جستجو

تبلیغات ارزان در گوگل

(12 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 15:11:35
تاریخ ثبت: 24 آبان 1398 ساعت 20:50:38
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21143

بسیاری از کسب و کارها برای رونق و پیشرفت کار خود به دنبال تبلیغات ارزان در گوگل هستند. این افراد برای اینکه به هدف خود دست پیدا کنند، به شرکت‌های بسیاری که در زمینه تبلیغات در گوگل فعالیت دارند، مراجعه می‌کنند. این شرکت‌ها با توجه به قانونی بودن یا غیرقانونی بودن فعالیتی که در گوگل دارند، اقدام به تعیین تعرفه‌های متفاوتی می‌کنند. برای اینکه بتوانید تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید و از راه‌های قانونی آن را انجام دهید، باید کاملاً با روند آن آشنا باشید. در این مقاله به شما راه‌های تبلیغات ارزان در گوگل را معرفی کرده و توصیه‌هایی که برای انجام آن لازم است را ذکر می‌کنیم تا بتوانید در گوگل علاوه بر تبلیغات ارزان، نتیجه بهتری بگیرید. این مسئله را باید حتماً در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و باید ذکاوت خاصی برای شناسایی اعتبار شرکت‌های تبلیغاتی داشته باشید. برای اینکه اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات ارزان در گوگل افزایش دهید به ادامه مقاله توجه کنید.


این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:




  • تبلیغات در گوگل با استفاده از ادوردز

  • مدیریت هزینه برای تبلیغات در گوگل

  • سئو ارزان‌ترین تبلیغات در گوگل

  • گران‌ترین کلمات کلیدی در گوگل


تبلیغات در گوگل با استفاده از ادوردز:


طبق تحقیقاتی که انجام شده است در حدود 87 درصد مردم جهان فقط صفحه اول جستجوی گوگل را می‌بینند و به سراغ صفحات دیگر نمی‌روند. این تحقیقات نشان می‌دهد که هرچه بیشتر در این زمینه هزینه کنید، نتیجه بهتری به دست خواهید آورد.


گوگل ادوردز پلتفرم آنلاین تبلیغاتی است که توسط گوگل اجرا و نگهداری می‌شود. این پلتفرم بزرگ‌ترین شبکه تبلیغاتی آنلاین در جهان است که کسب و کارهای گوناگونی در سراسر جهان برای تبلیغات از آن استفاده می‌کنند. در گوگل ادوردز می‌توانید از دو شبکه یکی جستجو و دیگری شبکه نمایش، تبلیغات خود را به میلیون‌ها کاربر نمایش دهید. شبکه جستجو یا همان ppc (پرداخت به ازای کلیک)، نوعی از تبلیغات ارزان در گوگل است که در آن صاحبان کسب و کارها برای استفاده از کلیدواژه‌های پرکاربرد در تبلیغات خود مبلغی را هزینه می‌کنند. در این روش از تبلیغات در گوگل باید از کلیدواژه‌های مناسب و مربوط به آگهی خود استفاده کنید. کاربران نیز با جستجو در گوگل، اولین نتیجه‌ی جستجوی خود را در این آگهی می‌بینند. افرادی که کلیدواژه‌ها را در گوگل به عنوان بخشی از کوئری (ابزاری برای انتخاب اطلاعات) جستجو وارد می‌کنند، نتیجه بهتری می‌گیرند. لازم است بدانید که تبلیغ ppc به عنوان جستجوی پولی نیز شناخته شده است.


تبلیغات ارزان در گوگل


یکی دیگر از راه‌های تبلیغات ارزان در گوگل، شبکه نمایش گوگل ادوردز یا همان display adwords است. در این نوع تبلیغات می‌توانید، آگهی خود را به 90 درصد از کاربران اینترنت نمایش دهید. شبکه نمایش گوگل یا تبلیغات Display ادوردز، در واقع گروهی از سایت‌ها است که گوگل برای نشان دادن تبلیغات نمایشی ادوردز (تبلیغات بنری) از آن استفاده می‌کند. جالب است بدانید که با این روش بیش از دو میلیون سایت و اپلیکیشن می‌توانند تبلیغات شما را به کاربران خود نمایش دهند. قسمتی از شبکه نمایش گوگل را می‌توانید در جیمیل، یوتیوب، گوگل فاینانس و بلاگر مشاهده کنید. شبکه نمایش گوگل به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات متنی، تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی (در یوتیوب) و هم‌چنین تبلیغات HTML و فلش را نیز داشته باشید.


در این نوع از تبلیغات ارزان در گوگل، کلمات کلیدی مربوط به تبلیغات خود را وارد می‌کنید و گوگل نیز محتوای آن را اسکن می‌کند. سپس سایت‌های معتبری که با کلمات کلیدی شما مرتبط هستند را مشخص می‌کند و آن را در این سایت‌ها قرار می‌دهد. در این نوع از تبلیغات شما می‌توانید هدف خود را به گونه‌ای دیگر انتخاب کنید و علایق مخاطب را هدف خود قرار دهید. حتی امکان نمایش آگهی در سایت‌هایی که مدنظر دارید را می‌توانید داشته باشید. فقط با وارد کردن آدرس این سایت‌ها در گوگل می‌توانید تبلیغات خود را در آن‌ها قرار داده و به کاربران مورد نظر نمایش دهید.


یکی از مزیت‌هایی که گوگل ادز (Google Ads) را از دیگر سرویس‌های تبلیغاتی جدا کرده است، هدف‌گیری مجدد است. در این مزیت شما می‌توانید آگهی خود را مجدداً در صفحات دیگر برای کاربر خود قرار دهید. گاهی مواقع کاربران بر روی تبلیغات کلیک نمی‌کنند یا اینکه ایمیل خود را برای دریافت آگهی وارد نمی‌کنند، در این مواقع این مزیت گوگل ادز می‌تواند برای شما مفید واقع شود. در این روش از کوکی‌های مرورگرها برای دنبال کردن وب‌سایت‌هایی که کاربران از آن‌ها بازدید می‌کنند، استفاده می‌شود.



مدیریت هزینه برای تبلیغات در گوگل


برای اینکه بتوانید تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید باید بدانید که چه عواملی در تعیین قیمت تبلیغات در گوگل مؤثر است. این عوامل می‌توانند بر روی هزینه‌ای که می‌خواهید برای تبلیغات خود داشته باشید، تأثیر بگذارند. در این قسمت از مقاله به شما راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که بتوانید هزینه تبلیغات خود را مدیریت کنید و از آن بهترین نتیجه را بگیرید.


یکی از راه‌هایی که می‌توانید تبلیغات خود را در گوگل ادوردز ارزان کنید، این است که از زمان‌بندی مناسبی برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارها در زمانی از روز یا حتی در فصل مشخصی از سال مشتریان بیشتری را در دیگر ساعات یا روزها جذب می‌کنند. به فرض مثال مشتریان یک فروشگاه لباس زمستانه و اسکی، در فصل زمستان و پاییز بیشترین میزان تقاضا را برای محصولات خود دارند. پس این فروشگاه برای اینکه بتواند مشتریان بیشتری داشته باشد، باید در این فصول به دنبال تبلیغات باشد و در فصل تابستان اگر برای تبلیغات هزینه کند، آن را هدر داده است. برای اینکه تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشد می‌تواند آن را در این فصول فعال کرده و نتیجه بهتری داشته باشد. اگر ساعت‌های خاصی در روز وجود دارد که هزینه به ازای تبلیغ شما به سرعت بالا می‌رود، می‌توانید از این مزیت استفاده کنید. راه حل دیگر این است که طرح‌های خاص، حراج‌ها و ... را باید در زمان مناسب خود و با تبلیغات گسترده برنامه‌ریزی کنید.


تبلیغات ارزان در گوگل

اگر می‌خواهید تبلیغات خود را به صورتی مدیریت کنید که هم هزینه کمتری برای آن بپردازید و هم قشر وسیعی از کاربران را در تبلیغات خود هدف قرار دهید، باید در انتخاب دستگاه‌های نمایش دهنده (رایانه دسکتاپ یا موبایل) دقت بیشتری داشته باشید. به این منظور که افراد از طریق دستگاه‌های موبایل یا کامپیوتر وارد گوگل می‌شوند و شما باید بدانید که کدام یک یا هردو را برای تبلیغات نیاز دارید. به فرض مثال شما در زمینه اپلیکیشن موبایل فعالیت دارید و می‌خواهید برای این اپلیکیشن تبلیغات انجام دهید، برای همین کاربرانی که با موبایل وارد گوگل می‌شوند به عنوان بازار هدف شما قرار می‌گیرند. بنابراین برای اینکه هزینه‌های تبلیغات خود را مدیریت کنید می‌توانید فقط کاربران گوگلی که از موبایل استفاده می‌کنند را انتخاب کنید.


لازم است بدانید که میانگین هزینه برای تبلیغات بنری یا همان نمایشی گوگل به ازای هر کلیک کمتر از 1 دلار است.


یکی از قابلیت‌هایی که گوگل برای تعیین بازار هدف هر تبلیغ دارد، تعیین موقعیت جغرافیایی است که با انتخاب شهر یا کشوری که می‌خواهید در آن تبلیغات خود را قرار دهید، بتوانید به بازار هدف خود نزدیک‌تر باشید. با استفاده از این قابلیت گوگل می‌توانید حتی خیابان مشخصی از جهان را هدف خود قرار داده و کاربرانی که در آن منطقه جغرافیایی هستند را جذب کسب و کار خود کنید.




تبلیغات ارزان در گوگل با استفاده از ابزارهایی که این شرکت در اختیار افراد قرار داده است بسیار آسان شده و می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید.



سئو ارزان‌ترین تبلیغات در گوگل


یکی از بهترین راه‌های تبلیغات ارزان در گوگل را می‌توان سئوگذاری مناسب در محتوای سایت اشاره کرد. برای اینکه بتوانید تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید باید در محتوای متنی، ویدئویی و تصویری خود از سئوگذاری مناسب استفاده کنید. سئوگذاری مناسب به این معناست که باید از کلمات کلیدی که با محتوای شما همخوانی دارد، استفاده کنید. برای این کار احتیاج دارید که ابتدا کلمات کلیدی مناسب خود را بیابید و برای آن‌ها محتوای مناسب و درخور بسازید. بسیاری از سایت‌هایی که در تبلیغات خود موفق هستند از این راه برای افزایش رتبه در گوگل استفاده می‌کنند. با این روش می‌توانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید و اگر کاربری در گوگل به دنبال محتوایی با کلیدواژه‌های سایت شما باشد با جستجوی آن کلمه به سرعت می‌تواند به سایت شما دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال سایت دیجی کالا با این راه توانسته است فروش خود را افزایش دهد و برای هر کالایی که در سایت خود دارد از کلیدواژه مناسب استفاده کرده است؛ به گونه‌ای که با جستجو برای هر کالا، کاربر با اولین گزینه‌ای که روبرو می‌شود، سایت دیجی کالا است. با استفاده از سئوگذاری مناسب می‌توانید رتبه سایت خود را در گوگل بالا برده و شما نیز به این موفقیت دست پیدا کنید.


برای اینکه محتوای خود را به صورت مناسبی سئوگذاری کنید، باید از اصول سئو گذاری که در دیگر مقاله‌های این سایت وجود دارد اطلاع داشته باشید و تمامی آن‌ها را رعایت کنید.


تبلیغات ارزان در گوگل



گران‌ترین کلمات کلیدی در گوگل


هنگامی که می‌خواهید در تبلیغات خود از کلمات کلیدی استفاده کنید باید دقت داشته باشید که بعضی از کلمات کلیدی به عنوان پرهزینه‌ترین کلمات کلیدی در گوگل ثبت شده‌اند و باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. قیمت کلمات کلیدی به صورت ثابتی وجود ندارد و برخی از آن‌ها گران‌تر از دیگر کلمات هستند. این کلمات و هزینه‌های  آن عبارت‌اند از:


Insurance (بیمه) - 54.91 دلار


Loans (وام) - 44.28 دلار


Mortgage (وام مسکن) - 47.12 دلار


Attorney (وکیل مدافع) - 47.07 دلار


Credit (اعتبار) - 36.06 دلار


Lawyer (وکیل) - 42.51 دلار


Donate (اهدا) - 42.02 دلار


Degree (مدرک) - 40.61 دلار


Claim (ادعای ثبت نام تجاری) - 45.51 دلار


Hosting (هاستینگ) - 31.91 دلار


Conference call (کنفرانس تلفنی) - 42.05 دلار


Trading (معامله) - 33.19 دلار


Software (نرم‌افزار) - 35.29 دلار


Recovery (بازیابی) - 42.03 دلار


Transfer (انتقال) - 29.86 دلار


Gas/Electricity (گاز و برق) - 54.62 دلار


Classes (کلاس آموزشی) - 35.04 دلار


Rehab (ترک اعتیاد) - 33.59 دلار


Treatment (درمان) - 37.18 دلار


Cord blood (خون بند ناف) - 27.80 دلار


این کلمات در جهان بالاترین قیمت را دارند و برای اینکه تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید باید این کلمات را مدنظر داشته باشید. بسیاری از شرکت‌ها برای اینکه هزینه خود را در زمینه تبلیغات پایین آورند، از کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords) استفاده می‌کنند که تعداد آن‌ها از کلمات کلیدی اصلی بیشتر است و کاربران بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند.




 برای اینکه تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید، باید از کلمات کلیدی گران پرهیز کنید.



برای اینکه بتوانید تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشید، این اصول و نکات که برای شما مفید هستند را باید رعایت کنید. با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه خود را در زمینه تبلیغات اینترنت کاهش دهید و بازده آن‌ها را بالا ببرید. با استفاده از مطالبی که در این مقاله به شما یادآوری کردیم می‌توانید به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشید. به دلیل اینکه ایران تحریم شده است شما نمی‌توانید به راحتی تبلیغات در گوگل داشته باشید و باید از شرکت‌های تبلیغاتی معتبر برای انجام آن‌ها کمک بخواهید. دارکوب یکی از شرکت‌های تبلیغاتی معتبر در زمینه تبلیغات ارزان در گوگل است که می‌تواند راه‌های مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما را پیش رویتان قرار دهد. با استفاده از مشاورین خبره‌ای که در این شرکت وجود دارد، می‌توانید تبلیغات ارزان در گوگل با بالاترین بازده را برنامه‌ریزی کنید.


 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

پارچه برزنت ضد آب با قیمت ارزان و مناسب

پارچه برزنت ضد آب، پارچه ای با ویژگی‌های منحصر به فرد است. این پارچه از مواد مقاومی مانند پلی‌استر یا نایلون تهیه...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل یکی از مهمترین دغدغه های وب مسترها و متخصصین سئو است....

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد