جستجو

دانلود آهنگ محرم

(13 رای)
به روز رسانی: 02 شهریور 1398 ساعت 14:36:17
تاریخ ثبت: 29 مرداد 1398 ساعت 00:54:43
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16630
بی‌شک ماه محرم یکی از مهم‌ترین ماه‌ها در نزد شیعیان و مسلمانان محسوب می‌شود. در حقیقت فرقی نمی‌کند که به چیزی اعتقاد داشته باشید یا به چه ارزش‌هایی پایبند باشید، در هر صورت واقعه کربلا دل هر آدمی را به درد می‌آورد و باعث ناراحتی او می‌شود. در این ماه طیف گسترده‌ای از اتفاقات در صحرای کربلا افتاده است که موجب شده تا هر سال در این ماه مراسم‌های خاصی برگزار شود. یکی از همین مراسم‌ها که هر ساله بدون کم و کاستی انجام می‌شود، پخش آهنگ‌های مخصوص محرم (نوحه و مداحی) است. در سراسر شهرهای ایران با آغاز محرم می‌توان صدای این آهنگ‌های را شنید. برای همین هر سال نیز مداحان آهنگ‌های جدیدی تولید می‌کنند. اما سوال اصلی این‌جاست که چگونه به این آهنگ‌ها دسترسی داشت باشیم؟ اصلا چگونه می‌توانیم اقدام به دانلود این مداحی‌ها و آهنگ‌های مخصوص محرم بپردازیم؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده‌ایم و بهترین برنامه‌ها را برای‌تان گردآوردیم تا با دانلود و نصب آن‌ها بتوانید به آخرین و بهترین مداحی‌ها دسترسی داشته باشید. اما قبل از پرداختن به این اپلیکیشن، بیایید کمی بیش‌تر با ماه محرم آشنا شویم.

ماه محرم


در واقع محرم نخستین ماه از ماه‌های دوازده گانه قمری و یکی از ماه‌های حرام در دین اسلام است که در دوران جاهلیت و نیز در اسلام ، جنگ در آن تحریم شده بود. گفتنی‌ست محرم، ماه حزن و اندوه و عزاداری شیعیان در شهادت حضرت امام حسین علیه السلام است. حوادث و وقایع فراوانی در ماه محرم رخ داده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شویم:
غزوه ذات الرقاع ، فتح خیبر ، ازدواج حضرت زهرا ، ورود امیر مؤمنان علی علیه السلام، حادثه خونین کربلا - تاسوعا و عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام و اسارت خاندان امام به کوفه و شام .
همچنین نقل است که به خلافت رسیدن عثمان، قتل محمد امین برادر مأمون عباسی ، قتل جعفر برمکی و انقراض آل برمک و دولت برامکه، واقعه هولاکو و مستعصم و انقراض دولت بنی عباس در این ماه بوده است.
عروج حضرت ادریس به آسمان ، استجابت دعای حضرت زکریا علیه السلام، عبور حضرت موسی علیه السلام از دریا و غرق شدن فرعونیان در نیل و عذاب اصحاب فیل نیز در ماه محرم رخ داده است.

104798

حالا بیایید با امام حسین بیش‌تر آشنا شویم. ایشان حسین ‌بن علی، امام سوم از امامان دوازده‌ ‌گانه شیعه امامیه و یکی از چهارده معصوم می‌باشد. به اتفاق همه منابع، نام و نسب او حسین ‌بن علی ‌بن ابی‌طالب ‌بن عبدالمطلب ‌ بنهاشم است. جد مادری‌اش پیامبر اکرم (صلی‌ اللّه علیه‌ و آله‌ و سلم)، پدرش امیرمؤمنان علی (علیه‌السلام) و مادرش فاطمه (سلام‌اللّه‌علیها) دختر رسول خداست.

عاشورا


در واقع عاشورا، دهمین روز از ماه محرم در گاه‌شماری هجری قمری، روز مقدس مسلمانان (و عزای شیعیان) است. شهرت این روز نزد شیعیان به دلیل وقایع عاشورای سال ۶۱ هجری قمری است که در این روز حسین بن علی- امام سوم شیعیان - و یاران وی در رویداد کربلا در جنگ با لشکر عمر سعد کشته شدند. شیعیان در این روز سوگواری می‌کنند. اهل سنت روز عاشورا را سالگرد روزی می‌دانند که موسی دریای سرخ را شکافت و خودش و پیروانش از آن عبور کردند و این روز را گرامی و روزه گرفتن در این روز را سنت می‌دانند. روایت دیگر آنستکه کشتی نوح در این روز در جودی قرار گرفته‌ است.

اپلیکیشن‌هایی برای دانلود آهنگ‌های ماه محرم


امروزه با کمک اپلیکیشن‌ها می‌توانیم طیف وسیعی از کارها را انجام دهیم. آن‌ها این امکان را به کاربران می‌دهند تا کارها با سرعت و با حداقل هزینه انجام دهند. این موضوع در مورد دانلود آهنگ‌های محرم نیز صدق می‌کند. با کمک برنامه‌ها می‌توانید این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دردسر انجام دهید. در ادامه این اپ‌ها را برای‌تان لیست کرده‌ایم.

هم‌ نوا


HamNava-Final-11

این برنامه یکی از بهترین نمونه‌های موجود محسوب می‌شود که به‌طور کامل می‌توان نیاز شما را برطرف‌ نماید. در هم نوا بیش‌تر از هزاران نوجه و مداحی جمع‌آوری شده‌اند تا بتوانید بدون مشکل به اخرین آهنگ‌های ماه محرم دسترسی داشته باشید و بهترین آن‌ها را دریافت نمایید. هر سال نیز آرشیو این برنامه کامل‌تر خواهد شد و به‌همین دلیل به یکی از موفق‌ترین‌ها در بازار تبدیل شده است. کار کردن با هم نوا بسیار ساده است و هر کسی قادر به دانلود یا شنیدن آهنگ‌های محرم از مداح دل‌خواه خود است. اما قابلیت‌های هم نوا به این‌جا ختم نمی‌شود. این اپلیکیشن کالکشن کاملی از ویدیوها را نیز برای‌تان تدارک دیده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به کلیپ‌های محرم دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم آن‌ها را دانلود نمایید. پلیر اختصاصی یکی از نقاط قوت این برنامه شمرده می‌شود. این پلیر از فرمت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب دیگر نیازی نیست نگران پخش نشدن موسیقی‌ها باشید. همچنین رابط کاربری هم نوا ظاهر زیبایی دارد و هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. حتی این امکان به شما داده شده تا اقدام به ساخت یک پروفایل شخصی نمایید و پلی‌لیست خود را درج کنید. به این ترتیب سریع‌تر به مداحی‌ها و نوحه‌های مورد نظرتان دسترسی خواهید داشت.

ذاکرین


Zakerin.Madeh.App_86c350fe-45d6-43d9-9128-50c9b77d4185

این اپلیکیشن نیز یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار به‌شمار می‌آید که توانسته نظر کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب نماید. در حقیقت به‌لطف برنامه ذاکرین فرقی نمی‌کند که از چه مداحی خوش‌تان بیاید و به‌دنبال چه نوحه‌ای باشید، در هر صورت قادرید آهنگ دل‌خواه‌تان از مداح مورد نظرتان را پیدا کنید و سپس آن را دانلود نمایید. به‌جرات می‌توان گفت اگر کار کردن با یک اپلیکیشن راحت و ساده باشد، طبیعتا کاربران زیادی خواهد داشت. خوش‌بختانه توسعه‌دهنده ذاکرین نیز این موضوع را درک نموده و برای برنامه خود از یک رابط کاربری ساده و بدون زرق و برق بهره برده است. تجربه کاربری در سطح بالایی قرار دارد و گفتنی‌ست کارها در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شوند. در واقع تنها برخی از اوقات شاهد باگ‌های مختلف هستیم. اما به‌روز بودن برای برخی از کاربران اهمیت بالایی دارد. گروه بزرگی از کاربران در پی این هستند تا به آخرین مداحی‌ها دسترسی داشته باشند و جدیدترین مداح‌ها را دنبال نمایند. این همان چیزی‌ست که در اپ ذاکرین محقق شده است. توسعه‌دهنده برنامه هر چند وقت‌ یک‌بار به‌روزسانی‌هایی برای اپلیکیشن منتشر می‌کند که آرشیو آن را کامل‌تر نموده است. همین باعث شده تا ذاکرین به محبوبیت زیادی دست یابد و نیاز کاربران را برآورده سازد.

خورشید


ir.systemnegar.khorshid_512x512

معمولا بیش‌تر برنامه‌های حوزه مداحی و نوحه تنها یک منظوره هستند. به این ترتیب در این دسته از اپلیکیشن فقط می‌توان آخرین و جدیدترین مداحی‌ها را یافت. ولی دنیای امروز، دنیای دستگاه‌های همه‌کاره و اپلیکیشن‌های راه‌انداز است. در نتیجه باید برنامه‌ای را انتخاب کنیم که طیف وسیعی از نیازهای ما را پوشش می‌دهد. بی‌شک خورشید یکی از همین برنامه‌های کاربردی شمرده می‌شود. این اپلیکیشن در حقیقت یک اپ جامع مذهبی است. این بدان معناست که در آن می‌توانید به دعاهای مختلف و کتاب‌های مذهبی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید. این موضوع باعث جذابیت هرچه بیش‌تر خورشید شده و همین قابلیت‌ها آن را در بین اپلیکیشن‌های محبوب مذهبی قرار می‌دهد. در بخش صوت و تصور این برنامه، می‌توانید به آخرین و بهترین مداحی‌ها دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم اقدام به دانلود آن‌ها نمایید. البته قسمت‌های دیگری نیز مثل سخنرانی و کلیپ وجود دارند که برای مثال با نگاه کردن آن‌ها می‌توانید درس‌های واقعه عاشورا را فرا بگیرید یا سخنرانی‌های گوناگون را تماشا نمایید. لازم به ذکر است تقریبا هر روز آرشیو برنامه خورشید بهبود می‌یابد و از این لحاظ جزو اپلیکیشن‌های برتر به‌حساب می‌آید. ناگفته نماند کار با این برنامه بسیار ساده است. رابط کاربری به‌صورت مدرن و فلت طراحی شده و از این رو چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد.

نوای محرم


com.irangeraf.noheh_bbf39be3-b87e-4d1a-b2d2-8ce9c73cd7e5

معمولا بیش‌‌تر کاربران این اپلیکیشن‌های، صاحبان ایستگاه‌های صلواتی هستند که می‌خواهند جدیدترین و بهترین آهنگ‌های محرم را در ایستگاه‌ خود پخش نمایند. البته بخش بزرگی از یوزرهای این برنامه‌ها این مداحی‌ها را در ماشین‌های خود پلی می‌نماید. پس اگر جزو این دسته از کاربران هستید، ما به شما برنامه نوای محرم را پیشنهاد می‌دهیم. در این اپ هزاران مداحی و نوحه برای‌تان لیست شده‌اند تا با آن‌ها به ایستگاه صلواتی یا ماشین خود حس و حال محرم را بدهید. در نوای محرم شاهد مداح‌های محبوب نیز هستیم و صفحه اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به این ترتیب بدون اتلاف وقت می‌توانید تنها مداحی‌هایی را دانلود کنید که از مداح‌ مورد نظرتان هستند. اما برنامه مذکور تنها به مداحی محدود نمی‌شود. این اجازه به شما داده شده تا به تماشای تصاویری گلجین و چشم‌گیر از واقعه محرم و به‌طور کل ماه محرم بپردازید و حتی قادرید یکی از آن‌ها را به‌عنوان عکس پس‌زمینه گوشی یا تبلت خود انتخاب نمایید. یکی از نقاط قوت نوای محرم، امکان شخصی‌سازی آن است. شما می‌توانید فونت و رنگ برنامه را انتخاب کنید. برای مثال رنگ‌های تیره را برای برنامه انتخاب کنید تا در هنگام شب یا محیط‌های تاریک چشم‌های‌تان آسیب نبینند. رابط کاربری ساده نیز جزو قابلیت‌های جذاب این اپ است. در واقع هر کسی می‌تواند به‌راحتی با نوای محرم مداحی‌های دل‌خواه خود را دانلود نماید. به‌روزرسانی‌های مختلف نیز هر سال (یا در برخی از مواقع هر شش ماه) منتشر می‌شوند تا آرشیو این برماه کامل‌تر گردد و به جدیدترین آهنگ‌های ماه محرم دسترسی داشته باشید. گفتنی‌ست اپلیکیشن مذکور بیش‌تر از هزاران بار دانلود شده است و طرفداری زیادی دارد.

عبرات


ir.hamipardaz.co.moharam951_512x512

این اپلیکیشن نیز توانسته نظر کاربران زیادی را به‌سمت خود جلب نماید و تا حالا بیش‌تر از صدها بار (تنها از یک مارکت) دانلود شده است. رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب باعث شده تا بتوانید به سرعت به مداحی‌ها و آهنگ‌های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. در حقیقت نیازی نیست دانش خاصی برای استفاده از برنامه داشته باشید و هر کسی و با هر سن و علاقه‌مندی‌هایی می‌تواند با این اپ کار کند و مداحی‌ها را دانلود نماید. عبرات یک بانک جامع و کامل نوحه‌ها و آهنگ‌های مذهبی شمرده می‌شود که مطمئن باشید نیاز شما را برطرف خواهد کرد. طیف وسیعی از مداحی‌ها در اختیارتان قرار دارند و از طرفی مداح‌های مختلف نیز در دسترس‌تان قرار گرفته تا سریعا به خواسته خود برسید. اما ویژگی‌های عبرات به این‌جا ختم نمی‌شود. توسعه‌دهنده اپلیکیشن مذکور مجموعه‌ای از زیارت‌های مخصوص ماه محرم را در برنامه گنجانده است تا نیازی به دانلود اپ‌های زیارت و دعا نداشته باشید و کارتان را با عبرات به پایان برسایند. حجم کم نرم‌افزار این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نگرانی از پر شدن حافظه داخلی گوشی‌تان از عبرات بهره ببرید. البته این در صورتی‌ست که نخواهید آهنگ‌های زیادی را دانلود کنید. در این صورت حتما باید اقدام به خرید یک کارت حافظه نمایید. امید می‌رود برای این برنامه به‌روزرسانی‌های متعددی نیز در آینده منتشر شود تا باگ‌ها برطرف گردد و مداحی‌های جدیدتر افزوده شود.

بکاء


ir.bokae.bokae_512x512

اگر می‌خواهید یکی از برترین برنامه‌های حوزه آهنگ‌های ماه محرم و یا در کل مذهبی را دانلود کنید، حتما به فکر دریافت بکاء باشید. این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیاری را میزبانی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید کارهای مورد نظرتان را سریع‌تر و بهتر از گذشته انجام دهید. برای مثال لیست کامل و جامعی از آخرین و برترین مداحی‌ها گردآوری شده تا قادر باشید سریعا به آهنگ‌های دل‌خواه دسترسی داشته باشید. مداح‌های محبوب و معتبر ایران و جامع اسلامی در دسترس‌تان قرار دارند تا بتواند مداحی‌های آن‌ها را دانلود نمایید. چیزی که بکاء را از بیش‌تر رقبای خود متمایز می‌کند، رابط کاربری فلت و ساده آن است. این نوع زبان طراحی باعث ساده‌تر شدن روندهای اپلیکیشن می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید سریع‌تر به خواسته خود برسید. فرقی نمی‌کند که به تکنولوژی علاقه‌مند باشید یا خیر؛ در هر صورت می‌توانید با برنامه بکاء کار کنید و مداحی‌ها را دریافت نمایید. قابلیت سرچ نیز فراهم شده تا در آهنگ‌های برنامه به جست‌وجو بپردازید. خوش‌بختانه توسعه‌دهنده بکاء تقریبا هر چند ماه به‌روزرسانی‌هایی برای این برمانه منتشر می‌کند تا آرشیو برنامه کامل‌تر شود و قابلیت‌های بیش‌تری به آن افزوده گردد. با این‌که بکاء یک اپلیکیشن نوظهور شمرده می‌شود، با این همه توانسته نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید و امتیاز بالایی را در مارکت‌های مختلف کسب کند. برنامه مذکور تنها به مداحی و نوجه ختم نمی‌شود و به‌لطف آن قادرید به بخش‌هایی از قرآن و دعاهای مختلف دسترسی داشته باشید. از این رو دیگر نیازی نیست اقدام به دانلود دیگر اپ‌ها کنید. از قلم نیفتد بکاء حجم بسیار کمی دارد و حافظه زیادی از گوشی‌تان را اشغال نمی‌کند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

دانلود اینستاگرام برای ویندوز

اینستاگرام برای ویندوز نیز همانند گوشی های هوشمند قابل نصب و استفاده می باشد. این روزها استفاده از شبکه های اجتماعی...

دانلود رایگان کتاب

دانلود رایگان کتاب یکی از راه هایی است که می توان توسط آن اطلاعات زیادی در هر زمینه ای کسب کرد. البته از طرق دیگر...

دانلود تصاویر با کیفیت به صورت رایگان

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک عکس خاص باشید. مثلاً عکسی مربوط به یک مکان دیدنی و یا یک موضوع خاص...

دانلود بازی برای کامپیوتر + محبوب ترین بازی های کامپیوتری

امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان وقت خود را صرف انجام بازی های کامپیوتری میکنند. صرف وقت برای بازی های کامپیوتری...

معرفی 5 سایت برتر دانلود بازی اندرویدی - Android Game download

اگر شما هم از علاقمندان بازی های اندرویدی هستید حتما برایتان پیش آمده که قصد نصب یک اپلیکیشن یا بازی اندرویدی خاص...

بهترین سایت های دانلود بازی

عصر حاضر، عصر تکنولوژی است. در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی بوده ایم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی،...

بهترین سایتهای دانلود کدامند؟

  با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در عصر حاضر و نیاز بشریت به استفاده از وسایل دیجیتالی و ارتباط جمعی،...

دانلود تصویر و ویدئو از اینستاگرام

روش های دانلود تصویر و ویدئو از اینستاگرام از جمله سوال های بسیار مهمی می باشد که شاید شما نیز با آن برخورد کرده...

برترین پلتفرمهای دانلود بازی ویژه اندروید در سال 2019

شاید شما هم یک گیمر حرفه‌ای هستید که همیشه از جدیدترین بازیهای تولید شده یا آپدیتهای جدید بازیها باخبرید. شاید...

معرفی اپلیکیشنهای ویژه محرم

محرم سال 1398 هم از راه رسید. هر ساله در  دهه  اول محرم هر شب مراسمی برای سوگواری و عزادارای امام حسین (ع) و یارانش در...

سایت‌ های دانلود آهنگ جدید

سایت‌ های دانلود آهنگ جدید می‌توانند دسترسی ما را به آهنگ‌های جدید خوانندگان مورد علاقه بیشتر کنند. در این سایت...

خرید اینترنتی وسایل هیئت ویژه عزاداری محرم

با نزدیک شدن به شروع ماه محرم بازار خرید و فروش لوازم و تجهیزات عزاداری نیز رونق می‌گیرد. در شهر‌های کوچک با صرف...

بهترین سایت های دانلود نوحه و مداحی محرم

ماه محرم ماه محرم یا محرم الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) می باشد که این ماه پیش از اسلام در دوران جاهلیت...

عکس پروفایل ویژه محرم

,محرم, نخستین ماه در تقویم قمری و به اعتقاد مسلمانان از جمله ماه های حرام است. در دوران پیش از اسلام، جنگ و خونریزی...

محرم 98 چه تاریخی شروع میشود؟

محرم 98 مانند سالهای قبل برای مسلمانان و بسیاری از ادیان دیگر از ارزش و احترام بسیار زیادی برخوردار می باشد و افراد...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد