جستجو

نرم افزار ثبت آگهی رایگان

(10 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 12:57:44
تاریخ ثبت: 30 آبان 1399 ساعت 01:36:48
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43951

در دنیای امروز که تکنولوژی در تمامی جنبه های زندگی به کمکمان آمده و انجام کارها را آسان سازی کرده، طراحی و ساخت نرم افزار ثبت آگهی رایگان و یا هر ابزاری که کنترل روند تبلیغات در دنیای اینترنت را راحت کند هم چندان دور از ذهن نیست.


شرایطی را تصور کنید که شما صاحب یک شرکت بزرگ هستید، یا اصلا شرکت شما کوچک است و در رویای روزی هستید که همه محصول منحصر به فرد شما را به نام برندتان بشناسند. اما اصلا نمی دانید که باید کار را از کجا شروع کنید. یکی از دوستان صمیمیتان به شما توصیه کرده که می شود کسب و کارتان را در سایت های ثبت آگهی رایگان که همه می شناسند تبلیغ کنید. شما هم خوشحال به سراغ جستجو کردن در گوگل می روید و با یک سرچ ساده، متوجه می شود که تعداد سایت های تبلیغاتی از آنچه که فکر می کردید بیشتر است. در این مرحله احتمالا به این فکر می کنید ای کاش ابزاری وجود داشت که با یک بار گرفتن اطلاعات شما و آگهی که در نظر دارید، آن را در تمامی وب سایت ها ثبت رایگان آگهی منتشر می کرد.


دوره ای را سپری می کنیم که رقابت نزدیک و فزاینده در میان شرکت ها، استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، زمینه استفاده حداکثر از فناوری های مدرن را فراهم کرده است. این فناوری ها با ما کمک می کنند تا روش های تبلیغات سنتی را کنار گذاشته و تبلیغات را به فضاهای الکترونیکی و مجازی بکشانیم و از چنین فضاهایی که روزانه توسط میلیون ها کاربر و مشتری بالقوه دیده می شود، نهایت استفاده را ببریم.


در کنار وب سایت ها و دنیای اینترنت، شبکه های اجتماعی هم حالا نقش رسانه های قدرتمندی را ایفا می کنند و ثابت کرده اند که تبلیغات در آن ها تا چه میزان پر بازدید و پر سود خواهد بود. اما پیچیدگی و دشوار بودن نحوه به راه انداختن کمپین های تبلیغاتی مفید و موفق در چنین دنیایی به هیچ عنوان آسان و ساده نیست. برای همین است که ایده ساخت نرم افزار ثبت آگهی رایگان و پولی در این سال ها به ذهن افراد رسیده است و با استقبال خوبی هم رو به رو شده است.


با توجه به استفاده گسترده کاربران از موتورهای جستجو مثل گوگل، این فرصت فراهم شده تا تبلیغات در وب سایت ها و دیگر بخش های شبکه اینترنت به یک اهرم قدرت برای هر چه بیشتر دیدن شدن تبدیل شود. تصور کنید که آگهی شما با کمک یک پلتفرم دقیق و انعطاف پذیر که نام آن نرم افزار ثبت آگهی است، روزانه به صورت مداوم در وب سایت های مختلف قرار می گیرد و با دیده شدن و کلیک شدن بر روی آن، روز به روز مشتری های بیشتری را به دست می آورید. خلاصه هر چه حضور شما پر رنگ تر باشد و تبلیغات بیشتری را انجام دهید، گوگل هم شما را بیشتر به دیگران نشان می دهد و با کلیک خوردن بیشتر، موتور جستجوی گوگل و در کل تمامی موتورهای جستجو متوجه می شوند که شما هم برای کاربرها اهمیت بیشتری دارید. این یعنی پیدا کردن جایگاه بهتر و احتمالا حضور شما در صفحات اول گوگل.



نرم افزار ثبت آگهی رایگان برای چه ساخته شده است؟


با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که تعداد وب سایت های ثبت رایگان آگهی در اینترنت خیلی بیشتر از چیزی است که در سال های گذشته فکر می کردیم. حالا تصور کنید که یک فرد یا یک سازمان در نظر دارد تا برای راه اندازی بخشی از کمپین تبلیغاتی اش، در تمامی وب سایت های ثبت رایگان آگهی، ثبت نام کرده و آگهی مورد نظر خود را به صورت انبوه در تمامی آنها منتشر کند. این کار ضمن طاقت فرسا بودن و زمان گیر بودن، از لحاظ نظارت و دشوار بودن فرآیند به روز رسانی هر کدام، شما  و کسب و کارتان را به دردسر بزرگی می اندازد.


هدف از قرار دادن آگهی در وب سایت های ثبت آگهی رایگان، این است که کاربر به طور مداوم با برند شما رو به رو و آشنا شده و از خدمات و سرویس های تازه ای را که به سازمان خود اضافه می کنید آگاه شود. اما تبلیغات انبوه ضمن بالا بردن شانس دیده شدن خدمات شما، مشکل بزرگ تری را روی دستتان می گذارند و آن، چیزی نیست جز مدیریت و امکان تغییر در آگهی های رایگان یا پولی که ثبت کرده اید. شما می خواهید در گوگل یا وب سایت های ثبت آگهی همواره بالا باشید، اما شاید پاسخ سوال خود را نه در نیروی انسانی، بلکه در نرم افزار ثبت رایگان آگهی که به قصد مدیریت آسان در چنین شرایطی طراحی شده است پیدا خواهید کرد.



ساختار و اهداف این نرم افزار چیست؟


در کنار آسان سازی کار ثبت آگهی در وب سایت ها، شاید هدف مهم دیگر از طراحی چنین نرم افزارهایی، عدم تکرار کارهای وقت گیر و جلوگیری از هدر رفتن زمان برای درج آگهی هایی که قبلا انجام شده است. علاوه بر این شما قطعا تمایل ندارید که مجددا وقتتان را بر روی آگهی های کم بازده و یا وب سایت هایی که به اندازه کافی بیننده نداشته اند بگذارید.


این حقیقت وجود دارد که شرکت ها دوست دارند تا از راه های مختلف فروششان را بالا ببرند. تبلیغات به عنوان اصلی ترین ابزار در این راه، وظیفه دارد تا بازده ای مناسب و نتیجه مطلوبی را برای آنها رقم بزند.


علاوه بر یافتن مشتری های جدید، نرم افزار ثبت آگهی با یک بخش مهم از بازاریابی یعنی بخش مدیریت روابط با مشتری یا Client Relationship Management که اصطلاحا CRM هم گفته می شود سر و کار دارد. یعنی این نرم افزارها در صورت کامل بودند می توانند کار مدیریت و ساماندهی مشتری های تازه شما را راه بیندازد.


هدف از طراحی نرم افزار ثبت آگهی


برخی از نرم افزارهای ثبت آگهی، در صورت پرداخت پول یا حتی هزینه بیشتر، قابلیت هایی که بررسی و نظارت بر روند ثبت آگهی و اطمینان از کارا بودن آن را ارزیابی می کند نیز امکان پذیر می کند..


همانطور که در بالا گفته شد، نرم افزار ثبت آگهی یک فناوری تازه است که فرآیند برنامه ریزی، اجرا، نظارت، بهینه سازی و گزارش گیری از کمپین ها را به طور دقیق در دست می گیرد.


استفاده از این نرم افزار، نیاز شما به خدمت گرفتن نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با صرفه جویی در زمان و هزینه ها، می توانید کمپین های مشابه یا متفاوتی را به صورت موازی با آگهی های فعلی خود به راه بیندازید.



امکاناتی که یک نرم افزار ثبت آگهی با کیفیت به شما می دهد


نرم افزار ثبت آگهی به شما کمک می کند تا ساختار کمپین دلخواهتان را طراحی کرده، جریان داده و تغییرات را مشخص کنید و مهم تر از همه، متوجه شوید که کار را باید از کجا شروع کنید.


شما می توانید تمامی داده ها را به ساختار کمپین تبلیغاتتان وصل کنید. نرم افزار به شما امکان می دهد که در جریان انتخاب سایت های که می خواهید آگهی ثبت کنید باشید و هر آگهی را در جای درستش ثبت نمایید. برخی از وب سایت ها مختص آگهی های تخصصی تر هستند و ثبت آگهی های غیر تخصصی در آنها بازدهی مناسبی ندارد. برخی از وب سایت ها هم که بیشتر توسط مصرف کنندگان عادی مورد استفاده قرار می گیرند، مکان چندان مناسبی برای معرفی محصولات صنعتی و تخصصی شما به حساب نمی آیند.


در ادامه و بعد از مشخص کردن وب سایت های درست بر ثبت آگهی، نرم افزار ثبت آگهی می تواند داده های به دست آمده را برای شما در یکجا و به گونه ای که درک آن برایتان آسان باشد جمع آوری کند.


در مرحله نهایی ابزارهای لازم جهت دستیابی به مشتریانی که به تازگی پیدا کرده اید را در اختیارتان قرار می دهد. اینجا می توانید گزارش زحمت هایی که برای ثبت آگهی در وب سایت ها کشیده اید را به دست آورید.



نحوه کار با نرم افزار ثبت آگهی رایگان به چه صورت است؟


نرم افزار ثبت آگهی می تواند هزاران آگهی متنوع تبلیغاتی را به صورت خودکار در سایت های درج آگهی رایگان به ثبت برساند. با توجه به اینکه رابط کاربری سایت های درج آگهی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام استانداردها و شرایط خاص به خودشان را دارند، فراهم بودن قابلیت بروزرسانی اتوماتیک آگهی های ثبت شده ویژگی منحصر به فرد یک نرم افزار ثبت رایگان آگهی محسوب می شود.


چنین نرم افزاری می تواند روند ثبت نام و درج اطلاعات کاربری در انبوهی از وب سایت های ثبت رایگان آگهی را در کم تر از چند ثانیه برای شما انجام دهد.


کاربری که نرم افزار مورد نظر را خریداری کرده، بعد از بررسی تعرفه های آگهی اعلام شده، تعداد دفعات انتشار و تعداد وب سایت هایی که می خواهد این آگهی در آن منتشر شود را انتخاب کرده و به اصطلاح حساب خود را شارژ می کند. کافی است بعد از اجرای نرم افزار و ورود با حساب کاربری خود، کار ثبت آگهی را شروع کنید. در دفعه که آگهی شما منتشر شود، یک عدد از تعداد آگهی های قابل انتشار باقیمانده کاسته خواهد شد. بعد از ثبت آگهی می توانید چگونگی روند انتشار در وب سایت های اعلام شده را راستی آزمایی کنید.



سرعت این نرم افزار چه میزان است؟


در حقیقت این نرم افزارها برای انجام کار مشتریان خود از ربات های از پیش طراحی شده ای استفاده می کنند که درست به مانند انسان عمل می کنند. این ربات سرعت بالایی در ورود به حساب کاربری در وب سایت های ثبت رایگان آگهی دارد و می تواند به مانند انسان، اقدامات لازم جهت ثبت آگهی ها را انجام دهد، با این تفاوت که ممکن است این کار برای انسان چندین دقیقه طول بکشد ولی برای ربات بیشتر از چند ثانیه طول نخواهد کشید.



 نرم افزار ثبت آگهی در شبکه های اجتماعی چیست؟


نرم افزارهای ثبت آگهی در شبکه های اجتماعی که بیشتر در خارج از ایران مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد بیشتری دارند، به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه، در شبکه های اجتماعی شناخته شده از جمله، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و هر کدام سایر فضاهای مشابه ثبت کنید.


برخی از کمپین های تبلیغاتی در این شبکه ها به گونه ای طراحی شده اند که به افزایش آگاهی از برند (brand awareness) کمک رسانی می کنند. برخی دیگر از کمپین ها هم با تمرکز ویژه جهت دریافت بازدهی و پاسخ مستقیم از کاربر ( از طریق کلیک روی بنر یا تبلیغ مورد نظر)، تلاش می کنند تا جریان تبلیغات را پیش برده و سود دهی شرکت تبلیغ کننده را بهبود ببخشند.


نرم افزار ثبت آگهی در شبکه های اجتماعی


اغلب این شبکه های اجتماعی خودشان دست به کار شده اند و پلتفرم های ثبت آگهی را به راه انداخته اند. برای عنوان مثال می توان به LinkedIn Marketing Solutions ، Facebook for Business و یا پلتفرم تبلیغاتی توییتر ادز (Twitter Ads) که توسط خود توییتر راه اندازی شده اشاره داشت. در حقیقت این سه مورد یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ثبت رایگان و پولی تبلیغات یا اصطلاحا (Social Media Advertising) هستند.


البته نرم افزارهای ثبت آگهی جانبی دیگری هم هستند که معمولا در جهت بیشتر دیده شدن برندها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند . به عنوان مثال Sprinklr ، WordStream Advisor،     Marin Software از جمله پلتفرم های ثبت آگهی موفق و پر کاربرد به حساب می آیند.



نرم افزار ثبت آگهی در شبکه های اجتماعی چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد


در مورد قابلیت های یک نرم افزار که قادر است تبلیغات کوچک یا حتی تبلیغات انبوه را در شبکه اجتماعی منتشر کند هر چه گفته بشود کم است. در اینجا با چند مورد کوتاه از این موارد آشنا می شوید:




  • ساخت و آپلود آسان محتواهای تبلیغاتی

  • سهولت خرید و خدمت رسانی به تبلیغات در هر کدام از شبکه های اجتماعی دلخواه

  • امکان دریافت گزارش نحوه عملکرد دقیق از شیوه راه اندازی و برگزاری کمپین ها

  • مدیریت آسان کمپین ها و فراهم بودن شرایط بهینه سازی جامع عملکرد و حتی تغییر مقطعی اهداف و هدف اصلی شرکت تبلیغ کننده


چگونه می توان نرم افزارهای ثبت رایگان و پولی آگهی را با یکدیگر مقایسه کرد؟


مقایسه پلتفرم های ثبت رایگان آگهی و نرم افزارهایی که جهت انجام تبلیغات در بستر شبکه های اجتماعی طراحی شده اند کار چندان آسانی نیست. در حقیقت شما زمانی می توانید در مورد میزان کارآمد بودن آنها تصمیم گیری کنید که چندین کمپین تبلیغاتی موفق یا نا موفق را توسط آنها اجرا کرده باشید. و یا اینکه یک کمپین تبلیغاتی مشابه را همزمان در دو یا چند پتلفرم ثبت آگهی اجرا کرده و در انتها داده های به دست آمده را بررسی کنید و بهترین نرم افزار از لحاظ بازده بیشتر را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.


با این حال دو فاکتور مهم وجود دارد که برای مقایسه میان نرم افزارهای ثبت رایگان آگهی و انتخاب هر کدام که برای شما مناسب تر است باید در نظر داشته باشید.



نکته اول : تمرکز بر روی پلتفرم


همانطور که پیش از این صحبت شد، نرم افزارهای ثبت رایگان یا پولی آگهی در شبکه های اجتماعی می توانند این کار را فقط روی یک شبکه اجتماعی مشخص و یا چندین شبکه اجتماعی مختلف انجام دهند. در اینجا انتخاب به عهده خود شماست که کدامیک شما را به هدفتان می رساند.



نکته دوم : بودجه


نرم افزارهایی که قادر هستند کمپین شما را بر روی چنیدن مکان و شبکه اجتماعی اجرایی کنند، عموما بسته های خدماتی خود را به صورت دریافت هزینه های مشخص به شکل ماهانه طراحی می کنند. این یعنی شما انتخاب می کنید که در ازای یک یا چند ماه، هزینه از پیش تعیین شده ای را پرداخت کنید. پرداخت هزینه ابتدایی و احتمالا متحمل شدن هزینه های جانبی ممکن است به رقمی فراتر از بودجه شما تبدیل شود. برای در امان ماندن از این هزینه سنگین ابتدا این سوال را از خودتان بپرسد که آیا می خواهید به صورت منظم از نرم افزار ثبت رایگان آگهی استفاده کنید؟


اگر آگهی های رایگان و پولی خود را به صورت تک به تک در شبکه های اجتماعی ثبت کنید و فقط هزینه کار انجام شده را پرداخت کنید، هزینه های تبلیغاتی شما به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند.



هزینه استفاده از این نرم افزار چه مقدار است؟


هزینه های ثبت آگهی در شبکه های اجتماعی بسته به شرایط تبلیغاتی مورد نظر شما متفاوت است. فاکتورهایی مثل تعداد آگهی ها، مدت زمان بالا بودن آنها و همینطور تعداد بینندگانی که می خواهید آنها را مشاهده کنند در هزینه قابل پرداخت تاثیر بسزایی دارند. معمولا نرم افزارهای ثبت آگهی، خدماتی را به صورت رایگان در اختیار مشتری های خود قرار می دهند، اما هزینه تبلیغات در جاها و شبکه های اجتماعی مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و می بایست در ازای آنها پول پرداخت کنید. خبر خوب اینکه نرم افزار ثبت آگهی رایگان در ازای انتخاب تبلیغات کلیکی، معمولا هزینه های مناسب و مقرون به صرفه ای را در بر خواهند داشت.



کلام آخر


درج رایگان تعداد بالای آگهی آن هم به صورت روزانه باعث می شود که مدام جلوی چشم دیگران باشید. تبلیغ و آگهی های خود را در زمان دلخواه تغییر داده یا اصطلاحا بروز رسانی کنید و در پایان شاهد بالا رفتن بازدهی مشتریانی باشید که به خوبی با نام برند شما و خدماتی که ارائه می کنید آشنایی پیدا کرده اند. نرم افزار ثبت آگهی رایگان به مانند یک میانبری است که نیاز شما به تعداد نیروهای بالا و صرف زمان های طولانی و خسته کننده را از بین می برد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد