جستجو

فروشگاه ساز رایگان

(13 رای)
به روز رسانی: 13 بهمن 1398 ساعت 14:16:58
تاریخ ثبت: 12 دی 1398 ساعت 02:43:10
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23484
3qeo4bayxyoy

با افزایش روزافزون کاربران اینترنت و افزایش نیاز آنان به امکانات بیشتر در فضای مجازی، یکی از اصلی ترین دغدغه های کسانی که قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را دارند، انتخاب بهترین فروشگاه ساز رایگان است.

در این مقاله سعی می کنیم بهترین فروشگاه سازهای رایگان فارسی را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما صاحب کسب و کار سنتی هستید و می خواهید از فضای سنتی کسب و کار خود فاصله گرفته و به سمت کسب و کارهای اینترنتی بروید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

اما بهتر است قبل از معرفی بهترین فروشگاه سازهای رایگان، به نکاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی، از فروشگاه ساز رایگان، ممکن است به آن نیاز داشته باشید را بیان کنیم.

جالب است بدانید در کشور ایران نزدیک به 45 میلیون کاربر اینترنتی وجود دارد که هر یک از این کاربران در اینترنت مشغول جستجوی مطالب و محصولات متنوع و جدید هستند. بنابراین می توان گفت وجود این مقدار زیاد کاربر فعال در اینترنت یعنی داشتن یک بازار بالقوه که شما می توانید محصولات و خدمات خود را با این کاربران به اشتراک بگذارید و می توانید سهم بزرگی از این جامعه مجازی را به خود جذب کنید. به عنوان مثال می توان به دیجی کالا و بامیلو اشاره کرد که سهم عمده مشتریان خرید اینترنتی در ایران را به خود اختصاص داده اند.

بنابراین باید یک استراتژی درست و اصولی را پیروی کنید و بعد از بررسی امکانات و سرمایه گذاری مالی که قادر به تأمین آن هستید هر یک از فروشگاه سازها که می تواند به ساخت فروشگاه اینترنتی شما کمک کند را انتخاب کنید.

1-میزان هزینه ای که می توانید تأمین کنید

باید توجه داشته باشید در ساخت فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه سازها باید به میزان هزینه توجه داشته باشید. بحث در مورد هزینه یکی از دغدغه های اصلی است. برخی از فروشگاه سازها به صورت رایگان هستند و برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود نیاز به پرداخت هزینه ندارید. اما اگر نیاز به استفاده از امکانات خاص مانند تغییر قالب فروشگاه داشته باشید باید هزینه ای پرداخت کنید. شاید در بعضی از فروشگاه سازها این هزینه کمتر باشد ولی در این فروشگاه سازها باید چندین برابر هزینه کنید.

2-میزان امنیت آن به چه اندازه است

امنیت یک مقوله نسبی است و نمی توان به طور کامل گفت که یک سیستم دارای امنیت 100 درصد است. زیرا امکان آن وجود دارد که فروشگاه ساز شما ایمن باشد ولی با انجام اشتباهاتی که سهواً آنها را انجام داده اید باعث هک شدن سایت خود شده باشید. داشتن امنیت بالا و استفاده از موارد امنیتی خود یکی از مهم ترین عوامل یک فروشگاه ساز است. در حالت پیش فرض موارد امنیتی در یک فروشگاه ساز لحاظ شده است، اما برای استفاده از امنیت بالاتر بهتر است از راه کارهای امنیتی سیستم استفاده کنید تا از هک شدن سایت خود تا حد امکان جلوگیری کنید.

3-چه محصولی را به فروش می رسانید؟

شما در یک فروشگاه اینترنتی می توانید دو نوع محصول را به فروش برسانید:

  1. محصولات فیزیکی

  2. محصولات دانلودی و مجازی


خوب است بدانید فروشگاهی که در آن محصولات به صورت دانلودی به فروش می رسد با فروشگاهی که در آن محصولات به صورت فیزیکی است و باید به صورت ارسال با پست به دست خریدار برسد، کاملاً متفاوت هستند و باید از سیستم های فروشگاه ساز متفاوت استفاده کنند.

4- آیا پشتیبانی فروشگاه ساز مهم است؟

پشتیبانی فروشگاه ساز یکی از مهم ترین بخش های آن است. یعنی هر مقدار که برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود هزینه کرده باشید و وسواس به خرج دهید اگر از پشتیبانی برخوردار نباشید یا پشتیبانی ضعیفی داشته باشید ممکن است سایت شما تعطیل شود. بنابراین اگر پشتیبانی مناسبی نداشته باشید با ایجاد کوچکترین مشکلی سایت شما از دسترس خارج می شود یا مناسب عمل نمی کند.

5- میزان سئو فروشگاه ساز چقدر است؟  

سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت است و توجه به آن برای تمامی افراد از تازه کارها گرفته تا افراد با سابقه و قدیمی پوشیده نیست. همه ی افرادی که در این زمینه فعالیت دارند در مورد اهمیت این موضوع اتفاق نظر دارند و تلاش دارند با حفظ و رعایت اصول سئو سایت بهترین بازدهی را داشته باشند.

امروزه دیگر لازم نیست صاحبان کسب و کار برای تبلیغات هزینه های هنگفتی را در نظر بگیرند در واقع امروزه می توان با یک استراتژی درست برای کسب و کار اینترنتی خود و استفاده از آن، سایت خود را در نتایج بالا قرار داده و میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید.

هر ساله فاکتورهای سئو گوگل در حال تغییر و تحول است. شاید در همین لحظه الگوریتم های گوگل در حال تغییر و یا اینکه الگوریتم جدید در حال تولد باشد. بنابراین اگر شما آشنایی بهتری نسبت به این الگوریتم ها داشته باشید می توانید به راحتی در کسب و کار خود پیشرفت کنید. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی بهتر باید به همین منوال عمل کنید و محتوای محصولات خود را بر اساس سئو تنظیم کنید.

6- میزان فراوانی قالب تا چه اندازه است؟

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید فراوانی قالب است. برخی از فروشگاه سازهای فارسی دارای قالب های فراوانی هستند و برای افزایش قابلیت ها، نیازی به صرف هزینه های بالا نیست.

بنابراین هر چه شما انتخاب های بیشتری در زمینه قالب برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید و بتوانید با کمترین هزینه یا حتی بدون پرداخت هیچ هزینه ای برخی از امکانات آن ها را در سایت خود اضافه کنید بهتر است.

7-آیا فروشگاه ساز می تواند در آینده به طور مناسب کار کند؟

زمانی که می خواهید یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید به فکر آینده باشید. برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شما به تجربه دیگران نیازمند هستید باید بدانید فروشگاه ساز انتخاب شده به چه تعداد بازدید کننده می تواند پاسخگو باشد و یا اینکه چند مشتری به طور همزمان قادر به خرید هستند.

در واقع این شما هستید که باید استراتژی درست را انتخاب کنید و نسبت به آینده دید درستی داشته باشید و بدانید با بالا رفتن درخواست، تعداد فروش، تعداد کاربران و غیره مشکلی در فروشگاه ساز شما پیش نخواهد آمد.

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه ساز های اینترنتی می پردازیم:

فروشگاه ساز sellfree.ir

سایت دارکوب فعالیت خود در سال 1381 در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت آغاز کرده است. باید به این نکته توجه داشته باشید بهتر است طراحی سایت خود را زیر نظر متخصص با تجربه انجام دهید. برای اینکه بتوانید فروش خوبی از طریق وب سایت خود داشته باشید باید طراحی و ساخت سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت واگذار نمایید طراحی سایت نیازمند تجربه و تخصص فراوان است.

فروشگاه ساز رایگان دارکوب با اتکا به سیستم پشتیبانی بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته خود می تواند طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به این مجموعه واگذار نمایید.

برای انتخاب یک نرم افزار فروشگاه ساز باید ابتدا امکانات و قابلیت های نرم افزار ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و بعد فروشگاه ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فروشگاه ساز وبزی

یکی از مهم ترین مزیت های این وب سایت این است که نیازی به دانش کد نویسی برای طراحی قالب ندارد. شما می توانید مانند نرم افزار فتوشاپ برای نمایش محتوای دلخواه خود مکان مناسب و دلخواه را انتخاب کنید و هر محتوا را در جای مناسب قرار دهید و قالبی مناسب با نیاز خود طراحی کنید.

همچنین مواردی مانند سرعت لود بالا سایت، پنل مدیریت ساده و کاربر پسند و غیره باعث شده است که شما بتوانید به راحتی به وب سایت وبزی اعتماد کنید. وبزی یک سایت ساز است که شما می توانید از آن برای ساخت انواع وب سایت استفاده کنید.

فروشگاه ساز ایران سرور

این فروشگاه ساز در زمینه خدمات میزبانی و هاستینگ فعالیت دارد. این سایت ساز بر اساس سیستم محتوای وردپرس طراحی شده است و کلیه امکاناتی که از یک سایت وردپرسی انتظار دارید در این سایت نیز قابل استفاده خواهد بود.

جالب است بدانید و استفاده از وردپرس یکی از مزیت های این سایت از نظر سئو سایت است، به این دلیل که سئو وردپرس در بین سیستم های سایت ساز از بیشترین انعطاف برخوردار است.

یکی دیگر از مزیت های ایران سرور تنوع قالب است و شما می توانید از بین ده ها قالب شخصی، شرکتی، فروشگاهی، خدماتی و غیره یکی  از آنها را انتخاب کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

خداحافظی با سماور و کتری با ورود چای ساز سلطان به بازار

چای ساز سلطان، با به کارگیری سیستم‌های نوین و طراحی دقیق، طعم و عطر دل‌انگیز چای را به شما هدیه می‌دهد.

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد