جستجو

بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش اینترنتی

(15 رای)
به روز رسانی: 06 بهمن 1398 ساعت 18:43:15
تاریخ ثبت: 04 بهمن 1398 ساعت 14:23:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24767


می توان گفت با افزایش ضریب نفوذ اینترنت بین مردم در ایران و حضور گوشی های هوشمند، کسب و کارهای گذشته تغییرات عمده و محسوسی داشته اند. به صورتی که امروزه بسیاری از کسب و کارها بر مبنای فضای دیجیتال و با کمک موبایل های هوشمند تبدیل به کسب و کاری پرسود و فعال شده اند.


بسیاری از کسب و کارهای فعال در بازارهای سنتی با توجه به تغییرات ایجاد شده حاصل از نوآوری ها، مجبور به ایجاد تغییر در کسب و کار خود شدند که در نتیجه این اتفاق افزایش روزافزون کسب و کارهای آنلاین را مشاهده می کنیم.

موبایل ها به عنوان ابزارهایی دوست داشتنی و کوچک که تقریبا همیشه و در همه حال همراه ما هستند، با توجه به کاربرد های فراوانشان و امکان نصب اپلیکیشن های متنوع که به رفع نیازهای ما کمک می کنند تبدیل به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده اند.

اپلیکیشن های موبایل امروزه خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند که انجام طیف وسیعی از امورات روزمره را برای ما آسان تر کرده و سعی در رفع احتیاجات مختلف ما دارند. بسیاری از ما در طول زندگی خود نیاز به خرید و یا فروش  اقلام و کالاهای متنوعی داریم که بر اساس همین نیاز اپلیکیشن های گوناگونی طراحی و منتشر شده است.

طی این مقاله سعی در معرفی اپلیکیشن هایی داریم که به ما کمک می کنند تا کالا و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت و شرایط مناسب تهیه کنیم و یا حتی محصولات و خدمات تولیدی خود را از طریق آنها به دیگر کاربران ارائه دهیم.

Screenshot_20200124-134306_1


  • باسلام (بازار هزار قصه ای که بوی خانه می دهد)




از جمله استارتاپ هایی که در چند سال اخیر شروع به فعالیت کرده و دارای رشد مناسبی هم می باشد استارتاپ باسلام است. در تعریف این استارتاپ می توان گفت: بازاری برای کسب وکارهای خانگی که به راحتی، بدون صرف هزینه و یا وقت زیادی صفحه فروشگاهی خود را ایجاد کره و یا از طریق همین اپلیکیشن اقدام به خرید مطمئن اقلام تولیدی دیگران کرد.

از نکات مثبت این اپلیکیشن می توان به این نکته اشاره کرد که امکان امتیاز دهی به فروشگاه های فعال وجود دارد. همچنین بازار باسلام با حذف واسطه ها به رونق کسب وکار های محلی کمک شایانی کرده است.

در ضمن باسلام با ایجاد ویژگی پرداخت از درگاه امن بانکی و همچنین ضمانت بازگشت وجه تا ۷ روز سعی در ایجاد اعتماد برای خریداران کرده است.

Screenshot_20200124-175436_1


  • دیجی کالا




می توان از دیجی کالا به عنوان یکی از پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی  ایران نام برد که البته چند وقتی است که علاوه خرید کالاهای متنوع،  امکان فروش انواعی از کالاها را برای کاربران مختلف ایجاد کرده، با توجه به محبوبیت و شهرت بالای دیجی کالا می توان از ان به عنوان یکی از اپلیکیشن های خرید و فروش مناسب در موبایل نام برد. البته لازم به ذکر است که در دیجی کالا علاوه بر خرید و فروش از طریق اپلیکیشن که هم برای سیستم عامل اندرویید و ios امکان پذیر است می توان از طریق وب سایت دیجی کالا هم اقدام به خرید و فروش کرد.

از جمله ویژگی های دیجی کالا می توان به تنوع دسته بندی اشاره کرد که با توجه به پشتیبانی مناسب دیجی کالا و همچنین شیوه های متنوع پرداخت و ارسال کالا، از بازار مناسبی برخوردار است.

Screenshot_20200124-182204_1


  • مای رند




می توان به عنوان یکی از جالب ترین انواع اپلیکیشن خرید و فروش به مای رند اشاره کرد که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش انواع خط تلفن همراه فعالیت می کند.

از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان امکان قیمت گذاری انواعی از سیم کارت ها توسط مای رند اشاره کرد، همچنین امکان جستجوی سیم کارت ها بر اساس منطقه جغرافیایی هم در این اپلیکیشن امکان پذیر است.

در ضمن هر فروشنده امکان ثبت تعداد نامحدودی سیم کارت و پیگیری خرید آنها را هم دارد.

Screenshot_20200124-175956_1


  • ایسام




ایسام نام وب سایتی است که می توان از طریق وب سایت آن و یا اپلیکیشن مربوط به آن اقدام به خرید و فروش کالاهای خود کنیم، از جمله ویژگیهای جالب توجه این اپلیکیشن می توان به خرید اقساطی کالا و همچنین ضمانت بازگشت وجه اشاره کرد. ایسام از جمله سایت های با سابقه در زمینه خرید و فروش می باشد که به راحتی می توان از طریق آن به خرید و یا فروش کالاهای گوناگون اقدام کرد.

در واقع می توان ایسام را محلی برای خرید و فروش انواع کالای نو و یا دست دوم دانست.

از جمله تفاوت های عمده ایسام با اپلیکیشن های مشابه با آن در امکان برگذاری مزایده می باشد. در ضمن از نکات مهم این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی مناسب و تنوع محصولات آن دانست.

Screenshot_20200124-180405_1


  • پاساژ(بازاری به وسعت ایران)




اپلیکیشن پاساژ محلی برای خرید و فروش آسان و مطمئن محصولات و خدمات در گروه های متنوع از جمله لوازم الکترونیک، اسباب بازی، لوازم ورزشی و... می باشد. از جمله امکانات این اپلیکیشن می توان به امکان امتیاز دهی به فروشندگان اشاره کرد و همچنین تامین امنیت خریدار از طریق تضمین سلامت کالا و همچنین امکان گفتگوی مستقیم بین خریداران و فروشندگان نیز از طریق این اپلیکیشن امکانپذیر است.

از جمله ویژگی های جالب این فروشگاه می توان به این نکته اشاره کرد که امکان درخواست تخفیف به فروشندگان میسر است که این ویژگی به نوعی امکان چانه زنی را برای خریداران ممکن کرده است.

در ضمن در این فروشگاه امکان دنبال کردن فروشندگان مورد علاقه هم ممکن می باشد.

Screenshot_20200124-180847_1


  • وینک




می توان وینک را شبکه ای اجتماعی خرید و فروش لباس و زیورآلات دانست به صورتی که شما به راحتی می توانید محصولاتی که در دسته بندی های سایت قرار می گیرد همچون لباس، کیف و کفش، عینک و... را در این اپلیکیشن قرار داده و بعد از فروش رفتن و تحویل کالا به مشتری پول خود را دریافت کنید. البته  با توجه به اینکه وینک پرداخت امن هم دارد بعد از تایید مشتری از تحویل کالا پول به فروشنده پرداخت می گردد.

مهمترین ویژگی وینک که منجر به ایجاد تفاوت آن با سایر فروشگاه ها می گردد همین نکته تخصصی بودن آن در زمینه پوشاک و اکسسوری است.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد