جستجو

ثبت آگهی در دیوار

(29 رای)
به روز رسانی: 19 تیر 1398 ساعت 20:23:39
تاریخ ثبت: 03 تیر 1398 ساعت 21:21:46
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/14261
download

سایت دیوار یکی از پربازدید ترین وب سایت های ایرانی است ، که افراد می توانند در آن به خرید و فروش کالا (نو یا دست دوم) یا ارائه و درخواست خدمات بپردازند .در این وب سایت می توانید در بازار املاک نیز جهت رهن ،فروش و اجاره جستجو نمایید و یا املاک و کالای و یا خدمات خود را به سایرین معرفی نمایید .
برای فروش کالا یا خدمات خود لازم است در سایت و یا اپلیکیشن دیوار اقدام به ثبت آگهی نمایید که در این مطلب مراحل درج آگهی در سایت دیوار را بررسی می نماییم:
-در ابتدا توجه داشته باشید که درج آگهی عادی در این وب سایت رایگان است .
-جهت درج آگهی در سایت دیوار در ابتدا به وب سایت دیوار به آدرس https://divar.ir وارد شوید و از منوی سمت راست صفحه شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در اینجا شما تمامی آگهی های شهر خود را بدون دسته بندی خاصی مشاهده خواهید نمود .
-سپس سمت چپ صفحه بر روی کادری قرمز رنگ که عبارت درج آگهی رایگان بر روی آن نوشته شده است کلیک نمایید. با کلیک روی این دکمه وارد صفحه ایی جدید خواهید شد.
- در این صفحه می توانید با توجه به نوع محصول ،کالا یا خدمات خود دسته بندی مناسب را انتخاب نمایید ،به طور مثال شما قصد فروش یخچال قدیمی خود را دارید ،گزینه، (مربوط به خانه) را انتخاب نمایید ، پس از آن وارد دسته بندی( وسایل خانه) می شوید و دسته بندی اصلی (یخچال و فریزر) را مشاهده خواهید نمود.

divar
-با کلیک بر دسته بندی اصلی( یخچال و فریزر ) وارد صفحه جدید خواهید شد که می توانید شهر و محدوده خود را انتخاب نمایید همچنین نقشه ایی نیز در این صفحه وجود دارد که می توانید آدرس خود را روی آن مشخص نمایید.
-زیر این نقشه می توانید عکس هایی را از کالای خود بارگذاری نمایید (آگهی های عکس دار بازدید بیشتری خواهند داشت) .
-سپس شماره موبایل خود را به درستی وارد نمایید،مشتریان از طریق این شماره با شما در تماس خواهند بود.(کد تایید از سایت دیوار نیز به این شماره پیامک می گردد.)
- پس از آن گزینه ایی وجود دارد ،که در صورت تمایل با زدن تیک آن می توانید با مشتریان از طریق چت دیوار گفتگو نمایید.
- در گزینه بعدی نوع آگهی شما مشخص خواهد شد؛ گزینه فروشی به معنای این است که شما فروشنده این کالا هستید و گزینه درخواستی نیز بیان گر این است که درخواست خرید کالایی با این مشخصات را دارید.
-در بخش بعدی قیمت را وارد می نمایید . همچنین در این قسمت گزینه ایی با عبارت مایلم معاوضه کنم را مشاهده می نمایید که با انتخاب و زدن تیک آن اعلام می کنید که مایل به معاوضه نیز هستید.
-در مرحله بعدی نوشته شده است ،(عنوان آگهی) و سایت دیوار به شما پیشنهاد می دهد که به موارد مهم و چشمگیر آگهی خود در این عنوان اشاره نمایید .
- در کادر بعدی که مربوط به توضیحات آگهی می باشد می توانید به ارائه توضیحات کاملتری از آگهی خود بپردازید تا مخاطبین بیشتری را جذب آگهی خود نمایید.
-در آخر بر روی گزینه قرمز رنگ ارسال آگهی کلیک نمایید.
- سپس روی صفحه با عبارت در (حال پردازش) مواجه خواهید شد و پس از چند لحظه وارد صفحه ایی جدید می شوید ، در کادری که در مقابل شماست ،شماره ایی را که از سایت دیوار برای شما پیامک شده است ،وارد نمایید (این کد به شماره موبایلی که در هنگام درج آگهی ثبت نمودید پیامک می گردد).
در صورتی که پس از گذشت چند لحظه این پیامک را دریافت نکردید، می توانید بر روی گزینه درخواست مجدد کلیک نمایید. پس از دریافت و وارد نمودن کد در قسمت پایین صفحه می توانید مشخصات آگهی خود را مجددا مرور نموده و سپس بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.
-با کلیک بر گزینه تایید کار درج آگهی شما به پایان رسیده است و وارد صفحه ایی خواهید شد که اعلام می نمایند ؛ )آگهی‌ در صف انتشار قرار دارد. زمان انتظار در صف حداکثر ۲ ساعت خواهد بود.( پس از تایید آگهی شما توسط سایت دیوار در صورت عدم مشکل و غیر قانونی نبودن محتوای آگهی ،آگهی خود را در این وب سایت مشاهده خواهید نمود .
-در این صفحه گزینه های دیگری نیز وجود دارد؛گزینه پیش نمایش که متن و عکس آگهی شما را نشان می دهد .
- گزینه ویرایش که از طریق آن می توانید اطلاعات آگهی خود را ویرایش نمایید.
-گزینه دیگر این صفحه گزینه ارتقاء می باشد ،چنانچه اشاره گردید درج آگهی در سایت دیوار کاملا رایگان می باشد ،لکن در صورت تمایل شما می توانید با کلیک روی این گزینه آگهی خود را به صورت ویژه در سایت قرار دهید .در این صفحه گزینه هایی برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید با پرداخت هزینه های تایین شده ، آگهی خود را در صدر آگهی های مربوط قرار دهید، به صورت خودکار تمدید نمایید و یا آگهی خود را به عنوان آگهی فوری انتشار دهید و .......، دکمه پرداخت آنلاین نیز در این صفحه در مقابل هر گزینه وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید گزینه مربوط را انتخاب و پرداخت را انجام دهید.
-سایت دیوار همچنین برای شما لینکی به عنوان دیوار من در نظر گرفته است که در آن می توانید پس از قرار گرفتن آگهی بر روی سایت از میزان بازدید آن آگاه شوید ،تقاضای گفتگو را مشاهده نمایید و پاسخگو باشید ،آگهی خود را ویرایش و یا حذف نمایید .
در پایان ضمن سپاسگذاری از همراهی شما عزیزان امیدواریم از مطالعه مطلب فوق رضایت داشته باشید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد