جستجو

تبلیغات رایگان در اینترنت

(13 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 15:10:19
تاریخ ثبت: 17 آبان 1398 ساعت 21:23:32
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20662

امروزه برای رونق بیشتر کسب و کار و افزایش بازده جذب مشتریان، از تبلیغات رایگان در اینترنت استفاده می‌شود. با استفاده از تبلیغات رایگان در اینترنت می‌توانید افراد بیشتری را به محصولات و خدمات خود جذب نمایید. فضای موجود در اینترنت بستری را فراهم کرده است که در آن می‌توانید با کمترین هزینه یا حتی به صورت رایگان برای کسب و کاری که دارید، تبلیغات انجام دهید. قشر وسیعی از مردم در جهان روزانه به دلایل مختلف با اینترنت سروکار دارند و شما با تبلیغاتی که در این فضا انجام می‌دهید، می‌توانید به بازار هدف خود نزدیک‌تر شوید و به آن‌ها کالا و خدمات خود را معرفی کنید. در این مقاله به شما نکات و مواردی را ذکر می‌کنیم تا شما بتوانید در این راه تبلیغات خود را هدفمند کنید. برای اینکه تبلیغات شما بازدید بیشتری داشته باشد باید به نکاتی که در این مقاله وجود دارد دقت کرده و تبلیغات خود را با توجه به این نکات طراحی کنید.


این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:

  • تبلیغات در اینترنت از طریق آگهی رایگان

  • روش‌های تبلیغات اینترنتی پربازدید

  • روش‌های دیگر تبلیغات رایگان در اینترنت


تبلیغات در اینترنت از طریق آگهی رایگان


برای اینکه بتوانید تبلیغات رایگان در اینترنت با بازده بالایی داشته باشید، می‌توانید آگهی‌های خود را به صورت رایگان در سایت‌های تبلیغاتی قرار دهید. در این سایت‌ها معمولاً تنها نیاز است که ابتدا ثبت نام کرده و آگهی خود را ثبت کنید. سایت‌های تبلیغاتی رایگان با توجه به دسته‌ای که آگهی شما قرار دارد، آن را در صفحه مربوطه قرار می‌دهند. برای اینکه در این سایت‌ها آگهی خود را قرار دهید باید با توجه به قوانینی که سایت دارد، آگهی خود را طراحی کنید. در این زمینه باید تحقیقات ویژه‌ای انجام دهید و وب‌سایتی که برای کسب و کار شما مفید است را انتخاب کنید. اگر در سایت‌هایی که تبلیغات عمومی دارند، قصد دارید آگهی خود را بگذارید، باید در دسته‌ای که مربوط به آن است، تبلیغات خود را قرار دهید. در سایت‌هایی مانند دیوار یا شیپور روزانه آگهی‌های بسیاری وجود دارد که ممکن است همین امر مانع از دیده شدن آگهی شما شود؛ بنابراین برای اینکه در صفحه اول قرار بگیرید باید آن را به صورت مداوم به روزرسانی کنید. بسیاری از سایت‌ها در ازای مبلغ ناچیزی، خدمات خوبی برای بیشتر دیده شدن آگهی شما ارائه می‌دهند. با استفاده از این خدمات می‌توانید با کمترین دردسر، آگهی خود را به روزرسانی کنید. خدماتی که این سایت‌ها برای مشتریان خود ارائه می‌دهند، با توجه به مبلغ و طرحی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. در سایت‌های تبلیغات رایگان در اینترنت، می‌توانید عکس‌هایی در رابطه با تبلیغات خود قرار دهید تا کاربران را بیشتر به آگهی خود جذب کرده و اعتماد آن‌ها را به دست آورید. بهتر است این عکس‌ها واقعی و با کیفیت بالایی باشند تا تأثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.




یکی از معروف‌ترین روش‌های تبلیغات رایگان در اینترنت، درج آگهی‌های رایگان است که سایت‌های بزرگی مانند رایگان بفروش، دیوار و ... برای این کار به وجود آمده‌اند.



تبلیغات رایگان در اینترنت


روش‌های تبلیغات اینترنتی پربازدید


بسیاری از افراد با تبلیغات رایگان در اینترنت به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده و توانسته‌اند از این راه مشتریان زیاد و درآمد بالایی کسب کنند. این موفقیت آنان ما را به فکر انداخته که بتوانیم رمز موفقیتشان را به دست آوریم. برای اینکه بتوانید آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت موفقی داشته باشید باید به یکسری اصول و نکات توجه کنید. این اصول و نکات عبارت‌اند از:




  1. باید در تبلیغ اینترنتی خود کاملاً واضح و شفاف صحبت کنید. اگر در سایت‌های تبلیغاتی آگهی خود را قرار می‌دهید باید به این نکته توجه کنید که آگهی خود را باید با در نظر داشتن تمامی جزئیات کالا و خدمات مورد نظر، معرفی کنید. بهتر است در این زمینه از چندین عکس برای تبلیغات خود استفاده کنید. مشتریان باید بتوانند با استفاده از تبلیغات شما آگاهی کاملی از محصولاتی که ارائه می‌دهید، پیدا کنند. با این کار کاربران می‌توانند به تبلیغات و آگهی شما اعتماد بیشتری کرده و اقدام به خرید کنند.

  2. برای تبلیغات خود ویدئو تبلیغاتی تهیه کنید. شاید در ابتدا تصور داشته باشید که هزینه آپلود ویدئو تبلیغاتی بسیار زیاد است اما سایت‌هایی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید ویدئو تبلیغاتی خود را به صورت رایگان قرار دهید. سایت‌هایی مانند آپارات برای آپلود کردن ویدئوها هزینه‌ای از شما نمی‌گیرند و می‌توانید به صورت رایگان اقدام به تبلیغات ویدئویی کنید. با این کار می‌توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان و واقعی به کاربران دیگر نشان دهید.

  3. اگر در زمینه‌ای تخصصی دارای کسب و کار هستید، حتماً از سایت‌های تبلیغاتی رایگان در همان زمینه استفاده کنید. سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور برای نمایش دادن تخصص شما به صورت کمرنگ‌تری فعالیت می‌کنند. به فرض مثال اگر شما در زمینه ساختمان و مصالح ساختمانی فعالیت دارید بهتر است که آگهی خود را به صورت رایگان در سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، قرار دهید. با این کار شما می‌توانید بهتر با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید و تبلیغات شما نتیجه بهتری خواهد داشت.

  4. اگر کسب و کار شما دارای سایت است، بهتر است که در آن مقالات مربوط به زمینه کاری خود را قرار دهید. این روش از تبلیغات رایگان در اینترنت و سایت‌های تبلیغاتی نتیجه بهتری خواهد داشت. در روش مقاله نویسی باید از محتوای خوبی استفاده کرده و از اصول سئو نیز غافل نشوید. با این کار سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توانید مشتریان بیشتری پیدا کنید. تبلیغات رایگان در اینترنت می‌تواند به طرق مختلفی صورت گیرد که یکی از آن‌ها ایجاد محتوای سئوگذاری شده و پربار است.

  5. با ایجاد نیاز در مشتریان آن‌ها را به خرید محصولات خود ترغیب کنید. محتوایی که برای تبلیغات رایگان در اینترنت قرار می‌دهید، باید به گونه‌ای باشد که در کاربر ایجاد نیاز کند. برای پیاده کردن مؤثر این روش می‌توانید از متخصصین بازاریابی و کارشناسان تبلیغات نیز کمک بگیرید.

  6. در آگهی که قرار می‌دهید از عکس‌های واضح و با کیفیت استفاده کنید. ارتباط تصویری در ذهن کاربران بیشترین تأثیر را می‌گذارد و با قرار دادن عکس‌ها و ویدئوهای با کیفیت این تأثیر را می‌توانید چند برابر کنید.

  7. در تبلیغات خود از کلمات کلیدی و سئو استفاده کنید. اگر در تبلیغات خود از برچسب‌های سئو استفاده کنید کاربران بیشتری به مطالب و آگهی شما دسترسی خواهند داشت.

  8. از تأثیرات فضای مجازی و تبلیغات در آن‌ها غافل نشوید. با استفاده از صفحات اینستاگرامی و تلگرامی می‌توانید ارتباط بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید. اگر در تبلیغات رایگان در اینترنت، تمامی راه‌های ارتباطی کاربران با خود را قید کنید، آن‌ها بهتر می‌توانند به شما اعتماد پیدا کنند.



برای اینکه تبلیغات رایگان در اینترنت شما با موفقیت انجام شود باید یکسری اصول را برای تهیه تبلیغات و بارگذاری آن‌ها رعایت کنید.


تبلیغات رایگان در اینترنت

روش‌های دیگر تبلیغات رایگان در اینترنت


بسیاری دیگر از روش‌های تبلیغات رایگان در اینترنت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را رونق دهید و به افراد دیگر آن را معرفی کنید. در این قسمت به شما 3 روش تبلیغات رایگان در اینترنت را معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید تبلیغات بهتری داشته باشید.



ایمیل مارکتینگ


 بالغ بر ۵۴ درصد افراد، تمایل به کسب و کارهایی دارند که به آن‌ها ایمیل می‌زنند و حدود ۷۱ درصد از این افراد مدعی هستند که اسم شرکت‌هایی که برای آن‌ها به صورت مستمر ایمیل می‌فرستند، در هنگام خرید کردن به صورت ناخودآگاه در ذهنشان به یاد می‌آورند. با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توانید به این درصد بالایی از مشتریان دست پیدا کنید. این روش یکی از بهترین روش‌های تبلیغات رایگان در اینترنت است که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را به افراد بی‌شماری نمایش دهید. برای اینکه تبلیغات خود را در این زمینه هدفمند سازید، لازم است که فهرستی از مشتریان بالقوه تهیه کرده و بر روی آن‌ها متمرکز شوید.



همکاری با وب سایت‌های مرتبط


در این معامله می‌توانید برد داشته باشید. به صورتی که با وب سایت‌ها و صفحات اجتماعی که مرتبط با زمینه فعالیت شماست، قرارداد ببندید تا تبلیغات شما را در سایت یا صفحه خود قرار دهند. شما نیز این کار را برای آن‌ها انجام می‌دهید. از این طریق می‌توانید مشتریان کسب و کار مقابل را تحت پوشش قرار دهید. در این نوع از تبلیغات رایگان در اینترنت باید در مورد موسسه و شرکت مقابل تحقیقات زیادی کنید و از اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.



تبلیغات رایگان در اینترنت


فعالیت در سایت‌های پرسش و پاسخ


 بعضی از سایت‌های اینترنتی وجود دارند که افراد اقدام به پرسش سؤالاتی می‌کنند که دیگر کاربران به آن‌ها پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید با فعالیت در این سایت‌ها پرسش‌هایی که در زمینه فعالیت شما است را پاسخ داده و از این طریق برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید. برای این کار می‌توانید به سایت‌های مانند جواب کو مراجعه کنید. اعتمادی که در این روش مشتریان به دست می‌آورند بسیار زیاد است و می‌توانند هر نوع سؤالی که در این زمینه دارند را مطرح کنند.




با استفاده از روش‌های متنوع تبلیغات رایگان در اینترنت می‌توانید مشتریان بالقوه بسیاری داشته باشید.



در این مقاله به شما راه‌های تبلیغات رایگان در اینترنت را معرفی کردیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید برای رونق کسب و کار خود تبلیغات مناسبی داشته باشید. تبلیغات اینترنتی می‌توانند کاربران و افراد زیادی را در طول روز تحت تأثیر قرار دهند. برای همین حتی افرادی که دارای کسب و کار موفق هستند نیز از این موضوع غافل نبوده و همواره برای این نوع تبلیغات تلاش‌های بسیاری می‌کنند. یکی از مزیت‌هایی که تبلیغات رایگان در اینترنت دارد این است که برای این کار احتیاجی به بودجه‌های کلان نیست و می‌توانید با کمترین هزینه برای تهیه تبلیغات و آگهی، آن‌ها را به افراد بسیار زیادی نشان دهید. برای اینکه در این راه بتوانید به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید، باید یکسری اصول و قواعد را رعایت کرده و در ساخت تبلیغات و آگهی‌های خود آن‌ها را در اولویت قرار دهید.


 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد