جستجو

بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم کشاورزی

(14 رای)
به روز رسانی: 31 خرداد 1399 ساعت 15:07:52
تاریخ ثبت: 21 خرداد 1399 ساعت 16:23:24
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/31438

یافتن بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی یکی از معضلات کشاورزان و علاقه‌مندان به باغبانی شده است. سایتی که بتوان در آن خریدی مطمئن داشت و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای کشاورزی و باغبانی را در آن یافت. فروشگاه‌های اینترنتی با اینکه برای سهولت خرید به وجود آمده‌اند، اما در میان آن‌ها سایت‌هایی نیز وجود دارند که افراد از خرید کردن در آن‌ها تجربیات ناخوشایندی دارند. برای اینکه بتوان تجربه خوبی از خرید داشت باید به فروشگاه‌هایی مراجعه کرد که معتبر هستند. معمولاً این فروشگاه‌ها از طریق افراد مختلف به کشاورزان معرفی می‌شوند. در این شرایط ممکن است که افراد کمی از فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی مطلع باشند. برای همین ما در این مقاله شما را با بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی آشنا می‌کنیم تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.



فروشگاه اینترنتی ایران کشاورزی:


یکی از بهترین فروشگاه ‌های اینترنتی لوازم کشاورزی، ایران کشاورزی است. در این فروشگاه می‌توانید مواردی مانند سم، انواع بذرهای نایاب، بهترین مواد بیولوژیک، بهترین کودها و لوازم مورد نیاز کشاورزی را پیدا کنید. همچنین در سایت ایران کشاورزی با عضویت در کانال واتساپ می‌توانید از انواع تخفیفات، جشنواره‌ها و مواد کمیابی که اخیراً موجود شده است را مطلع شوید. در این سایت می‌توانید به راحتی با برندهایی که محصولات از آن‌ها خریداری می‌شود نیز آشنا شوید. در صفحه اول این فروشگاه پرفروش‌ترین محصولات، لوازمی که دارای تخفیف هستند و پیشنهاداتی که برای خرید محصولات وجود دارد نمایش داده می‌شود. یکی از عواملی که موجب شده است تا این فروشگاه جزو بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی شود، نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت آن است.


این فروشگاه هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن موبایل در اختیار کشاورزان قرار گرفته است. از ویژگی‌های دیگر فروشگاه ایران کشاورزی، تحویل سریع و اکسپرس، تضمین اصالت کالا، تضمین بهترین قیمت و پرداخت در محل است. این فروشگاه از برندهایی مانند ایران بذر، استار سیدز، تاکی ژاپن، وسترن و دیگر برندهای معتبر دنیا محصولات خود را تأمین می‌کند.


لوازم کشاورزی

فارمر شاپ:


این فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی از سال 1395 تأسیس شده است. فارمر شاپ زیر نظر شرکت کشاورزی و دام‌پروری سرافراز هزار مسجد است که دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه تأمین مواد اولیه و تجهیزات کشاورزی و دامداری در شهر مشهد است. فروشگاه اینترنتی فارمر شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. در این سایت می‌توانید تمامی لوازم و ادوات مربوط به کشاورزی را خریداری کنید.


این فروشگاه همچنین ماشین‌آلات مربوط به کشاورزی را نیز دارا است. فارمر شاپ تاکنون توانسته تنوع محصولات خود را گسترش داده و انواع کودها، سم، بذر و لوازم مورد نیاز کشاورزان را تأمین کند. در صفحه اول این سایت شما می‌توانید به دسته بندی‌های مختلف آن مراجعه کنید و از تنوع محصولات موجود مطلع شوید. این سایت همچنین در صفحه اصلی خود پیشنهاد‌های ویژه‌ای قرار داده است که دارای مدت اعتبار معینی هستند و در صورت خرید در این مدت می‌توانید از تخفیفات آن بهره ببرید.


در فارمر شاپ شما با انتخاب هر محصول می‌توانید اطلاعات جامعی در مورد آن و ویژگی های مربوطه را به دست آورید. برای هر محصول در فارمر شاپ توضیحات اجمالی داده می‌شود تا کشاورزان بتوانند در مورد آن اطلاعات مناسبی پیدا کنند. از دیگر ویژگی‌های این سایت تخصیص قسمتی برای نظر دادن است، بنابراین هر فرد می‌تواند از نظراتی که دیگران در مورد کالای مورد نظر دارند، استفاده کنند.




بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی دسترسی راحت و سریعی برای یافتن کالای مورد نظر کاربر دارند و کاربران می‌توانند به آسانی از محصولاتی که دارای تخفیف هستند نیز مطلع شوند.



 فروشگاه های اینترنتی لوازم کشاورزی



کشاورزی مزرعه:


از دیگر فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی، کشاورزی مزرعه به آدرس Agridanesh.com است. در این فروشگاه شما قادر هستید که مقاله‌های معتبر در مورد کشاورزی را مطالعه کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این سایت ویدیوهایی است که برای محصولات خود تهیه کرده‌اند و در آن به معرفی محصول و نوع عملکرد آن اشاره می‌کنند. از دیگر ویژگی‌هایی که این فروشگاه دارد، این است که محصولاتی که کشاورزان خریداری کرده‌اند در مدت زمان کوتاه و با ارسال رایگان تحویل داده می‌شود. این فروشگاه را می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس داشته باشید و در تمامی ساعات شبانه روز خرید خود را انجام دهید.


کشاورزی مزرعه برای افراد امکان مشاوره رایگان را نیز ارائه داده است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید بسیاری از محصولات متنوع در زمینه کشاورزی با بهترین برندهای موجود را خریداری کنید. این فروشگاه در سال 2017 تأسیس شده و تاکنون توانسته رتبه خوبی در الکسا داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی آگری دانش می‌توانید اطلاعات مناسبی در مورد انواع محصولات داشته باشید و همچنین نظرات مختلف در مورد هر کدام از آن‌ها را ببینید.


فروشگاه لوازم کشاورزی

کشاورزان کالا:


از دیگر فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی می‌توان به فروشگاه کشاورزان کالا اشاره کرد. این فروشگاه دارای تسهیلاتی برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی است که از طریق آن کشاورزان را صاحب تجهیزات به روز می‌کند. در این فروشگاه علاوه بر خرید ماشین‌آلات کشاورزی، می‌توانید محصولاتی مانند لوازم سم‌پاشی، سم، کودهای ارگانیک و مغذی، بذرهای گیاهان مختلف را خریداری کنید. در این فروشگاه اینترنتی همچنین کشاورزان در جریان آخرین اخبار موجود در زمینه کشاورزی قرار می‌گیرند. کشاورزان در این فروشگاه قادر هستند، تمامی سؤالاتی که در مورد محصولات متنوع کشاورزان کالا دارند را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنند.


فروشگاه کشاورزان کالا همچنین برای افزایش سطح اطلاعاتی کشاورزان، قسمتی را برای کلیپ‌های آموزشی قرار داده است که در آن به صورت ساده و تخصصی در مورد موضوعات متنوع کشاورزی صحبت شده است. در این فروشگاه همچنین لیست قیمت‌های متنوع یک محصول وجود دارد که مشخصات کامل آن مانند کشور تولید کننده، نام برند، نام محصول و درصدهای تخفیف در آن ذکر شده است.




بهترین فروشگاه ‌های اینترنتی لوازم کشاورزی دارای قابلیت تحویل سریع و تضمین اصالت کالا هستند.



دیجی کشاورز:


 یکی دیگر از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی در ایران، دیجی کشاورز است. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی و با دریافت کمترین اطلاعات شخصی خرید خود را ثبت کنید. در این فروشگاه انواعی از نهال‌ها، بذرهای گیاهان، سم، کود و همچنین انواع ابزارآلات کشاورزی وجود دارد. دیجی کشاورز را می‌توان از طریق موبایل و تبلت نیز دنبال کرد و خرید خود را انجام داد. در این سایت می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی نیز بهره بگیرید و سؤالات خود را در مورد محصولات دیجی کشاورز در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید.



فروشگاه کشتزار:


فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی کشتزار از دیگر فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید محصولات کشاورزی به آن مراجعه کنید. انواع بذرها، لوازم و ابزار صنعتی و دستی برای کشاورزی و باغبانی در آن موجود است. در این فروشگاه می‌توان به راحتی وسایل و ابزار مورد نیاز خود را به دست آورد. محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارند، همگی دارای ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز هستند و اصالت آن را تضمین می‌کنند. فروشگاه کشتزار برای سهولت خرید مشتریان خود مزیت‌هایی مانند تحویل اکسپرس و همچنین پرداخت در هنگام تحویل را در نظر گرفته است.


کشتزار نیز مانند بسیاری از فروشگاه‌هایی که تاکنون ذکر کرده‌ایم، دارای اپلیکیشن موبایل است تا دسترسی کاربران  به خود را آسان‌تر کند. در این فروشگاه می‌توانید انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک، بذرهای مختلف مانند چمن، صیفی‌جات و انواع گل‌ها، انواع خاک و بسترهای کشت و همچنین  لوازم و ادوات مورد نیاز باغبانی و کشاورزی را خریداری نمایید.


خرید اینترنتی لوازم کشاورزی



رامان مارکت:


 فروشگاه اینترنتی لوازم کشاورزی رامان مارکت با هدف فروش اینترنتی محصولات کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات صنعتی و کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه همه محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می‌کند و همچنین افرادی که در تهران خرید خود را تحویل می‌گیرند، می‌توانند درب منزل تسویه خود را انجام دهند. این فروشگاه همچنین دارای مقاله‌های تخصصی در زمینه کشاورزی و باغبانی است که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه آن‌ها را مطالعه کنید.


رامان مارکت محصولات خود را از برندهای مشهوری مانند دولمار، بوش، برگر، افکو و اشتیل تهیه کرده و اصالت کالای خود را تضمین می‌کند. در این سایت می‌توانید محصولاتی که دارای تخفیف هستند را در صفحه اصلی مشاهده کنید. رامان مارکت تمامی محصولات خود را با مشخصات کامل و نقد و بررسی‌های اجمالی به کاربر خود معرفی می‌کند، تا کاربر بتواند با محصول بیشتر آشنا شده و دچار سردرگمی نشود.



از دیگر ویژگی‌های بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی این است که در آن می‌توانید مشخصات کامل و نقد و بررسی‌های اجمالی در مورد هر محصول را مطالعه کنید.


سخن آخر


بهترین فروشگاه ‌های اینترنتی لوازم کشاورزی فروشگاه‌هایی هستند که دارای ضمانت اصالت کالا بوده و بتوان آن‌ها را در اسرع وقت تحویل گرفت. تمامی فروشگاه‌ های اینترنتی لوازم کشاورزی که در این مقاله ذکر کردیم کاملاً به صورت تخصصی و با سابقه درخشان فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها هر کدام برای سهولت مشتریان خود یکسری مزیت‌ها را اعمال کرده‌اند تا افراد به راحتی بتوانند از آن‌ها خرید کنند. این فروشگاه‌ها همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند که اطمینان خاطر را به کاربر خود می‌دهند. فروشگاه ‌های اینترنتی لوازم کشاورزی برای بسیاری از کشاورزان و باغبان‌ها خرید را آسان‌تر کرده است، زیرا از این طریق می‌توانند به راحتی به ابزار و مواد مورد نیاز خود در اسرع وقت دست پیدا کنند.


 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد