جستجو

بهترین سایت های فروش بازی ps4

(12 رای)
به روز رسانی: 12 آذر 1398 ساعت 15:06:04
تاریخ ثبت: 25 آبان 1398 ساعت 17:33:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21198
 

امروزه کاربران بازی های دیجیتال به دنبال منابعی هستند تا بتوانند با روشی راحت، ساده و سریع، بازی های ps4 جدید را خریداری کنند. فروشگاه های زیادی برای این منظور وجود دارند که به کاربران این امکان را می دهند تا بازی مورد نظر خود را خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

یکی از این فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن، وب سایت گیم استور است. در این وب سایت شما می توانید بهترین بازی های پلی استیشن 4 را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

Ps4 در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد که روزانه با بازیهای آن سرگرم می شوند و همیشه دنبال ورژن های جدید بازی هستند تا سریعاً آن را خریداری کنند و از بازی های جدید لذت ببرند. Ps4 انقلاب عظیمی در بازی های دیجیتال ارائه کرده است به طوری که در بین کنسول های بازی از محبوبیت بالایی برخوردار است. بازی های پلی استیشن 4 را هم میتوان به صورت دیجیتالی خرید کرد و هم میتوان به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و بازی را خریداری کرد که البته خرید به صورت اینترنتی ساده تر و جذاب تر است.

این روزها شرکت های سازنده بازی های دیجیتال راهکارهای زیادی را برای تهیه بازی ها، به مشتریان خود ارائه داده اند. یکی از این راهکارها خرید آنلاین بازی می باشد. می توانید از طریق خرید کدهای لایسنس بازی که فروشگاه در اختیارتان قرار می دهد نسبت به خرید و دانلود بازی ps4 اقدام کنید.

خرید بازی های پلی استیشن 4 به دو دسته تقسیم می شوند:

  • بازی های قانونی که به صورت قانونی و به طور محدود و با قیمت مناسب از فروشگاه سونی تهیه و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

  • بازی های ترکیبی و یا هک شده


می توانید برای بازی های ps4 خود اکانت هم تهیه کنید. با خرید اکانت های ps4 می توانید هم در قیمت و هم در زمان صرفه جویی کنید. اکانت ها دارای گارانتی دائم و قابل فروش مجدد می باشند و شما می توانید این اکانت ها را بعد از خرید به هر کسی بفروشید.

دسترسی شما به بازی، از طریق خرید دیجیتالی بیشتر است. زیرا در همان روزی که بازی منتشر می شود از طریق استودیو ساخت بازی ها، برای شما در دسترس قرار می گیرد و دیگر نیازی نیست برای خرید cd بازی منتظر بمانید.

همینطور می توانید بازی ها را به صورت نو و یا دست دوم هم تهیه و استفاده کنید. می توانید بازی های پلی استیشن دست دوم را در کانال تلگرام گیم استور، از کاربران دیگر که قبلا بازی را خریداری کرده اند، خریداری کنید.

البته کاربران بسیاری هم هستند که دوست ندارند بازی مورد نظرشان دست دوم باشد که می توانند از فروشگاه های بازی پلی استیشن 4، بازی را به صورت پلمپ شده خریداری کنند.

یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی در ایران که در زمینه خرید و فروش بازی های پلی استیشن 4 فعالیت دارد و با  فروشگاه های دیگری که در این زمینه فعالیت می کنند رقابت شدیدی دارد، فروشگاه دیجی کالا است. البته باید به این نکته توجه داشت که دیجی کالا به صورت فیزیکی بازی های خود را به فروش می رساند و برای تهیه بازی به صورت دیجیتال، نمی توانید از این فروشگاه استفاده کنید.

فروشگاه های بسیاری هستند که می توانید بازی های جذاب پلی استیشن 4 را از آنها تهیه کنید. در ادامه بهترین سایت های ایرانی که در این زمینه فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی مت استور:

در این فروشگاه به غیر از بازی های ایکس باکس، بازی های پلی استیشن 4 و بسیاری بازی های دیگر به فروش می رسد. یکی از پرفروش ترین سایت های فروش بازی های کامپیوتر، فروشگاه مت استور است.

فروشگاه کنسول نت:

این فروشگاه با سابقه ای بیشتر از 20 سال فعالیت در زمینه واردات و پخش عمده کنسول های بازی، همواره جدیدترین و متنوع ترین کالاها با قیمت های مناسب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

فروشگاه گیم باز:

در این فروشگاه بازی های جدید و با کیفیت و با قیمت مناسب به فروش می رسد. همچنین در این فروشگاه محصولات با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش و در اسرع وقت، به خریداران عرضه می شود.

فروشگاه بازی ایران:

این فروشگاه که در ایران به صورت مجازی فعالیت می کند، تحت عنوان مرکز فروش بازی در ایران به تهیه و توزیع بازی های کامپیوتری می پردازد. در این فروشگاه بازی های ps4 با بهترین کیفیت ارائه می شود. شما می توانید بازی های مورد نظرتان را به راحتی از این فروشگاه خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

فروشگاه Pspro

فروشگاه Pspro از سال 95 افتتاح شد و می توانید بازی های ps4، ایکس باکس و ... را از این فروشگاه خریداری کنید.کالاهایی که در این فروشگاه به فروش می رسد اصل بوده و دارای مجوز از ارگان های معتبر می باشد.

تمام فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

کروکوگیم

این وب سایت در سال 96 توسط جوانان ایرانی با هدف ارائه خدمات شایسته تأسیس شد. از آنجا که هدف کروکوگیم، ایجاد مکانی مناسب برای مقایسه و خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب بوده است، بنابراین توانسته در مدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی مخاطب جذب کند.

کروکوگیم جایگاه بهترین وب سایت فروش ps4، ایکس باکس و ... را در ایران به خود اختصاص داده است.

در این فروشگاه همچنین بازی های دست دوم و کارکرده هم به خرید و فروش می رسد. این موضوع به خاطر قیمت بالای بازی های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در ایران است. شما می توانید بازی های دست دوم را با قیمت پایین تر خریداری کنید و یا اینکه بازی های خود را با قیمت خوب به کروگیوم بفروشید.

کالایی که از این وب سایت خریداری می شود چه کنسول بازی و یا حتی قطعات تعمیری، دارای برچسب ضمانت می باشد و به مشتریان این امکان را می دهد تا در صورت بروز مشکل، کالای خریداری شده را تعویض کنند.

یکی دیگر از خصوصیات کروکوگیم، گارانتی اختصاصی آن است. با وجودی که شرکت های مختلف برای گارانتی محصولات خود هزینه بالایی از مشتریان خود دریافت می کنند، کروکوگیم با هزینه ای بسیار کم، خدمات پس از فروش را با بالاترین کیفیت ممکن برای گارانتی محصولات خود لحاظ می کند. گارانتی محصولات به صورت یک ساله و دلخواه به مشتریان ارائه می شود و مشتریان در صورت تمایل می توانند از آن استفاده کنند.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد