جستجو

چگونه آنلاین پولدار شویم؟

(14 رای)
به روز رسانی: 17 آبان 1399 ساعت 18:39:39
تاریخ ثبت: 24 مهر 1399 ساعت 19:02:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40185
علی‌ رغم پیشرفت‌ های بشر در زمینه‌ی تکنولوژی، هنوز هم افرادی هستند که تصور می‌کنند تنها راه کسب درآمد از طریق روش‌ های سنتی و آفلاین است. امروزه با وجود بستر گسترده‌ ای به نام اینترنت که در دسترس عموم قرار گرفته است، عده‌ ی زیادی به دنبال راه‌ های کسب درآمد اینترنتی هستند. درست است که راه‌ های خیلی زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، ولی نباید انتظار داشته باشید به محض شروع کردن کارتان پولدار شوید! با وجود شرایط کنونی، ممکن است حالا وقت بیشتری را نسبت به گذشته در خانه بگذرانید، پس شاید بهتر باشد از این زمان برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌ های کسب درآمد آنلاین را با هم بررسی کنیم.

1. کسب درآمد اینترنتی از طریق فریلنسری


فریلنسری همیشه یکی از روش‌ های محبوب برای کسب درآمد اینترنتی بوده و گزینه‌ های متنوعی هم برای افراد دارای مهارت‌ های مختلف در اینترنت وجود دارد. سایت‌ های زیادی به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می‌ کنند. کسانی که مایل باشند از طریق فریلنسری کسب درآمد کنند، می‌ توانند در فهرست‌ های موجود در این سایت‌ها به دنبال شغل مورد نظر خود بگردند. حتی در بعضی از سایت‌ ها می‌توانید مهارت‌ های خود را به صورت رزومه در پروفایل شخصی خود قرار دهید تا مشتری‌ هایی که نیازمند مهارت شما هستند، به صورت مستقیم با شما تماس بگیرند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در این روش کسب درآمد آنلاین، دستمزد بعد از تکمیل شدن کار مشتری و به صورت اینترنتی پرداخت می‌ شود.

درآمدزایی از راه فریلنسری

2. بازاریابی مشارکتی


برای کسب درآمد اینترنتی از این روش ابتدا باید وب‌ سایت خودتان را راه‌ اندازی کنید. منابع زیادی در اینترنت وجود دارد که برای راه‌ اندازی وب‌ سایت می‌ توانید از آن‌ ها کمک بگیرید. برای مثال برای راه‌ اندازی وب‌ سایت به دامنه، قالب سایت و طراحی کلی وب‌ سایت نیاز دارید. همچنین باید به محتوایی که قصد دارید در سایت خود تولید کنید هم توجه داشته باشید. بعد از راه‌ اندازی وب‌ سایت، نوبت آن است که از طریق آن به کسب درآمد آنلاین بپردازید. به این صورت که به شرکت‌ ها اجازه می‌د هید لینک‌ های خود را در وب‌ سایت شما درج کنند. سپس هر بار که بازدیدکنندگان سایت با کلیک بر روی آن لینک‌ ها، از شرکت مربوطه محصول یا خدماتی دریافت کنند، شما مقدار معینی پول دریافت می‌ کنید.

3. ترجمه


سایت‌ های زیادی وجود دارند که پروژه‌ هایی را برای ترجمه در اختیار مترجمان قرار می‌ دهند.  افراد زیادی هستند که ممکن است به دلیل کمبود وقت یا عدم مهارت در ترجمه‌ ی متن‌ ها، نیاز به استخدام یک مترجم داشته باشند. اکثر این افراد مترجم زبان مورد نظر خود را از طریق سایت‌ های مربوط به این کار در اینترنت پیدا می‌ کند. در این صورت اگر در آن سایت ثبت نام کرده باشید، می‌توانید پروژه‌ های مشتری‌ ها را دریافت کرده و از دانش خود برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید. دستمزد این روش کسب درآمد آنلاین ممکن است از روی تعداد کلمات و یا صفحات متنی که ترجمه می‌کنید، محاسبه شود و معمولاً سایت‌ های مختلف دستمزدهای متفاوتی را برای مترجمان خود در نظر می‌ گیرند.

4. تدریس آنلاین


از دیگر راه‌ هایی که می توانید با استفاده از مهارت‌ خود به کسب درآمد اینترنتی بپردازید، تدریس آنلاین است. از مزیت‌ های تدریس آنلاین این است که می‌ توانید برای دانش‌ آموزانی در رده‌ های سنی مختلف تدریس کنید، فاصله‌ مکانی دیگر برایتان مشکل ایجاد نمی‌ کند و به‌ راحتی می‌ توانید دانش خود را به افرادی در سراسر جهان منتقل و از این طریق کسب درآمد کنید. برای مثال در ایران سایت‌ هایی برای آموزش زبان‌ های مختلف وجود دارد. مدرسان در این سایت‌ ها مشخصات خود را وارد می‌ کنند و یک پروفایل برای خود می‌ سازند. در این حالت پروفایل فرد به عنوان یک معلم آنلاین در سایت ایجاد می‌ شود و دانش آموزان می‌ توانند با توجه به مواردی که در بخش مشخصات مدرس‌ ها وجود دارد، با معلم مورد نظر خود کلاس بردارند.

کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین

5. مدیریت شبکه‌های اجتماعی


از شبکه‌ های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و... علاوه بر تعامل با دوستان، برای کسب درآمد اینترنتی هم می‌توان استفاده کرد. شرکت ها و برندهای مختلف برای افزایش محبوبیت محصولات خود، افرادی که با استراتژی مدیریت شبکه‌ های اجتماعی آشنا هستند را استخدام می‌ کنند. نکته‌ مهم برای کسب درآمد آنلاین از این روش، خلاقیت است. برای وایرال کردن محصولات برند مورد نظرتان باید پست‌ ها، ویدیوها و در کل محتوای خلاقانه و جدیدی تولید کنید. از این‌ رو باید به صورت منظم در صفحه‌ خود پست بگذارید و با فالورهای خود به صورت مداوم تعامل داشته باشید.

درآمدزایی با مدیریت شبکه های اجتماعی

6. طراحی وب‌


همه‌ ی صاحبان کسب‌ و کارها در حوزه‌ ی تکنولوژی حرفه‌ ای نیستند، به همین دلیل هم برای راه‌ اندازی سایت خود به افرادی نیاز دارند که در این زمینه مهارت داشته باشند. افرادی که توانایی طراحی سایت دارند، می‌ توانند با طراحی سایت برای این صاحبان مشاغل، علاوه بر کمک کردن به کسب‌ و کارهای کوچک، راهی هم برای کسب درآمد اینترنتی پیدا کنند. ازجمله مهارت‌های لازم برای راه‌ اندازی وب‌سایت، کد نویسی و طراحی وب است. همچنین ممکن است این سایت‌ ها نیاز به آپدیت‌ های مکرر داشته باشند که این هم به نوع خود برای افراد متخصص، راهی برای کسب درآمد اینترنتی محسوب می‌ شود.

7. تولید محتوا


پلتفرم‌ های آنلاین نقطه‌ شروع خوبی برای کسب درآمد اینترنتی از طریق روش تولید محتوا محسوب می ‎شوند. با توجه به کیفیت مقاله‌ ای که نویسنده تولید می‌ کند، دستمزد او ممکن است متفاوت باشد. همچنین احتمال دارد از نویسنده خواسته شود مقاله‌ هایی با ویژگی‌ های معین تولید کند. برای مثال ممکن است وظیفه‌ ی نویسنده تبلیغ یک مکان خاص و یا یک محصول معین برای افزایش درآمد کارفرما باشد.

جمع‌ بندی


روش‌ های زیاد و متنوعی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، ولی هنگام انتخاب یکی از این روش‌ها باید از واقعی بودن آن‌ مطمئن شوید. در این مطلب هفت مورد از محبوب‌ ترین روش‌ های کسب درآمد اینترنتی را با هم مورد بررسی قرار دادیم، امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شوند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

ساخت فروشگاه آنلاین

ساخت فروشگاه آنلاین یکی از مسئله های مهمی به شمار می رود که امروزه ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است. در واقع...

چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم

تبلیغ در اینترنت یکی از بهترین راه های تبلیغات محصولات محسوب می شود. تبلیغات در اینترنت به صورت مستقیم و غیرمستقیم...

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد