جستجو

بهترین سایت ها برای خرید موبایل

(12 رای)
به روز رسانی: 03 مهر 1398 ساعت 17:48:35
تاریخ ثبت: 28 شهریور 1398 ساعت 20:05:11
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18208
در عصر حاضر گوشی های هوشمند به قسمت جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند. برای انتخاب گوشی همراه و خرید آن بین برندهای مختلف وسواس زیادی به خرج می دهیم. هر کدام از ما استفاده بخصوصی از آن داریم. در این قسمت به بررسی و مقایسه چند برند مختلف گوشی همراه می پردازیم.

b8292acafd72142128a3481ac4b0abff_XL

امروزه بهترین یار و همراه و دوست ما، موبایلی است که در دست داریم و برای همین هنگام خرید آن بسیار وسواس به خرج می دهیم. با افزایش مدلهای مختلف و بروز، انتخاب گوشی همراه به یک امر سخت تبدیل شده و ما نمی دانیم کدام یک برای خریداری کردن بهتر است.

چند نکته که باید  قبل از خرید تلفن همراه به آن ها توجه کنیم:

  1. اول باید مشخص کنیم دقیقا چه استفاده هایی از تلفن خود دارید. مثلا اگر دوست دارید از گوشی خود به منظور وب گردی  استفاده کنید باید حتما گوشی خریداری کنید که کیفیت و اندازه صفحه نمایش خوب باشد ولی اگر به منظور تلفن از آن استفاده می کنیم نیاز به خرید گوشی بسیار گران قیمت و قدرتمند نیست.

  2. میزان هزینه ی که برای خرید گوشی در نظر دارید چقدر است. اگر میزان هزینه مشخص باشد می توانید گزینه های خود را کمتر کنید و قطعا انتخاب آسان تر می شود. خوشبختانه امروزه به دلیل تنوع و بروز بودن گوشی ها برای هر سلیقه در هر قیمتی می توان گوشی همراه مناسب خریداری کرد.


گوشی همراه در چه سالی و توسط چه شرکتی وارد ایران شد؟

اولین شرکتی که گوشی تلفن همراه را وارد ایران کرد نوکیا بود. به دنبال آن شرکت های مانند زیمنس، آلکاتل، اریکسون و صاایران به ارائه گوشی همراه پرداختند.

به گزارش مشرق، در سال 1937 اولین تماس تلفنی موبایل با موبایل های اولیه توسط مارتین کوپر که یکی از مدیران شرکت موتورولا بود در  یکی از خیابان های نیویورک به رئیس شرکت رقیب صورت گرفت.

اولین گوشی موبایل با نام «دایناتک» که به تلفن آجری مشهور بود ارتفاع حدود 20 سانتی متر داشت و دارای 30 مدار الکترونیکی و یک باتری که 10 ساعت طول می کشید تا شارژ شود و تنها نیم ساعت می توانستیم استفاده کنیم. در سال 1983 میلادی گوشی دایناتک با قیمت معادل 3995 دلار وارد بازار آمریکا شد. در سال 1989 میلادی، ورود گوشی به سریال های تلویزیونی، باعث علاقه مندی قشر جوان در آمریکا شد. اولین گوشی تولید انبوه یعنی نوکیا 1011 در سال 1991 وارد بازار شد که توانایی ذخیره 99 شماره را داشت.

در ایران گوشی همراه با 20 سال تاخیر و در سال 1372 وارد شد. در سال 1992 میلادی اولین پیامک فرستاده شد در حالی که تا قبل از آن استفاده از تلفن همراه فقط بصورت مکالمه تلفنی بود.

برای استفاده از سرویس پیامک باید به دفاتر مخابرات مراجعه کرده و ثبت نام می کردندو فرم مربوطه برای فعال کردن این سرویس را پر می کردند.

در ابتدا نوکیا شرکتی بود که گوشی همراه را به ایران آورد و پس از آن شرکت های آلکاتل، زیمنس، اریکسون و صاایران بودند. از لحاظ ظاهری فرق چندانی با هم نداشتند و همه بزرگ و سنگین بودند. هزینه خرید گوشی همراه در اوایل ورود به ایران بسیار بالا بود حدود یک میلیون تومان، البته با حساب نرخ تورم در سال 1373 که متوجه گران بودن گوشی همراه خواهید شد.

اولین گوشی هوشمند در سال 1993 با نام سیمون توسط شرکت IBM ارائه شد که قیمت آن 900 دلار بود. در سال 1994 اولین بازی برای گوشی همراه وارد بازار شد به نام تتریس. دوسال بعد تولید کنندگان گوشی به این فکر افتادند تا برد رادیو را هم در آن بگنجانند و استفاده بهینه تری از این وسیله داشته باشند و با این فکر رادیو هم به امکانات گوشی همراه اضافه شد.

فکر مجهزسازی گوشی همراه با دوربین یا وسایل دیگر یک ایده تازه نبود و چندین کمپانی از جمله اپل و الیمپوس به این فکر افتاده بودند اما نخستین گوشی همراه که مجهز به دوربین بود در سال 1997 توسط شرکت شارپ ژاپن و فیلیپ کان ساخته شد.

در سال 1998 گوشی معروف نوکیا 5110 وارد بازار شد که می توانستیم سه ساعت با آن صحبت کنیم در سال بعد نوکیا یک گوشی هوشمند و مجهز به مرورگر را به نام نوکیا I9110 روانه بازار کرد.

امروزه با توجه به ورود گوشی های همراه بسیار هوشمند و پیشرفته، که امکان فیلم برداری و عکس برداری با وضوح بالا، امکان جستجو در اینترنت، نرم افزار های کاربردی برای تسهیل ارتباطات و مطالعه کتاب های دیجیتال و روزنامه ها را دارد باعث تحول در زندگی روزمره شده است. وزن گوشی های همراه امروزه بسیار کم شده و به 100 گرم هم رسیده ولی با این حال قابلیت های آنها در حد یک کامپیوتر بالا رفته است.

در این بخش به معرفی چند سایت که امکان خرید آنلاین گوشی همراه وجود دارد می پردازیم:

1)مرجع موبایل ایران

این سایت اطلاعات جامعی در زمینه گوشی های همراه در اختیار کاربران خود گذاشته و سایتی مستقل در زمینه موبایل است. این سایت خدماتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که این خدمات شامل مشخصات و تصاویر انواع گوشی های موبایل از تمامی برندها، بررسی تخصصی انواع گوشی های همراه، امکان درج رایگان آگهی برای فروش گوشی همراه، امکان مقایسه و جستجوی گوشی های مختلف و... می باشد.

2)دیجی کالا

این سایت به عنوان قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی با سابقه بیش از یک دهه در این زمینه، متعهد به سه اصل ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز، تضمینی مبنی بر اصل بودن کالا و پرداخت در محل، موفق شده تا هم پا با بزرگترین فروشگاه های جهان به بهترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

با ورود به سایت دیجی کالا  با دنیایی از کالا ها با برندهای مختلف روبرو می شوید. هرچه بدنبال آن هستید می توانید در اینجا پیدا کنید. در این سایت معتبرترین و متنوع ترین مرجع کالاهای دیجیتالی از گوشی همراه اندروید و آیفون با سیستم ios گرفته تا تبلت، لب تاپ، هارد اکسترنال و.... را می توانید بیابید.

3)گوشی شاپ

در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و جزء با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید گوشی همراه است. در وب سایت گوشی شاپ  در کنار ارائه مجموعه ی کاملی از جدیدترین و بروز ترین گوشی های همراه و تبلت ها، همواره بر اطلاع رسانی دقیق و به هنگام رویدادهای این حوزه نیز تاکید دارد.

4)کالاتیک

کالاتیک  به ارائه هرچه بهتر خدمات، روش فروش محصولات دیجیتالی با قیمت مناسب در بازار ایران اقدام  نموده است. این سایت با هر بررسی و فروش محصولات دیجیتالی شامل انواع گوشی همراه، تبلت، لب تاپ و....به منظور در دسترس بودن و خرید آنلاین برای کابران ایرانی راه اندازی شده است.

5)دیجی دو

این وب سایت فعالیت خود را درسال 1383 در بازار دیجیتال ایران آغاز کرده است. دیجی دو با متعهد بودن به 4 اصل تضمین اصالت کالا، تعویض بدون قید و شرط کالا، احترام به مشتری و تضمین بهترین قیمت وارد بازار رقابت شده است.

کابران می توانند به راحتی تمام محصولات مورد نیازخود را پیدا کرده و با بررسی تخصصی محصولات و مقایسه تخصصی خریدی آگاهانه را تجربه کنند.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد