جستجو

جدیدترین روش های تبلیغ کدامند؟

(9 رای)
به روز رسانی: 29 شهریور 1399 ساعت 04:28:19
تاریخ ثبت: 29 شهریور 1399 ساعت 04:28:19
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/37556

هرچقدر که محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شما و کسب و کارتان فوق العاده، معتبر، معروف و با کیفیت باشد، تا زمانی که برای آن ها تبلیغات انجام ندهید کسی از وجود آن ها با اطلاع نخواهد شد. اما بهترین راه های تبلیغات برای کسب و کار کدامند؟ آیا راه های تبلیغات مدرن و مرتبط با کسب و کارتان را می دانید؟ آیا راه های پیشنهادی شما می توانند مخاطب را میخکوب کنند؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد جدیدترین روش های تبلیغات صحبت کنیم.



مقدمه ای بر بازاریابی مدرن با ارائه جدیدترین روش های تبلیغ


تبلیغات و بازاریابی یکی از اساسی ترین بخش های دنیای تجارت هستند. اگر شما بهترین برندها را هم در اختیار داشته باشید یا کارایی خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما فوق العاده باشد، تا زمانی که مخاطب هدف را از وجود آن ها آگاه نکنید کسب و کار شما پیشرفت نخواهد داشت. برای پیشرفت در کسب و کار باید هنر فروش را یاد بگیرید. فروش را می توان با تبلیغات مؤثر بهبود بخشید. در مورد تبلیغات هم می دانیم که بعضی از مشاغل به دنبال روش های سنتی قراردادی و بعضی دیگر هم به دنبال روش های مدرن و هدفمند مارکتینگ برای کسب و کار خود هستند. اما تجربه ثابت کرده است که روش های جدید تبلیغات و ایده های مدرن در پیشرفت مشاغل بسیار مؤثرتر از روش های سنتی هستند. بنابراین همیشه لازم است جدیدترین روش های تبلیغ و بازاریابی مدرن را بدانیم.


برای تبلیغ و مارکتینگ تکنیک های متنوعی وجود دارد که در ارتقاء سطح فروش و ارائه خدمات شغل شما سودمند هستند. اما با این وجود مشتری همواره به دنبال روش های مدرنی می گردد که محصول و خدمات مورد نظر را به شکل بهتر و کاملتری به او معرفی کند. بسیاری از این تکنیک های نوین با روی کار آمدن اینترنت و پیشرفت شبکه های اجتماعی ظهور پیدا کردند و همانگونه که اطلاع دارید، تبلیغ در عصر تکنولوژی با روش های سنتی متفاوت است. بنابراین، در ادامه تعدادی از جدیدترین روش های تبلیغ که در بین روش های بازاریابی مدرن نتایج بهتری ارائه داده اند را معرفی می کنیم:



1- تبلیغ با استفاده از بنرهای تبلیغاتی وب سایت:


تبلیغ بنری یا بنرهای تبلیغاتی وب سایت یکی از جدیدترین روش های تبلیغ در دنیای اینترنت هستنند. این نوع از روش های بازاریابی مدرن شامل یک تصویر یا یک محتوای چند رسانه ای هستند که معمولاً با استفاده از مالتی مدیا فلش یا سایر نرم افزارهای مرتبط ساخته شده اند. براساس تکنولوژی مورد استفاده در این روش بازاریابی مدرن، تبلیغ نهایی می تواند به صورت ثابت یا متحرک نمایش داده شود. برای ایده گرفتن برای ساخت بنر تبلیغاتی می توانید نمونه هایی از این نوع تبلیغ را در وب سایت هایی چون آمازون، ادوب یا Dell مشاهده کنید.



2- تبلیغات دیجیتال یا آنلاین:


روش های جدید تبلیغات

 

تبلیغات دیجیتال، تبلیغات آنلاین، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات وب سایت همگی عبارت هایی هستند که برای تبلیغات و بازاریابی مدرن که از اینترنت استفاده می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع از تبلیغات با استفاده از وب سایت تبلیغاتی شخصی مرتبط با کسب و کار شما فرایند ارتقاء سطح فروش انجام می شود.



3- تبلیغات پیکسلی:


تبلیغات پیکسلی یکی از جدیدترین روش های تبلیغ در دنیای مدرن و اینترنت است. در این نوع از تبلیغات تحت وب، هزینه هر تبلیغ بر مبنای آگهی و پیام تبلیغاتی مورد نظر محاسبه و تعیین می شود. فرایند این نوع از تبلیغات به این گونه است که یک وب سایت اینترنتی صفحات خود را به بلوک های پیکسلی مشخصی تقسیم می کند و تبلیغ شما بدون کوچکترین تغییر در اندازه به نمایش گذاشته می شود. به عبارتی می توان گفت صاحبان کسب و کارهای مختلف این بلوک های تبلیغاتی اختصاصی را برای مدت زمان مشخصی خریداری کرده و تبلیغات کسب و کار خود را در وب سایت مربوطه درج می کنند.


مراجعه کنندگان به وب سایت تبلیغات پیکسلی با قرار دادن موس خود بر روی آگهی تبلیغاتی قادر به مشاهده اطلاعات آگهی دهنده خواهند بود. هم چنین، مراجعه کنندگان با کلیک بر روی این آگهی تبلیغاتی می توانند به وب سایت برند مربوطه وارد شده و مستقیماً از محتوای ارائه شده در سایت بهره مند شوند.



4- تبلیغات موبایلی:


تبلیغ موبایلی نوعی دیگری از تبلیغات است که از طریق گوشی های تلفن همراه به مخاطب ارسال می شود. به ندرت پیش می آید که پیام ارسال شده به مخاطب هدف ناخوانده باقی بماند (به عبارتی می توان گفت براساس آمار گزارش شده حداقل یکبار این پیام های تبلیغاتی خوانده می شود). گرچه این نوع از تبلیغ قدمت بیشتری نسبت به سایر روش های ذکر شده دارد، اما شرکت ها و مؤسسات معتبر بسیاری هنوز تبلیغ موبایلی را در لیست روش های تبلیغاتی خود قرار داده اند.



5- تبلیغات متنی:


تبلیغات کلیکی

نوعی دیگر از تبلیغات آنلاین، تبلیغات متنی است. در واقع این نوع از تبلیغات نوعی از تبلیغات کلیکی محسوب می شوند و می توان گفت نسل دوم تبلیغات بنری نیز هستند. تفاوت این نوع از تبلیغات با تبلیغات بنری در ساده بودن و عدم جذابیت بصری است. متن های ارائه شده در تبلیغات متنی همان متن های ساده ای هستند که شما می توانید در سایدبار سایت، انتهای پست های هر بخش از سایت یا در بین محتواها مشاهده کرده و با کلیک بر روی آن ها از سایت هدف یا تبلیغ مورد نظر بازدید کنید. هدف اصلی این نوع از تبلیغات، بهبود میزان بازدیدها و رتبه وب سایت شما است. به این ترتیب شما می توانید با ارائه محتوایی ارزشمند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

6- تبلیغات در شبکه های اجتماعی:


امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنت، شبکه های مجازی به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده اند. به دلیل حضور گسترده افراد در شبکه های مجازی، کسب و کارها هم از تبلیغات در شبکه های اجتماعی غافل نشده و بنابر نوع تبلیغ و مخاطب هدف خود، از شبکه های اجتماعی گوناگون با امکانات متنوع بهره برده اند.

نتیجه گیری


تبلیغات یکی از ابزارهای قدرتمند است که مشاغل مختلف برای رسیدن به اهداف فروش مورد نظر خود از آن ها بهره می برند. تبلیغات علاوه بر بهبود فروش و بیشتر دیده شدن، میزان اعتماد و رغبت مشتریان قبلی شما را نیز افزایش می دهند. اما در سالهای اخیر تبلیغات مدرن و اینترنتی به نسبت تبلیغات سنتی رشد چشمگیرتری داشته و در بهبود شرایط کسب و کارها مؤثرتر بوده اند. بنابراین شما نیز باید برای پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کارتان از روش های جدید تبلیغ استقبال کرده و معرفی برند خود را گسترش دهید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد