جستجو

خرید کتاب به صورت آنلاین

(10 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:06:47
تاریخ ثبت: 24 شهریور 1398 ساعت 16:34:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17962

خرید به صورت دیجیتال


شاید این روزها با خود فکر کنید، آیا هر نوع محصولی را می توانید در اینترنت پیدا کنید و دیگر به دنبال آن محصول در خیابان ها نباشید؟ جواب شما بله است زیرا این روزها حتی کتاب ها را هم می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید و دیگر نگران پیدا نشدن کتاب مورد نظرتان نباشید. اما شاید فکر کنید که قطعا PDF کتابی که می خواهید در اینترنت موجود باشد اما بهتر است بدانید بسیاری از کتاب هایی که به دست نویسندگان خارجی نوشته شده‌اند به علت قوانین و مقررات کشورهایی که در آن جا کتاب هایشان به چاپ می رسند امکان ساخت PDF برایشان فراهم نیست و تنها شما باید حتما آن کتاب ها را خریداری نمایید. ما در ادامه قصد داریم به شما چندین وبسایت برتر فروش کتاب را معرفی و درباره آن ها اطلاعاتی به شما بدهیم.

خرید کتاب به صورت آنلاین-2

خرید کتاب به صورت آنلاین


اگر تیتر بالا را خوانده‌اید و برایتان سوال پیش آمده که خرید کتاب به صورت آنلاین چگونه شکل می گیرد؟ جواب شما اینجاست، در واقع پروسه خرید محصولات در سراسر دنیا همانند یک دیگر است و فقط تنها کافی است کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید و به راحتی با وارد کردن اطلاعات

محل دریافتی کتابتان را تحویل گرفته و از آن لذت ببرید اما لازم به ذکر می باشد که وبسایت های کتاب های کمک آموزشی و یا کتاب های کمک درسی و هم‌چنین کتاب های مدارس و دانشگاهی تا حدودی از یک دیگر جدا هستند پس سعی کنید از وبسایت هایی که با موارد ذکر شده ارتباطی ندارند خریداری نفرمایید.

کتاب فردا


حال زمان آن رسیده است که به شما وبسایت هایی برای خرید کتاب به صورت آنلاین معرفی کنیم که اولین وبسایت مورد نظر ما کتاب فردا می باشد این کتاب فروشی آنلاین یک سیستم منسجم و تخصصی فروش کتاب از سال 1389 در حال فعالیت است که سیستم این کتاب فروشی بر پایه یک پروژه کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، پز از بررسی کامل و همه جانبه نمونه های موفق در دنیا از جمله آمازون و ای بی طراحی و راه اندازی شد، لذا قابل ذکر است که در حال حاضر بیش از 90 هزار نوع کتاب در این وبسایت معرفی و امکان خرید آن ها به صورت اینترنتی فراهم شده است پس اگر به دنبال کتابی نایاب می گردید قطعا در وبسایت کتاب فردا پیدا خواهید کرد.

خرید کتاب به صورت آنلاین-1

مژده بوک


مژده بوک یک وبسایت قدرتمند دیگر در زمینه خرید کتاب به صورت آنلاین می باشد که با بیش از 32 هزار عنوان کتاب شامل مجموعه‌ای از 19 هزار کتاب نویسندگان داخلی و خارجی و 6 هزار مترجم و هم‌چنین کتب متنوع دیگر باعث کسب افتخار همکاری با بیش از 1700 ناشر جهت ارائه آثار و کتب می باشد که در واقع در این فروشگاه اینترنتی می توانید کتاب هایی در حوزه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و پایه، علوم ریاضی و فنی، علوم کشاورزی و هنر به صورت آنلاین جستجو و خریداری کنید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

جیحون


وبسایت فروشگاه اینترنتی جیحون یکی از کهنه کار ترین وبسایت های موجود در ایران می باشد که از سال 1386 با هدف تسهیل خرید کتاب فعالیت خود را آغاز کرد که از آن زمان با به امروز همواره در تلاش است تا در کنار کتاب محصولات فرهنگی خود را برای نیاز مخاطبان فراهم سازد پس مطمئنا وبسایت جیحون با توجه به اعتباری که تا به امروز کسب کرده است وبسایتی مطمئن و ایده‌آل برای خرید کتاب می باشد.

قاصدک


آخرین فروشگاهی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم فروشگاه اینترنتی قاصدک می باشد که وبسایتی تقریبا نوپا دارد اما عملکردش بسیار قدرتمند است این وبسایت از سال 1395 تحت اشراف انتشارات انوار الهدی و کتابفروشی هدایت با استفاده از پورتال شاپرک توسط تیم قاصدک راه اندازی شد. هدف این وبسایت ایجاد شبکه فروش و توزیع مستقیم و بدون واسطه بین ناشران و خوانندگان کتاب است که اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار و گسترش فروش و توزیع محصولات فرهنگی شامل کتاب نرم افزارهای مرتبط با کتاب، نشریات و سرگرمی و عرضه کتاب با موضوع های مختلف و زبان های گوناگون از جمله سایر اهداف این فروشگاه اینترنتی می باشد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد