جستجو

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

(14 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 14:51:36
تاریخ ثبت: 22 آبان 1398 ساعت 00:34:55
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21033
internet-advertisement-types-22

استفاده از تبلیغات به صورت آنلاین این روزها بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. اینترنت به عنوان یک رسانه قدرتمند در عصر حاضر به یکی از پر ترافیک ترین شبکه های تبلیغاتی تبدیل شده است.

توسعه بازاریابی به صورت آنلاین باعث به وجود آمدن روش های مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ شده است. شما می توانید برای دیجیتال مارکتینگ خود، از ترکیب این روش استفاده کنید که هرکدام از این روش های تبلیغاتی برای تبلیغ محصول خاصی کار آمد است.

شما برای تبلیغات در اینترنت می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید. در این مقاله سعی شده است که روش های مختلف تبلیغات در اینترنت را به شما معرفی کنیم.

1-تبلیغات با استفاده از بنر

شما با استفاده از تبلیغات بنری می توانید بنر تبلیغاتی محصول خود را در یک سایت به نمایش بگذارید. تبلیغات بنری برای بازگشت مخاطبین به سایت آگهی دهنده بسیار مؤثر است.

در واقع تبلیغات بنری یکی از رایج ترین نوع تبلیغات اینترنتی است. آژانس های تبلیغاتی زیادی هستند که در زمینه تبلیغات بنری فعالیت می کنند که شما می توانید در این سایت ها عضو شده و بنر خود را ثبت کرده و آدرس سایت خود را قرار دهید و تبلیغات بنری شما در سایت های همکار با این آژانس تبلیغاتی قرار می گیرد.

2-تبلیغات با استفاده از ویدئو

در روش تبلیغات ویدئوی یک تبلیغ ویدئو ای از محصولات آگهی دهنده در سایت قرار می گیرد. در این نوع تبلیغ، ویدئو تبلیغاتی شما در کنار ویدئو های پربازدید قرار می گیرد و کاربران به هنگام بازدید از ویدئو تبلیغاتی شما، بنا به جذابیت های ویدئو شما و نوع خدمات ارائه شده توسط شما در ویدئو تبلیغاتی به محصول شما علاقه نشان می دهند.

استفاده از استراتژی تبلیغات ویدئوی یک ایده ی بسیار عالی است زیرا ویدئو یک محتوای بسیار سرگرم کننده برای کاربران است. با توجه به آمارهای ارائه شده کاربران دیدن یک ویدئو تبلیغاتی را به خواندن یک مقاله متنی ترجیح می دهند.

یوتیوب به عنوان بزرگترین شبکه ویدئوی در جهان و همچنین سایت های مانند آپارات و نماشا به شما امکان نمایش دادن تبلیغات محصولاتتان را می دهد. همچنین شما با استفاده از این سایت ها می توانید با اشتراک گذاری ویدئو تبلیغاتی محصول خود ترافیک مستقیم بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کنید و زمانی که بازدید سایت شما افزایش پیدا کند در نتیجه سئو سایت شما نیز بهبود پیدا می کند.

3- تبلیغات با استفاده از بازاریابی موتور جستجو (SEM)

برای این نوع تبلیغات شما به یک آگهی حاوی عنوان، توضیحات مربوط به محصول و کلمات کلیدی نیاز دارید. در واقع در این روش بازایابی اینترنتی، هدف ما فقط افزایش آگاهی کاربران نسبت به نام تجاری در مدت زمان بسیار کوتاهی است.

در این روش تبلیغاتی از کلمات کلیدی که به کسب و کار شما مربوط است برای نمایش تبلیغات استفاده می کنیم. کاربران با جستجوی کلمات کلیدی، تبلیغ مربوطه را تماشا می کنند.

4-تبلیغات متنی

شما با استفاده از تبلیغات متنی می توانید تبلیغ محصولات خود را به صورت متن به نمایش بگذارید. این نوع تبلیغ تأثیر بسیار زیادی بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد.

5-تبلیغات با استفاده از بازاریابی با ایمیل

About-10-Internet-Advertising-Methods-mobile-advertising

این روش بسیار مقرون به صرفه است و تأثیر بسیار زیادی در بازگشت سرمایه دارد به همین دلیل در بین صاحبان کسب و کار بسیار محبوب است. برای بدست آوردن نتایج مطمئن در حوزه مشخص می توان از ایمیل مارکتینگ استفاده کرد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه جذب مخاطب جدید بسیار بیشتر از نگهداری مخاطب فعلی است، بنابراین می توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ باعث افزایش وفاداری مخاطبان فعلی خود بشوید.

6- تبلیغات با استفاده لینک باکس

این نوع تبلیغ به صورت یک کادر در سایت قرار داده می شود و آدرس تعدادی از وب سایت ها در آن قرار می گیرد. در واقع می توان گفت لینک باکس نوعی معرفی و ارجاع دادن به سایت های دیگر است که اگر در سایت های با بازدید بالا قرار گرفته شود و یا به صورت لینک های تبادلی قرار داده شود تأثیر بسیار بالای دارد.

7- تبلیغات با استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به مجموعه ای از روش ها گفته می شود که کاربران بتوانند با استفاده از یک کلید واژه مشخص محصولات شما را پیدا کنند. همچنین سئو به رده بندی سایت ها در موتور های جستجو کمک می کند.

8-تبلیغات با استفاده از بازاریابی محتوا

تأثیر تبلیغات با استفاده از محتوا برای جذب مخاطب بسیار بالا است. محتوای تبلیغاتی می تواند به صورت متن، عکس، ویدئو و غیره باشد. بازاریابی محتوا به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

  • مقاله های مرتبط با تبلیغ محصول: به عنوان مثال فکر کنید فردی به دنبال مطالب مربوط به آشپزی است و در حال خواندن مطالب مربوط به پاستا است. بنابراین این فرد حتماً به آشپزی علاقمند است و برای همین مطالب مربوط به این محتوا را یافته است و در حال مطالعه آن است. بنابراین می توان نتیجه گرفت این فرد به خواندن مطالب مرتبط با این موضوع هم علاقمند است. بنابراین از محتوای مرتبط غافل نشوید و به یاد داشته باشید که همیشه افرادی که مطالب خاصی را جستجو می کنند حتماً به مطالب مرتبط با آن موضوع نیز علاقمند هستند.

  • وبلاگ: شما با استفاده از وبلاگ می توانید اطلاعات مهمی را در اختیار کاربران خود قرار دهید. در واقع وبلاگ یک روش مهم در بازاریابی به صورت محتوا است. از طرف دیگر وبلاگ باعث افزایش بازدید و مدت زمان حضور مخاطبان در سایت می شود و باعث بهبود سئو سایت می شود. شاید شما هم این کلمه را زیاد شنیده باشید که محتوا پادشاه است، این مطلب کاملا درست است محتوای خوب همیشه مخاطب خود را دارد و محتوای با کیفیت باعث می شود تا مخاطب تصمیم بگیرد که به خواندن این مطلب ادامه بدهید یا به دنبال مطالب بهتر بگردد.


9- تبلیغات با استفاده از بازایابی شبکه های اجتماعی

همه مردم در هر کجای دنیا که هم باشند حتماً به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند. در واقع کمتر کسی پیدا می شود که یک تلفن هوشمند نداشته باشد و اپلیکیشن هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ و فیسبوک و غیره را استفاده نکند.

در واقع شبکه های اجتماعی سهم بسیار زیادی در زندگی انسان های عصر حاضر پیدا کرده است. همه ی ما زمان زیادی را در این اپلیکیشن ها صرف می کینم.

همین امر باعث توجه ویژه صاحبان کسب و کار نسبت به شبکه های اجتماعی شده است. آنها می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی به معرفی محصولات، برگزاری کمپین ها و غیره بپردازند.

10- تبلیغات با استفاده از گوشی هوشمند

در عصر حاضر استفاده از تلفن همراه و اپلیکیشن های مختلف موجود در تلفن همراه، فضایی را برای تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده است. حتماً شما هم موقع استفاده از بازی ها و اپلیکیشن ها، دموها و معرفی برنامه های مختلف را دیده اید. تمام این تبلیغات در دسته تبلیغات گوشی هوشمند قرار می گیرد.

11- تبلیغات ریمارکتینگ

ریمارکتینگ در واقع روشی است که در آن تبلیغات محصول شما برای کسانی به نمایش گذاشته می شود که قبلا  به سایت شما آمده اند و از سایت شما بازدید کرده اند. در واقع تبدیل کاربرانی که قبلا به سایت شما آمده اند به مشتری کار آسان تری است نسبت به کاربرانی که تا به امروز به سایت شما نیامده اند و از سایت شما  بازدید نکرده اند. شما با استفاده از تبلیغات ریمارکتینگ در واقع علاوه بر افزایش فروش به برند سازی محصول خود  کمک کرده اید.

12- تبلیغات همسان

در واقع زمانی که از تبلیغات همسان (NATIVE) صحبت می کنیم یعنی از تبلیغات بنری و یا تبلیغات متنی خبری نیست و سعی می شود با حل مشکلات کاربران اعتماد آن ها را جلب کنیم. ساده ترین راه برای تبلیغات همسان استفاده از وبلاگ است.

شما می توانید در وبلاگ خود در مورد حوزه ی فعالیت خود بحث کنید و موارد مفید و جالب برای کاربران خود منتشر کنید و در حد توان خود به سوالاتشان پاسخ دهید و با این کار اعتماد کاربران را به خود جلب کنبد.

این نوع بازاریابی به دلیل اینکه مزاحمتی برای کاربران ایجاد نکرده و به صورت نخواسته نمایش داده نمی شود، کارایی بسیار بالایی دارد و برای افرادی که آن را مشاهده می کنند بسیار ارزشمند است.

شما در این مقاله با مهمترین روش های تبلیغات اینترنتی آشنا شده اید. بنابراین الان زمان آن رسیده تا که برای شرکت خود روش تبلیغاتی طراحی کنید. همچنین باید بدانید که از کدام روش استفاده کنید و از کدام روش استفاده نکنید تا به جواب مطلوب برسید و اینکه هزینه هر کدام از روش ها به چه صورت است و کدام یک مقرون به صرفه است.

بهتر است انجام تبلیغات خود را به شرکت های که در این زمینه فعالیت دارند بسپارید تا آژانس های تبلیغاتی با توجه به بوجه شما برای تبلیغات، کمپین تبلیغاتی شما را به توجه به تجربه ای که دارد به نحوه احسن انجام دهد.

و در آخر باید بدانید که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، می توانید از این روش ها برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده کنید.

دو نکته مهم در این زمینه که به شما یادآوری می کنم:

  1. بهترین راه برای علاقمندی کاربران به برند شما تبلیغات است اما همیشه به یاد داشته باشید که صداقت، شفافیت و کیفیت باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطبین می شود.

  2. باید بدانید که تبلیغات بی پایه و اساس شما را از دور رقابت خارج می کند. به همین دلیل همیشه گفته می شود که محتوا پادشاه است....

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد