جستجو

خرید رایگان از آمازون

(20 رای)
به روز رسانی: 03 بهمن 1398 ساعت 03:00:05
تاریخ ثبت: 20 دی 1398 ساعت 06:37:56
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23878
چطور جنس رایگان از آمازون بخریم؟

یکی از بزرگترین وعده های اینترنتی ایجاد رقابت های بزرگتر در این عرصه است شما از طریق این رقابت تنگاتنگ بین این بازارهای دیجیتال آنلاین می توانید پول های بیشتری پس انداز کنید. در این میان هنوز سایت آمازون بر بخش عمده ای از بازار آنلاین حاکم است.

برای خریدهای رایگان از سایت آمازون باید بدانید که چطور با این سیستم خاص کار کنید بدون اینکه پولی از دست بدهید.

برای خرید در فصل تعطیلات بهتر است از این سایت از طریق Black Friday و Cyber Monday خریدهای رایگان انجام دهید، تا بتوانید علاوه بر پس انداز کلی پول، خریدهای خوبی داشته باشید.

آمازون یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین است. اما نمی توان گفت خرده فروشی دیگری وجود ندارد فقط باید بدانید کجا جستجو کنید. برای داشتن خریدهای رایگان شما نیازمند دانلود یک سری برنامه هستید که ما به معرفی آنها در ادامه مطلب خواهیم پرداخت.

آمازون

1.دانلود رایگان کتاب از آمازون (گوگل بوکز و ...) :

شما به راحتی در قسمت دانلود رایگان کتاب از آمازون، می توانید کتاب های درخواستی خود را به صورت رایگان دانلود کنید، در این بخش از سایت بیش از 10 میلیون کتاب الکترونیکی رایگان قرار دارد که این تعداد خیلی بیشتر از سایت های روسی است که کتاب رایگان ارائه می دهند.

شما پس از وارد کردن عنوان یا ISBN و یا نام نویسنده دکمه جستجو را فشرده و نتیجه را مشاهده میکنید.

اگر منبع مورد نظر شما به صورت رایگان موجود باشد لینک های دانلود آن به شما نمایش داده خواهد شد و اگر موجود نباشد کتاب های کیندل آمازون و یا فایل های pdf اورجینال و ... به شما پیشنهاد داده می شود که با هزینه ای بسیار اندک قابل خریداری است.

2.برنامه Vine

آیا در مورد Amazon Vine  چیزی شنیده اید؟ برنامه Vine برای مشتری ها فرصت خرید رایگان را بوجود می آورد. این کار در واقع پاداشی برای بازدید صادقانه مشتریان از محصولات سایت است. این محصولات در واقع از محصولاتی هستند که هنوز منتشر نشده اند و برای شروع نیاز به حمایت مشتریان دارند. Amazon Vine را نمی توان خریداری کرد بلکه شما باید از طرف آن دعوت شوید. زمانی دعوت می شوید که به اندازه کافی پروفایلتان شهرت کسب کند تا جلب توجه کند.

3.برنامه Amazon sample box

برنامه Amazon sample box برنانه ای مختص سایت آمازون است که احتمالا هرگز نام آن را نشنیده اید،  استفاده از این برنامه این یک راه عالی برای تهیه محصولات آمازون بدون نیاز به هزینه کردن است. اگر به تازگی از کاربران آمازون شده اید برای خودتان sample box خریداری کنید و در مقابل آن کارت اعتباری و یا کارت های هدیه دیجیتالی دریافت کنید تا زمان خرید محصول هزینه ها برای شما رایگان باشد. این باکس ها شامل تقریبا تمامی محصولات از جمله محصولایی غذایی، محصولات جدید و کالاهای دیگر هستند.

amazon-packages-5-720x720

4.برنامه Amazon Kindle

Amazon Kindle برنامه ایست که شما را میان انبوهی از کتابها و مجلات مختلف غرق خواهد کرد. بوسیله این برنامه کاربران عزیز میتوانند به هزاران مجله و کتاب موجود در Kindle Store دسترسی داشته باشند، از کتاب های معروف Pride & Prejudice و The Adventures of Sherlock Holmes گرفته تا مجلات The Economist و Reader’s Digest.

 

5.برنامه digital albums

اگر شما عاشق موزیک هستید اما علاقه ندارید هزینه ای بابت آن پرداخت کنید! برای حل این مسئله برنامه ای به نام digital albums وجود دارد که شما می توانید از Foo Fighters گرفته تا زنگ های موزون موسیقی bluegrass ، همه  را کاملاً رایگان پیدا کنید.

6.برنامه cloud

آیا شما به دنبال این هستید که فایل های مهم را ذخیره کنید؟ Amazon Drive به شما امکان پذیرش 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را می دهد.فایل ها ، عکس ها و فیلم ها را روی cloud بارگذاری کنید و مطمئن شوید مهمترین فایل های خود را از دست نمی دهید.

 amazon-free-cloud

7.اپلیکیشن های رایگان

در سایت آمازون چیزی به اسم خرید رایگان وجود ندارد. اما صدها اپلیکیشن رایگان در دسترس است که شما می توانید با جستجو در apps و بر اساس لیست قیمتها، بازیها و اپلیکیشن های زیادی را رایگان دانلود کنید.

8.برنامه Audible

هیچ چیز بهتر از ریلکس کردن در گوشه ای دنج و شنیدن داستان های صوتی نیست. با برنامه Audible می توانید کلی داستان های صوتی رایگان در آمازون دانلود کنید.

9.نگاه کردن فیلم و ویدئوی رایگان

اگر شما جز نخستین کاربران امازون هستید یا یک کوپن 30 روزه رایگان دارید می توانید به هزاران فیلم برای تماشای رایگان دسترسی داشته باشید.

10.تک آهنگ های دیجیتال MP3

آیا می دانید آمازون یک کتابخانه عظیم از تک آهنگ های MP3 دارد که قابل بارگیری و رایگان است؟ شما حتی برای شروع بارگیری به کد کوپن احتیاج ندارید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد