جستجو

تبلیغات رایگان کسب و کار

(40 رای)
به روز رسانی: 12 اسفند 1402 ساعت 11:29:29
تاریخ ثبت: 15 دی 1398 ساعت 02:40:23
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23616
آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید. یاد بگیرید چگونه از قدرت پلتفرم‌های آنلاین برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و بهبود حضور دیجیتال برندتان استفاده کنید.

مقدمه

در گذشته های نه چندان دور کسب و کار های مختلف برای تبلیغات  کار خود چاره ای نداشتند جز صرف هزینه های بالا و استفاده از رادیو، تلویزیون، روزنامه و یا استفاده از بروشور، تراکت و ... که قطعا در بیشتر مواقع بازخورد مورد انتظار را هم نداشته است. اما امروزه با گسترش اینترنت بین عامه مردم و با توجه به دسترسی راحت کاربران به فضای مجازی و به طور کلی اینترنت، تبلیغات دچار تحول عظیمی شده است. امروزه دیگر نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای دیده شدن نیست بلکه می توان با استفاده از روش های گوناگون اقدام به معرفی خدمت و یا کسب و کار خود کنیم بدون اینکه هزینه زیادی کرده باشیم و یا حتی به صورت رایگان اقدام به این کار کنیم.

متاسفانه برای بسیاری از افراد که قصد تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار خود دارند هزینه بیشتر مساوی با اثر بخشی بیشتر است.

تیم رایگان بفروش سایتی برای شما عزیزان طراحی و در دسترس شما قرار داده اند با کلی خدمات مختلف.

این سایت تبلیغات رایگان به شما خدمات زیادی ارائه میدهد و شما رو قادر به هرگونه فعالیت تبلیغاتی در این سایت میکند.

نمونه هایی از خدمات سایت تبلیغ کار رایگان بفروش :

به یاد داشته باشید با پرداخت فقط 50 هزار تومان میتوانید آگهی های خود را ویژه سازی بکنید.

با ویژه کردن آگهی شما قابلیت های بیشتری روی آگهی خود خواهید داشت و میتوانید بازدهی بیشتری از آگهی خود داشته باشید.

در این مقاله سعی بر این داریم تا روشهای قابل استفاده و اینگونه سایت ها برای تبلیغات که می توان به صورت رایگان انجام داد را به شما معرفی کنیم.

برند رایگان بفروش

منظور از تبلیغات چیست؟

همانطور که در قسمت های بالا گفتیم هر کسب و کاری برای راه افتادن و گرفتن سود و بازدهی باید به مردم شناخته بشود.

یکی از بهترین راه های معرفی کردن کسب و کار به مردم و مشتریان تبلیغات در مکان های مختلف است، برای مثال در زمان های گذشته از روزنامه، تراکت و تلوزیون استفاده میکردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و با ورود کسب و کار ها به فضای مجازی اینترنت شروع به ثبت آگهی تبلیغاتی و آگهی اینترنتی کرده اند. 

تبلیغات رایگان کسب و کار در شبکه: به اوج رساندن توانمندی

 

محیط دیجیتال فرصت‌های فراوانی را برای تبلیغ کسب و کارها ارائه می‌دهد تا بتوانند تبلیغات خود را بدون نیاز به هزینه‌های بزرگ انجام دهند. بیایید به تعدادی از راهکارهای قوی که به شما کمک می‌کنند تا به طور رایگان کسب و کار خود را در شبکه تبلیغ کنید، پرداخته و به آنها نگاهی دقیق داشته باشیم.

مزایا تبلیغ در اینترنت

هر کاری مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد.

تبلیغ کسب کار اینترنتی هم از این امر جدا نیست و مزایا و معایب های مخصوص به خودش را دارد.

اما تبلیغات کفه مزایایش سنگین تر است پس در این مقاله سعی میکنیم راجب مزایا های این فعالیت صحبت کنیم.

مزایا تبلیغات اینترنتی کسب و کار     

1. افزایش خریداران و بالا رفتن فروش با معرفی کالا ها و خدمات کسب و کارتون.

2. جلب کردن توجه مشتریان برای بازدید از محصولات و خدمات شما.

3. معرفی و یاد آوری کسب و کار خودتون و تاکید بر برند خودتون برای بازدید بیشتر.

4. تغییر دادن افکار عموم راجب کسب و کار خودتون.

روش های تبلیغ کسب و کار

تبلیغات یک امر گسترده است که از روش های بسیار زیاد درونش استفاده میشود برای مثال زمان های گذشته از روزنامه، مجلات و ... استفاده میکردند

اما امروزه با پیشرفت امکانات، اطلاع رسانی زیاد شده است که برخی از آنها را بررسی میکنیم.

روش های قدیمی تبلیغات

  • چاپی
  • بیلبورد ها و سیستم ها حمل و نقل
  • تلوزیون
  • رادیویی

تبلیغات چاپی چیست؟

این نوع معرفی در رسانه های چاپی فیزیکی برای مثال تراکت ها، پوستر ها، روزنامه ها و مجلات انجام میشود.

این نوع پیام رسانی در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است و مخاطبان خودش را از دست داده است اما همچنان تعداد زیادی از کسب و کار ها هستند که مشاغل خود را در این فضا ها معرفی میکنند.

بیلبور ها و سیستم های حمل و نقل چیست؟ 

این نوع معرفی را میتوان بخشی از اطلاع رسانی چاپی گفت اما در ابعاد و گستردگی بزرگ تر به این ها تبلیغات محیطی نیز گفته میشود.

تفاوت این نوع ابلاغ کردن با چاپی این است این نوع تبلیغ بیشتر برای معرفی برند استفاده میشود تا کسب کار زیرا در بیلبورد ها کلمات خیلی زیادی جای نمیگیرد اما در روزنامه و مجلات تعداد کلمات بیشتری برای معرفی کسب و کارجای میگیرد.

تبلیغات تلوزیونی چیست؟

ویدیو های کوتاهی هستند که برای معرفی کسب و کار استفاده میشود. 

این معرفی میتواند به دست شرکت ها انجام بشود و از تلوزیون برای معرفی خدمات خود استفاده میکنند. این نوع معرفی از زمان تلوزیون های اولیه تا به حالا ادامه داشته و دارد. اما با ورود تلوزیون های اینترنتی و آنلاین تغییرات بسیار زیادی درونش ایجاد شده.

این نوع پیام رسانی معمولا پر بیننده ترین نوع در این حوزه است به این دلیل که درصد زیادی از مردم ساعات بسیار زیادی را در مقابل تلوزیون سپری میکنند.

تبلیغات رادیویی چیست؟

پیام رسانی رادیویی هم یکی از روش های خوب برای معرفی مشاغل مختلف است، زیرا درصدی از افراد و مردم هستند مثل رانندگان تاکسی که نمیتوانند در طول روز ساعات بسیار طولانی تلوزیون تماشا بکنند.

این نوع پیام رسانی به عنوان تبلیغات صوتی شناخته میشوند و برای معرفی کسب و کار های محلی بسیار کارآمد است.

تبلیغات دیجیتالی و اینترنتی

امروزه بخش بسیار عمده ای از مردم از اینترنت استفاده میکنند به طوری که مصرف اینترنت از سال 2005 تا امروز بیش از 300 برابر شده است. در واقعیت این اعداد و ارقام هر روز در حال بالا رفتن است و توقف ناپذیر است.

پس با این شرایط اگر یک استراتژی بسیار عالی برای تبلیغات در اینترنت و فضای مجای داشته باشید میتواند به شما کمک کند تا در شغل خود بسیار موفق و به سود بالایی برسید.

از راه های تبلیغات کسب و کار بسیار خوب میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

  • موتورهای جستجو
  • شبکه‌های اجتماعی
  • ایمیلی
  • ویدیویی
  • همسان و محتوای حمایت شده
  • نمایشی و استفاده از بنرهای تبلیغاتی

موتور های جست و جو

موتور های جست و جو مانند گوگل و بینگ، سیستم هایی طراحی کرده اند برای ترویج کردن در این موتور ها.

این سیستم ها بدین گونه کار میکنند که با توجه و براساس کلمات کلیدی خاص در نتایج اول جست و جوی کاربران تبلیغ ها را نمایش میدهند.

تبلیغ پولی در موتور های جست و جو ابزار های قدرتمندی برای اطلاع رسانی هستند که باعث میشوند کسب و کار شما در مکان های مخصوصی نمایش داده بشود و ورودی های بسیار زیادی دریافت کند.

شبکه های اجتماعی

برای همه ی ما این واضح هستش که مردم امروزه ساعات بسیار زیادی را در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام و... سپری میکنند.

با داشتن استراتژی های بسیار عالی در تبلیغات در شبکه های اجتماعی ورودی های بسیار زیادی دریافت بکنید و به سود های بسیار زیادی برسید و شغل خود را به عموم مردم معرفی بکنید .

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین یک راه عالی برای تبلیغ رایگان کسب و کار در شبکه فراهم می‌کنند. این پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند تا پروفایل‌های کسب و کاری ایجاد کرده، محتوای جذاب را به اشتراک بگذارید و با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشید.

در عکس زیر آمار بدست آمده از سایت datareportal مشاهده میکنید که نشان میدهد که مردم در سال 2023 بیشتر از کدام پلتفرم و شبکه اجتماعی استفاده کرده اند. 

آمار مصرف پلتفرم ها در سال 2023

تبلیغات ایمیلی

یکی از مدرن ترین روش های پیام رسانی این روش است.

ایمیل مارکتینگ بدین گونه است که شما با ارسال ایمیل به مخاطبان برند ها و شرکت های مختلف برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کار خود.

بازاریابی ایمیلی هنوز یک ابزار قوی برای تغذیه روابط مشتری است. از بازدیدکنندگان وب‌سایت خود آدرس‌های ایمیل جمع‌آوری کرده و از طریق خبرنامه‌ها، تخفیف‌ها و به‌روزرسانی‌ها محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

تبلیغ ویدویی

امروزه اطلاع رسانی های ویدیویی بسیار پتانسیل بالایی را دارند برای موفق شدن و جلب توجه افراد به سمت کسب و کار های شما.

تحقیقات نشون داده ویدیو هایی که به شکل طنز ساخته شده اند بازدهی بیشتری داشته اند. میتوانید با ساخت ویدیو های کوتاهی که جنبه طنز دارند شانس بیشتری داشته باشد.

همسان و محتوای حمایت شده

به شکلی از اطلاع رسانی ها میگویند که در وبلاگ ها  شبکه اجتماعی انجام میشوند اما ظاهر متفاوتی دارند.

هدف اصلی این ابلاغ کردن ها آگاهی و سرگرم کردن مخاطب است اما در آن ها محصولات و خدمات معرفی شده اند.

یکی از مثال های واضح برای این نمونه ابلاغ کردن ها رپورتاژ های آگهی هستند.

نمایشی و استفاده از بنر ها

شبیه به تبلیغات در موتور های جست و جو هستند و از روش کلیکی استفاده میشود.

تنها تفاوت این نوع اطلاع رسانی ها این است که از تصاویر به جای متن برای تبلیغ استفاده میشود.

بنرها و اینگونه اطلاع رسانی ها معمولا با تصاویر کوچک در قسمت بالا سایت یا کناره ها انجام میشود.

رپورتاژ و پست مهمان

از بهترین و جدیدترین شیوه های بازاریابی که امروزه دارای طرفداران زیادی نیز می باشد استفاده از بازاریابی محتوایی می باشد بدین صورت که با انتشار مقالات مرتبط با نیاز بازار هدف خود در یک وبلاگ اقدام به معرفی خود و کسب و کار خود کنیم. در رابطه با این نوع از بازاریابی مد نظر داشته باشیم که امروزه راه های بسیاری برای داشتن یک وبلاگ رایگان وجود دارد که می توان به راحتی با استفاده از این پلتفرم ها اقدام به ایجاد یک وبلاگ کرده و از طریق آن بازاریابی کنیم.

به وب ‌سایت ‌ها و وبلاگ‌ های معتبر در صنعت خود مشارکت دهید. این امکان را به شما می‌دهد تا به جمهور موجود دسترسی پیدا کرده و تخصص خود را نشان دهید.

پاسخ به سوالات

امروزه وب‌سایت های گوناگونی با هدف پاسخ دهی مناسب به افراد ایجاد شده که به راحتی می توان با پاسخ به سوالات کاربران مستقیما تبلیغ رایگان کسب و کار خود را انجام داد. در واقع با پاسخ به سوالات تخصصی مربوط به کسب و کار خود منجر به اعتماد سازی بین کاربران شده و هم باعث تبدیل شدن مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار می شوید.

انتشار پادکست

امروزه به راحتی می توان با استفاده پلتفرم های رایگان گوناگونی که با هدف انتشار پادکست ها در سراسر جهان در حال فعالیت هستند اقدام به انتشار پادکستی تخصصی مربوط به کسب و کار خود کنیم. به راحتی می توان با استفاده تلفن همراه خود و بدون هیچ امکان خاصی اقدام به تهیه انواع از پادکست ها کرد و با انتشار آنها در وب سایت های مخصوص این کار خیلی سریع بین کاربران رشد کرده و تبلیغ رایگانی برای کسب و کار خود باشد.

ایجاد مطالب وبلاگ جذاب

وبلاگ‌نویسی یک روش زمان‌آزموده برای به اشتراک گذاشتن بینش‌های ارزشمند، روندهای صنعتی و به‌روزرسانی‌های مرتبط با نیشه کسب و کار شماست. با منتشر کردن مطالب وبلاگ با کیفیت بالا، می‌توانید خود را به عنوان یک متخصص در زمینه‌تان قرار دهید و ترافیک ارگانیک را به وب‌سایت خود جلب کنید.

نمایش محتوای تصویری جذاب

محتوای تصویری، از جمله تصاویر و ویدیوها، تأثیر قدرتمندی بر مخاطبان آنلاین دارد. پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و پینترست فرصت‌هایی را برای ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوای تصویری جذاب فراهم می‌کنند که با جمهور مورد هدف شما تناسب داشته باشد.

در تصویر زیر که دوباره از سایت datareportal است که نشان میدهد کدام شبکه اجتماعی از باقی شبکه ها اجتماعی در سال 2023 محبوب تر بوده است.

آمار محبوب ترین پلتفرم سال 2023

دایرکتوری‌ها و لیست‌های کسب و کار محلی

از دایرکتوری‌ها و لیست‌های آنلاین کسب و کار محلی مانند Google My Business، Yelp و Yellow Pages استفاده کنید. این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند اطلاعات اساسی درباره کسب و کار خود، از جمله اطلاعات تماس، ساعت‌های کاری و نظرات مشتریان را ارائه دهید.

سخنرانی:

حتی امروزه می توان با انجام سخنرانی در سمینارها و یا سخنرانی در جمع های گوناگونی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به معرفی کسب و کار خود کرده و از این روش برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم. در این رابطه مد نظر داشته باشیم که می توان با انجام سخنرانی های مفید و  مرتبط با کسب و کار خود حتی به صورت رایگان اقدام به کسب اعتماد عمومی کرد و یا می توان با یک سخنرانی رایگان خود و خدمات خود را بین جامعه هدف بزرگی معرفی کرد. در انتها بهتر است مد نظر داشته باشید که اینها تنها تعداد اندکی از شیوه های تبلیغات هستند که می توان به رایگان از آنها برای گسترش کسب و کار خود بهره برد و قطعا تعداد بسیار زیادی راه خلاقانه برای مطرح شدن شما و کسب و کارتان بین مردم وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

شرکت در انجمن‌ها و جوامع آنلاین و برگزاری وبینار

در انجمن‌ها و جوامع آنلاین مرتبط با صنعت خود شرکت کنید.

از تخصص خود استفاده کنید، به سوالات پاسخ دهید و به طور غیر مستقیم کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا حضور قوی آنلاین در نیش خود ایجاد کنید.

با برگزاری وبینارها و کارگاه‌های آنلاین، خود را به عنوان یک متخصص در صنعت معرفی کنید. اطلاعات و بینش‌های ارزشمند را به اشتراک بگذارید و به طور غیرمستقیم محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید.

بهره‌برداری از توانایی‌های SEO

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) برای بهبود دیداری وب‌سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است.

تحقیقات کلمه‌کلیدی انجام داده و محتوای وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید تا در نتایج جستجو به رتبه بالاتری برسید.

تبلیغات اینترنتی

سایت های ثبت آگهی و معرفی مشاغل

با بالا تر رفتن پیام رسانی فضای مجازی و اینترنتی، سایت معرفی کسب و کار های بسیار زیادی بوجود آمده اند که این امر را برای شما راحت تر میکنند اغلب این سایت ها کار ثبت آگهی رایگان در گوگل را انجام میدهند و برخی پولی هستند. اما با توجه به مزایا و معایب و امکاناتی که این سایت ها  صفحات مجازی به شما میدهند به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید که کدام وب سایت یا شبکه مجازی برای آوازه گری کردن بهتر است.

در این مقاله تعدادی از آنها را به شما معرفی میکنیم:

وب سایت های درج رایگان آگهی:

رایگان بفروش:

این وب سایت که به عنوان یک سایت آگهی رایگان شناخته میشود. در این وب سایت برای تبلیغ کردن و معرفی کسب و کار خود به دیگران امکانات زیادی در دسترس شما قرار داده شده است.

 این سایت علاوه بر سایت درج آگهی بازار ها است و کس و کار ها را به مردم معرفی میکند بلکه تبلیغات سایت های دیگر هم انجام میدهد و سایت های میتوانند خود را در این سایت تبلیغ و معرفی بکنند.

  • ثبت آگهی رایگان سریع برای ارائه کالا و خدمات و یا معرفی کسب و کار خود
  • ثبت رپورتاژ آگهی دائم برای معرفی بیشتر و تبلبغ کسب و کار
  • ثبت پست مهمان برای مشاغل مختلف
  • فروش کالا از طریق تیم رایگان بفروش با شماره گیری 02122383204

به خاطر بسپارید در همه این موترد ذکر شده برای گرفتن بک لینک فالو و بازدهی بیشتر و گزفتن ورودی های بیشتر شما میتوانید اینها را ویژه بکنید و با ویژه کردن اینها شما دسترسی های بیشتری نیر دریافت میکنید.

شیپور و دیوار:

امروزه کمتر کسی است که اسم سایت دیوار و یا شیپور را نشنیده باشد و یا از اپلیکیشن آن در موبایل خود استفاده نکرده باشد. وب سایتی که امکان ثبت آگهی به صورت رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد و با انتشار اپلیکیشن موبایلی برای سایت خود تبدیل به یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات شد که امروزه با توجه به گسترش آن بین کاربران فضای مناسبی است برای تبلیغات رایگان  هر خدمت و یا کسب و کاری که البته به راحتی می توان از آن استفاده کرد. البته امروزه وب سایت های زیادی در زمینه انتشار آگهی رایگان در سطح وب فارسی در حال فعالیت هستند که به راحتی می توان از آنها برای انتشار مستقیم آگهی های مربوط به کسب و کار خود استفاده کنیم .

دیجیتال مارکتینگ

لینکدین:

می توان لینکدین را شبکه اجتماعی مختص کسب و کار و متخصصین دانست که در سراسر دنیا دارای طرفداران فراوانی است. لذا یکی از بهترین روش های تبلیغات که به رایگان می توان از آن بهره برد وب سایت و اپلیکیشن لینکدین است. با توجه به محبوبیت این شبکه اجتماعی می توان با انتشار مطلب در رابطه با تخصص خود اقدام به معرفی خود و کسب و کار خود به صورت موثر کنیم.

یوتیوب و آپارات:

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی یوتیوب و آپارات که بر مبنای انتشار ویدیو تولید شده توسط کاربران شکل گرفته اند بسیار متداول گشته لذا می توان با انتشار ویدیو هایی که به معرفی کسب و کار ما کمک کند، به صورت رایگان تبلیغات مربوط به خود را انجام دهیم. قطعا با رعایت اصول مربوط به ساخت و انتشار ویدیو در زمانی کوتاه و کاملا رایگان می توان کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنیم.

سایت ایستگاه

سایت ایستگاه یک سایت اطلاع رسانی کالا و خدمات شماست. 

در این سایت کسب و کار های ایرانی میتوانند کالا و خدماتی که ارائه میدهند را در معرض دید مردم  قرار بدند تا به سود برسند.

در این سایت با ساخت یک حساب کاربری میتوانید به راجتی کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید.

سایت ایفروش

این سیت هم یکی از سایت های تبلیغات در اینترنت است که شما میتوانید کالا و کسب و کار خود را به مردم معرفی بکنید 

در این سایت با هزینه هایی که پرداخت میکنید میتوانید آگهی های خود را در صفحه اول سایت نمایش بدهید.

این سایت هم مثل سایت های دیگر قوانینی برای انتشار سایت دارد که باید آنها را رعایت کنید تا آگهی شما رد نشود.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم از رسانه‌های اجتماعی به طور مؤثر برای تبلیغ رایگان کسب و کار استفاده کنم؟

پاسخ: محتوای جذاب ایجاد کنید، با مخاطبان تعامل داشته باشید و از هشتگ‌های مرتبط برای افزایش دیداری پست‌های خود استفاده کنید. پیوستگی کلیدی برای ساخت حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی است.

چه نوع محتوای تصویری برای تبلیغات آنلاین عملکرد خوبی دارد؟

پاسخ: محتوای تصویری مانند اینفوگرافیک، ویدیوهای آموزشی و دسترسی به پشت صحنه‌های کسب و کار شما می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و درگیری را افزایش دهد.

چگونه می‌توانم لیست کسب و کار خود در Google My Business را بهینه‌سازی کنم؟

پاسخ: اطلاعات دقیق و به‌روز، از جمله نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن و تصاویر با کیفیت بالا ارائه دهید. به مشتریان راضی ترغیب به ترک نظرات مثبت کنید.

آیا وبینارها راهکار تبلیغاتی مؤثری هستند؟

پاسخ: بله، برگزاری وبینارها به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان متخصص در صنعت خود ظاهر شوید، با مخاطبان تعامل داشته باشید و محصولات یا خدمات خود را به طور غیرمستقیم تبلیغ کنید.

اهمیت SEO در تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

پاسخ: بهینه‌سازی موتورهای جستجو، دیداری وب‌سایت شما در موتورهای جستجو را افزایش می‌دهد و ترافیک ارگانیک را جلب و احتمال دسترسی به مشتریان بالقوه را بهبود می‌بخشد.

چگونه می‌توانم تأثیرگذاران مناسبی را برای همکاری شناسایی کنم؟

پاسخ: تأثیرگذارانی را شناسایی کنید که مخاطبان آن‌ها با جمهور مورد هدف شما هم‌خوانی داشته باشند. پیش از تماس با آن‌ها، محتوا، نرخ درگیری و صداقت آن‌ها را تحقیق کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان و کاربران گرامی را با این موضوع تبلیغات و پیام رسانی کامل آشنا بکنیم.

این امر در هر کسب و کاری یک امر بسیار مهم است زیرا کسب و کاری که مردم و مشتریان نشناسند صد در صد بازدهی و سودی که هدفش رو دارید به دست نخواهد آمد.

در این مقاله روش های مختلف ابلاغ کردن را گفتیم تا شما بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید برای تبلیغات.

و در پایان تعدادی سایت و پلتفرم های مختلف به شما معرفی کردیم تا بتوانید این امر اطلاع رسانی را به راحت ترین روش ممکن انجام بدهید. 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد