جستجو

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

(10 رای)
به روز رسانی: 13 آذر 1399 ساعت 14:57:45
تاریخ ثبت: 04 آبان 1399 ساعت 08:30:03
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/41012
کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری یا ریالی از اینترنت داشته باشیم؟ چطور ممکن است با خانه ماندن و آنلاین بودن درآمد اینترنتی به دست آوریم؟ این سوالات و سوالات مشابهی بسیاری وجود دارد که ذهن افراد بسیاری را درگیر کرده است.

این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها با گسترش علم و تکنولوژی به سمت اینترنتی شدن پیش می روند. بسیاری از افراد از این طریق کسب درآمد به صورت های ریالی و دلاری انجام می دهند. در ادامه پاسخ این سوالات و مطالبی مرتبط با این سوالات را بررسی می کنیم و یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت مانند دیدن تبلیغات را به افراد معرفی کنیم.

چگونه از طریق دیدن تبلیغات کسب درآمد کنیم؟


یکی از راه های کسب درآمد آنلاین از طریق دیدن تبلیغات است. این روش در زبان انگلیسی Paid To Click یا PTC است. در واقع پرداخت بر اساس دیدن تبلیغات یک روشی است که با پرداخت پول از سوی تبلیغ دهندگان به صاحبان سایت های کلیکی به منظور تبلیغ سایتشان انجام می گیرد. وجود افرادی نیز که با کلیک روی تبلیغات آن ها می توانند کسب درآمد کنند، طرف دیگر این مجموعه است. اگر به صورت دقیق تر بررسی کنیم، در این پروسه سه گروه را می توان در نظر گرفت.

  • گروه یک: شخص یا اشخاصی که آگهی داده اند و صاحب وب سایت هستند و برای این تبلیغ پول پرداخت می کنند.

  • گروه دو: گروه دوم سایت هایی هستند که نقش واسطه را بازی می کنند. به عبارت دیگر این تبلیغات را دریافت می کنند و آن ها را نمایش می دهند.

  • گروه سه: اشخاصی وجود دارند که از طریق کلیک روی این تبلیغات می توانند درآمد کسب کنند.


سایت های واسطه چگونه کار می کنند؟


بخشی از مبلغی را که از طرف آگهی دهنده پرداخت می شود، به وسیله سایت های واسط برداشته می شود و ما بقی این مبلغ از طریق سایت های واسط به افرادی تعلق می گیرد که روی این تبلیغات کلیک می کنند. به این مثال توجه کنید که راحت تر این مفهوم را درک کنید.

سایت واسطی را در نظر بگیرید که از سایت آگهی دهنده برای 10000 کلیک روی تبلیغات یک میلیون تومان ( به ازای هر کلیک 100 تومان ) دریافت کرده است. برای هر کلیکی که انجام می شود، سایت واسط از این مبلغ 100 تومانی، 20 تومان برای خود بر می دارد و 80 تومان را برای افراد کنار می گذارد.

سودی که از این راه به دست می آید برای هر سه گروه استفاده می شود. برای سایتی که آگهی را داده است میزان بازدید افزایش می یابد و باعث ارتقا رتبه آن در گوگل می شود. سایت واسط نیز سهم خود را می برد. برای گروه سوم که روی این لینک ها کلیک می کنند، باعث سود و کسب درآمد می شود.

کسب درآمد دلاری به چه صورتی است؟


سایت های مطمئن خارجی برای کسب درآمد ارزی که بیشتر خدمات دلاری ارائه می دهند در مقایسه با سایت های ایرانی که به صورت ریالی خدمات می دهند مقرون به صرفه تر هستند. دلیل این مسئله بسیار بالا بودن نرخ دلار در ایران است. تعداد این گونه سایت های خارجی بسیار است و افراد به راحتی می توانند در این سایت ها عضو شوند و از طریق دیدن تبلیغات آن ها به درآمدهای خوب دلاری برسند.

نکته قابل توجه این است که در میان این سایت ها، سایت های کلاهبردار نیز وجود دارند. این سایت های کلاهبردار به شما پولی پرداخت نمی کنند و اگر مبلغ شما به اندازه رسید که پول خود را برداشت کنید، هیچ روشی برای این کار نمی یابید. مطالعه و کسب شناخت از این سایت ها قبل از استفاده از آن ها ضروری است. با جستجو در اینترنت و مطالعه مقالات با سایت های قابل اعتماد آشنا خواهید شد.

حال سوال این است که چگونه افراد می توانند درآمدهای به دلار خود را دریافت کنند؟ برای این کار افراد باید حساب دلاری داشته باشند که بیشتر این حساب ها در ایران نیستند. در صورتی که افراد دارای شماره حساب یا کارت به دلار باشند می توانند آن مبلغی که کسب کرده اند را جهت واریز به حساب خود درخواست کنند. در صورت نداشتن شماره حساب، افراد می توانند از سایت هایی که خدمات تجارت ارائه می دهند کمک بگیرند.

برخی از این سایت ها مبلغ های درخواستی افراد را به صورت بیت کوین پرداخت می کنند. افراد از این طریق قادر خواهند بود برای ایجاد حساب بیت کوین خود اقدام کنند و درآمد دلاری خود را از این حساب برداشت کنند سپس بیت کوین خود را در بازار آزاد به فروش برسانند و سود زیادی ببرید. آموزش ساخت کیف پول بیت کوین نیز در اینترنت موجود است. روشی که ذکر شد، روشی مرسوم برای این است که از سایت های تبلیغاتی پول دریافت کنید.

آیا برای عضویت در سایت های تبلیغاتی باید هزینه ای بپردازیم؟


برای عضویت در سایت هایی که از راه دیدن تبلیغات می توان کسب درآمد کرد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه این ندارید. در صورتی که با سایتی مواجه شدید که برای عضویت از شما هزینه می خواهد باید تقلبی بودن آن را بررسی کنید. به احتمال زیاد یکی از سایت های کلاهبرداری محسوب می شود و باید اطلاعات بیشتری درمورد این سایت کسب کنید. اما لازم به ذکر است برخی سایت ها برای این که سطح عضویت افراد را ارتقا دهند، اقدام به دریافت حق عضویت می کنند.

افراد بسیاری وجود دارند که برای کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات در این سایت ها عضو می شوند و امیدوارند که درآمد بالایی کسب کنند اما یا شکست می خورند یا به دلیل نداشتن صبر کافی ناامید می شوند. برای این کار باید صبر و حوصله کافی داشته باشید.

معرفی برخی از سایت های کسب درآمد


این سایت ها ویژگی های خوبی را برای تبلیغ دهندگان و تبلیغ گیرندگان فراهم می کنند. سایت هایی مانند Bidvertiser که یکی از بهترین سایت های کسب درآمد به شمار می آید، بستر مناسبی را برای کسانی آماده می کنند که از سیستم های بزرگ تبلیغاتی مانند گوگل ادسنس استفاده نمی کنند یا نمی توانند استفاده کنند.

سایت هایی مانند Ojooo wad که افراد با ثبت نام در آن قادر خواهند بود تبلیغ مشاهده کنند و یا کلیک کنند. در روز باید تعداد معینی از این تبلیغات مشاهده شود و بعد از این که درآمد به اندازه مشخصی رسید افراد با استفاده از پی پال یا پی زا می توانند مبلغ خود را دریافت کنند. در این وب سایت افراد نیازی ندارند که مکانی برای تبلیغ داشته باشند و تنها با دیدن تبلیغات کسب درآمد می کنند.

سایتی مانند Neubox از قدیمی ترین سایت های کسب درآمد محسوب می شود. در این وب سایت نیز فرد مانند سایت قبلی به عنوان شخصی که تبلیغ می بیند، ثبت نام می کند. کارهایی که باید انجام شود روزانه برای افراد مشخص می شود و به ازای هر دیدن تبلیغات هزینه ای برای فرد واریز می شود. در این سایت نیازی برای داشتن وب سایت، تلگرام، صفحه اجتماعی یا نمایش تبلیغ دیگران وجود نخواهد داشت. نمونه هایی از سایت های کسب درآمد در ادامه لیست شده اند.

  • Bidvertiser

  • Ojooo wad

  • Google Adsense

  • Neubox

  • Clixsense


نتیجه گیری


با توجه به مطالبی که ذکر شد، با توجه به فراگیر شدن اینترنت در تمامی بخش های زندگی، راه های کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد هستند. یکی از این راه ها دیدن تبلیغات است. برای انجام این کار سایت های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها معرفی شدند.

نکته ای که برای عضویت در این سایت ها باید به آن توجه کنید رایگان بودن عضویت و کسب اطلاعات و شناخت کافی از این سایت ها است. همان طور که اشاره شد، سایت های زیادی برای ارائه این گونه خدمات وجود دارند که تقلبی هستند و به صورت قانونی کار نمی کنند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

وب سایت یا اینستاگرام، کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

در این مقاله می خواهیم به تفاوت استفاده از اینستاگرام و وب سایت در کسب و کار بپردازیم، چون اخیرا شایعه ای مبنی بر...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد