جستجو

خرید رایگان از دیجی کالا

(13 رای)
به روز رسانی: 13 بهمن 1398 ساعت 14:10:46
تاریخ ثبت: 22 دی 1398 ساعت 00:30:13
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23950
digikala1

دیجی کالا در سال 1383 فعالیت خود را با هدف آسان شدن ارتباط بین تولید کننده و خریدار آغاز کرده است. دیجی کالا به عنوان یک مرجع برای نقد و بررسی کالاهای دیجیتال شروع پر قدرتی داشت.

شما می توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی کالا به صورت آنلاین خریداری کنید و به همین دلیل دیجی کالا از سایر فروشگاه های فروش آنلاین متمایز است. دلیل محبوبیت دیجی کالا در بین کاربران تکیه بر چهار اصل، پشتیبانی بیست و چهار ساعته، پرداخت در محل، ضمانت بازگشت به مدت هفت روز و تضمین اصل بودن کالا است.

یکی از مهم ترین ویژگی های دیجی کالا دسته بندی کامل و منظم در سایت دیجی کالا است و کاربران به راحتی می توانند تمامی کالاهای مورد نیاز خود را که در ذهن دارند به راحتی پیدا کرده و خریداری نمایند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به خرید آنلاین علاقمند هستید حتماً بارها برای خرید اجناس مورد نیاز خود به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده اید.

شما می توانید قدرت این فروشگاه را از دو جنبه مورد بررسی قرار دهید:

  1. مقدار زیاد اجناس

  2. نقد و بررسی و مشخصات کامل برای هر محصول


اینکه دیجی کالا بدون چون و چرا بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است برای هیچ کسی پوشیده نیست. در واقع می توان گفت دیجی کالا مهم ترین نقش را در فرهنگ سازی مردم در مورد خرید و فروش آنلاین داشته است.

هدف و چگونگی راه اندازی دیجی کالا

شاید بارها داستان راه اندازی دیجی کالا را شنیده باشید. داستان برادران محمدی که به عکاسی علاقه زیادی داشته اند و برای این کارشان نیاز به یک عدد دوربین عکاسی داشته اند.

به این منظور برای پیدا کردن دوربین مورد نظرشان شروع به جستجو در سایت های داخلی و خارجی کردند. بعد از جستجو در سایت های داخلی به نتیجه دلخواه نرسیدند و نتوانستند دوربین مورد علاقه خود را پیدا کنند. ولی نمونه دوربین مورد نظر خود را در سایت های خارجی پیدا کردند. برای خرید دوربین عکاسی به خیابان جمهوری رفتند و توانستند دوربین عکاسی خود را تهیه کنند. اما بعد از مدتی متوجه شدند که کیفیت عکس های گرفته شده با کیفیتی که در سایت های خارجی دیدند متفاوت است.

ایراد کار را پیدا کردند آن ها فهمیدند که لنز دوربینی که تهیه کرده بودند دسته دوم بوده است. از همین جا ایده راه اندازی دیجی کالا در ذهنشان ایجاد شد. البته در ابتدا هدفشان راه اندازی سایتی بود تا بتوانند اطلاعات کافی در مورد کالاها را در اختیار کاربران قرار دهند و در ابتدا هدف آن ها خرید و فروش به صورت آنلاین نبود.

در واقع می توان گفت یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا تولید محتوای هدفمند و کاربردی است. در ابتدا دیجی کالا برای کسانی که قصد خرید گوشی و یا دوربین فیلمبرداری را داشته اند به عنوان یک مرجع راهنمایی بوده است. افرادی که قصد خرید گوشی و یا دوربین عکاسی داشتند به دیجی کالا مراجعه می کردند و مشخصات کالاها را با هم مقایسه می کردند و بعد از اینکه تصمیم خود را به طور قطعی می گرفتند می رفتند به صورت حضوری خرید خود را انجام می دادند.

دیجی کالا زمانی کار خود را به صورت فروش آنلاین آغاز کرد که توانسته بود اعتماد کاربران را به واسطه نقد و بررسی های حرفه ای خود در مورد کالاهای دیجیتال به خود جلب کرده بود.

استراتژی اولیه دیجی کالا

جالب است بدانید طرح اولیه سایت دیجی کالا از دو سایت بزرگ به نام های CNET و Amazon بر گرفته شده است. سایت CNET در زمینه بررسی تخصصی کالای دیجیتالی فعالیت دارد و سایت Amazon یکی از بزرگترین سایت ها در زمینه خرید و فروش آنلاین در کل دنیا است.

در واقع هدف اصلی دیجی کالا تبدیل هر مشتری به یک متخصص در زمینه خرید کالای دیجیتال مورد نظرشان است. همچنین با تولید محتوای مناسب و کاربردی بتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک سایت خوب ارائه محتوای کاربردی و جذاب است. بنابراین سایتی برنده می شود که محتوای خوبی ارائه بدهد. دیجی کالا دلیل برنده شدن خود را در زمینه فروش آنلاین، ارائه محتوای جذاب و مناسب بیان داشته است. در واقع در زمانی که کسی نمی دانست محتوای خوب چیست و یا چه کاربردی دارد دیجی کالا این کار را به خوبی آغاز کرده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند.

دلیل موفقیت دیجی کالا

دلیل موفیقت دیجی کالا را می توان این گونه نام برد:

  • طراحی رابط کاربردی

  • تجربه کاربری دلنشین

  • صفحات فرود و ایمیل های ارسالی


روش های تولید محتوا و بازاریابی محتوا در دیجی کالا

یکی از ویژگی های دیجی کالا که موجب  منحصر به فرد شدن آن نسبت به سایر رقبا شده است نوشتن توضیحات کامل در مورد هر محصول است. همچنین شما می توانید در این سایت به نقد و بررسی و مقایسه کالای مورد نظر خود با سایر کالاها بپردازید که این امر باعث آسانی انتخاب برای افراد می شود.

دیجی کالا دارای یک مجله به نام Digikala Mag است که بازاریابی محتوای خود را به صورت حرفه ای در این قسمت انجام می دهد. مطالبی که در این مجله منتشر می شود در زمینه اخبار فناوری اطلاعات، آموزش کاربردی، مقایسه برندها و مدل ها و همچنین مطالب تفریحی و سرگرم کننده است.

ایده گرفتن از دیجی کالا

همه می توانند از افرد تأثیر گذار برای بازاریابی محصول خود ایده بگیرند. اعضای مشغول در تحریریه دیجی کالا افراد معروفی هستند و به صورت روزانه افراد زیادی نوشته های آنها را دنبال می کنند و با این نویسنده ها در تعامل هستند. بنابراین اگر با پیشنهادی رو به رو شوند ممکن است با استقبال خوبی همراه باشد.

آگهی تبلیغاتی در دیجی کالا

از سال 90 دو قسمت در دیجی کالا راه اندای شد به نام های دیجی کالا تی وی و دیجی کالا کست. در این قسمت ها به صورت تخصصی و حرفه ای برای معرفی محصولات مختلف ویدیوهای قرار داده شده است. این قسمت ها برای بررسی دقیق تر افراد برای خرید محصول مورد نظرشان راه اندازی شده است.

آیا پیشتیبانی دیجی کالا عالی است؟

مشتریان که از دیجی کالا ناراضی هستند تعداد کمی نیستند بنابراین اینکه بگوییم پشتیبانی دیجی کالا عالی است در واقع دروغ گفته ایم. اما باید بدانید یک فروشگاه اینترنتی با این همه مشتری راضی نگه داشتن همه ی آن ها کار بسیار سختی است. بنابراین چه بخواهیم و چه نخواهیم باید قبول کنیم دیجی کالا قوی ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.

مزیت های دیجی کالا

  • تضمین اصل بودن کالا

  • گارانتی بازگشت وجه محصول به مدت هفت روز

  • تضمین پایین ترین قیمت

  • تضمین دارا بودن بهترین کیفیت

  • سرویس رایگان تحویل درب منزل

  • ارسال سریع و به موقع محصول

  • تخفیف های شگفت انگیز و ارائه خدمات حتی در روزهای تعطیل


تنوع محصولات و ثبات کیفیت

شما اگر به سایت دیجی کالا مراجعه کنید می توانید تنوع کالا را در این سایت مشاهده کنید. در ابتدا هدف از راه اندازی دیجی کالا قرار دادن اطلاعات تخصصی در مورد کالاهای دیجیتال و فروش کالاهای دیجیتال بود. اما همانطور که می دانید الان دیجی کالا به یک MarketPlace تبدیل شده است و شما می توانید هر کالای که در ذهنتان است را در دیجی کالا پیدا کنید.

یک خرید اینترنتی لذت بخش را دیجی کالا تجربه کنید

دیجی کالا یک گزینه مناسب برای یک خرید راحت، بی دردسر و حتی ارزان است، بنابراین اگر هنوز تجربه خرید اینترنتی را ندارید و فرصت گشت و گذار در بازار را ندارید ما به شما خرید از دیجی کالا را پیشنهاد می کنیم. با کدهای تخفیفی دیجی کالا، تخفیفات چند برابر خواهد بود.

سایت تخفیفان دیجی کالا دارای صفحه ی کد تخفیف است. کدهای تخفیف این سایت شامل کدهای تخفیف خرید اول، کد تخفیف خرید از اپلیکیشن دیجی کالا و غیره که به شما امکان خرید ارزان تر را می دهد.

شما از هر کجای ایران هستید می توانید به سایت تخفیفان رفته و در صفحه ی کدهای تخفیفی دیجی کالا، خریدی ارزان تر از دیجی کالا را تجربه کنید. شما می توانید توضیحات مربوط به کدهای تخفیفی را در سایت تخفیفان مطالعه کنید و بعد از خرید کد تخفیف به سایت رسمی دیجی کالا مراجعه کنید و کالای  مورد نیاز خود را انتخاب کنید و قبل از پرداخت وجه و ورود به درگاه بانکی، کد تخفیف تخفیفان را در کادر مشخص وارد کنید. بعد از این کار قیمت کالا با توجه به درصد تخفیف خورده دوباره محاسبه می شود.

اگر قصد خرید از دسته بندی خاصی از سایت دیجی کالا را دارید باید حتماً قبل از خرید کد، دسته بندی مجاز برای استفاده از این کد تخفیف را بررسی کنید و بعد اقدام به خرید کد تخفیف نمایید.

148101

نحوه استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا

ابتدا باید وارد سایت دیجی کالا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و در انتها برای اتمام خرید و پرداخت هزینه وارد سبد خرید خود شوید. بعد از تأیید کالاهای انتخابی خود وارد مرحله بعد خواهید شد که در آن مرحله آدرس شما و زمان ارسال کالا و همچنین شیوه ارسال از شما پرسیده می شود.

بعد از تأیید آدرس و زمان مورد نظر برای دریافت کالا به مرحله بعد خواهید رفت که در این مرحله شما می توانید کد تخفیف دیجی کالا را در قسمت " استفاده از کد تخفیف دیجی کالا " وارد کنید.

در صورت درست بودن کد تخفیف و مجاز بودن استفاده از آن، کد تخفیف شما تأیید شده و مبلغ نهایی پرداخت شما محاسبه می شود. در صورتی که شما نتوانید از این کد تخفیف استفاده کنید و مجاز به استفاده آن نباشید برای شما پیغام خطای فرستاده می شود که به این پیغام خطا توجه کنید و دقت داشته باشید که حتماً شرایط استفاده از کد را رعایت کنید.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد