جستجو

تبلیغ رایگان از چه روش های ممکن است؟

(13 رای)
به روز رسانی: 13 مرداد 1399 ساعت 20:04:28
تاریخ ثبت: 21 خرداد 1399 ساعت 21:06:26
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/31511
تبلیغ رایگان از چه روش های ممکن است

چکیده

اگر بخواهیم حتماً در یک کسب و کار موفق شویم باید تبلیغ کنیم. تبلیغ کردن در مورد یک محصول باعث معروفیت آن در بین مخاطبان می شود. اما همه ی ما به خوبی می دانیم که تبلیغ کردن بسیار پر هزینه است. همیشه برای شروع یک کار و معرفی یک محصول، باید آن را تبلیغ کنیم. بنابراین تمامی افراد در ابتدای پروژه یک میزان هزینه برای تبلیغ در نظر می گیرند.

میزان هزینه برای تبلیغ همیشه از میزان هزینه برای تولید و توزیع یک محصول بیشتر است. اما اگر یک تبلیغ در ذهن مردم ماندگار شود و بتواند مخاطبین زیادی را به خود جلب کند، به راحتی می توانید چندین برابر هزینه ی تبلیغ محصول را به دست آورید. بنابراین هزینه برای تبلیغ کردن یک کار بیهوده نیست. بلکه این کار باعث افزایش و رونق کسب و کار شما می شود.

به هر حال در ابتدای کار بسیاری از افراد نمی توانند هزینه ی زیادی برای تبلیغ در نظر بگیرند. بنابراین اگر راهی باشد که افراد بتوانند به صورت رایگان محصولات خود را تبلیغ کنند، می تواند کمک بزرگی را به آن ها بکند. در این مقاله به معرفی روش های تبلیغ رایگان می پردازیم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی روش های تبلیغ رایگان


روش های مختلفی وجود دارد که شما بتوانید با کمترین هزینه یا حتی رایگان محصولات خود را تبلیغ کنید. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.


  1. ساخت یک وبلاگ و پاسخگویی به سوالات مخاطبان




ما هر روز شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از افراد زمانی که برای آن ها سوال یا مشکلی پیش می آید به سراغ گوگل می روند و موضوع مورد نظر خود را جستجو می کنند. اگر شما یک وبلاگ مرتبط با کالا یا محصولات خود داشته باشید و با مخاطبان تعامل کنید و به سوالاتشان پاسخ دهید، می توانید نظر آن ها را به سمت محصول خود جلب کنید.

همچنین محتوای وبلاگ شما باید مفید و قابل اعتماد باشد. اگر محتوای بد و نامفهوم در داخل وبلاگ خود قرار دهید بر اعتبار شرکت، فروشگاه و یا مغازه شما تأثیر منفی می گذارد. به این روش بازاریابی و تبلیغ محصول (Content Marketing) می گویند. این روش بسیار مؤثر است و اگر به درستی انجام شود ارزان ترین نوع تبلیغ در جهان محسوب می شود.


  1. تبلیغ کردن با استفاده از ساخت ویدئوی تبلیغاتی




برای شما کدام راحت تر است دیدن یک ویدئوی تبلیغاتی یا خواندن یک مقاله؟ جواب اکثر شما دیدن ویدئو است. دومین رتبه  ی جستجو بعد از گوگل مربوط به یوتیوب است. در پی افزایش تکنولوژی و پیشرفت علم سرعت اینترنت افزایش پیدا کرده است. بنابراین استفاده از محتوای تصویری افزایش پیدا کرد. همچنین عکس نیز می تواند در بازایابی محتوا تأثیر گذار باشد. یکی از مکان هایی که افراد با استفاده از عکس و ویدئو اقدام به تبلیغ محصولات خود می کنند شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

البته می توان گفت تبلیغ در اینستاگرام بیشتر توسط عکس انجام می شود. زمان استفاده از اینستاگرام، با پیج های تبلیغاتی رو به رو می شوید که کارشان تبلیغ کسب و کار است و در ازای گرفتن مقداری هزینه محصولات شما را تبلیغ می کنند.

بنابراین برای تبلیغ رایگان محصول یا برند خود بهتر است شما یک صفحه اینستاگرام  ایجاد کنید. در این صفحه به تعامل با مخاطبان بپردازید و به سوالاتشان پاسخ بدهید. با این کار محصول خود را به آن ها معرفی می کنید و با جواب دادن به سوالات مخاطبان خود اعتماد آن ها را نسبت به برند و یا محصولتان افزایش می دهید.


  1. به سوال مخاطبان با دقت پاسخ دهید




افراد زیادی از طریق اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود هستند. نکته مهم این است که مخاطبِ پاسخ شما فقط فردی که سوال را پرسیده است نیست. بلکه بسیاری از افراد همان سوال را دارند و شما با پاسخ دادن به یک سوال توانستید مشکل افراد زیادی را برطرف کنید. بنابراین اگر شما بتوانید به پرسش های آن ها پاسخ دهید می توانید در انتها، وب سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید. به همین دلیل شما باید اطلاعات کافی در مورد محصولات خود داشته باشید.

همچنین شما می توانید از محتوای تصویری برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید. اگر بخواهید ویدئوی تبلیغاتی خود را در داخل تلویزیون به نمایش بگذارید باید هزینه ی بسیار زیادی را صرف تبلیغ محصولات خود کنید. اما می توانید با قرار دادن یک تبلیغ ویدئویی در داخل وب سایت یا صفحه اینستاگرامتان بدون پرداخت هیچ هزینه ای محصول یا برند خود را تبلیغ کنید.


  1. راضی نگه داشتن مشتری ها و جلب اعتماد آن ها




همه ی ما به خوبی می دانیم در زمان خرید یک محصول اگر یک نفر از آشناهای ما در مورد آن محصول نظر خوبی نداشته باشد ما نیز برای خرید آن محصول دچار تردید می شویم. بنابراین بهترین و ارزان ترین تبلیغ، راضی نگه داشتن و جلب اعتماد مشتری است. زمانی که یک نفر از محصول شما راضی باشد در مورد محصول و دلیل رضایتش، برای سایر افراد و دوستان خود صحبت می کند. بنابراین هر مشتری راضی، یک سفیر تبلیغ رایگان برای محصول شما محسوب می شود.


  1. استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان




یک سری سایت های تبلیغاتی رایگان هستند که شما می توانید با جستجو در اینترنت به راحتی آن ها را پیدا کنید. در این سایت ها می توانید به صورت رایگان محصول خود تبلیغ کنید. این روش یک روش مناسب برای معرفی کسب و کار شما است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از سایت های قدرتمند در این زمینه استفاده کنید. همچنین باید تعداد بازدید کنندگان سایت نیز زیاد باشد. سایت sellfree.ir یکی از سایت های تبلیغات رایگان است که می توانید به راحتی برای تبلیغ محصولات خود از آن استفاده کنید.


  1. تبلیغات تیزری




در سایت هایی مانند آپارات، تماشا و ... عضو شوید. یکی از مزایای این سایت ها قرار دادن تیزر تبلیغاتی شما به صورت رایگان است. استفاده از ویدئو یک روش مناسب برای معرفی محصول است. اگر تا به حال از این روش استفاده نکرده اید پیشنهاد ما به شما استفاده از این روش است. زیرا بسیاری  از افراد حوصله خواندن یک مقاله را ندارند. اما دیدن یک ویدئوی تبلیغاتی آن ها را سرگرم می کند.

بنابراین وقت بیشتری برای تماشای ویدئوی تبلیغاتی شما صرف می کنند. دلیل تأثیرگذاری ویدئوی تبلیغاتی استفاده از قدرت ترکیب صدا و تصویر به صورت همزمان است. این روش می تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی افرادی بگذارد که تیزر تبلیغاتی شما را تماشا می کنند.


  1. تبلیغات محیطی




یکی دیگر از روش های تبلیغات رایگان تبلیغات محیطی است. نکته مهم داشتن فن بیان بالا و اعتماد به نفس است. همچنین می توانید بر روی ماشین شخصیتان محصول خود را تبلیغ کنید.


  1. تبلیغ در شبکه های اجتماعی




یکی از بهترین روش های تبلیغاتی استفاده از شبکه های اجتماعی است. تبلیغ کردن در شبکه های اجتماعی بازخورد بالایی دارد. بسیاری از افراد از این طریق محصول خود را به مخاطبان معرفی می کنند. اینستاگرام و تلگرام بهترین شبکه های اجتماعی هستند که شما می توانید با ایجاد یک صفحه، به صورت کاملاً رایگان محصول خود را تبلیغ کند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد