جستجو

خرید لوازم التحریر به صورت آنلاین

(12 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:25:49
تاریخ ثبت: 24 شهریور 1398 ساعت 04:26:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17943
stationary-sahand

لوازم التحریر

لوازم التحریر به گروهی از ابزارها گفته می شود که برای نوشتن، نقاشی کردن و یا ترسیم کاربرد دارند. این نوشت افزار توسط کودکان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و موسسات و هنرجویان و ... استفاده می شود.

پرکاربردترین لوازم التحریر مداد، خودکار، دفتر، تراش، پاک کن و دفترچه یادداشت هستند که ما از دوران ابتدایی تا بزرگسالی و پیری با آنها سر و کار داریم. لوازم التحریر به سه دسته نوشت افزار تحصیلی، لوازم اداری و لوازم بایگانی تفکیک می شوند که در برخی از آنها ممکن است لوازم مشترک نیز موجود باشد.

در حال حاضر به تمامی لوازم و ابزاری که رابطه ای با نوشتن یا حتی نوشته چاپ شده داشته باشد نیز لوازم التحریر می گویند و ما می توانیم از فروشگاه های مربوطه تهیه کنیم.

تاریخچه

لوازم التحریر هزاران سال است که به ارتباطات بین انسان ها کمک کرده است. برای اولین بار مصری ها از کاغذهای پوستی که از پوست حیواناتی مثل بز و گوسفند ساخته شده بود استفاده کردند ولی تنها ثروتمندان توانایی استفاده از این پوست ها را داشته اند و به جای کاغذ استفاده می کردند.

مصری ها برای اولین بار با استفاده از گیاهی به نام پاپیروس باعث توسعه در سطح نوشتاری شدند به این صورت که آنها ساقه های پاپیروس را به شکل نوارهای باریک در آورده و لایه لایه کنار هم قرار می دادند طوری که در هم فرو روند، سپس این رشته ها را در آفتاب خشک می کردند. کلمه "Paper" که امروزه در زبان انگلیسی به کار می رود از کلمه "پاپیروس" گرفته شده است.

قبل از اختراع مداد با میخ و سنگ اشکالی به منظور انتقال مفهوم ترسیم می کردند که می توان گفت قدیمی ترین لوازم التحریر میخ و سنگ بوده اند.

هیچ کس نیست که با مداد آشنا نباشد. یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین لوازم التحریر است. اولین مدادهایی که اختراع شد از جنس سرب بود و موقع نوشتن رد خاکستری برجای می گذاشت. گرافیت در انگلستان کشف و با مشاهده اثر آن روی سطح، مدادها را از گرافیت ساختند و با گذشت سالها به شکل امروزی رسیده است.

امروزه لوازم التحریر با توجه به نیاز بشر و گسترش علم دستخوش تغییرات زیادی شده است. بسیاری از آنها به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و کار با آنها برای ما بسیار راحت شده است.

امروزه لوازم التحریر اصطلاحا به تمام آن چیزهایی گفته می شود که توسط فروشنده آن در فروشگاه لوازم تحریر به فروش می رسد. فروشگاهی که برخی اوقات نزدیک یک دانشگاه یا هر نقطه دیگری به صورت دائمی قرار دارد. اما در زمان های قدیم توسط فروشندگان دوره گرد به فروش می رسیدند که فقط لوازم التحریر نمی فروختند.

با توجه به دامنه وسیع دنیای مجازی، فروشگاه­ های اینترنتی زیادی برای رفع نیازهای مردم راه اندازی شده است. امروزه به دلیل کمبود وقت و سخت بودن خرید و پیدا نکردن محصول مورد نظر، مردم خرید اینترنتی را ترجیح می ­دهند.

در این فروشگاه­ ها لیستی از محصولات با توجه به نیاز مشتری در وب سایت وجود دارد تا کاربر از آن استفاده و سفارش خود را ثبت کند.
فروشگاه­ های زیادی برای خرید اینترنتی انواع لوازم التحریر، دایر شده است که باعث شده تا والدین به راحتی خرید اینترنتی انواع لوازم التحریر را برای فرزند خود انجام دهند.

ایده فروش لوازم التحریر به صورت آنلاین اولین بار در اواسط دهه هشتاد شکل گرفت. اجرای آن نیاز به وجود بسترهای مناسب مانند شرکت های ارائه دهنده خدمات فروشگاه و غیره دارد. از این رو تصمیم گرفتیم که فهرستی از فروشگاهای لوازم تحریر آنلاین را برای شما در این مقاله به اشتراک بگذاریم.

1)دیجی کالا

دیجی کالا مرجع نقد و بررسی فروش اینترنتی کالا در ایران است. دیجی کالا دارای گروه های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر ، ورزش و سرگرمی می باشد که با تنوعی بی نظیر در دیجی کالا عرضه می ‏‏‏‌شوند. دیجی کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏ ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏ طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می کند. شما در دیجی کالا با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعات کامل در هنگام انتخاب کالا برای خرید، می توانید وب سایت دیجی کالا را بررسی کنید و با اطمینان بسیار بالا کالای خود را انتخاب کنید.

2)بامیلو

سایتی است که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه گذاری در حوزه های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به راحتی به طیف گسترده ای از محصولات، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواهشان متصل می‌کند.

3)بازار تحریر

این وب سایت در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه رشد فناوری و ارتباطات، با هدف ایجاد یک فروشگاه جامع، فروش الکترونیکی لوازم تحریر، اداری، بایگانی و تبلیغاتی در “بازار بزرگ تهران “، به منظور کاهش تردد در محدوده بازار بزرگ تهران و کمک به حفظ محیط زیست و همچنین کاهش آلودگی هوا، با تلاش جمعی از مهندسین کامپیوتر و همچنین با حمایت تجار محترم بازار تهران ایجاد و راه اندازی گردید.

4)تحریر فروش

این سایت در سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدا فقط به منظور معرفی لوازم التحریر و لوازم اداری به مشتریان خود بوده است. اما در کوتاه ترین زمان فعالیت سایت گسترش یافته و با استقبال اکثر خریداران سایت تحریر فروش تبدیل به فروشگاه آنلاین برای خرید و فروش لوازم التحریر و لوازم اداری گردید. خدمات فروشگاه تحریر فروش ارائه انواع نوشت افزار و لوازم تحریر و لوازم ادرای مستقیم از بازار تهران می باشد.

5)پونز

در این فروشگاه کاربر علاوه بر خرید و انتخاب راحت کالا از اطمینان خرید یک کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب با پشتیبانی “فروشگاه های زنجیره ای اداری سهیل” بهره مند می گردد. یکی دیگر از مزیت های این سایت به روز بودن قیمت و تنوع کالا ها است.

6)شاپ تحریر

این سایت نوشت افزار را به صورت عمده و جزئی توزیع می کند. شما می توانید بهترین قیمت نوشت افزار را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن در سرار کشور دریافت نماید.

7)آریا

این شرکت صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیر بازی و مجسمه سازی در ایران است. اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله انواع گواش، پاستل نقاشی، آبرنگ، رنگ انگشتی، رنگ گریم، انواع دفاتر، انواع مداد، بازیهای فکری، سرگرمی و سایر لوازم جانبی می باشند.

8)ایزی بازار

این سایت با هدف دسترسی راحت، ارزان و سریع نوشت افزار اداری و لوازم التحریر به فعالیت خود ادامه می دهد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز از سازمان تجارت الکترونیک می باشد. همچنین عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی بوده و دارای پروانه کسب از همین انجمن نیز هست. کلیه محصولات فروشگاه بصورت مستقیم از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تامین شده از طرف ایزی بازار مورد تایید و گارانتی می باشد.

9)مدیسه

مدیسه فروشگاه اینترنتی است که در زمینه های مختلف کالا را با برندهای مختلف عرضه می کند.

10)هایپر مارکت فینال

هایپرمارکت فینال با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه ای شکل گرفته از گروه کالاهای ضروری و مصرفی زندگی امروز، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتری است. فروشگاه اینترنتی فینال، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه ی فعالیت های خود قرار داده است. ارسال سفارش به تمام نقاط ایران، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در هایپر مارکت فینال محسوب می‌شود.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد