جستجو

راهکار های جدید تبلیغات

(14 رای)
به روز رسانی: 12 مهر 1399 ساعت 22:01:58
تاریخ ثبت: 12 مهر 1399 ساعت 22:01:58
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38960
کلمه ی "تبلیغات" چه چیزی را به یاد شما می اورد ؟ تا چند ساله پیش جواب این سوال تبلیغات روی بیلبورد های سطح شهر و یا تبلیغات تلویزیونی رو به ذهنمون میاورد ولی امروز به لطف پیشرفت سریع و چشمگیر علم و تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی ، راهکار های تبلیغاتی جدید زیادی برای تبلیغات ایجاد شده که علاوه بر به صرفه و کم هزینه بودنشون ، بازده خیلی بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی دارند .
1) اینستاگرام :
اگر شما هم از طرفدارای این شبکه مجازی باشید بدون شک بارها با تبلیغاتی که صفحه های مختلف به اشتراک میگذراند مواجه شدید . اولین توصیه ما به شما برای عقب نماندن از قافله و استفاده از این موقعیت فوق العاده ای که این برنامه مهیا کرده ، ایجاد صفحه ی مخصوص کسب و کارتون هست . مهم نیست کارتون چقدر کوچک و یا بزرگه و یا تو چه حیطه ای مشغول هستید ، گستردگی مخاطبان این شبکه ی اجتماعی بستر مناسبی رو برای تبلیغات هر بیزینسی ایجاد کرده . علاوه بر نمایش خدماتتون و نمونه کارهاتون در پبج کاریتون ، میتونید کارتون رو از طریق صفحات پر بازدید با فالوورای زیاد و یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر ها ) تبلیغات موثری داشته باشید .

advertising

2) پاپ آپ :
مطمئنا بارها وقتی که از سایتای مختلف بازدید میکردید اون صفحات کوچکی که گوشه و کنار سایت درمورد کالا ها و خدمات مختلف تبلیغ میکردند دیدید . این تبلیغات با هزینه ی کم توجه مخاطبتون رو جلب میکنه . موقع استفاده کردن ازین روش تبلیغاتی جدید به مخاطبان اون سایت توجه کنید ، هرچی افرادی که ازون سایت بازدید میکنن به خدمات و کالا های شما نیاز بیشتری داشته باشند تبلیغات پربازده تری خواهید داشت .
3) ایمیل :
این روش از بهترین روش های تبلیغاتی نوین هست که در سال های اخیر ایجاد شده . این نوع تبلیغات که بسیار کم هزینه و فوق العاده موثره به سادگی هم قابل اجراست . اولین قدم برای این تبلیغات دسترسی به ادرس ایمیل مشتریانتون هست که میتونید از راه های مختلفی به دست بیارید . مثلا اگر سایت دارید وقتی بازدید کننده وارد میشه ادرس ایمیل رو ازش بخواهید اگر سایت ندارید بهتون پیشنهاد میکنم فرمی تهیه کنید که از مشتریانتون اطلاعاتی مثل اسم ، تاریخ تولد ، ایمیل ، شماره ی موبایل و نحوه ی اشناییش با شما رو درخواست کنید . این فرم مزیت های متعددی داره که ایمیل های تبلیغاتی فقط یکی از اون ها است .( مزایای فوق العاده ی دیگر این فرم رو در قسمت های بعدی متوجه میشوید.) علاوه بر راه هایی که گفته شد ، با صرف کمی هزینه میتونید لیستی از ایمیل های فعال رو بخرید و یا حتی تبلیغات ایمیلی خودتون رو به متخصصین این حوزه بسپارید .
دومین قدم فرستادن ایمیل برای لیست مخاطبینتون هست . این ایمیل ها می تونه شامل تخفیف های فصلی ، اعلام امکانات جدیدی که به خدماتتون اضافه کردید و ... باشه .
4) وبسایت های تخفیفی :
روش تبلیغاتی و جذب مشتری از طریق انواع تخفیف های فصلی ، مناسبتی و... یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین راه های تبلیغ است . امروزه با ایجاد سایت هایی که خدمات و کالاهایی که تخفیف دارند رو به مشتریان معرفی میکنه این کار بسیار راحت تر و به مراتب پر بازده تر شده است . اگر قصد تخفیف گذاشتن دارید مطمئن شوید که از این سایت ها برای مطلع کردن مشتریان استفاده میکنید . نکته ی جذاب این نوع تبلیغات این است که حتی اگر بازدید کننده ی سایت تمایلی به استفاده از محصول و خدمات شما نداشته باشه ، صرف دیده شدن آگهی شما خود نوعی تبلیغ است.
5)پیامک های تبلیغاتی :
تحقیقات انجام شده نشون میدهند که حدود 95% از پیامک ها ، خوانده میشوند !!! چه موقعیتی بهتر از این ؟ شانس دیده شدن تبلیغات از راه پیامک ها واقعا وسوسه انگیزند . این بازدهی شگفت انگیز درحالیه که هزینه ی زیادی هم نداره . این کار رو میتوانید با استفاده از پنل های ارسال پیامک تبلیغاتی انجام بدهید

SMS-advertising
6)متعهد کردن مشتری :
با پیشرفت علم روانشناسی روش های تبلیغاتی جدیدی از طریق تاثیر گذاری بر مردم و ناخودآگاه انها ایجاد شده است که تاثیر ان از هرنوع تبلیغات دیگر بیشتر ، با دوام تر و کم هزینه تر است . یکی از این روش ها ایجاد رابطه ای متقابل با مشتری است. ما معمولا برای خرید لباس ، غذا ، میوه و ... به یک جای مشخصی میریم . ویژگی مشترک تمام اون جاهای مشخص حسیه که ما به اونها داریم . سوال اینجاست که چجوری این حس رو برای مشتریامون بوجود بیاریم ؟ از طریق برقراری ارتباط دو طرفه ! مثلا با پیامک تبریک روز تولد ، عید و دیگر مناسبت ها . یا حتی با دادن یک هدیه (حتی خیلی کوچک) برای تشکر کردن از خرید مشتری . فقط با چندبار تکرار از اثر فوق العاده ی این روش شگفت زده میشوید . حتما میپرسید که این چجوری میتونه تبلیغات مناسبی باشه ؟ جواب ساده است ! اگر درکنار این روش برندینگ مناسبی هم داشته باشید ، هریک از مشتری های شما در حکم یک بازاریاب حرفه ای و یا بیلبورد تبلیغاتی برای شما عمل میکنند . فراموش نکنید که هیچ تبلیغاتی بهتر از کیفیت و صداقت شما نیست .
7)برندینگ :
امروزه اهمیت و تاثیرات برندینگ برای همه اشکار است . ناخوداگاه ما تمایل دارد باور کند که اگر محصولی که خریداری میکنیم متعلق به برند مشخصی باشد ، کیفیت ان نیز بهتر است .این روش تبلیغی جدید درواقع یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت روی خودتان است. با این روش تمام کیفیت و زحماتی که در طی سال های متمادی میکشید ، به اسم برندتان ثبت می شود و وفاداری مشتریانتان را به همراه خواهد داشت . در این روش تبلیغاتی جدید انچه اهمیت دارد ، کیفیت محصول و خدمات شما است وگرنه تاثیرش برعکس خواهد شد !
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد