جستجو

بهترین سایت های درج آگهی بین المللی

(58 رای)
بهترین سایت های درج آگهی بین المللی
به روز رسانی: 10 اسفند 1402 ساعت 09:06:03
تاریخ ثبت: 24 دی 1398 ساعت 19:59:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24138

همه ی ما میدونیم زمانی که کسب و کاری را راه اندازی میکنیم یا وقتی وب سایتی طراحی میکنیم برای اینکه بتونیم از آن سودی ببریم باید در جا های مختلف آن را تبلیغ بکنیم.

مکان هایی مثل روزنامه ها مجلات و ... وجود دارند برای تبلیغات حتی شما میتوانید تراکت های مخصوص به شغلتان را در محالات متروها و مکان های دیگر بخش کنید یا میتوانید آن ها را در مکان های مختلف نصب کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و با ورود انواع کسب و کار ها در این فضا شرایط تبلیغات و معرفی کسب و کار در محیط هایی مثل روزنامه و مجلات سخت تر شد اما اینترنت محدودیت مکانی و زمانی ندارد و امروزه 90 درصد مردم با اینترنت سر و کار دارند.

در اینجا ما قصد دارین چند سایت درج آگهی بین المللی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نه تنها در سایت های داخلی کشور خودتون بلکه در کشور های دیگر بتوانید کسب و کار خودتان را تبلیغ و معرفی بکنید.

برای تمامی صاحبان کسب و کار این امر که تبلیغات اینترنتی برای رشد کسب و کارشان ضروری است پوشیده نیست. بنابراین با توجه به مهم بودن تبلیغات باید کاری صورت بگیرد تا هزینه تبلیغات کاهش پیدا کند. قرار دادن تبلیغات به صورت رایگان در سایت ها یک امر مفید است که صاحبان کسب و کار می توانند بدون هیچ هزینه ای تبلیغات برند خود را در آن قرار دهند.

حال اگر ما به غیر از مشتریان ایرانی، مشتری های خارجی داشته باشیم، سایت های تبلیغاتی پیشرفته و گسترده تری برای تبلیغات بین المللی وجود دارد. در این مقاله سعی می کنیم سایت های که شما می توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان در آن ها درج کنید را به شما معرفی می کنیم. در تمامی این سایت ها شما می توانید با درج لینک و متن مانند یک رپرتاژ رایگان عمل کنید و از آن بهره ببرید.

Free Seo Backlink

سایت فیری سئو بک لینک (free seo backlink)  یک سایت درج آگهی رایگان است که به دست تیم طراحی دیجیتالی دوبی DigitallyDubai طراحی شده است. این سایت یک تیم پشتیبانی متشکل از متخصصان سئو و دیجیتال مارکتینگ هستند که میتوانند در پیشرفت سایت شما و کسب و کارتان کمک بسیار مفید و خوبی بکنند.

این سایت یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی است. در این سایت شما میتوانید کسب و کار خود را به صورت رایگان با ثبت آگهی تبلیغات بکنید.

در این سایت شما میتوانید به راحتی با پرداخت مبلغی خیلی کم آگهی خودتون و به قولی کسب و کاری که درش مشغول هستید  را تبدیل به آگهی یا کسب و کار ویژه بکنید.

مزایای ویژه کردن آگهی کسب و کار و محصولات:

آگهی ها در مکان بهتری از دیگر آگهی ها نمایش داده میشود.

ورودی به سایت شما بالاتر میرود.

درصد افراد بیشتری آگهی شما را میبینند.

یکی دیگر از مزایای این سایت این است شما با ثبت آگهی رایگان میتوانید بک لینک نوفالو دریافت کنید اما با ویژه کردن آگهی خودتون میتوانید به راحتی بک لینک فالو دریافت کنید.

همانطور که میدونید ربات های گوگل برای رتبه دادن به سایت، به اعتبار سایت توجه به سزایی میکند. یکی از معیار های گرفتن اعتبار بالا داشتن لینک های فالو در سایت های دیگر یا به اصطلاح بک لینک های فالو است.

اما آیا گرفتن بک لیک به تنهایی کافی است؟ در جواب باید بگوییم خیر گرفتن بک لینک از سایت های  معتبر و دارای اعتبار کمک بیشتری در سئو سایت میکند. سایت free seo backlink به این دلیل برای گرفتن بک لینک جزو بهترین سایت ها است به این دلیل که این سایت دارای اعتبار بالایی در گوگل است و گرفتن بک لینک مخصوصا لینک های فالو میتواند به گرفتن رتبه در گوگل به سایت شما کمک زیادی بکند.

فروشگاه اینترنتی

 Gumtree

وب سایت Gumtree به عنوان یک وب سایت مستقر در انگلیس فعالیت خود را آغاز کرده است. اما با ارائه خدمات بیشتر در حال بدست آوردن مکان در سرار اروپا، استرالیا و ایالات متحده است. در این سایت در تمام دسته های که می خواهید تبلیغ محصول خود را قرار دهید خدمات تبلیغات رایگان و پولی ارائه داده می شود. این سایت نسخه اروپایی وب سایت Craigslist است.

Classified Ads

Classifiedads یا تبلیغات طبقه بندی شده یک سایت با دسته بند های معین و نوار جستجوی مفید است که شما می توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان در آن درج کنید. بنابراین به دلیل استفاده ساده و آسان، سایت classifiedads یک سایت بسیار فعال و پربازدید است که این امر یعنی دیده شدن بیشتر تبلیغ شما توسط کاربران.

LetGo

سایت LetGo فعالیت خود را از سال 2006 آغاز کرده است. سایت LetGo در نیویورک مستقر است و به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را به صورت رایگان و طبقه بندی شده، در این سایت درج کنند.

همچنین شما می توانید در انجمن های موجود برای دسته های مختلف شرکت کنید. صاحبان کسب و کار در این سایت می توانند تصاویر و فیلم های را به تبلیغ خود اضافه کنند.

Oodle

یکی از ویژگی های این سایت که باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر رقبا شده است، سازگاری این وب سایت با شبکه های اجتماعی است. شما می توانید حساب oodle خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید با این کار هر زمان شما تبلیغات جدیدی برای محصول خود ارائه دهید، می توانید فوراً وضعیت خود را در فیس بوک به روز کنید.

به دلیل ساده بودن محیط کاربری آن کاربران می توانند به راحتی در این سایت فعالیت داشته باشند و تبلیغات خود را به صورت رایگان در آن ثبت نمایند.

Adpost

این سایت بسیار شبیه به سایت Craigslist است تنها تفاوت این سایت در میزان دسترسی جهانی است که سایت Adpost با سایر سایت ها دارد. سادگی این سایت باعث می شود تا حتی کاربرانی با کمترین میزان دانش اینترنت نیز از این سایت استفاده کنند و آگهی خود را در آن به صورت رایگان ثبت کنند. همچنین اگر شما بخواهید به تعداد بیشتری از مخاطبان دست پیدا کنید و یا دارای یک سایت بین المللی باشید، استفاده از این سایت یک پیشنهاد عالی است.

Facebook Marketplace

اگر بگوییم شبکه های اجتماعی امروزه بسیار مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است دروغ نگفته ایم. بنابراین استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک بازار بزرگ برای رسیدن به موفقیت و قرار دادن تبلیغات در آن، امری بسیار مناسب است.

فیس بوک به این امر توجه ویژه ای داشته است و در حال ارتقای سطح خود برای تجربه یک خرید و فروش بهتر است. همچنین داشتن آشنایی بهتر با ویژگی های فیس بوک برای بهبود بازاریابی مهم است.

Close5

این وب سایت برای گوشی همراه برنامه ریزی شده است و به فروشندگان این امکان را می دهد که محصولات خود را با تلفن همراه خود مدیریت کنند. در واقع می توان گفت این سایت برای افزایش روز افزون استفاده از دستگاه های تلفن همراه توسط مردم در سر تا سر جهان  که در جستجوی خدمات و خرید محصولات به صورت آنلاین هستند، ایجاد شده است.

findermaster

این وب سایت به پشتوانه رابط کاربری ساده و همچنین ارسال اولین تبلیغ در همان زمان ثبت نام حساب کاربری جدید، یک وب سایت ایده آل برای درج تبلیغات برای صاحبان کسب و کار است.

hoobly

در این وب سایت به جای انتظار برای درخواست تأیید ایمیل برای انتشار آگهی، نیاز به ثبت نام از طریق ایمیل دارد. سایت hoobly از لحاظ ساختار بسیار شبیه به کریگلیست است و تفاوت آن ها در ویژگی های امنیتی بیشتر سایت هووبلی است.

locanto

سایت locanto، یک سایت تبلیغاتی طبقه بندی شده است که به شما امکان درج آگهی به صورت رایگان را می دهد. یکی از ویژگی های این سایت درج تبلیغات رایگان به مدت 60 روز است.

همچنین از دیگر ویژگی های این سایت می توان به افزودن فیلم، تصاویر و حتی کدهای HTML که به سایت شما پیوند دارد، اشاره کرد که باعث ارتقای تبلیغات شما می شود.

salespider

این وب سایت به دلیل همکاری با سایت های بزرگی مانند Walmart ، Macy’s و Amazon.com قابل توجه است. سایت salespider دارای طراحی مدرن است و همچنین شما می توانید در بخش تبلیغات طبقه بندی شده این سایت آگهی رایگان قرار دهید.

USNetAds.com

در سایت USNetAds.com شما نیازی به ثبت نام ندارید و محدودیت برای دسترسی به آگهی های تبلیغاتی نیست. اما شما برای هر تبلیغ فقط یک عکس می توانید بارگذاری کنید.

در این سایت شما می توانید تبلیغ مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای خاص مانند مکان، کلمه کلیدی، شناسه تبلیغ و  حتی نام صاحب تبلیغ جستجو کنند.

PennySaver USA

PennySaver USA به عنوان یک بازار هدف بومی یک گزینه تبلیغاتی عالی است. یکی از ویژگی های جالب PennySaver این است که تبلیغات شما به محض ثبت نام در این سایت، بر اساس دسته بندی تبلیغ شما در تمامی سایت وابسته و فرعی ارسال می شود.

sell

وب سایت Sell.com از سال 1999 فعالیت خود را به عنوان یک سایت برای خرید و فروش آغاز کرده است. اما در حال حاضر به یک سایت تبلیغاتی طبقه بندی بهتری تبدیل شده است.

Geebo

در این وب سایت کاربران می توانند هر آگهی را که نیاز دارند از خرید و فروش کالا گرفته تا جستجوی هم اتاقی و اجاره خانه را به صورت رایگان ثبت کنند. همچنین در سایت Geebo شما می توانید از طریق حساب شبکه های اجتماعی خود با آن ها در ارتباط باشید.

Bookoo

در سایت Bookoo شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و شما می توانید یک نمایه برای خود انتخاب کنید. همچنین یکی از ویژگی های دیگر آن قابلیت چت به صورت زنده است که برای سایت های تبلیغاتی رایگان یک امر نادر است.

AdLandPro

سایت AdLandPro یک سایت تبلیغاتی رایگان و پولی است که یک روش بسیار ساده برای ارسال آگهی ارائه داده است و کاربران اینترنت با کمترین دانش در این زمینه به راحتی می توانند آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنند.

ثبت نام در این سایت الزامی است ولی ارسال آگهی در دسته بندی های شامل فروش حیوانات خانگی، تعمیرات خودرو و اجاره آپارتمان به صورت نامحدود است.

Adsglobe

این وب سایت می تواند به طور خودکار مکان شما را تشخیص دهد. با این کار می تواند کاربرانی را که در اطراف شما هستند را شناسایی کند و تبلیغ محصول شما را برای آن ها نمایش دهد. همچنین برای ثبت تبلیغات خود به صورت رایگان باید در این سایت عضو شوید.

آنلاین شاپ

10dayads.com

شما در این سایت می توانید برای آگهی تبلیغاتی خود فیلم کوتاهی به صورت رایگان قرار دهید. این وب سایت دارای اپلیکیشن برای اندروید است تا کاربرانی که از گوشی همراه استفاده می کنند به راحتی بتوانند از این وب سایت استفاده کنند.

OBSZONE

این وب سایت به تازگی وارد صحنه تبلیغات اینترنتی شده است و خدمات ثبت رایگان آگهی را برای 15 کشور در سر تا سر جهان ارائه می دهد. این سایت به دلیل داشتن محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سخن آخر و نتیجه گیری

تبلیغات در هر کسب و کاری یک امر بسیار مهم برای راه افتادن کسب و کار است به زبان ساده تر بعد از راه اندازی کسب و کار تبلیغات و گرفتن بازدهی خوب و سود مناسب مهم ترین مرحله است.

در زمان های گذشته این کار تبلیغات و گرفتن بازدهی و راه افتادن کسب و کار خیلی سخت بود و به راحتی انجام نمیشد، اما امروزه با پیشرفت فضای مجازی و اینترنت در کسب و کار ها این امر تبلیغات بسیار راحت تر شده است. با طراحی سایت هایی که برای درج آگهی و ثبت کسب و کار برای تبلیغات این کار را برای مردم راحت تر کرده است.

پیشرفت در این زمینه ها باعث شده تا کسب و کار ها به غیر از کشور خودشون بتوانند با مشتری های خارج از کشور هم در ارتباط باشند. در این مقاله سعی کردیم به شما تعدادی وب سایت معرفی کنیم که میتوانید با کمک این سایت ها با مشتریان  خارجی و از کشورهای دیگر نیز در ارتباط باشید.

همه صاحبان کسب و کار به خوبی می دانند که یک استراتژی تبلیغاتی هوشمند و قوی عامل اصلی در بهبود کسب و کار آن ها است. همچنین همه می دانند که هزینه تبلیغات بسیار زیاد است بنابراین سایت های تبلیغاتی رایگان کمک بسیار بزرگی به صاحبان کسب و کار می کنند تا آنها بتوانند بدون پرداخت هزینه و یا با پرداخت هزینه کم محصول خود به کاربران معرفی کنند.

وب سایت های معرفی شده در این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه تبلیغات خود را برای کاربران و بازار هدف خود به نمایش بگذارند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد