جستجو

ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام

(15 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:28:06
تاریخ ثبت: 29 شهریور 1398 ساعت 22:15:10
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18233
Alexa-home_Banner-A_CG-Hero_1500x375

نرم افزار اینستاگرام توانسته طرفدارهای زیادی را به خود جذب کند و با امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار داده، باعث شده افراد ترغیب شوند تا عکسها و لحظات خوب خود را در اینستاگرام با همدیگر به اشتراک بگذارند. افزایش دنبال کنندگان واقعی باعث کمک به کسب و کارتان در اینترنت می شود. در این مقاله به چند ترفند که به شما برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام کمک می کند اشاره می کنیم:

  1. افزایش تعداد لایک های پست شما در اینستاگرام: برای اینکه شما بتوانید تعداد دنبال کنندگان و لایک های پست خود را افزایش بدهید باید در این دنیای مجازی فعال باشید و دقت داشته باشید که پست خود را ساعاتی که بیشتر دنبال کنندگان شما در اینستاگرام حضور دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده بشوید. شما می توانید در روز حداقل سه پست با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

  2. افزایش دادن ارتباطات با کاربران اینستاگرام: سعی کنید در صفحه شخصی خود بیشتر با کاربران در ارتباط باشید و به سوالات و نظراتشان پاسخ دهید. این امر به شما کمک می کند تا کاربران بیشتر به شما اعتماد کرده و حس کنند که یک فرد واقعی پشت این صفحه قرار دارد و همچنین شما می توانید به صفحات پر بازدید رفته و در بحث های آنها شرکت کنید.

  3. خریداری فالوور: کاربران که به صفحه شما می آیند و از صفحه شما بازدید می کنند اول به تعداد دنبال کنندگان شما نگاه می کنند بنابراین عدد در اینستاگرام حکم معجزه را دارد. اگر می خواهید در مدت زمان کمی تعداد فالوورهای شما زیاد شود، پیشنهاد می کنیم از امکان خرید فالوور در اینستاگرام استفاده کنید.

  4. عکسهای با کیفیت بالا: در این شبکه اجتماعی تصاویر با کیفیت حرف اول را می زند. بنابراین عکس های با کیفیت با کاربران به اشتراک بگذارید.

  5. به رویداد ها و اتفاقات واکنش نشان بدهید: با انتشار یک عکس و مطلب به رویدادهای اتفاق افتاده واکنش نشان دهید تا از این طریق باعث جذب مخاطب شوید.

  6. برگزاری رقابت و مسابقه: با استفاده از این ترفند شما می توانید کاربران را تحریک کنید تا صفحه شما را دنبال کنند. با این کار شما می توانید به سرعت صفحه خود را به دیگر کاربران معرفی کنید و باعث محبوب شدن برند و صفحه خود و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و صفحه شخصی خود شوید.

  7. جذب فالوور: شما می توانید در پایین پست های سایرین نظر بگذارید و با درج پروفایل خودتان به صورت لینک از بقیه کابران دعوت کنید تا صفحه شخصی شما را دنبال کنند.

  8. اقدام برای خرید لایک فوری: کاربران به میزان لایک پست در اینستاگرام توجه ویژه ای دارند و یکی از فاکتورهای میزان محبوبیت یک پست است. بسیاری از افراد یا صاحبان کسب و کار برای آن که بتوانند میزان لایک پست خود را افزایش بدهند اقدام به خرید لایک می کنند و آن ها را به پست خود اضافه می کنند.

  9. جواب دادن به نظرات و کامنت ها: وقتی دیگران نسبت به پست شما واکنش نشان می دهند و پست شما را لایک می کنند و نظر می دهند، شما هم متقابلا به نظرات آنها پاسخ بدهید و با احترام گذاشتن به نظراتشان، از آن ها تشکر و قدردانی کنید.

  10. گذاشتن بنر تبلیغاتی: اگر صاحب برند و وب سایت هستید می توانید بنر اینستاگرام خود را در صفحه اصلی وب سایت قرار دهید و از کاربران بخواهید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

  11. تعریف یک استراتژی اینستاگرامی برای خود: این قسمت خود شامل دو بخش است اول اینکه هدف خود را بشناسید و مشخص کنید و دوم اینکه دارای برنامه عملی باشید.



  • هدف مشخص داشته باشید: برای افزایش فالوور داشتن یک هدف شفاف مهم ترین بخش طراحی یک استراتژی خوب است. برای داشتن یک هدف به آینده کسب و کار خود فکر کنید و ببینید در سال آینده جایگاه شما کجاست؟

  • داشتن برنامه عملی: بعد از مشخص شدن هدف به برنامه عملی خود فکر کنید. چند نکته که به شما در این امر کمک می کند اول شناخت مخاطب است. شما باید بدانید که با چه کسانی و چه سلیقه های در ارتباط هستید. دوم تحلیل رقیبان است که بسیار به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت آنها را بسنجید مثلا بدانید کدام پیج فالوور بیشتری دارد و دلیل آن چیست که با جستجو در صفحه رقبا به این موضوعات دست پیدا می کنید. سوم هویت و ارزش هایتان را بشناسید که این امر کلید طلایی طراحی استراتژیک است. پست های شما باید در عین تفاوت دارای یک تم خاص باشد تا صفحه شما دارای گیرایی بیشتری باشد این امر به افزایش فالوورهای شما کمک می کند. چهارم بررسی و تحلیل استراتژی که به شما می گوید چقدر از هدفتان دور یا به آن نزدیک شده اید.


12. بطور پیوسته و منظم پست بگذارید: داشتن یک استراتژی اینستاگرامی به شما در این امر کمک می کند. اگر به طور روزانه پست بگذارید باعث می شود توجه کاربران به شما جلب شود یعنی شما به فالوورهایتان می گوید که کسب و کارتان فعال است و فالوورهایتان را ترغیب به نشان دادن واکنش در مقابل پست هایتان می کنید. حال با توجه نشان دادن فالوورهایتان با لایک و کامنت توجه فالوورهای آنها نیز به شما جلب شده و شما در کانون توجه قرار می گیرید. بهتر است در ساعت های مختلف پست بگذارید و نتیجه را بررسی کنید و ببینید در چه ساعتی از روز بازخورد بهتری دارید در واقع در گذاشتن پست، آزمون و خطا را امتحان کنید. شما باید رفتارهای کاربران و نیازهای آنها را بشناسید تا با شناخت مخاطبان شیوه روایت شما رفته رفته جذاب تر شود. طبق تحقیقات، گذاشتن پست در ساعات 2 صبح و 5 بعداز ظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست است.

13. استفاده استوری در اینستاگرام: به طور میانگین روزانه 100 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند با استفاده از استوری پست شما قابلیت دیده شدن بیشتری دارد. به این دلیل که استوری ها در بالای صفحه به نمایش در می آیند و شانس بیشتری وجود دارد تا توسط کابران دیده شود پس باید به طور منظم استوری خود را بروزرسانی کنید تا در صف اول فید باشید.

14. نوشتن کپش های جذاب: شما باید کپشن های خود را به صورتی بنویسید که توجه مخاطبان را جلب کنید. باید خواندن کپشن ها آسان باشد و مخاطب را به فکر کردن بیشتر تشویق کند. در اینجا به چند نکته که برای نوشتن کپشن به شما کمک می کند اشاره می کنیم

  • از نوشتن متن های طولانی و غیر مرتبط پرهیز کنید. کپشن ها باید مکمل عکسهایتان باشد اجازه بدهید که عکس هم با مخاطب سخن بگوید.

  • هدف اصلی پست را فراموش نکنید باید کاربردی باشد. اگر محصولی از برند خود را معرفی می کنید فقط دادن اطلاعات و نحوه ی خرید کافی است.

  • شوخ طبعی و خلاقیت را فراموش نکنید شاید همه ما تبلیغاتی را به یاد داریم که حتی مصرف کننده محصول آنها هم نبودیم اما به خاطر تبلیغ خلاقانه در خاطر ما ماندگار است. لازم نیست همیشه با لحن جدی با مخاطب صحبت کنیم گاهی شوخ طبعی هم می تواند جذب مخاطب کند.

  • توضیح دادن صفر تا صد یک محصول در چند استوری که به صورت قصه روایت می شود هم در جذب مخاطب موثر است.

  • از فالوورهای خود سوال بپرسید تا نظرشان در مورد نقاط قوت و ضعف برند، نیازهای مخاطب و ... را بیان کنند


15. استفاده از هشتگ: این امر به بیشتر دیده شدن پست شما کمک می کند و می توانید افراد مرتبط با کسب و کارتان را پیدا کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

افزایش بازدید آگهی در سایت ها درج آگهی

راه های افزایش بازدید آگهی در سایت های درج آگهی، مختلف است. هر روز تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

فالوئر بگیر اینستاگرام

جذب فالوئر در اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی همه افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد