یعنی چه

دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی و غیره، این روزها بازاریابی آنلاین برای تجارت شما یک معامله...

بازاریابی الکترونیکی چیست؟

بازاریابی وب، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین؛ همه این کلمات به طور مترادف برای بازاریابی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد