جستجو

تبلیغ در دوران کرونا

(12 رای)
به روز رسانی: 31 خرداد 1399 ساعت 21:17:38
تاریخ ثبت: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 01:36:44
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/30056
 

google-advertising
مقدمه
مهم ترین اصل برای جلب مشتری و رونق کسب و کار تبلیغ کسب و کار است. خصوصاً در شرایط کنونی که بحران حاصل از کرونا کسب و کارهای زیادی را تحت تأثیر خود قرار داده است، داشتن تبلیغات مناسب کمک بسیاری به بهبود کسب و کارها خواهد کرد.
در شرایط بحرانی کنونی، تبلیغات بیشتر به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد. روش هایی مانند ارسال پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و ... .

روش های تبلیغ در دوران کرونا


در دوران کرونا بدلیل اینکه اکثر افراد از خانه خارج نمی شوند، بهترین روش تبلیغ به صورت غیر حضوری و آنلاین است. در ادامه به بررسی انواع روش های تبلیغ در دوران کرونا می پردازیم.

ارسال پیام


یکی از بهترین روش های تبلیغ در دوران شیوع کرونا ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه به مخاطبان است. البته دقت کنید که نام برند شما در پایان پیام درج شود. این روش علاوه بر اینکه نسبت به سایر روش ها به هزینه کمتری نیاز دارد، برای مخاطبان هم قابل دسترس تر است. در این روش شما مخاطبان خاص خود را می شناسید بنابراین به افرادی که مشتری کار شما نیستند پیام ارسال نمی کنید و در نتیجه هزینه زیادی هدر نمی دهید.

روش های ارسال پیام کوتاه



  • به تفکیک هر شهر و یا محله

  • از روی نقشه

  • بر اساس سن و جنس

  • و ...


برای اینکه پیام های شما موجب جلب توجه مخاطبین شود باید دارای متن ساده بوده و در زمان مناسب ارسال شود. همچنین برای مشتریان خود شرایط ویژه ای برای تخفیف در نظر گرفته و در متن پیام کوتاه اعلام کنید.

تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی


با توجه به گسترش روز افزون محبوبیت و استفاده از شبکه های اجتماعی در بین مردم، بی شک یکی از بهترین روش های تبلیغات در دوران کرونا شبکه های اجتماعی می باشند.

این روزها بسیاری از شرکت ها به صورت دورکاری فعالیت می کنند. حتی کلاس های درس به صورت آنلاین برگزار می شود و کلاً نسبت به گذشته استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش بیشتری یافته است. بنابراین تبلیغات در این شبکه ها گزینه مناسبی است.

یکی از شبکه هایی که همواره مورد استفاده است و مخاطبان زیای نیز دارد، اینستاگرام و تلگرام است. با تبلیغ در این شبکه ها می توانید کسب و کار خود را به مخاطبان زیادی معرفی کنید و از این طریق کسب مشتری کنید.

می توانید با گذاشتن پست های تبلیغاتی در اینستاگرام کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. همچنین می توانید از دنبال کنندگان خود بخواهید تا پست شما را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برند شما را به مخاطبان خود معرفی کنند و از این طریق مشتریان بیشتری به دست آورید و یا با ساختن کانال های تلگرامی و عضو کردن مخاطبین خود در کانال، محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. همچنین می توانید از طریق تبادل تبلیغات با سایر کانال های صاحب کسب و کار، هم محصولات خود را به کاربران سایر کانال ها معرفی کنید و هم با گذاشتن تبلیغات کانال ها در کانال خودتان از این طریق کسب درآمد کنید.

سئو سایت


اگر مشتریان شما محصولاتتان را در گوگل جستجو می کنند باید سعی کنید وب سایت خود را در گوگل ارتقاء ببخشید. سئو سایت یکی از راهکارهایی است که به کسب و کار شما کمک می کند. اما استفاده از سئو به زمان زیادی نیاز دارد. البته ممکن است رقیبان شما خسته شده و دست از تلاش در این زمینه بردارند. در این صورت شانس به شما رو کرده و کسب و کار شما در رتبه های بالای سئو قرار می گیرید.

تبلیغات به وسیله ایمیل


یکی از بهترین روش ها برای ارتباط با مشتریان تبلیغات و بازاریابی به وسیله ایمیل است. مشتریان کسب و کارتان می توانند کسب و کارهای دیگر و یا افراد باشند. در هر صورت استفاده از ایمیل یک روش مناسب برای تبلیغ است.

زمانی که مشتری شما یک کسب و کار دیگر مثلاً یک شرکت باشد، باید با استفاده از ایمیل برای تأمین نیازهای مشتریان خود بکوشید.

برای تبلیغ کسب و کارهایی که مردم مشتری آنها هستند باید بدانیم که ایجاد حس اعتماد در افراد، مهم ترین مسئله است. در واقع مشتریان زمانی که اعتماد کافی به یک کسب و کار داشته باشند از آن خرید می کنند.

تبلیغ در گوگل


خیلی از افراد زمانی که رونق کسب و کارشان کم می شود دیگر تبلیغات انجام نمی دهند. در واقع هزینه کردن را کاری بیهوده می دانند. اما این کار اشتباه است. شاید در حال حاضر و در شرایط بحران کرونا همه مردم نتوانند خرید کنند، اما همه افراد اینگونه نیستند. بالأخره افرادی هستند که زندگی عادی خود را ادامه می دهند. پس کسب و کار شما باید در دسترس این افراد باشد.

کسانی که در حال حاضر برای تبلیغات کسب و کار خود هزینه ای صرف نمی کنند، پس از تمام شدن شرایط بحرانی حاصل از شیوع ویروس کرونا و بازگشت به شرایط عادی ممکن است دیگر مانند قبل مشتری نداشته باشند و دچار رکود در کسب و کار خود شوند. اما در مقابل کسب و کارهایی که در دوران کرونا با تبلیغ به مردم معرفی شده اند، رونق می یابند.

تبلیغ کسب و کار در گوگل و شبکه های اجتماعی باعث می شود تا کسب و کار شما بهتر و بیشتر دیده شود. بنابراین زمانی که افراد قصد خرید داشته باشند، از محصولات شما خرید می کنند.

هشتگ گذاری


یکی از روش هایی که به دیده شدن بهتر کسب و کار در شبکه های اجتماعی کمک می کند استفاده از هشتگ های مناسب با کسب و کار است. با این کار کسب و کار شما بهتر دیده می شود و به عنوان یک کسب و کار معتبر به شمار می رود.

یکی از هشتگ هایی که این روزها همه کسب و کارها از آن استفاده می کنند، #در_خانه_می_مانیم یا #فاصله_گذاری_اجتماعی است. با این کار مردم را به ماندن در خانه و خرید اینترنتی تشویق می کنید. در نتیجه کسب و کارهای آنلاین رونق بسیاری یافته است.

تبلیغات به وسیله تولید محتوا


همه سایت های معتبر برای تبلیغات از روش تولید محتوای متنی استفاده می کنند و با استفاده از این روش جزء ترندهای برتر گوگل شده اند. سایتی مانند دیجی کالا، ورزش 3 و ... همه از این روش استفاده می کنند.

تبلیغات تصویری


یکی دیگر از بهترین روش های تبلیغات، تولید محتوای تصویری است. آپارات یکی از سایت هایی است که از این روش استفاده می کند.

پخش تراکت


ممکن است استفاده از این روش در نگاه اول کمی نامعقول به نظر برسد. خصوصاً در شرایط فعلی حاصل از بحران ویروس کرونا و تأکیدی که بر فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه می کنند. اما در اینجا منظور از پخش تراکت ایستادن در خیابان و دادن تراکت به دست مردم نیست. بلکه منظور پخش تراکت در مراکزی است که در این شرایط بحرانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند. مراکزی مانند بیمارستان ها، آتش نشانی ها و مانند این مشاغل.

راه اندازی پویش برای تبلیغ


راه اندازی پویش هم برای تبلیغات می تواند سودمند باشند. مثلاً می توانید یک پویش راه اندازی کنید و کلیپ های ویدیویی را به اشتراک بگذارید که نشان دهنده روند تولید محصولات در شرایط بهداشتی است. از این طریق کاربران را از سلامت محصولات خود آگاه می کنید و مشتریان را به خرید محصولات تشویق کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا

یه نظر شما پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا ؟ آیا می توان از این شرایط درآمدی را کسب کرد؟ در زمان حال به دلیل شیوع...

سایت رایگان تبلیغ کالا

برای مشاغل کوچک که بودجه کمی دارند، استفاده از سایت رایگان تبلیغ کالا می تواند حیاتی باشد. اما شرکت های بزرگ نیز...

بحران کرونا و دیجیتال مارکتینگ

هزینه های دیجیتال مارکتینگ طی سال های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علیرغم کاهش بودجه دیجیتال مارکتینگ...

چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم

تبلیغ در اینترنت یکی از بهترین راه های تبلیغات محصولات محسوب می شود. تبلیغات در اینترنت به صورت مستقیم و غیرمستقیم...

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا می تواند به شما کمک می کند تا بتوانید در محل کار یا حتی منزل و به صورت دورکار...

چه کسب و کار هایی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

  صحبت در مورد اینکه چه کسب و کارهایی در اینستاگرام رونق گرفتند ، از بحث های داغ امروز فضای مجازی است.  دغدغه...

چرا دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا رونق گرفت؟

  امروزه دیجیتال مارکتینگ ، عضو جدایی ناپذیر کسب و کار و تجارت است. در هر ثانیه ، میلیارد ها دلار از طریق ابزار...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همه ی ما به این آگاهی رسیده بودیم که کسب و کارهای اینترنتی یکروز مورد توجه عموم قرار میگیرد. چه در ذهن آنهایی که...

بهترین مشاغل در ایام کرونا

آیا می دانید چه مشاغلی در دوران کرونا در صدر بهترین ها قرار گرفته اند؟ آیا از راز موفقیت شان اطلاعی دارید؟ پس با...

کرونا دیجیتال مارکتینگ را رونق داد

درباره ی تاثیر کرونا بر دیجیتال مارکتینگ چه می دانید؟ همه ی ما با اثری که بیماری کرونا در زندگی ما داشته است مواجه...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همانطور که می دانید، چیزی نمانده تا از زمان ظهور ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در جهان یک سال بگذرد. در دوران کرونا...

بهترین روش های تبلیغ

تبلیغات امروزه هر کسی به دنبال بهترین روش های تبلیغ در حوزه ی کاری مربوط به خود است. تبلیغ کننده مانند گذشته دیگر...

راهکار های تبلیغات در دوران کرونا

راهکار های تبلیغات در دوران کرونا با شرایط و وضعیت عادی متفاوت است. چرا که همانطور که می دانید در شرایط ویژه ای که...

بازاریابی در دوران کرونا

بازاریابی در دوران کرونا در سال گذشته بسیاری از کسب و کارهایی که در این دوره از رونق افتاده بودند را دوباره سرپا...

افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در دوران کرونا

افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در دوران کرونا، یکی از دغدغه هایی است که این روزها اکثر کسب و کارها را درگیر خود...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد