جستجو

حساب کاربری جک دورسی مدیر عامل توئیتر هک شد

(12 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:03:14
تاریخ ثبت: 11 شهریور 1398 ساعت 14:42:51
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17346

توئیتر


از آن جایی که توییتر یک مرکز خبرگزاری آنلاین و هم‌چنین یک شبکه اجتماعی بزرگ در سراسر دنیا می باشد فکر و توجه بسیاری از هکران را هم به سوی خود تا به امروز جمع کرده است. شاید تا به امروز در نظر داشتید که امکان هک کردن شبکه اجتماعی بزرگی چون توئیتر بسیار دشوار و امکان پذیر نباشد اما بهتر است تفکرات خود را نسبت به این قضیه عوض کنید زیرا که حساب کاربری جک دورسی مدیر عامل توئیتر هک شد و تمام امنیت این شبکه اجتماعی را زیر سوال برد و هم‌چنین تمامی کاربران را نسبت به امنیت حساب های کاربریشان نگران ساخت.

حساب کاربری مدیر عامل توئیتر هک شد

توئیتر در سال 2016


در واقع توئیتر در سال 2016 هم بار دیگر مورد حملات هکران قرار گرفته بود و دقیقا حساب کاربری جک دورسی در همان سال توسط شرکت OurMine هک شده بود که در این حمله هکری، پیام بررسی امنیت شما به همراه ویدئو و لینک وبسایت OurMine توئیت شده بود. این شرکت حساب کاربری افراد دیگری چون مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک و ساندر پیچای مدیر عامل گوگل را هم هک کرده بود که بطور کلی توئیتر بر این باور بود که بار دیگر شرکت OurMine این وبسایت را هک کرده است اما بعد از تعدادی توئیت متوجه شدند که کار گروه دیگری می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هک مدیر عامل توئیتر


قطعا برایتان سوال پیش آمده که چه کسی و چگونه حساب کاربری جک دورسی مدیر عامل توئیتر را هک کرده است؟، در واقع بعد از ظهر روز جمعه، اکانت یا حساب کاربری جک دورسی را گروهی به نام Chuckle Squad هک کرد و هکر ها موفق شدند از طریق حساب کاربری مدیر عامل توئیتر توئیت های توهین‌آمیز نژاد پرستانه و کاملا ضد اخلاقی منتشر کنند و کلا به مدت 10 دقیقه کنترل کامل این حساب کاربری را در دست بگیرند، اما در حال حاضر، تمامی توئیت های توهین آمیز از این حساب کاربری حذف شده‌اند و در پی بروز این مشکل پس از یک و نیم ساعت توئیتر کامز توئیتی از حساب کاربری خود اعلام کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

حساب کاربری مدیر عامل توئیتر هک شد

اپراتور تلفن همراه جک دورسی


بر اساس توئیت های توئیتر کامز یا Twittercomms که گفته است : در حال حاضر مشکل امنیتی در حساب کاربری جک دورسی دیده نمی شود و خطری توییتر را تهدید نمی کند!. اگرچه توئیتر بعد از وقوع این اتفاق از اپراتور مخابراتی جک دورسی انتقاد و آن را سرزنش کرد و گفت : شماره تلفن همراه مربوط به حساب کاربری، از طریق اپراتور مخابراتی به خطر افتاده است. ظاهرا همین مسئله باعث حمله هکرها و ارسال توئیت های توهین آمیز از طریق ارسال سرویس پیام های متنی شده است.

علت هک توئیتر


قطعا کسانی که در زمینه کامپیوتر و تکنولوژی بسیار کنجکاو هستند می خواهند اطلاعاتی درباره چگونگی هک شدن این حساب کاربری را هم کسب کنند. در واقع توئیتر برای بهبود سرویس پیامکی خود شرکتی به نام Cloudhopper را تصاحب کرده بود که هکر ها با تلاش های فراوان توانستند چندین باگ یا ایرادات در این سرویس پیدا کنند و از طریق یک سری مشکلات به این حساب کاربری دسترسی پیدا کنند و گفتنی است تمامی توئیت های ذکر شده از طرف جک دورسی از طریق سرویس Cloudhopper ارسال شده بود.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

نحوه ساخت حساب اینستاگرام

  امروز کمتر کسی است که با نحوه ساخت حساب در اینستاگرام آشنایی نداشته باشد.  سال هاست که اینستاگرام یکی از...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد