جستجو

تبلیغات در اینترنت از چه راه هایی ممکن است؟

(12 رای)
به روز رسانی: 05 تیر 1402 ساعت 08:22:26
تاریخ ثبت: 24 بهمن 1398 ساعت 19:13:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/25954

قبل از پاسخ به سوال بالا باید گفت که این از اولین و مهم ترین سوالات در شروع هر کسب و کاری است. امروزه تقریبا هر نوع تجارتی سعی در استفاده از اینترنت و شیوه های تبلیغات آنلاین برای رشد کسب و کار خود دارد. با وجود اینترنت فضای کسب و کار و به ویژه تبلیغات به طور کلی تغییر کرده و امروزه بسیاری از کسب و کارها با توجه به شرایط جامعه و عمومی شدن اینترنت اقدام به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین کرده و یا حتی در بسیار از مواقع با کمک تبلیغات آنلاین و از طریق اینترنت سعی در گسترس کسب و کار خود در فضای آفلاین و آنلاین دارند. می توان از روش های گوناگون و متنوعی برای انجام تبلیغات کسب و کار خود استفاده کرد که در ادامه سعی خواهیم داشت به مهمترین آنها اشاره کنیم.

  • استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

اولین قدم در استفاده از این شیوه تبلیغات شناسایی مناسب ترین شبکه اجتماعی و یا پیام رسان است که غالب مخاطبین هدف ما آن جا فعال هستند می باشد. همیشه در تولید محتوای شبکه های اجتماعی خود را جای مخاطب گذاشته و سعی داشته باشید محتوایی با کیفیت و مناسب مخاطب خود تولید کنید تا در این زمینه اقدامی موفقیت آمیز داشته باشید. با توجه به گسترش روز افزون محاطبین فعال در شبکه های اجتماعی به راحتی می توان با اتخاذ یک استراتژی مناسب برای فعالیت خود و تولید محتوای جذاب برای مخاطب از این شیوه برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید.

  • استفاده از  تبلیغات موبایلی برای گسترش بازار هدف

افزایش استفاده از موبایل های هوشمند منجر به گسترش تبلیغات به این دستگاه های پر کاربرد امروزی شده است. به صورتی که می توان از پتانسیل تبلیغات موجود در اپلیکیشن ها و یا حتی با کمک طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای خدمات خود اقدام به فعالیت های تبلیغاتی مناسب خود کنیم. بسیاری از کسب و کار ها، امروزه برای گسترش بازار مخاطبین خود اقدام به استفاده از انواع کمپین های تبلیغاتی بر مبنای گوشی های هوشمند کرده و از طریق این روش به رشد مناسبی هم دست پیدا کرده اند.

  • استفاده از اپلیکیشن ها و وب سایت های آگهی رایگان:

در ادامه می توان گفت امروزه وب سایت ها و اپلیکیشن های زیادی با هدف انتشار رایگان آگهی ایجاد شده اند که می توان به راحتی وبدون هزینه اقدام به تبلیغات گسترده کسب و کار خود کرد. البته در این رابطه باید مد نظر داشت که برای نوشتن تبلیغ  برای محصول و خدمات خود حتما از قواعد تبلیغ نویسی مطلع باشید و آنها را رعایت کنید.

  • تبلیغ در سایت های پر بازدید

یکی از روش های پر بازده در تبلیغات انتشار بنر های تبلیغی در سایت های پر بازدید است که البته برای استفاده از این روش باید سعی کنید در سایت هایی آگهی دهید که بیشتر مورد استفاده بازار هدف مشخص شده شما است. در واقع زمانی بیشترین بازده از این نوع تبلیغات نصیب شما و کسب و کارتان می گردد که شما آگهی مناسبی را در سایت مناسبی منتشر کنید.

  • تبلیغات اسپانسری

از جمله تبلیغات پر کاربرد در دنیای واقعی و مجازی استفاده از این نوع تبلیغات است. در تبلیغات اسپانسری شرکت در ازای پرداخت هزینه های یک برنامه انتظار تبلیغ برند خود را دارد. می توان با تقبل هزینه های یک وبینار و یا حتی با صرف هزینه های تولید مجموعه آموزشی و انتشار رایگان آن از این شیوه در اینترنت استفاده کرد

  • استفاده از ریپورتاژ آگهی ها

همانطور که در دنیای واقعی امکان اتشار آگهی در مجلات و روزنامه ها هست، در دنیای مجازی هم امکان انتشار انواع ریپورتاژ آگهی ها در طیف وسیعی از سایت ها است. امروزه نوشتن و تهیه ریپورتاژ ها خود تبدیل به یک تخصص شده و دارای قواعد و قوانین مشخصی است که باید برای این نوع تبلیغات با آنها آشنا بود.

  • همکاری در فروش

همکاری در فروش  هم از جمله روش هایی است که از گذشته ها و درابتدا در بازارهای آفلاین مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه تبدیل به یکی از روش های مناسب برای تبلیغات کسب و کار ها شده است. در این شیوه بازاریابان اینترنتی در ازای دریافت پورسانت مشخص اقدام به تبلیغات و بازاریابی برای برند مربوطه می کنند.  

  • تبلیغات ویدیویی

استفاده از تبلیغات ویدیویی در اینترنت هم می تواند از جمله شیوه های تبلیغاتی مناسب باشد به صورتی که با انتشار محتوای مناسب به صورت ویدیویی در فضاهای مشخص شده و معروف این کار همچون آپارات و یوتیوب امکان دیده شدن در بازار هدف به شدت افزایش پیدا می کند. البته بسیاری از کسب و کارها اقدام به انتشار آگهی های مستقیم در هنگام انتشار محتوای های گوناگون در اینترنت هم می کنند به صورتی که ممکن است هنگام مشاهده یک کلیپ آشپزی شما تبلیغات انواعی از کسب و کارهای مرتبط را به صورت زیر نویس و یا در ابتدای نمایش محتوای ویدیویی مشاهده کنید.  

  • جمع بندی

در آخر باید متذکر شد که با توجه به رشد وز افزون اینترنت در سراسر دنیا و پیشرفت های فراوان آن روش های گوناگون و نوینی برای انجام تبلیغات اینترنتی ابداع می شود که می توان بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کرد. قبل از انتخاب شیوه تبلیغات برای کسب و کار خود ابتدا باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کنیم و بعد از آن با مشخص کردن بهترین استراتژی ممکن برای فعالیت خود اقدام به اجرای آن کنیم. البته کار در اینجا به پایان نمیرسد بلکه باید به عنوان یکی از مهمترین قسمت های هر روندی اقدام به بررسی بازخود های روش های استفاده شده بپردازیم و با بررسی روش های استفاده شده در تبلیغات خود بهترین آنها انتخاب کرده و تمرکز بودجه تبلیغات خود را بر آن بگذاریم. همیشه باید سعی کنیم تا از روش های ترکیبی در تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنیم به صورتی به طور همزمان در چند روش از تبلیغات سرمایه گذاری کرده تا امکان بررسی راحت تر و دقیق تر باشد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

معرفی میوه هایی که کربوهیدرات ندارند

شاید افرادی که میوه زیاد استفاده می‌کنند اطلاعی ندارند که میوه‌ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند، ما در ادامه مقاله...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

وب سایت یا اینستاگرام، کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

در این مقاله می خواهیم به تفاوت استفاده از اینستاگرام و وب سایت در کسب و کار بپردازیم، چون اخیرا شایعه ای مبنی بر...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

دیجیتال مارکتینگ چه روش هایی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال به مهم ترین عضو تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار ها تبدیل شده است. اخیراً مدیریت...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد