جستجو

معرفی ۱۰ سایت برتر ایران از نظر بازدید

(9 رای)
به روز رسانی: 29 شهریور 1399 ساعت 19:05:13
تاریخ ثبت: 31 مرداد 1399 ساعت 02:28:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/35343

در این مقاله، به معرفی ۱۰ سایت برتر ایران از نظر بازدید می پردازیم. در فضای دیجیتال، ابزارهای متنوعی توسط شرکت های مختلف برای رتبه بندی وبسایت های اینترنتی در اختیار کاربران قرار گرفته اند. یکی از معتبرترین این ابزارها، ابزار رتبه بندی شرکت الکسا است که رتبه بندی بر اساس کشور را نیز ارائه می دهد. شرکت الکسا در سال ۱۹۹۶ به منظور سنجش و ارزیابی ترافیک صفحات وب راه اندازی شد. این شرکت هم اکنون تحت مالکیت آمازون است. این رتبه بندی توسط شرکت الکسا صورت گرفته است که سایت های سراسر دنیا را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحات بازدید شده در هر سایت، رتبه بندی می کند. 



۱- آپارات


طبق رتبه بندی شرکت الکسا، سایت آپارات در رتبه اول از ۱۰ سایت برتر ایران قرار دارد. آپارات یک سایت اشتراک گذاری ویدیو است که برای اولین بار توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شد. از قابلیت های این سایت می توان به امکان ارائه‌ زیرنویس و پخش زنده برنامه های تلویزیونی اشاره کرد. بارگذاری ویدیو با فرمت های مختلف در آپارات تنها از طریق عضویت در آن امکان پذیر است. طبق آمار شرکت الکسا، ۴۱/۵۰ ٪ از ترافیک جستجو در ایران به سایت آپارات اختصاص دارد. 


رتبه ۱ در ۱۰ سایت برتر ایران



۲- دیجی کالا


دیجی کالا رتبه دوم در ۱۰ سایت برتر ایران را به خود اختصاص می دهد. این سایت در سال ۱۳۸۵ توسط برادران محمدی راه اندازی شد و در حوزه ی تجارت الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع، دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران به حساب می‌ آید که روزانه بیش از ۲ میلیون نفر از آن بازدید می کنند و ۷۰ درصد از فروش آنلاین در ایران متعلق به این سایت است. این فروشگاه آنلاین زیر مجموعه های دیگری همچون دیجی استایل، فیدیبو، دیجی پی، دیجی کالا نکست و دیجی کلاب دارد که هر یک در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند. طبق آمار الکسا، متوسط زمان بازدید از این ساعت برابر با ۱۲:۳۲ دقیقه است که ۲۴/۹۰ ٪ ترافیک را به خود اختصاص می‌ دهد. 


رتبه ۲ در ۱۰ سایت برتر ایران



۳- شاپرک


شاپرک مخفف شبکه الکترونیکی پرداخت کارت است که پس از تصویب شورای پول در سال ۱۳۸۹ راه ‌اندازی شد. این شرکت در زمینه کارت های بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی فعالیت می کند. شاپرک یکی از درگاه های معتبر پرداخت آنلاین در ایران به حساب می آید که بیشتر پرداخت های اینترنتی از طریق این شبکه انجام می شوند. 



۴- ورزش ۳


ورزش سه یک وبسایت خبری ورزشی ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. در این سایت مطالبی همچون خبرهای ورزشی، اخبار تورنومنت های پرطرفدار، پخش زنده بازی ها، نتایج بازی و لیگ های مختلف، تصاویر و ویدیوهای ورزشی و … در اختیار کاربران قرار می گیرند. طبق آمار الکسا، ۱۰/۴۰ ٪ از ترافیک به این سایت اختصاص دارد. این سایت یکی از سایت های پر بازدید در بین علاقمندان به ورزش است.



۵- نمناک


این سایت جدیدترین و بروزترین مطالب در زمینه هایی همچون اخبار، فرهنگ و هنر، سرگرمی، سبک زندگی، ورزش و تناسب اندام، دنیای مد، بهداشت و سلامت، آشپزی، دین و مذهب و تکنولوژی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به همین دلیل، روزانه بازدیدکنندگان زیادی از مقالات ارائه شده در این سایت بازدید می کنند.



۶- کارگزاری مفید


کارگزاری مفید رتبه ی ششم را در بین ۱۰ سایت برتر ایران به خود اختصاص داده است. این سایت اولین نهاد مالی دارای مجوز خدمات مالی در بازار سرمایه است. این سایت در زمینه ی سرمایه گذاری و بازار بورس و سهام فعالیت می کند و راهکارهایی را در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری قرار می دهد. این سایت همچنین سامانه های معاملاتی مخصوص به خود را دارد که مشاوره های لازم برای سرمایه گذاری را ارائه می دهد. طی ماه های اخیر و با رونق بازار بورس و سهام به تعداد بازدیدکنندگان سایت اضافه شده است و در نتیجه، سایت کارگزاری مفید در بین ۱۰ سایت برتر ایران قرار گرفته است.



۷- تلوبیون


سایت تلوبیون رتبه هفتم را در میان ۱۰ سایت برتر ایران دارد. این سایت، اولین سرویس پخش زنده و آرشیو برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که روزانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد. خدمات این سرویس علاوه بر سایت به صورت اپلیکیشن هایی بر روی پلتفرم های اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار می گیرند. طبق آمار ارائه شده، روزانه بیش از یک و نیم میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان از این سرویس بازدید می کنند و به صورت میانگین در ماه، ۱۳۰ میلیون پخش زنده توسط این سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. یکی از قابلیت های جالب این سایت، امکان ذخیره سازی برنامه ها با سه کیفیت مختلف است. پیش بینی ها حاکی از این است که روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان این سایت افزوده شود.



۸- آگاه


کارگزاری شرکت آگاه نیز یکی دیگر از سایت های فعال در حوزه سرمایه گذاری در بورس در ایران است که طی ماه های اخیر بازدیدکنندگان بی شماری را به سایت خود جذب کرده است. این کارگزار در بین سه کارگزار برتر کشور در سال های اخیر قرار دارد و مجوزهای لازم برای ارائه خدمات در زمینه کارگزاری بورس و سهام را کسب کرده است. 



۹- دیوار


سایت دیوار نهمین سایت در بین ۱۰ سایت برتر ایران را به خود اختصاص می دهد. این سایت، بزرگترین سایت نیازمندی های رایگان و خرید و فروش کالای نو و دست دوم در کشور محسوب می شود که امکان درج آگهی های رایگان در شاخه های مختلف را به اعضای سایت می دهد. طبق آمار الکسا، این سایت متوسط ۱۲:۱۱ دقیقه را به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن دیوار نیز کاربران زیادی دارد که خرید و فروش کالاهای مختلف را در شهرهای مختلف ایران در کوتاه ترین زمان امکان پذیر می کند.


رتبه ۹ در ۱۰ سایت برتر ایران



۱۰- فیلیمو


فیلیمو یک سرویس تماشای آنلاین است که در سال ۹۳ راه اندازی شد و هم اکنون در بین ۱۰ سایت برتر ایران قرار دارد. در این سرویس، محبوب ترین و معروف ترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی در اختیار کاربران قرار می گیرند. یکی از خدمات جدید این سایت، اکران آنلاین فیلم های روز است که بازدیدکنندگان زیادی دارد.


دهمین سایت برتر ایران

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

معرفی میوه هایی که کربوهیدرات ندارند

شاید افرادی که میوه زیاد استفاده می‌کنند اطلاعی ندارند که میوه‌ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند، ما در ادامه مقاله...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد