جستجو

بهترین سایت ها برای درج آگهی کدامند

(11 رای)
به روز رسانی: 27 مرداد 1398 ساعت 20:23:51
تاریخ ثبت: 17 مرداد 1398 ساعت 17:20:40
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16024
همه افرادی که می خواهند کسب و کاری را شروع کنند یا تولید کننده و یا فروشنده محصولات و خدماتی هستند به دنبال اضافه کردن تعداد خریداران خود و به طبع درآمد بیشتر برای خود هستند. دنیای بازاریابی و فروش به اندازه ای عریض و طویل است که یادگیری آن شاید زمان و هزینه بسیاری از شما صرف کند. ما به شما راهی میانبر را برای ابتدای کار معرفی می کنیم.

با وجود اینترنت در هر جای کشور و دسترسی همه افراد در هر مکان و زمانی با استفاده از دستگاه های دیجیتال، تبلیغات مبتنی بر اینترنت می تواند پیشنهاد خوبی برای معرفی محصول و خدمات و فروش آن ها به کاربران باشد. یکی از مهم ترین مزیت های این کار این است به جز کاربران هدف شما، کاربران اینترنتی که بدون قصد خرید برای سرگرمی یا هدفی دیگر در سایت های اینترنتی وبگردی می کنند می توانند به طور اتفاقی با محصولات و خدمات شما آشنا شده و به خریدار محصول یا خدمت تبدیل شوند. پس یکی از بهترین راه ها درج آگهی در سایت های مختلف است. پیش از اینکه در مورد بهترین سایت ها برای انتخاب درج آگهی اشاره کنیم به این نکته توجه کنید که هدف خود را از تبلیغ در سایت ها مشخص کنید. این هدف به بودجه، زمان، نوع کسب و کار و درآمدزایی پس از آن وابسته می باشد. پس در ابتدای شروع یک برنامه تبلیغاتی ساده برای خود داشته باشید که در آن زمان های درج آگهی، هزینه در هر مرحله و انتظار شما از جذب کاربر ذکر شده باشد. پس از آن براساس بازخوری که از هر آگهی براساس زمان پیش بینی خود دریافت کردید به درج آگهی در همان سایت یا سایت های دیگر بپردازید.

ded5ab77-2c9a-4b8f-8e05-24a0818b8b2e

بازخور آگهی شما به نوع محتوا و نمایش آن هم وابسته است. سعی کنید از نوشته های جذاب و کاربر پسند استفاده کنید و در عنوان آگهی حتما کلمات کلیدی محصول یا خدمت خود را درج کنید.

حالا نوبت انتخاب سایت برای درج آگهی می رسد. پیشنهاد ما به شما این است که در شروع کار به خصوص اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اید در سایت های رایگان آگهی درج کنید یا در سایت هایی که در ابتدای شروع به کار کاربران خود زمانی به درج آگهی رایگان می پردازند. در ابتدا باید در این سایت ها ثبت نام کنید که زمان اندکی از شما را خواهد گرفت. فهرستی از سایت های درج آگهی رایگان در زیر برای شما به نمایش گذاشته شده است:

۱- شیپور                    ۷- آگهی آریا               ۱۳- پینگون                         ۱۹- آگهی ۲۴

۲- دیوار                      ۸- ویستا                   ۱۴- راد تبلیغ                      ۲۰- نیاز روز

۳- بوتیک                    ۹- نوین تبلیغ               ۱۵- باغ فرهنگ                   ۲۱- آفتاب

۴- ایستگاه                   ۱۰- نیازپرداز                ۱۶- بزین                          ۲۲- لوکوپوک

۵- ایفروش                   ۱۱- نیازمندیها              ۱۷- گالو                           ۲۳- سودایران

۶- پیام سرا                  ۱۲- ایران تجارت           ۱۸- رقابت                         ۲۴- بفروش

 

در تمامی سایت های بالا دقت کنید که شاید برخی از سایت های تبلیغاتی مانند بوتیک که مخصوص پوشاک است یا باغ فرهنگ که مختص ملک می باشد بایستی براساس محصول خود در سایت ثبت نام کنید. البته برخی سایت های درج کننده آگهی مانند دیوار، شیپور در همه دسته بندی ها امکان درج آگهی وجود دارد. برای شروع باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید که این کار هم رایگان است. هم چنین برخی سایت ها مانند بوتیک تا ۲۵ روز به شما اجازه درج رایگان آگهی را می دهد و پس از آن باید حق عضویت بپردازید.

حالا نوبت معرفی سایت های درج آگهی با پرداخت مبلغ می باشد. در این سایت ها شما با پرداخت هزینه ای معین در مدت زمانی مشخص می توانید محصولات یا خدمات خود را درج نمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید پرداخت این هزینه، فروش محصول یا خدمت را تضمین نخواهد کرد، اما با توجه به مطرح بودن این سایت ها و تبلیغاتی که خودشان در محیط های مجازی و واقعی می کنند، به طبع کاربران بیشتری را جذب سایت های خود کرده اند که مسلما احتمال دیده شدن آگهی شما بیشتر خواهد شد. هم چنین با توجه به تعرفه های متفاوت این سایت ها شما می توانید آگهی های خود را در صفحات پر بازدید و خاص آن ها درج نمایید. فهرستی از این سایت ها در زیر آمده است:

۱- وبسایت نت برگ: وب سایتی که عمده تبلیغات آن مبتنی بر تخفیف بوده که می توانید محصولات خود را به صورت رایگان در زمان محدود و پولی درج نمایید.netbarg-vs-takhfifan

۲- وب سایت تخفیفان: این وب سایت نیز همانند نت برگ مبتنی بر تخفیف بوده که می توانید محصولات و خدمات خود را با درصدی تخفیف در این وب سایت درج نمایید.

۳- وب سایت باما: این وب سایت بطور خاص برای تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت طراحی شده است و دارای نسخه اپلیکیشن برای گوشی های اندروید نیز هست. به اندازه وب سایت های بالا شلوغ نیست ولی در زمینه تبلیغات مربوط به خودرو و موتورسیکلت کاملا پیشنهاد می شود. هم چنین دارای اطلاعات به روزی در مورد خودرو و قطعات خودرو می باشد که این موضوع نیز کاربران بسیاری را به سمت این سایت جذب کرده است.

۴- وب سایت آی هوم و کلید: این وب سایت ها مخصوص خرید، فروش، رهن و اجاره ملک مسکونی و تجاری در تمام کشور می باشد. در این وب سایت ها می توانید آگهی های مرتبط با املاک را درج نمایید.

۵- وب سایت راهنمای ایستگاه: این وب سایت دارای بازدیدکننده زیادی است و دارای دو نوع تبلیغات رایگان و پولی است که براحتی می توانید با ساخت یک اکانت در آن تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

۶-  راهنمای همشهری: وب سایتی که برای همه ما آشنا بوده و در دو نسخه کاغذی و اینترنتی به درج آگهی می پردازد. دسته بندی این وبسایت بسیار گسترده بوده و در هر زمینه و تخصصی آگهی درج می نماید.

fb4e99dd9d7aff-1

**نکات مهم در درج آگهی**

  • بروز رسانی آگهی در درج آگهی بسیار هائز اهمیت است. بنابراین پس از زمانی مشخص به سایت درج کننده آگهی مراجعه کنید و آگهی خود را بروز نمایید.

  • کاری کنید که آگهی شما بوی تازگی و کارایی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول یا خدمت جدید، یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. لزوما یک محصول جدید پر بازدید نخواهد بود بلکه برجسته کردن کارایی یا خدمات یک محصول کاملا تکراری که فردی تا به حال به آن فکر نکرده نظر کاربر را بیشتر جلب خواهد کرد.

  • دقت داشته باشید تعداد کسانی که فقط تیتر آگهی شما را می‌خوانند حدود ۵ برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام متن آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.

  • تصویر آگهی شما نیز می تواند در جذب کاربر موثر باشد. آگهی هایی که دارای تصویر واقعی از محصول یا خدمت با کیفیت بالا و از تمام زوایا می باشند بیش از ۵ برابر بازدید و احتمال فروش بالاتری به نسبت سایر اگهی ها دارند.

  • از کلمات اغراق آمیز یا درصد تخفیف های غیر قابل باور در آگهی خود استفاده نکنید زیرا با توجه به تنوع و گسترش محصولات و خدمات در وب سایت های مختلف امکان مقایسه محصول شما برای کاربران بسیار آسان بوده و با این کار تنها اعتماد کاربران را از بین خواهید برد.

  • سعی کنید که در متن آگهی خود یک نوع خدمت را به مخاطب نشان دهید. تنوع زیاد در محصولات و خدمات به خصوص در کالاهایی نامرتبط نه تنها مخاطبین را گیج می کند بلکه اعتبار ارائه دهنده را نیز زیر سوال خواهد برد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد