جستجو

روش های تبلیغات رایگان در اینترنت

(15 رای)
به روز رسانی: 12 آذر 1398 ساعت 15:07:38
تاریخ ثبت: 08 آذر 1398 ساعت 01:10:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21483
internet-ads-500x300

تبلیغات برای کسب و کار، بستگی به مقدار درآمدی دارد که از کسب و کار به دست می آید. همچنین میزان درآمد کسب و کار، به توانایی سرمایه گذاری در کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در جهت رونق گرفتن کسب و کار بستگی دارد. بنابراین لازم است این تبلیغات به روش درست و اصولی انجام شود تا بازده خوبی داشته باشد.

تبلیغات در اینترنت به دو صورت پولی و رایگان انجام می شود. البته در بین مردم این باور وجود دارد که چیزی که رایگان باشد، نمی تواند چیز خوبی باشد. اما درمورد تبلیغات اینترنتی اینطور نیست و شما می توانید با کمترین هزینه تبلیغات خیلی خوبی برای کارتان داشته باشید.

در این مقاله سعی بر این داریم که روش های بدون هزینه و یا با حداقل هزینه و پربازده که می تواند به کسب و کارتان کمک کند را معرفی می کنیم.

با توجه به دنیای دیجیتال مارکتینگ روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد که می توانید با استفاده از این تبلیغات نتایج خیلی خوب و البته رایگان را کسب کنید. این تبلیغات در اینترنت در قالب های متفاوت و آشنا انجام می شود که آنها را نام می بریم.

1.تبلیغات در وب سایت ها

وب سایت های زیادی وجود دارند که انتشار آگهی تبلیغاتی، کار اصلی آنها است. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا این وب سایت ها، تبلیغات را به طور رایگان درج می کنند. در واقع نحوه کار این سایت ها به گونه ای است که ساختن اکانت تبلیغاتی، رایگان است و با اطلاعاتی مثل شماره تماس و لینک وب سایت می توانید اکانت بسازید. ولی داشتن اکانت های ویژه رایگان نیست.

داشتن اکانت تبلیغاتی رایگان در این سایت ها، شروع خوبی برای تبلیغات کسب و کار است. از جمله این سایت ها، وب سایت برترین ها و هفت گردون است.

آگهی در این وب سایت ها دسته بندی شده است و امکان اضافه کردن آگهی رایگان نیز وجود دارد.

2.با وب سایت های مرتبط همکاری کنید

باکانال های تلگرامی، پیج های اینستاگرام و یا سایت هایی که می توانید مشتری مشترک داشته باشید همکاری کنید. با این کار هر دو طرف سود می برند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مشتری مشترک به این معنا نیست که کسب و کار مشترک دارید.

مثلا ممکن است کار شما مربوط به یک سالن آرایش باشد. بنابراین برای همکاری می توانید با یک فروشگاه لوازم آرایشی قرارداد ببندید تا تبلیغات سالن شما را در وب سایت فروشگاه خود قرار دهد و در عوض شما هم بنر تبلیغاتی محصولات فروشگاه را در وب سایت خود قرار می دهید.

3.ویدئوهای تبلیغاتی

یکی دیگر از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت، منتشر کردن ویدئوهای تبلیغاتی است. وب سایتی مانند آپارات ویدئوهای شما را به رایگان منتشر می کند.

شما می توانید با ساخت یک ویدئو در مورد کارتان و قرار دادن آن در سایت هایی مانند یوتیوب و آپارات و وب سایت هایی مانند آنها، کار خود را به دیگران معرفی می کنید.

4.تبلیغات ایمیلی

این روش یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات اینترنتی است. بیشتر از 50 درصد افراد به کسب و کارهایی که از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی می شود، علاقه دارند و تقریبا 70 درصد این افراد گفته اند که هنگام خرید، اسم شرکت هایی که مرتب برایشان ایمیل می فرستند، به طور ناخودآگاه در ذهنشان تداعی می شود.

این آمار نشان می دهد که ایمیل مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ اهمیت بسیاری دارد و یکی از بهترین روش های تبلیغ و جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی در دنیای مجازی است.

5.ارتباط با مخاطب و پاسخ دادن به پرسش های آنها

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و عدم اعتمادی که همچنان در بین افراد وجود دارد، برای جلب اعتماد لازم است که از طریق پرسش و پاسخ با مخاطبین، سعی کنید اعتماد آنها را به دست آورید. یکی از روش های جلب اعتماد افراد، پاسخ به سوالاتی است که در وب سایتی مانند «جواب کو» مطرح می شود.

افراد برای حل مشکلات خود به این وب سایت ها مراجعه کرده و سوالات خود را مطرح می کنند و کسانی که در این زمینه اطلاعات کافی و مناسب دارند به آن سوال ها جواب می دهند.

یک روش تبلیغات رایگان در اینترنت در این شیوه، پاسخ دادن به سوالات مخاطبان با نام تجاری برندتان (نامی که برای پروفایل خود انتخاب می کنید) است. در پایان با قرار دادن لینک به وب سایت تان می توانید مخاطبان را به وب سایت خود راهنمایی کنید.

مثلا اگر کار شما در مورد چرم است، به سوالاتی مانند «یک چرم خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد» جواب درست و کامل بدهید.

با این کار هم می توانید اعتماد مخاطبین را به دست آورید و هم با دادن پاسخ درست، به عنوان یک حرفه ای در آن صنعت شناخته می شوید.

 

این روش ها فقط چند روش از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت است و همیشه می توانید روش های دیگری برای تبلیغات ابداع کنید و از آن استفاده کنید.

در واقع تبلیغ عضو جدایی ناپذیر از عرضه کالا و خدمات است و باعث می شود آن دسته از افراد که به خدمات ما نیاز دارند، ما را ببینند. یا حتی کسانی که به خدمات و کالاهای ما نیاز ندارند، به آن علاقمند شوند. اگر تبلیغات مناسب نداشته باشیم، امکان فروش کالا و خدمات برای ما وجود ندارد.

در هر صورت راه های بسیاری برای تبلیغات رایگان در اینترنت وجود دارد. فقط کافی است برایش وقت بیشتری صرف کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

به دلیل اینکه این تبلیغات ارزان است و تأثیر بیشتری نسبت به انواع تبلیغات دیگر دارد، بنابراین با سرعت زیادی در حال گسترش است.

یکی دیگر از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت، درج آگهی در سایت های درج آگهی رایگان است که یکی از روش های پربازده و مؤثر برای تبلیغات اینترنتی است.

شما می توانید در این سایت ها تبلیغات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید، بدون اینکه مبلغی پرداخت کنید. برای این کار شما باید سایتی را انتخاب کنید که در این زمینه به اندازه کافی قدرتمند باشد. در این صورت بازدیدکنندگان بسیاری در طول روز تبلیغات شما را مشاهده می کنند و با کسب و کارتان آشنا می شوند. تبلیغ در این گونه سایت ها به شما کمک می کند تا هم خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و هم باعث رونق کسب و کارتان می شود.

افراد زیادی وجود دارند که از این طریق کالا و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند و به کسب و کار خود رونق می بخشند.

یکی از سایت های درج رایگان آگهی، سایت: (https://sellfree.ir) است. این سایت مانند سایت نیازمندی های همشهری، امکان درج آگهی و تبلیغات رایگان را به شما می دهد و می توانید خیلی راحت کالا و خدمات خودتان را معرفی کنید و به فروش برسانید.

هزاران نفر بازدید کننده هر روز آگهی های ثبت شده در (https://sellfree.ir)  را مشاهده می کنند. اگر می خواهید کارتان به صورت رایگان دیده شود، بهتر است کمتر از یک دقیقه در این سایت عضو شوید و آگهی خود را ثبت کنید و با قرار دادن لینک سایت خود در پایین آگهی، مشتریان علاقمند را به سایت خود هدایت کنید.

داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا بدون هیچ گونه محدودیتی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. مشتریان می توانند به سایت شما مراجعه کرده و پس از بازدید محصولات متنوع، کالای مورد نظر خود را مستقیماً خریداری کنند.

همچنین می توانید در سایت sellfree، از تصویر و متن برای شرح خدمات محصولات خود در آگهی تبلیغاتی که در سایت قرار داده اید، استفاده کنید. در کل تمام ویژگی هایی که یک سایت تبلیغاتی باید داشته باشد مانند درج عکس، متن، لینک و ... در این سایت مشاهده می شود.

نکات مهمی که در هنگام درج آگهی باید به آنها توجه داشته باشید، شامل موارد زیر می باشد:

  • عنوان مناسبی برای آگهی خود انتخاب کنید.

  • زیرگروه مناسب برای درج آگهی تان انتخاب کنید.

  • سایتی که برای ثبت آگهی خود انتخاب می کنید، مناسب و پر بازده باشد.

  • توضیحات را به صورت کامل در متن آگهی درج کنید.

  • عکسی که برای آگهی تان انتخاب می کنید باید مناسب و مرتبط به آگهی باشد.

  • متن آگهی باید مناسب باشد. نه کوتاه باشد و نه بلند.


در پایان چند سایت معتبر که در زمینه ثبت رایگان آگهی فعالیت می کنند را نام می بریم.

  • آگهی آریا

  • نیاز پرداز

  • شیپور

  • آگهی 24

  • ایفروش

  • نیازمندی های شهر

  • نوین تبلیغ

  • ایران تجارت

  • پست آگهی

  • ایستگاه

  • پیام سرا

  • نیازمندی ها

  • ویستا


در تمامی این سایت ها برای استفاده از خدمات سایت، ابتدا باید ثبت نام اولیه را انجام دهید. برای این کار نیاز به صرف وقت زیادی نیست و تنها یک دقیقه وقت شما را می گیرد.

برای اینکه مخاطبین سایت را به خواندن آگهی ها ترغیب کنید، باید از نکات جذاب و کلیدی در متن آگهی خود استفاده کنید. همچنین باید به طور منظم آگهی های خود را بروزرسانی کنید زیرا این کار باعث افزایش تعداد بازدید از سایت افزایش می شود.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد