جستجو

تبلیغات رایگان در اینستاگرام

(27 رای)
به روز رسانی: 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:51:28
تاریخ ثبت: 27 دی 1398 ساعت 21:31:58
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24288

در طی چند سال گذشته، اینستاگرام به یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی در جهان تبدیل شده و با داشتن 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، در حال حاضر یک پلتفرم اصلی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم های کوتاه محسوب می شود.


این برنامه اخیراً از تغییرات و پیشرفت های اساسی برخوردار شده و اکنون امکانات زیادی را برای بارگذاری تصاویر و محتوای ویدئویی در اختیار افراد عادی، طراحان و برند ها می گذارد.


تبلیغات رایگان در اینستاگرام


استفاده از تبلیغات رایگان در اینستاگرام راهی مطمئن برای ارتباط با مخاطبان تان است؛ چه از طریق پست گذاشتن و چه از طریق استوری. با این کار، شما می توانید به گروه های هدف محلی یا جهانی بر اساس جنسیت، سن یا علایق دسترسی داشته باشید.


تبلیغات رایگان در اینستاگرام کارآمد است و موقعی که خودتان ابزاری برای طراحی همه جنبه های آگهی تان داشته باشید، بسیار آسان می شود.


تبلیغات رایگان در اینستاگرام


عناصر اصلی تبلیغات رایگان در اینستاگرام


1-تصویری: تصویر، چیدمان، نمونه کار و ...


2-عنوان تبلیغ: باید به گونه ای باشد که مردم را جذب کند.


3-دکمه اقدام کردن (call, email) - شماره و ایمیل خود را در بیوگرافی بگذارید.


4-متن توضیحات - درباره محصولات خود توضیحات مفید و مختصری بنویسید.


ابزارهای تبلیغات


اینستاگرام ابزارهای تبلیغات زیادی دارد؛ از جمله: پست، استوری، هایلایت و هشتگ.


پست: برای موقعی که می خواهیم توضیحاتی در مورد محصولات یا خدمات مان بدهیم، این مناسب ترین راه است. عکس انتخاب شده را با فیلتر مناسب و چشمگیر به همراه توضیحات مرتبط و مختصر پست می کنیم و از هشتگ هم برای دیده شدن بیشتر این پست جدید استفاده می کنیم.


استوری: این راهکار برای مواقعی است که نیاز به توضیح آنچنانی برای موضوع مورد نظر نداریم و بیشتر می خواهیم دنبال کنندگان را با عکس یا بومرنگی جذاب از محصول جدید درگیر کنیم. در اینجا هم از هشتگ استفاده می کنیم.


هایلایت: می توانیم استوری هایمان را هایلایت کنیم تا دنبال کنندگان جدید هم آن ها را ببینند. استوری بعد از 24 ساعت از بین می رود و دیگر نمی شود آن را مشاهده کرد ولی هایلایت این عیب را می پوشاند.


حال به بررسی مواردی می پردازیم که در تبلیغات رایگان در اینستاگرام موثر هستند:


ابزارهای تبلیغات


اهداف


مطمئناً شما یک سری اهداف برای کسب وکار خود و همچنین یک برنامه بازاریابی برای تاکتیک های بازاریابی خود دارید. باید برای اینستاگرام خود (و هر شبکه اجتماعی دیگری) یک استراتژی رسانه های اجتماعی و اهداف قابل دسترسی داشته باشید.


اهداف را باید قبل از شروع کار تعیین کنید. چندین سوال وجود دارد که باید از خودتان بپرسید:




  1. قصد دارید در این ماه چه تعداد فالوئر جذب کنید؟

  2. همچنین بلند مدت فکر کنید؛ اهداف سالانه شما چیست؟

  3. تعامل هدف شما چیست؟


نام کاربری (Username)


یک نام کاربری مناسب را انتخاب کنید که ساده، قابل جستجو و خواندن آن آسان باشد.


اگر نام کاربری مورد نظر شما قبلاً توسط شخص دیگر انتخاب شده است، سعی کنید کلمات را با هم مخلوط کنید یا برای جدا کردن آنها از علامت گذاری استفاده کنید.


سازگار بودن مهم است؛ اگر نام اینستاگرام شما با نام تجاری تان مطابقت ندارد، حتماً باید آن را تغییر دهید.


انتخاب یک نام کاربری واضح می تواند به دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه شما کمک کند تا شما را به خاطر بسپارند و اینستاگرام شما را به برندتان مرتبط کنند.


بیوگرافی


در بیوگرافی باید توضیحات مختصری را در مورد برند، مکان، وب سایت و سایر اطلاعاتی که احساس می کنید برای پیروان شما مهم باشد، درج کنید.


بیوگرافی باید طولانی باشد یا کوتاه؟ آیا باید ایموجی هم داشته باشد یا خیر؟ پاسخ این سوالات به شغل شما بستگی دارد. بایدها و نبایدهای مارک های مشابه را برای الهام گرفتن بررسی کنید (اما کپی نکنید - مارک شما به هر حال باید صدای منحصر به فرد خودش را داشته باشد).


در اینجا چند هدف وجود دارد که بهتر است هنگام تنظیم بیوگرافی در نظر بگیرید:


- در مورد کاری که تجارت تان بر روی آن تمرکز دارد بنوسید.


- به مشتریان اطلاع دهید که چگونه می توانند به شما دسترسی داشته باشند (ساعت کاری تان و...).


- لوگوی تجاری یا شخصیت شرکت را نشان دهید.


- مشتریان را در مورد آخرین محصولات یا خدمات خود باخبر بسازید.


هشتگ


چه اعتقاد داشته باشید چه نداشته باشید، هشتگ برای بقای کسب و کار شما در اینستاگرام بسیار مهم است. استفاده از هشتگ هم در پست ها و هم در استوری ها این امکان را فراهم می آورد که سایر کاربران صفحه پست های شما را پیدا کنند و این به نوبه خود می تواند به افزایش دنبال کنندگان شما کمک کند؛ اما مراقب باشید که زیاده روی نکنید.


لازم نیست که برای هر پست 30 تا هشتگ بزنید! مرتبط ترین آن ها کفایت خواهد کرد و در ضمن مخاطبین با کیفیت تری را جذب می کند. بهتر است از هشتگ های مخصوص جمع آوری فالوئر مانند #followme یا #likeforlike  استفاده نکنید. این ها نه تنها گروه هدف شما را جذب نخواهند کرد بلکه ممکن است باعث شوند شما در نظر مردم نیازمند به فالوئر باشید و عامل دافع شود.


پس از هشتگ های مربوط به موضوع پست یا استوری تان استفاده کنید زیرا اینستاگرام برای طبقه بندی مطالب خود از هشتگ استفاده می کند.


در ضمن می توانید خلاق باشید و هشتگ مخصوص خودتان را بسازید و از دنبال کنندگان خود هم بخواهید که از آن استفاده کنند!


هشتگ


تگ کردن افراد دیگر


تگ کردن افراد دیگر در پست هایتان می تواند توجه آنها و طرفداران شان را جلب کند. اگر در پست خود از مارک دیگری هم استفاده می کنید یا مثلاً گاهی از محتواهای کاربران بهره گرفتید، آنها را تگ کنید!


پست شما سپس در پروفایل آنها در قسمت عکس های تگ خورده ظاهر می شود و هنگامی که افراد دیگر این قسمت ها را بررسی می کنند، برند شما را مشاهده خواهند کرد.


این فقط یک کار کوچک است که می توانید برای افزایش دسترسی در اینستاگرام و تبلیغ صفحه خود انجام دهید. چیزهای کوچک جمع می شوند و در حقیقت می توانند در افزایش تعداد دنبال کنندگان، دستیابی و شناخت برند تفاوت ایجاد کنند؛ بنابراین از این موارد غافل نشوید!


استوری و هایلایت


از استفاده از ویژگی استوری و هایلایت گذاشتن در اینستاگرام نترسید. این یک روش عالی برای نشان دادن کارهای روزانه شما به طرفداران است. استوری های اینستاگرام با درگیر کردن دنبال کنندگان، به حفظ آنها کمک می کند. هایلایت ها هم به شما کمک می کنند تا این استوری ها را برای همیشه در پروفایل خود به نمایش بگذارید و همچنین راه خوبی برای به اشتراک گذاری مطالب مهم هستند. مثلاً اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، می توانید از هایلایت استفاده کنید تا رسیدن محصولات جدید را به طرفداران خبر دهید یا ویژگی های محصولاتی که قرار است در آینده نزدیک ساخته شوند نشان دهید.


ارتباط داشتن با دنبال کنندگان


ارتباط داشتن با دنبال کنندگان می تواند به افزایش محبوبیت برند شما کمک کند. وقتی افراد در زیر پست های شما کامنت می گذارند یا دایرکت می دهند تا در مورد برندتان سوالی بپرسند، باید به آن ها پاسخ دهید و با آنها در ارتباط باشید. از این طریق دنبال کنندگان بیشتر مایل خواهند بود تا کامنت بگذارند و بدین شکل صفحه اینستاگرام شما شناخته تر خواهد شد؛ حتی یک تشکر ساده در جواب تعریف آنها از محصولات تان می تواند بسیار تأثیرگذار باشد و حس خوبی را در مردم ایجاد کند.


 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد