جستجو

درج آگهی ملک در سایت

(12 رای)
به روز رسانی: 11 آبان 1398 ساعت 15:45:06
تاریخ ثبت: 24 مهر 1398 ساعت 00:38:21
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19694
65

در عصر حاضر با توجه به شلوغی، ترافیک و کمبود وقت، همه مردم می خواهند در کمترین زمان بتوانند با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنند. پس زمان آن رسیده که شما هم به تبلیغات آنلاین روی بیاورید.

در این مقاله سعی شده نکاتی که برای درج آگهی ملک در سایت باید رعایت شود را مورد بررسی قرار دهیم. قبل از هرچیزی باید به کیفیت ملکی که قرار است آن را آگهی کنیم توجه شود. چون بعضی از املاک با توجه به شرایط و قیمت، ارزش آگهی دادن در سایت را ندارند. هر مشاور املاکی باید روش های لازم برای درج آگهی ملک در سایت را از قبل آموخته باشد. زیرا برای پاسخ به آگهی منتشر شده در وب سایت چندین روش مختلف وجود دارد. ما در این مقاله نکته هایی که در درج آگهی ملک در وب سایت باید رعایت شود و به موفقیت یک مشاور املاک کمک می کند را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. قیمت های کارشناسی شده را برای ملک در نظر بگیرید و از دادن قیمت های نجومی و نامناسب پرهیز کنید.

  2. سعی کنید تمام شرایط برای خرید و فروش ملک را از قبل آماده کرده باشید.

  3. حتماً قبل از انتشار آگهی برای خرید و فروش ملک اگر نواقصی دارد آن را برطرف کنید.

  4. حتماً از ملکی که آگهی داده اید بازدید کرده باشید تا آن ملک نظر شما را هم جلب کرده باشد. در این صورت راحت تر می توانید آن را به فروش برسانید.

  5. بهتر است قبل از انتشار آگهی، ملک مورد نظر در حالت تخلیه باشد.

  6. سعی کنید در زمان پاسخ گویی به آگهی، از نظر فیزیکی و روحی آمادگی لازم را داشته باشید و با گشاده رویی جواب مشتریان خود را بدهید. این امر در جلب اعتماد مشتری به شما کمک می کند. فقط به سوال های مشتریان جواب ندهید، زیرا در این صورت یک مکالمه کوتاه مدت خواهید داشت. سعی کنید هوشمندانه رشته کلام را از مشتری بگیرید.

  7. هیچ وقت به صورت تلفنی آدرس را در اختیار مشتریان خود قرار ندهید، این امر به سایرین این پیغام را می دهد که شما در این زمینه بی تجربه هستید. سعی کنید هیچ گاه بدون هماهنگی با مالک و یا مستاجر ساکن در ملک برای بازدید با مشتری به آن ملک نروید و هماهنگی را از قبل انجام داده باشید.

  8. سعی کنید در روز اول آگهی چند ملک مناسب و مشابه با خواسته مشتری در دست داشته باشید تا بتوانید به نیازهای مشتری خود پاسخ بدهید.

  9. مشاور املاک باید با آرامش به سوالات مشتریان خود پاسخ بدهد. بهتر است در روز اول آگهی محل کار خود را ترک نکنید و صبح روز بعد کمی زودتر به محل کار خود بازگردید. زیرا ممکن است تعدادی از مشتریان، آگهی ملک را در طول شب رؤیت کرده باشند و شاید بخواهند فردا صبح تماس بگیرند.

  10. صحبت با مشتری باید با انگیزه و امید باشد. نباید با بی انگیزگی، سردی، توهین و تحقیر صحبت کنید. این امر باعث سلب اعتماد مشتریان نسبت به شما می شود. به عنوان مثال زمان صحبت کردن با مشتری چیزی نخورید. از جویدن آدامس جداً خودداری کنید. باصدای بلند و یا خیلی آرام صحبت نکنید. از دو پهلو صحبت کردن جداً خودداری کنید زیرا باعث عصبانیت مشتری می شود.

  11. در روز پاسخگویی به مشتریان از سالم بودن خطوط تلفن، کاملاً مطمئن باشید و از کیفیت صدای تلفن خود اطمینان کامل حاصل کنید.

  12. از درگیری با مشتری خود بپرهیزید و وعده های دروغی به آنها ندهید.

  13. برای قرار دادن آگهی جدید عجله نداشته باشید. صبر کنید تا تمام مشتریان از طریق آگهی فعلی جذب بشوند. با این کار انرژی کارمندان آژانس هم هدر نمی رود. با این کار، شما شناخت لازم از بازار، توانایی مشتریان و ظرفیت سرمایه گذاری در این منطقه را بدست می آورید. بعد از به سر و سامان رسیدن این مشتریان شما می توانید آگهی جدید را قرار دهید.


در این قسمت به بررسی نکاتی که باعث می شود آگهی های خرید و فروش خانه تان نتیجه بخش باشد می پردازیم:

املاک-کارشناسی-قیمت-ملک

  1. عکس دار بودن آگهی: بر طبق آمار 95% از خریداران در مدت زمان 20 ثانیه فقط به عکس های آگهی دقت می کنند. بنابراین اگر در این مدت زمان توانستید توسط عکس ها توجه مشتریان را جلب کنید آنها تصمیم می گیرند تا آگهی را باز کنند. چند نکته که در عکس برداری به شما کمک می کند:



  • بهتر است که زمان مناسبی را برای عکس برداری انتخاب کنید. بهترین زمان در طول روز است که نور به اندازه کافی وجود دارد.

  • انتخاب زاویه عکس بسیار مهم است. از زوایایی مختلف خانه عکس تهیه کنید.

  • کیفیت عکس باید بالا باشد. عکس های بی کیفیت برای مشتریان خوشایند نیست.

  • از دوربین عکاسی استفاده کنید.

  • اگر توانایی مالی کافی دارید از عکاسان حرفه ایی برای عکس برداری استفاده کنید. در غیر این صورت با گوشی همراه خود عکس ها را تهیه کنید.



  1. آگهی با تیتر جذاب و مخاطب پسند بنویسید: داشتن یک تیتر خوب یکی از عوامل محرک برای مشتریان محسوب می شود. به این مثال دقت کنید: فروش آپارتمان های شیک، با بهترین قیمت ممکن. بنابراین بعد داشتن عکس های با کیفیت نوشتن یک تیتر جذاب هم به همان اندازه باعث جذب مخاطب می شود. سعی کنید که تیترهای شما اغراق آمیز نباشد و با توجه به موقعیت واقعی آپارتمان بهترین تیتر را بنویسید. زیرا آگهی های اغراق آمیز باعث می شود تصور مشتری با واقعیت متفاوت باشد و بعد از بازدید از خانه از خرید آن منصرف شود.

  2. استفاده از کلمات تخصصی در حوزه املاک: توضیحات آگهی در مورد ملک، بعد از دو گزینه بالا بسیار حائز اهمیت است. داشتن آگهی های کامل باعث جذب مشتری بیشتری می شود. بهتر است داخل آگهی تمام مشخصات و امکانات خانه را به طور کامل ذکر کنید. استفاده از کلمات کلیدی مانند: مصالح عالی، چشم انداز زیبا، داشتن آسانسور و ... به شما کمک زیادی می کند. زیرا هر چه توضیحات آگهی شما بیشتر و کامل تر باشد، حس اعتماد بیشتری را به مشتری خود می دهید.

  3. تمامی راه های ارتباطی خود را وارد کنید: با این کار شما به مشتریان خود اجازه می دهید تا با هر کدام از این راه های ارتباطی که در اختیار دارند با شما در تماس باشند. با توجه به دنیای امروزه و اینکه هر فردی بنا بر سلیقه شخصی خود عضو یکی از شبکه های اجتماعی است، لازم است که شما در تمام شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و با این کار شانس خود را برای پیدا کردن مشتری واقعی افزایش بدهید.

  4. ثبت آگهی با قیمت قابل قبول: درست است که شما برای ساخت خانه هزینه زیادی را پرداخت کرده اید و الان توقع سود کردن را دارید، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر واقعاً قصد فروش مسکن خود را دارید باید با توجه به شرایط موجود و قیمت های بازار، ملک خود را قیمت گذاری بکنید. بنابراین اگر تمام نکات بالا را رعایت کرده اید ولی هنوز هم مشتری ندارید، بهتر است که به قیمت درج شده در آگهی نگاهی دوباره بیندازید.

  5. تهیه ویدیو: شما می توانید با استفاده از دوربین گوشی خود یک ویدیو از ملک مورد نظر تهیه کنید. شما از این ویدیو می توانید به عنوان یک ابزار کلیدی برای بازاریابی استفاده کنید.

  6. ارائه تور مجازی برای مشتریان: یک مشاور املاک می تواند با یک تور مجازی کوتاه در خانه، نظر مشتریان خود را جلب کنند. امروزه برخی از آژانس های املاکی از این گزینه استفاده می کنند. شما می توانید به کمک یک دوست برای فیلم برداری با استفاده از گوشی شخصی خودتان و یا یک فیلم بردار حرفه ایی یک تور مجازی برای نشان دادن ویژگی های خانه تهیه کنید. این کار توجه مشتریان را به خود جلب می کنند.

  7. استفاده از مشوق ها: یکی از راه های متقاعد کردن مشتریان این است که ملکی را که خریداری می کنند، ارزش پول بیشتری برای آنها به ارمغان بیاورد. این یک روش است که توسط سازندگان و مشاوران املاک به طور آزدانه اعمال می شود. به عنوان مثال سازندگان می توانند خدمات بهتری مانند گارانتی ساختمان، ضد آب کردن، سان روف و یا انرژی خورشیدی و ... را ارائه بدهند و از این طریق مشتریان خود را برای خرید، تشویق کنند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد