جستجو

بهترین روش های تبلیغات برای وب سایت ها

(14 رای)
به روز رسانی: 19 تیر 1398 ساعت 00:39:37
تاریخ ثبت: 19 تیر 1398 ساعت 00:39:37
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/14782
چند نمونه از تبلیغات موثر برای وب سایت ها

روش های زیادی جهت تبلیغ سایت ها وجود دارد اما باید این نکته را در نظر گرفت در ایران چه روشی بیشترین بازدهی را خواهد داشت در واقع باید طبق نیاز مشتریان به بازار و همچنین روش ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ به دنبال بهترین روش تبلیغات و افزایش بازدید از سایت نمود.
امروزه شاهد رشد و پیشرفت روز افزون دنیای اینترنت و ارتباطات هستیم و این رشد و دسترسی به اینترنت در کشور ما نفوذ پیدا کرده است در جامعه امروزی فعالیت بیشتر افراد در اینترنت می باشد، بنابراین وجود تبلیغات در اینترنت بهترین گزینه می باشد با وجود وسعتی که اینترنت دارد روش های زیادی جهت ایجاد این تبلیغات و افزایش بازدید سایت ها موجود است.
بهترین روش تبلیغات در حال حاضر در ایران سئو است در بسیاری از کشور های پیشرفته از موتور های جستجوی داخلی استفاده می کنند اما در ایران به دلیل اینکه موتور جستجوی داخلی وجود ندارد اکثر افراد از گوگل استفاده می کنند بنابراین ما می توانیم با استفاده از گوگل به دیده شدن سایتمان برای افراد بیشتری استفاده کنیم می توانیم این روش را یکی از بهترین روش تبلیغات وب سایتمان در نظر بگیریم اما دلایلی وجود دارد که می توان این روش را یکی از بهترین روش ها معرفی کرد، یکی از این دلیل ها این است که سئو رایگان می باشد و نیاز به هزینه ای ندارد شما تنها با یادگیری تکنیک های سئو می توانید رتبه سایتتان را بالا ببرید و به راحتی بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید. همچنین افرادی که از طریق سئو وارد سایت میشوند اعتماد بیشتری نسبت به افرادی دارند که از طریق تبلیغات وارد می شوند.شما زمانی که از طریق تبلیغات بازدید کننده جذب میکنید، جذب بازدید تا زمانی ادامه خواهد داشت که برای تبلیغات در دیگر سایت ها پول بپردازید ولی به کمک تکنیک های سئو به صورت دائمی از طریق موتور های جستجو ورودی خواهید داشت.
به کمک تکنیک های سئو و جذب ورودی از طریق موتور های جستجو دقیقا جامعه هدف را در سایت خود شکل می دهید و بازدیدکنندگان وارد سایتتان می شوند که به دنبال محصول از خدمات شما هستند.


روش های تبلیغات

تبلیغات سایت از طریق شبکه های اجتماعی

اما به طور قطع نمی توان گفت که تنها سئو بهترین شیوه میباشد روش های دیگری مثل تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار همه گیر شده است این شبکه های اجتماعی را نباید نادیده گرفت زیرا امروزه قدرت بسیاری در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ دارند شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی فالوور های بسیار زیادی را کسب کنید تا سایت و محصولات شما را دنبال کنند. در تمامی شبکه های اینترنتی شما می توانید به صورت کاملا هدفمند تبلیغاتتان را برای نمایش دهید.

تبلیغات سایت از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات سایت در تلفن های هوشمند

تبلیغات در تلفن های هوشمند را نیز می توان یکی از مناسب ترین روش دانست زیرا در سال های اخیر استفاده از تلفن های هوشمند بسیار گسترده شده است از این شیوه صرفا جهت فروش محصولات نمی توان استفاده کرد زبرا این روش بیشتر برای برند سازی محصول استفاده می شود. روش کار به اینگونه است که وقتی ما از اپلیکیشنی استفاده می کنید از طریق لینک های تبلیغاتی که به اپلیکیشن داده می شود شما به سمت سایت مورد نظر هدایت می شود.

تبلیغات تلگرامی برای سایت ها

تبلیغات دیگری که امروزه بسیار مرسوم میباشد تبلیغات تلگرامی است این نوع از تبلیغات متد های مختلفی دارد یکی از این متد ها افزایش تعداد بازدید کنندگان در کانال های تلگرامی می باشد اما در این نوع از تبلیغات به طور قطعی می توان گفت که برای کسب و کار مورد نظر سود آور است یا خیر زیرا بسیاری از اعضای کانال غیر واقعی هستند و عضو بودن شخصی در یک کانال به معنای فعالیت آن در کانال مورد نظر نمی باشد. از دیگر متد ها تبلیغات کلیکی در کانال های مورد نظر است بدین صورت می باشد که شخصی با کلیک بر روی مطلبی وارد لینک یک کانال و یا سایت دیگری که مقصد مورد نظر برای تبلیغات می باشد، می شود در این نوع از تبلیغات هزینه انتشار با هزینه کلیک محاسبه می گردد. باید این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است کلیک های غیر واقعی صورت گیرد.
نوع دیگری از روش تبلیغات در تلگرام براساس تعداد بازدیدکنندگان از یک آگهی است و هزینه آگهی بر اساس تعداد کاربرانی که از یک آگهی بازدید می کنند محاسبه می شود.


از سبک های دیگر برای تبلیغات نوع ساعتی و ثابت در تلگرام می باشد در این نوع از تبلیغ هزینه تبلیغ بر اساس مدت زمانی که یک آگهی در یک کانالی که تعداد اعضا و بازدید کنندگان آن بیشتر است محاسبه می گردد.
نوع دیگر از روش تبلیغات در تلگرام موجود است که از افراد تاثیر گذار در این تبلیغات استفاده می شود و این نوع از تبلیغات بسیار پر هزینه می باشد مثلا از یک سلبریتی درخواست می کنند تا کالا و برند مورد نظر را تبلیغ کند.

بازار یابی محتوا (روش نوین تبلیغات سایت ها)

بازاریابی محتوا فقط محدود به بازاریابی با استفاده از محتوای دیجیتال نیست، حتی در گذشته که اینترنت و دنیای ارتباطات خیلی گسترده نبود مبحث بازاریابی محتوا کاربرد فراوانی داشت مثلا یک کتاب، یک DVD آموزشی و ...
هدف از بازاریابی محتوا استفاده از محتوای مناسب برای جلب نظر مشتریان است.
نمونه هایی از بازاریابی محتوا موارد زیر می باشد:
1) ایجاد فایل پادکست: فایلی که یک کارشناس براساس تخصص خود ایجاد می کند و با قرار دادن درون یک سایت یا شبکه های اجتماعی مخاطبان مورد نظر را جذب کرده و محصولات خود را به فروش می رساند.
2)کتاب یا فیلم: در اینگونه ازموارد به تبلیغ درباره یک اخلاق یا یک مذهب و یا موضوع خاص کتاب و... می پردازند.
3) فیلم ویدئویی: با قرار دادن چند جلسه رایگان از یک فایل آموزشی به تبلیغ آن فایل می پردازند و محصول را به فروش می رسانند.
4) مصاحبه: مثلا دریاره ی یک کناب مصاحبه و نقد انجام می دهند و محصول (کتاب ) را به فروش می رسانند.
5) کتاب، کتابچه: در این نوع از تبلیع به معرفی محصول می پردازند.

بازاریابی محتوا

تبلیغات کلیکی گوگل روشی از تبلیغات برای سایت ها
در تبلیغات کلیکی گوگل شما می توانید به ازای پرداخت هزینه در سرچ گوگل اول باشید در واقع شما می توانید با این روش تبلیغ و با صرف یک سرمایه گذاری جایگاه خود را در یک تبلیغ مشخص کنید و کاربری که روی تبلیغات کلیک می کند تنها در این زمان شما می توانید هزینه را پرداخت کنید در نتیجه این روش تبلیغات در گوگل ادز بهترین روش می باشد که شما می توانید در کمترین زمان به در آمد اینترتی برسید.




نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد