جستجو

لیست بهترین پیج های اینستاگرام‌ برای تبلیغات

(12 رای)
به روز رسانی: 03 بهمن 1398 ساعت 20:31:23
تاریخ ثبت: 23 دی 1398 ساعت 02:19:02
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24002
در سال 2010 برنامه ای مشهور و قدرتمند به نام اینستاگرام منتشر شد که با جذب تعداد زیادی کاربر در سطح جهان گسترش پیدا کرد. اینستاگرام روزانه با ثبت نام بیش ازمیلیون ها کاربری تبدیل به یکی از معروفترین بسترهای تبلیغاتی شد.

بعد از اینکه کوین اینستاگرام را راه اندازی کرد و توسعه داد  اکنون دارای بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که روزانه حدود یک ساعت از این برنامه استفاده می کنند. محبوبیت Instagram اجازه می دهد تا بسیاری از مارک ها ارتباط عاطفی با یک سری از مخاطبان ايجاد كنند و برخی از اين برندهای تجاری از لحاظ جذابیت و ارتباط با  کاربراني كه دارای ده ها ميليون فالوور هستند بسيار موفق هستند.

از آنجا که اهمیت بازاریابی و تبلیغات بسیار گسترده شده است و نیاز است که برای تبلیغات در اینستاگرام پیج‌های معتبر با بیشترین فالوور را بشناسید. ما به شما کمک خواهیم کرد که به هدفتان در این مسیر برسید.

معروفترین پیج های اينستاگرام با بيشترين فالوور

  1. Instagram

  2. Cristiano

  3. Selenagomez

  4. therock

  5. Verified

  6. National Geographic

  7. Nike

  8. Real Madrid


Instagram

تعداد فالوئر: 246 میلیون

Instagram یک پیج عالی با بیشترین فالوور از سرتاسر جهان است. در این پیج شما می توانید به تبلیغ برند خود بپردازید و نهایت استفاده را ببرید.  Instagram با به تصوير كشيدن و  انتشار محتاطانه محتوای کاربران بر روی پروفایل خود، نشان می دهد که فالوور خود را که مردم عادی هستند، می توانند پتانسیل خلاق و هنری خود را بر روی پلت فرم ببینید. این حساب، برندها و کاربران عادی اينستاگرام را تحت تاثير قرار ميدهد تا وقت و تلاش لازم را برای جذب محتوا بصری داشته باشند تا سريع توجه مخاطبان را جلب کنند.

اينستاگرام در پیج خود از داستان ها و نمایش IGTV در زمينه تبليغ افراد مشهور گرفته تا حیات وحش و سایر موضوعات مرتبط با فرهنگ فعالیت می کند . آنها محتوای اصلی بخشي از سريال را پست می کنند، اما پست ها از ديدگاه بيننده ها بيشتر یک داستان است تا یک آگهی تبليغاتی، از اين رو موجب علاقه بیشتر براي نمایش می شود.

پیج Instagram

کریس رونالدو

تعداد فالوور: 166 ملیون

کریستین رونالدو دومین پیج اینستاگرام در بین رقبا است که بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده است. رونالدو با انتشار 2518 عکس در چند سال اخیر چیزی حدود 166 میلیون فالوور جذب کرد که به نوبه خود یکی از بزرگترین صفحات تبلیغاتی محسوب می شود. رونالدو با انتشار عکس های خود و گردشگرها و شکم گردی هایش توانسته به شهرت فوق العاده ای در اینستاگرام برسد.

سلناگومز

تعداد فالوور : 150 ملیون

بعد از پیج رونالدو سلنا گومز با 150 میلیون فالوور توانست رتبه سوم اینستاگرام را در تبلیغات به خود اختصاص دهد. این بازیگر مشهور و محبوب بیش از 1420 پست در پیجش منتشر کرده که بیشتر این عکس ها مربوط به خودش است. او فقط 37 دنبال کننده دارد.

Instagram سلناگومز

اینستاگردی با دواین جانسون

تعداد فالوور : 142

چهارمین صفحه پر بازدید اینستاگرام با حدود ۱۴۲ میلیون فالوور در اختیار یکی از شخصیت های معروف فیلم های پلیسی و حادثه ای و از بدنساز های مطرح سالهای اخیر، دواین جانسون است که به صخره ملقب بوده و به همین خاطر، نام صفحه خود را THE ROCK گذاشته است. دواین ظرف ۶ سال اخیر بیش از ۴۲۵۵ عکس در اینستاگرامش گذاشته که بسیاری از آن ها به گوشه هایی از فیلم ها، سفرها و سبک زندگی دیجیتالی اش اختصاص پیدا می کند.

 National Geographic

تعداد فالوور : 90.1 میلیون

این پیج یکی از محبوب ترین پیج های عکاسی است که بیشترین فالوور را نسبت به رقیبانش دارد. در این پیج تصاویری  از مناطق مشهور، منظره های شهر و زندگی دیده میشود. اما تنها تصاویر، دليل جذب بيش از ٩٠ میلیون فالوور نمي باشد. National Geographic  بعنوان یک مجله تاریخی در سرتاسر اینستاگرام شناخته شده است و به خاطر روزنامه نگاری و قصه گویی محبوب شده است.، یعنی شما می توانید درهر پست، روایتی جذاب در مورد عکس یا ویدئو ببینید. اين روايت معمولا به شیوه ای تعريف مي شود که باعث افزایش و  آگاهی فالوورها درباره محیط زیست مي شود.

National Geographic همچنین  از Instagram Stories، Archives of Stories، IGTV برای جلب توجه  و برجسته کردن مقالات و ویدیوهای خود در وب سایت خود استفاده می کند. آن ها همچنین می دانند كه فالوورهايشان ترجيح نميدهند كه برنامه را ترك كنند.از اين رو، به جای استفاده از تصاویر جنجالی و کپی کردن لينك جهت بازديد مردم از وب سایت خود، آنها در واقع مقاله یا ویدیو را در story خود و نمایش های IGTV خلاصه می کنند.

 National Geographic اینستاگرام

نایک

تعداد فالوور: 79.5 میلیون

در صنعت تبلیغات، نایک در زمينه تبليغات انگيزه آفرين شناخته شده است كه  ورزشکاران را براي اعتقاد به خود و كاري كه به سختي انجام ميدهند تحت تاثير ميگذارد. در Instagram،  نماد محتوای برندها این موضوع را دنبال می کند، اين كار را با پست هايي در قالب فیلم های کوتاه، مستند، و فیلم ها و عکس های الهام بخش انجام ميدهد نایک همچنین از Instagram برای به روز رسانی فالوورهای خود به كمك انتشار اخبار سریع در مورد دنیای ورزش استفاده می کند، و ثابت می کند که آنها عمیقا به منافع و خواسته های مخاطبان خود می اندیشند.

رئال مادرید

تعداد فالوور : 62.1 میلیون

رئال مادرید، مسلما محبوب ترین تیم فوتبال در جهان است، بنابراین اینستاگرام بيشتر پست های مربوط به محبوبیت تيم ازجمله امتياز ها و نقل و انتقالات را به روز رساني ميكند. اما در مقایسه با تیم های دیگر تنها راه جذب بيشترين فالوور،  به روز رسانی های استاندارد نیست. آنها بيشترين فالوور های خود را از طريق به نمايش گذاشتن فعالیت های روزمره تیم  و تمرین های بازيكنان در IGTV به دست آورده اند. از بین بردن موانع بین طرفداران و بازیکنان موجب شده است تا طرفداران رئال مادرید احساس كنند  که در واقع بازیکنان مورد علاقه خود را به اندازه ی لازم مي شناسند، كه اين امر روابط صمیمی و وفاداری بین آنها را توسعه می دهد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد