جستجو

بهترین بازی های موبایل 2019

(15 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:27:08
تاریخ ثبت: 27 شهریور 1398 ساعت 01:27:08
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18162
2-min-30

در این مقاله به سراغ بازی های جدید اندروید و iOS می رویم. بازی های سرگرم کننده که تازه چند ماه است به مرحله انتشار جهانی رسیده اند. این بازی ها از بهترین و معتبرترین سایت های خارجی و البته بهترین های Google play جمع آوری شده است و دارای بالاترین امتیاز هستند. با گسترش روزافزون دستگاه های اندرویدی، نیاز به بازی های اندرویدی در بین کاربران زیاد شده است و انتخاب بهترین بازی‌ های اندرویدی از بین تمامی بازی ها با ژانرهای مختلف کار مشکلی خواهد بود. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با بهترین بازی ها در سبک ها و ژانرهای مختلف آشنا شوید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کنید.

1)Wild Tamer

unnamed

بازی به صورت آفلاین است. جزء بازهای پر سر و صدا در سال 2019 است که مدت کمی پس از انتشارش توانست به عنوان بازی منتخب گوگل پلی انتخاب شود. نقش اصلی یک کاهن دوران کهن است و باید با نیروهای شیطانی مقابله کند. در این راه از یاری حیوانات مختلف استفاده کرده و با به خدمت گرفتن آن‌ها با ارتشی از نیروهای طبیعت به جنگ نیروهای پلید خواهید رفت.

بازی مکانیزم نقش آفرینی نسبتا ساده ای دارد که در آن می توانید علاوه بر بروزرسانی شخصیت خودتان، حیواناتی که تحت فرمان دارید را هم قوی تر کنید. یکی از کارهای متداول در بازی کشف غارهای بازی است که در صورت موفقیت در مبارزه با موجودات درون آن، جوایز متعددی دریافت خواهید کرد. بازی با گرافیک و صداگذاری جذاب خود کاملا حس و حال دوران کهن را برایتان تداعی می‌کند و قطعا به یکی از تجربه های به یاد ماندنی شما تبدیل خواهد شد.

قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)

سازنده: 111%

سیستم عامل: iOS/اندروید

حجم:78/ 430.3 مگابایت

2)Total Party Kill

capsule_616x353

بازی به صورت آفلاین است. «شما و همراهانتان به یک سیاهچال تاریک و عمیق رسیده و برای اینکه بتوانید به گنج بزرگ برسید باید قربانی بدهید.» بازی با همین توضیح آغاز می شود و شما را وارد یک ماجراجویی پازلی پلتفرمر می کند.

این بازی به صورت مرحله ای است و با رسیدن به در خروجی هر مرحله بازی به پایان می رسد. شما چند هیرو در اختیار دارید که می توانید به نوبت هر کدام را کنترل کنید و برای اتمام مرحله کافیست یکی از آن ها را به در خروجی برسانید.

مکانیزم جالب بازی در قربانی کردن هم تیمی هایتان است. برای رسیدن به در خروجی در بیشتر مراحل لازم است همه یا تعدادی از آن ها را به کشتن دهید تا بتوانید جان سالم به در ببرید. مثلا در یک مرحله باید با تیر و کمان یکی از هیروها، هم تیمی دیگرتان را بکشید تا روی دکمه‌ ای که آن طرف یک دیوار تله قرار گرفته پرت شود و راه خروج برای شما باز شود. هر هیرو قابلیتی دارد که باید با هوش و ذکاوت خودتان از آن بهره ببرید و معمای مرحله را حل کنید.

قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)

سازنده: Adventure Islands

سیستم عامل: iOS/اندروید

حجم:26 /67.3 مگابایت

3)Zero City: Zombie Shelter Survival

zero-city-try-to-survive-mod-apk

این بازی به صورت آنلاین است. شما باید یکی از آخرین پایگاه های مقاومت را در برابر حملات زامبی ها حفظ کنید. زامبی ها تمام دنیا را فرا گرفته اند. رهبری نیروهای مقاومت برای جلوگیری از حملات زامبی ها به شما سپرده شده است و شما با تعلیم و فرماندهی آن ها، در برابر حملات زامبی ها ایستادگی خواهید کرد. یکی از مهمترین کارهایی که در بازی انجام می‌دهید ساخت و تجهیز یک پایگاه مقاوم و استراتژیک و تجهیز آن به انواع و اقسام ادوات دفاعی است.

همچنین باید مردمی که تحت فرماندهی شما هستند را تعلیم داده و از آن ها برای حفظ پایگاهتان استفاده کنید. داستان در این بازی نقش نسبتا پررنگی دارد و در هر مرحله دیالوگ های فراوانی بین شخصیت های بازی رد و بدل می شود که به صورت نوشتاری در پایین صفحه بازی نمایش داده می شوند. حالت مسابقه به صورت آنلاین است و بازیکنان می‌توانند با حمله به پایگاه دیگر بازیکنان و شرکت در مسابقات، دیگران را هم به چالش بکشند.

قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)

سازنده: BEINGAME LIMITED

سیستم عامل: iOS/اندروید

حجم: 326,1/73مگابایت

4)Human: Fall Flat

image_cover

بازی به صورت آنلاین انجام می شود. این بازی مولتی پلیر آنلاین که اولین بار در سال 2016 برای پی سی منتشر شد و حالا برای اندروید هم در دسترس قرار گرفته است. Human: Fall Flat یک بازی پازلی بر اساس معماهای فیزیکی است که از عناصر پلتفرمر هم بهره می گیرد. شما کنترل یک شخصیت با ظواهر ساده و تماما سفید به نام باب را به عهده دارید که یک کلاه بیسبال هم بر سر دارد. شما می توانید لباس های جدید به باب بپوشانید و ظاهرش را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای به پایان رسیدن مراحل بازی باید با گرفتن اشیاء حرکت دادن و بالا رفتن از آن ها و در مجموع تعامل با محیط معماهای بازی را حل کنید.

در قسمت آنلاین، می توانید تا هفت بازیکن را به بازی اضافه کنید تا به کمک هم معماها را حل کنید و یا بدون اینکه کمکی برسانند فقط جلوی دست و پای شما را بگیرند. یکی از دلایل تمایز این بازی با دیگر بازی ها این است که سعی شده در این بازی به معماها به صورت تفریحی و طنز نگاه شود.

قیمت: $4.99

سازنده: 505 Games Srl

سیستم عامل: iOS/اندروید

حجم:961,2/40 مگابایت

 

5)بازی اندروید PUBG MOBILE

AR-190729564.jpg&MaxW=780&imageVersion=16by9&NCS_modified=&exif=

بازی به صورت آنلاین و رقابتی است. بازی PUBG را به احتمال زیاد می شناسید زیرا یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید است. بازی به این گونه است که 100 بازیکن در یک جزیره فرود می آیند و باید یکدیگر را شکست بدهند، پس از فرود باید مهمات و اسلحه پیدا کنند تا بتوانند بازیکنان دیگر را شکست بدهند. توجه داشته باشید که آخرین گروه و یا نفر در بازی برنده است. بازی شامل موتور، ماشین و قایق است. شما در این بازی می توانید با دوستانتان ارتباط صوتی برقرار کنید. این بازی برای پلتفرم اندروید رایگان است و بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

نام بازی: PUBG

شرکت سازنده: Tencent Games

نیاز به اندروید: 4.3 به بالا

تعداد نصب: 100,000,000+

رده ی سنی: +16

حجم : 39M

قیمت: مجانی، پرداخت درون برنامه ای

6)بازی اندروید Asphalt 9: Legends – 2019’s Action Car Racing Game

5c0fd818d5b15

این بازی یکی از بهترین بازی های ماشینی است که در دستگاه اندروید می توانید تجربه کنید. این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده است. بازی شامل ماشین‌هایFerrari ,Porsche , Lamborghini و W Motors است. در بازی بیش از 50 ماشین وجود دارد که هر کدام را می‌توانید ارتقاء دهید. شما بازی را می توانید به همراه دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. بازی آسفالت، از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و اگر شما دنبال بهترین بازی ماشین سواری در اندروید هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی شامل 60 فصل و 800 رویداد است که بدان معناست که به مدت بسیار طولانی سرگرم این بازی هستید. بازی رایگان است و توسط 10 میلیون نفر در گوگل نصب شده است.

نام بازی: Asphalt 9: Legends – 2019’s Action Car Racing Game

شرکت سازنده: Gameloft

نیاز به اندروید: 4.3 به بالا

تعداد نصب: 10,000,000+

رده ی سنی: +3

حجم: 70M

قیمت: مجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

7)بازی اندروید Badland Brawl

BadlandBrawl

این بازی به صورت آنلاین است و باید با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. اگر سبک بازی Clash royale را دوست دارید، این بازی را از دست ندهید. بازی از محیطی جذاب به همراه یک بازی روان ساخته شده است. اسلحه و قبیله ی خود را ارتقاء دهید تا به راحتی بازیکنان دیگر را شکست بدهید. از طریق ارتقاء اسلحه‌هایتان، پایگاه خود را قوی تر کنید تا با افراد حرفه ای تر به مبارزه بپردازید. همچنین شما هم می توانید با دوستانتان به رقابت بپردازید. سبک جنگیدن خاص خود را بسازید تا دیگران را به راحتی شکست بدهید.

با طی کردن مسیر بیشتر، سلاح های بیشتری برای شما باز خواهد شد. این بازی بیش از یک میلیون بار دانلود شده است و آن را می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

نام بازی: Badland Brawl

شرکت سازنده: Frogmind

نیاز به اندروید: 4.0.3 به بالا

تعداد نصب:1,000,000+

رده ی سنی: +7

حجم: 82M

قیمت: مجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

8) بازی اندروید Cover Fire: gun shooting games

unnamed-97

بازی Cover Fire بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و محبوبیت زیادی دارد. اگر به سبک بازی های مخفی کاری و شوتر علاقه مند هستید، این بازی را از دست ندهید. این بازی شامل مراحل و مکان های مختلفی است. بازی فقط به اسلحه های دوربرد محدود نشده است و می‌توانید از اسلحه های کلت، مسلسل، شاتگان و … استفاده کنید. بازی از دو بخش Survival و داستانی تشکیل شده است که در حالت داستانی باید با گروهی به نام Tetracorp بجنگید.

نام بازی: Cover Fire: gun shooting games

شرکت سازنده: Genera Games

نیاز به اندروید: 4.1 به بالا

تعداد نصب: 10,000,000+

رده ی سنی: +18

حجم: 31M

قیمت: مجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

9)بازی اندروید Shadow Fight 3

shadow

یکی از بهترین بازی های جنگی تن به تن است که می توانید برای اندروید پیدا کنید. بازی از طراحی سه بعدی و گیم پلی جذابی طراحی شده است که می تواند تجربه ی لذت بخشی را به شما انتقال بدهد. این بازی شامل اسلحه های بسیار زیادی است که می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید. بازی شامل یک نقشه ی بزرگ به همراه داستان های متفاوت است. شما می‌توانید بازی را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. این بازی بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است و به شما پیشنهاد می کنیم که برای دانلود این بازی به دلیل حجم زیاد از وب سایت های ایرانی اقدام کنید.

نام بازی: Shadow Fight 3

شرکت سازنده: NEKKI

نیاز به اندروید: 4.1 به بالا

تعداد نصب: 10,000,000+

رده ی سنی: +12

حجم: 72M + 700M

قیمت: مجانی، پرداخت درون برنامه‌ای

10)بازی اندروید Gorogoa

Gorogoa_logo

اگر به بازی های فکری علاقمند هستید این بازی یکی از بهترین انتخاب ها است. قطعا از تجربه ی این بازی پشیمان نخواهید شد زیرا بازی از طراحی و تصویر سازی منحصر به فردی ساخته شده است. بازی در اول برای پلتفرم های کامپیوتر، IOS، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شد و پس از مدتی برای پلتفرم اندروید انتشار داده شد. بازی تک نفره است و برای اینکه بتوانید این بازی را تجربه کنید باید ورژن پولی این بازی را تهیه کنید. اگر به بازی های فکری و پازلی علاقه مند هستید، این بازی را از دست ندهید.

نام بازی: Gorogoa

شرکت سازنده: Annapurna Interactive

نیاز به اندروید: 4.1 به بالا

تعداد نصب: 10,000+

رده ی سنی: +3

حجم: 96M

قیمت: 4.29 یورو
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد