جستجو

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

(13 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1399 ساعت 19:53:41
تاریخ ثبت: 28 مهر 1399 ساعت 23:14:37
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40669
دیجیتال مارکتینگ برای طیف وسیعی از کالاها و خدمات قابل کاربرد است. با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و اینترنت و وسایل ارتباط جمعی، دیجیتال مارکتینگ به شدت در حال توسعه است. اگر نیاز دارید که درباره دیجیتال مارکتینگ و اهمیت آن اطلاعات بیشتری به دست آورید، به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید.
قطعا شما یا نزدیکانتان بارها و بارها به عنوان یکی از اعضای جامعه هدف در بازاریابی دیجیتال بوده اید و به احتمال بسیار زیاد مشتری کالاها و خدمات ارایه شده از این حوضه نیز بوده اید. شرکت های زیادی در ایران تنها بر پایه بازاریابی دیجیتال فعالیت خود را شروع کرده و آن را توسعه می دهند. در اینجا شرکت های برتر در حوضه دیجیتال مارکتینگ معرفی و اطلاعات مختصری درباره هر یک از آن ها ارایه می کنیم.
دیجیتال مارکتینگ

1- دارکوب:
شرکت دارکوب که از مهرماه سال 1381 توسط احمد بالوی پور تاسیس شده، یکی از برترین شرکت ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. از خدمات این شرکت می توان به طراحی وب سایت و پرتال، راه اندازی استارت آپ، سئو و بهینه سازی وب سایت، آموزش سئو و طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و ثبت دامنه و هاستینگ اشاره کرد.
این وب سایت از سال 1381 در حدود چهار هزار وبسایت طراحی، سئو سازی و بهینه سازی نموده است. برخی از افتخارات و عناوین این شرکت عبارتند از برگزیده شده به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رتبه چهار شورای عالی انفورماتیک کشور، دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران، دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و عضویت در انجمن صنفی در کسب و کار های اینترنتی و ... .

2- کانون ایران نوین:
کانون ایران زمین با بیش از سی سال سابقه در زمینه فعالیت در حوضه دیجیتال مارکتینگ،‌ یکی از موفق ترین و برترین شرکت ها در این امر است. این شرکت در هنگام تاسیس در سال 1369، اولین نمایشگاه مشترک ایران، کویت و قطر را برگزار کرد. در سال 1375 پا از مرز های ایران فراتر گذاشت و اولین دفتر خود را در دبی تاسیس کرد و همزمان دفتر دیگری نیز در جزیره زیبای کیش تاسیس کردند.
این شرکت دارای هفده دپارتمان است که شامل دپارتمان های گردشگری، تدوین، دیجیتال مارکتینگ، پخش، جلوه های ویژه بصری، رسانه ورزشی و ... می باشد. همچنین این شرکت دارای بیش از هفتصد نیروی متخصص و بیش از دویست و پنجاه مشتری بالقوه است.
برخی از جوایز و عناوین این شرکت عبارتند از برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت، برنده تندیس بخش مستند تبلیغاتی سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی و برنده تندیس مشارکت در خلق برند شهری اصفهان.

3- مجموعه تبلیغاتی بادکوبه:
این شرکت که بیست سال است در حوضه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند توسط محمد رضا بادکوبه، بابک بادکوبه و پویا بادکوبه مدیریت می شود. این آژانس در این بیست سال،‌ با حدود دویست شرکت داخلی و خارجی همکاری های موفق داشته است. از جمله خدمات این مجموعه می توان به برنامه ریزی رسانه، مشاوره تبلیغات، بازاریابی و برندسازی و ایده پردازی تبلیغاتی اشاره کرد.
از جمله افتخارات و جوایز این شرکت می توان به برنده جایزه بهترین آگهی برای تلویزیون LG در دنیا در سال 2007، برنده شاهین برنزی کمپین "سیف"، برنده شاهین برنزی آگهی محیطی بیمه دی، برنده شاهین نقره ای آگهی ملت شاپ بانک ملت، بنده شاهین طلایی آگهی رادیویی لنت پارس و ... اشاره کرد.
این مجموعه یک مجله اختصاصی نیز دارد که به صورت فصلنامه منتشر می شود.

4- آژانس تبلیغاتی مات:
آژانس تبلیغاتی مات در سال 1385 تاسیس شد و از آن زمان توانسته خود را به یکی از برترین شرکت ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ تبدیل کند. در سال 1385 آن ها فعالیت اندکی در حوضه دیجیتال مارکتینگ داشتند اما با تکمیل مجموعه خود در سال 1387 توانست به یک شرکت کامل در این زمینه تبدیل شود که می تواند تمام خواسته های شما را در زمینه دیجیتال مارکتینگ برآورده کند.
از جمله خدمات این شرکت می توان به بازاریابی دیجیتال و معمولی، برند سازی و طراحی جلوه های بصری اشاره کرد. این شرکت در طی سالیان توانسته جوایزی کسب کند که تعدادی از آنها شامل شاهین نقره ای در سومین جشنواره تبلیغات برای ترویج فروش در برند هوآوی، دیپلم افتخار رتبه سوم در طراحی برند، برندینگ و هویت بصری و شاهین طلایی برای کمپین جامع تبلیغاتی در برند های هوآوی و بانک دی است.

5- آژانس تبلیغاتی نویان:
این آژانس تبلیغاتی در زمینه های دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادز،‌ طراحی وب سایت، رپورتاژ آگهی، سئو و بهینه سازی وب سایت ها، اجرای کمپین های آنلاین، اینفلوئنسر مارکتینگ، ساخت آگهی تلویزیونی و مدیریت شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. این آژانس تبلیغاتی نوپا در سال 1397 تاسیس شده است و تا کنون توانسته گام های موثری در حوضه دیجیتال مارکتینگ بردارد.

شرکت های فعال در دیجیتال مارکتینگ
شرکت های زیاد دیگری هم هستند که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند اما در این مقاله سعی بر این بود که با برجسته ترین شرکت ها آشنا و از جزییات آن ها با خبر شویم. این شرکت های داخلی گزینه مناسبی برای تبلیغات شما می باشند. امید است که با بهره گیری از این مقاله، شرکت شما به سود های کلانی دست پیدا کند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد