تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام

نوشته شده توسط | دسته بندی: | ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | لینک کوتاه: http://sellfree.ir/?p=40362

انتشار در: لینکدین تلگرام فیسبوک توئیتر واتس آپ
(می توانید نظر خود را در مورد این مقاله ثبت نمایید)

تبلیغات اینستاگرام با همکاری اینفلئونسرها یا کاربران تأثیرگذار، دنیای رسانه های اجتماعی را غافلگیر کرده است، چرا که این بازاریابی بسیار پربازده و مؤثر است. این برنامه فضای مناسبی را برای برندسازی تجارت شما ارائه می دهد، زیرا اینفلوئنسرها محصولات و خدمات را به مخاطبان و طرفداران خود توصیه می کنند. تخمین زده می شود که فضای تبلیغاتی اینفلوئنسری اینستاگرام تا سال ۲۰۲۱ به یک صنعت ۵-۱۰ میلیارد دلاری تبدیل شود.

ما تمام آنچه در مورد بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام و نحوه عملکرد آن باید بدانید را در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام به طور خلاصه

افرادی که فالوئرهای جذاب و گسترده ای در اینستاگرام ایجاد کرده اند، به دلیل اینکه مخاطبان شان طرفداران شان هستند و به سلایق و عقایدشان احترام می گذارند، به عنوان “تأثیرگذار یا اینفلوئنسر” در اینستاگرام شناخته می شوند. آن ها ممکن است به دلیل سبک زندگی، شغل، سرگرمی، لباسی که می پوشند یا داستان هایی که تعریف می کنند مخطبان زیادی پیدا کرده باشند. مجموعه اینفلوئنسری اینستاگرام بسیار گسترده و متنوع است، به این معنی که تقریباً هر برندی توانایی استفاده از این بازاریابی تأثیرگذار را برای صنعت و هدف خود دارد.

ظهور اینفلوئنسرهای اینستاگرام فرصت های بزرگی را برای مشاغلی ایجاد کرد که می خواهند محصولات خود را به طور واقعی برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند و بنابراین این روش بازاریابی متولد شد.

در اوایل، شاید کافی بود که یک برند یکی از محصولات خود را برای اینفلوئنسر به عنوان هدیه ارسال کند، در ازای این که آن ها محصول ارسالی را در حساب اینستاگرام خود پست کنند و به دیگران توصیه کنند. اما این با رشد این صنعت سریعاً فضا تغییر کرد، زیرا افراد تأثیرگذار متوجه شدند که آن ها نه تنها می توانند محصولات رایگان به دست آورند، بلکه در واقع همکاری گسترده تری با بسیاری از برندها در حساب خود داشته باشند و هزینه تبلیغ خود را دریافت کنند.

تبلیغ در اینستاگرام با همکاری چهره های تأثیرگذار

چرا تبلیغات اینفلوئنسرهای اینستاگرام مؤثر است؟

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام به برندها این امکان را می دهد تا به طریقی به مخاطبان هدف خود برسانند که احساس اصیل بودن آن ها بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی باشد.

آن ها به جای فروش مستقیم تجارت به مصرف کنندگان، در حال ایجاد ارتباط با تأثیرگذارانی هستند که می توانند برای آن ها بفروشند. اینفلوئنسرهای اینستاگرام با مخاطبان خود رابطه قوی و وفاداری دارند، زیرا بسیاری از جنبه های زندگی خود را با هم به اشتراک می گذارند. این باعث می شود احساس کنیم که شخصاً آن ها را می شناسیم، بنابراین وقتی اینفلوئنسری که دوست داریم چیزی را پیشنهاد می کند، مانند دوست اش به او گوش می دهیم.

اینستاگرام با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال به عنوان گزینه ای برای بازاریابی تأثیرگذار تبدیل شده است. ۷۲% از کاربران گفتند که پس از دیدن چیزی در برنامه، خریدهای مربوط به آن تبلیغ را انجام داده اند که قدرت اینستاگرام را در چشم انداز بازاریابی دیجیتال سال ۲۰۲۰ ثابت می کنند.

چه چیزی باعث تأثیرگذاری اینستاگرام می شود؟

برای طبقه بندی به عنوان شخص تأثیرگذار در اینستاگرام معیار سختی وجود ندارد. هر کاربری که دارای طرفداران نسبتاً زیاد و متعهد باشد (از افرادی که در واقع به کاری که می کنند اهمیت می دهند) بر مخاطبان خود تأثیر می گذارد و یک پیشنهاد بازاریابی ارزشمند برای برندها است.

اگر مدیر رسانه های اجتماعی هستید که می خواهید بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام را شروع کنید، ابتدا تحقیق خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که:

  • اطلاعات جمعیتی دنبال کنندگان آن ها با مخاطبان شما مطابقت دارد.
  • ارتباط و تعامل آنها واقعی است.

به دلیل وجود ربات هایی که در مورد رفتار کاربران لایک و نظر می دهند و همچنین امکان خرید فالوور، برخی از حساب های اینستاگرام ممکن است مانند اینفلوئنسر به نظر برسند، اما در واقع دنبال کنندگان وفادار یا تأثیر واقعی ندارند. یکی دیگر از شاخص های مهم اینفلوئنسر خوب این است که آن ها مسئولیت انتخاب شراکت خود را بر عهده دارند، واقعاً منافع دنبال کنندگان خود را در نظر می گیرند و اطمینان حاصل می کنند که فقط پست های تبلیغاتی را با برندهایی که احتمال می دهند مخاطبان شان به آن ها جذب شوند انجام می دهند. همگام با این امر این است که افراد تأثیرگذار محتوای خود را برای یک برند می سازند، از این رو اغلب از آن به عنوان “مشارکت” یا “همکاری” یاد می شود، نه این که آن ها فقط عکسی را که برند برای آن ها ارسال می کند، پست کنند.

ایجاد یک دنباله رو مستمر کار سختی است و یک تأثیرگذار خوب نمی خواهد چیزی ارسال کند که برای مخاطبان یا سلایق شان بیگانه باشد. هنگام پیاده سازی استراتژی یک کمپین تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام، مهم است که مطمئن شوید تصویر برند شما مکمل با اینفلوئنسری است که می خواهید با او همکاری کنید.

بازاریابی و تبلیغات با کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام

نحوه کار با اینفلوئنسرها در اینستاگرام

اگر تصمیم گرفتید که بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام گام مناسبی برای تجارت شما باشد، اولین کاری که باید انجام دهید تعیین بودجه شماست. این یک بازی گران قیمت است و با توجه به این که اینفلوئنسرها برای هر پست و برای هر استوری هزینه های متفاوت و گران قیمتی دارند.

با بودجه کمتری به دنبال اینفلوئنسرهای تازه کار برای تبلیغ برند خود خواهید بود. این افراد تأثیرگذار با دنبال کنندگان نسبتاً کمتری (۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار نفر) هستند اما از میزان تعامل بالایی در پست های خود برخوردار هستند. این یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک تر است که تأثیرگذاران می توانند تأثیر زیادی بر مخاطبان خاص خود داشته باشند. با بودجه بیش تر، می توانید به تأثیرگذارهای بزرگ تر فکر کنید، اما سعی کنید فریب معیارهای پوچی مانند تعداد دنبال کنندگان را نخورید و بیش تر روی میزان تعامل تمرکز کنید.

اطلاعات پشت حساب اینستاگرام را کاوش کنید

  •  بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید
  •  میزان رشد دنبال کنندگان را پیگیری کنید
  •  تعامل پست ها را بررسی کنید
    پس از یافتن افرادی که فکر می کنید می توانند عالی باشند، تحقیقات خود را همان طور که در بالا ذکر کردیم انجام دهید و بهترین اینفلوئنسر را برای تجارت خود انتخاب کنید.
تگ ها: , ,

مقالات قبلی و بعدی:

«
»

نظر خود را ثبت نمایید